Hajd redom da repliciram
poponeb":q77stiwj je napisao(la):
laki 72
Mislim, ajd malo zdravog razuma ukljucite, a ne samo tvrdoglavo i sebicno gledanje samo licnog interesa.
Ovaj sindrom "pozivanja na zdrav razum" prisutan je i kod g. Dejana Jovanovića. I "naš komšija" Dejan i naš kolega sa foruma Laki 72, ubeđeni su da su jedino oni bili "van podruma, kada je Bog delio zdrav razum". Ubeđeni su da poseduju "papski infalibilitet", a mi ostali niži oblici života, koji ne daju prostora njihovoj genijalnosti i sveznanju.
Takve manipulacije ste vec ovde pokusavali da plasirate.
Znate kakve ste tada reakcije izazvali kod vecine forumasa.
Pri tom, zalosno je da Vi Nebojsa ovako komentarisete moj poziv da se spusti lopta i nadje kompromis, a ne da se gleda samo licni interes.
Treba li "Hipoteticki" mi kojima se "fucka" za borice, a koji svakodnevno skoro deceniju imamo saobracajnu crnu tacku da se angazujemo i zahtevamo kompletnu izgradnju po originalnom resenju?
Pa mozda bi i trebali, posto su pozivi na kompromis zarad sveopsteg interesa podrugljivo komentarisu sa vase strane.
Saobraćajna Kamera":q77stiwj je napisao(la):
@laki72
Sramota je ova količina uvreda i ružnih reči upućenih građanima i Dejanu Jovanoviću, ovde na forumu.
Ovakav rečnik nisam dugo ovde pročitao, pa ni na konfliktnijim temama.
Sramota nije kada građani brane javne površine kojih se drugi, koji posledice toga ne osećaju direktno, ovako lako odriču čak i kada postoji alternativa.
O ostalom što si naveo nemam dovoljno podataka.
To da li neko parkira ili ne parkira u šumi je jednako bitno kao i da li neko parkira u parku Ušće, na Topčideru ili na Košutnjaku. Hajde da rešimo i to, može i po prioritetima.
Znaci sramota su navodne uvrede na racun pomenutog aktiviste, ali nije sramota sto doticni iznosi neistinite informacije, laze, manipulise, pa i nanosi materijalnu stetu?
Kazes da postoji alternativa?
Pa vec samo pristajanje na pola petlje je alternativno resenje.
Tacnije dobija se cetvrt funkcionalne petlje, jer su planeri vec u startu projetovali 'pola deteline'.
Hajde da zanemarimo i petlju.
Da je ukinemo.
Sama trasa Ibarske magistrale i nadvoznjaka iznad obilaznice, danas je takva da magistrala jednostavno mora kaciti makar ovaj minimalan deo dosadasnje zelene povrsine i deo cetinarske sume (lazno nazvane 'park suma').
Nebitno za temu, ali tek da ostane zabelezeno. Volim cetinare, i volim ovu sumu. Lepa je i nama koji decenijama prolazimo tuda. Lepa je i nama koji nismo stanovnici P.brda, ali smo nekim spletom okolnosti mozda setali sa devojkom kroz sumu koju tada niko nije nazivao parkom, a retko kad da je neko i koristio. Mozda i pre vremena kada je tom istom sumom prosao prvi automobil nakon izgradnje podzemnih instalacija i pre nego sto su "privrednici" i gradjani napali sumu sa drugih strana...
Beki":q77stiwj je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=541297#p541297 je napisao(la):
laki72 » Uto Maj 29, 2018 4:46 pm[/url]":q77stiwj]
Beki":q77stiwj je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=541054#p541054 je napisao(la):
Igor » Pon Maj 28, 2018 6:42 pm[/url]":q77stiwj]Pa dogovreno je ovako kako se sada radi sto inace smatram losim dogovorom po bezbednost posto se ne radi druga strana petlje.
Koliko ja znam, na dogovor je pristalo jedno udruzenje gradjana, a ono drugo, brojnije, nije.
Inace, izvinjavam se svim forumasima, posto ne volim da baratam poluinformacijama. Izneo sam neki svoj stav u prvom postu, posto sam danas prosao Ibarskom, a onda sam uvucen u diskusiju o temi o kojoj dovoljno ne znam. Takodje, pretpostavljam i da je o ovome svemu vec raspravljano na ovoj temi, sta vise, siguran sam, a ja prvi ne volim kad neko bane ovako i pise o necemu o cemu je vec raspravljano
Meni ovde zapravo najvise smeta, sto neko kao ja, ko nije pratio ovaj slucaj mnogo, na osnovu onogo sto na brzinu sazna iz medija, stice potpuno pogresan utisak. Ja sam imao utisak da to neki zaludjenici protestvuju zbog sece par drveca u sumi. Mislio sam, to su oni sto placu sto umiru kisne gliste
Neki i ovde to pokusavaju da predstave tako. A zapravo, ljudima smanjuju povrsinu parka gde se igraju sa decom, gde izvode pse...smanjuju im razdaljinu izmedju njihovih stambenih objekata i magistrale tj. povecavaju ljudima nivo buke i zagadjenja u njihovim domovima.
Beki":q77stiwj je napisao(la):
Ne znam, po njihovoj verziji, 17 gradjana je pristalo na secu, a 700 je protiv.
Mada kazem opet, uvucen sam u ovu diskusiju ne poznajuci dovoljno materiju.
Idem da citam malo unazad
Ja bih rekao da tebe apsolutno ne zanimaju desetine postova koji su ovd napisani i argumentacija i cinjenice u njima.
Referendum koji je bio, je bio prilika i za zaokruzivanje ZA, ali i za PROTIV usvojenog resenja.
Ja sam otvoreno rekao da ne znam mnogo o slucaju i da nisam citao. Ne u smislu da me ne zanima sta ljudi ovde pisu nego jednostavno, nisam, nije me zanimao toliko slucaj. Sta ti imas da kazes kada sam ja vec napisao kako stoji situacija?
Napisao sam jedan post, koji se zapravio odnosio na to kako kada se povrsno citaju mediji i forumi, moze da se stekne pogresan utisak o nekom slucaju. Citajuci ovde neke postove i prateci neke portale, stekao sam utisak da su ti koji protestvuju neki zeleni zaludjenici, ekstremisti, koji placu zato sto ce jadno drvo biti ubijeno. Onda sam prosao pored tog mesta i video da se tu zapravo ljudima smanjuje povrsina parka, da im dovlace magistralu nekoliko metara od domova itd.
Dakle, samo sam pricao o sebi i kako sam stvorio pogresnu sliku o odredjenom slucaju i rekao sam da razumem ljude koji tu zive zasto protestvuju. Onda sam uvucen dalje u raspravu i tu sam otvoreno rekao, ljudi ja ne znam dovoljno o ovome. Posto Srbi vole da palamude o svemu i svacemu, a pre bi crkli i tupili nesto tri dana nego priznali da ne znaju i da nemaju dovoljno informacija, sad je ovo sok verovatno
Ako su spam moji predhodni postovi, neka moderatori obrisu. Ja sam svesno usao u raspravu znajuci da cu ispasti glup jer sam neupucen. Jedino sto i dalje stojim iza svakog malog coveka koji se tamo bori za neka svoja prava, lako je vikati sa par desetina kilometara razdaljine, seci, ne sprecavaj napredak.
Beki, ako si kao sto tvrdis 'neobavesten' imas priliku da na ovoj temi u prethodnim postovima ispratis celu pricu.
I to ne samo pricu jedne strane, vec svih idejnih opcija.
No ja se bojim da ti upravo ne zelis realnu sliku.
A takvo misljenje sticem jer si koristio termin "magistrala pod prozor", a to naprosto nije istina (kazes da si prolazio, pa si mogao i videti).
Uostalom, cini mi se da u kacenim dokumentima postoji tacan podatak kolika je udaljenost najblizeg objekta do buduce trase magistrale, pa pogledaj, a na raspolaganju ti stoje i alati sa interneta.
poponeb":q77stiwj je napisao(la):
Unread postby Пантограф » Tue May 29, 2018 6:33 pm
Верујем (мислим, знам) да Лаки живи на том правцу и да је осуђен на коришћење Ибарске, и да му није лако да се суздржи кад дођу генијалци и кажу да проширење није неопходно,
ТАКО ЈЕ "ПАНТОГРАФЕ". Подржавајући овакав принцип, изражавам протест становника Петловог брда, који почесто одлазе возилима у Банат. ЗАШТО НАМ НИЈЕ ОМОГУЋЕНО да једном праволинијском саобраћајницом, дужине до 10 км, која би, између осталог, прошла преко крипте Храма Св.Саве, стигнемо до Панчевачког моста. Уместо тога приморани смо да прелазимо преко 20 км кривудавим градским улицама. СРАМОТА!
Пуна подршка Пантографу и његовој исказаној емпатији према члановима форума!
Kako nekulturno i arogantno.
Potseticu te da je izmedju perioda kada je nastala Ibarska magistrala i perioda kada je napravljeno naselje Petlovo brdo (i to ono izvorno naselje sa malim dvorisnim kucama sa jos manjim stanovima) razlika nekih 20 godina.
Takodje, kada krenes sa petlovog brda kroz Trgovacku ulicu seti se svih onih domicilnih Zarkovcana koji su do kraja osamdesetih imali kuce pored ulice sa dve trake, a cije su kuce i okucnice srusene da bi svi mi (pa i ti ! ) imali nekoliko kilometara pravca (...ka banatu) ka centru grada.
A neslanu (nadam se) salu, u kojoj poredis stabla koja su posecena ovih dana a koja su cinila mali deo sume, radi prosirenja jedne od najopterecenijih prilaznih saobracajnica Beogradu, sa kriptom Hrama Svetog Save cu ignorisati ovaj put
poponeb":q77stiwj je napisao(la):
d stf » Uto Maj 29, 2018 8:38 pm
Mene zanima genijalnost teze o tome da borići stabilizuju klizište .... znaju li gospoda koja takvu nebulozu pričaju koliki je koren borova i činjenicu da pri određenim vetrovima ne mogu sebe da drže a ne klizište ...
Kao i pre nekoliko godina, "stf" se drži misli francuskog filozofa i matematičara Rene Dekarta: "Sačuvao je zdrav razum nečitanjem knjiga".
BOR1115Pinus nigra Arn.
Južnoevropski četinar, visine do 20(40)m, široko kupaste do kišobranaste krošnje promere i do 10m i tamnozelenih četina. Koren snažan, glavni koren dubok, razgranat. Godišnji prirast 30cm. Otporan na sušu, vetar; dobro podnosi gradske uslove. Koristi se pojedinačno, ili grupno za veče vrtove, parkove, crkvene porte, autoputeve, vetrozaštitne pojaseve, park šume, šume.
Da li "stf" misli, da su ljudi pre više decenija bili debilni, pa su sadili drveće koje ne može da prevenira lokalno klizište?
Borici ne stabilisu kliziste!
Moze se takva neistina ponavljati bezbroj puta, ali to je i dalje LAŽ.
Kao sto je laz i da su sadjeni sa tom namenom.
Sadjeni su iskljucivo u dekorativne svrhe, ne cak ni kao prirodna zastita od buke. Jer iglicasti cetinari nisu dobri kao apsorberi buke nista vise nego u sprecavanju klizista.
Uostalom i u samom citatu koji si okacio replicirajuci direktoru lepo pise kakva im je namena i gde se uglavnom sade.
Kliziste koje pominjete i cije ste postojanje iskoristili za manipulaciju raznim institucijama ne ugrozava objekte na petlovom brdu, bar ne ove koji su u blizini magistrale. Drugo kliziste koje bi eventualno mnogo vise moglo da ugrozi objekte se nalazi nesto blize kijevu, i cesto je aktivno (i ovog proleca je kruzni put 'skliznuo dvadesetak cm).
Predlazem resenje - organizovanu sadnju borica
I jos jedna stvar me bas interesuje, posto se opet ide sa maksimalistickim razmisljanjima i ruga pozivima na kompromis.
Kada vam je magistrala i korisnici iste toliki 'trn u oku', zasto bi ulica Djuje i Dragoljuba izlazila na istu?
Zasto bi se pravile i servisne saobracajnice za privredne objekte uz magistralu?