Šta je novo?

Petlja "Petlovo brdo" - Zaštitimo šumski pojas na Petlovom brdu

U redu, ali koji je to potez?
Na linku koji sam naveo su zvanični podaci MUP za period 2015-2018. koji se redovno ažurira novim podacima. Prema tim podacima nemerljivo veći broj nezgoda se dešava van ove krivine.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=542136#p542136:1t3l3t37 je napisao(la):
beobike » 02 Jun 2018 03:01 pm[/url]":1t3l3t37]Ja bih pre pitao ko je uopšte otvorio ovakvo privremeno rešenje pre koliko godina rizikujući u tolikoj meri ljudske živote. Takođe, slažem se PIGLETom i ostalima, ima li neka statistika u vezi nesreća na ovom potezu koja opravdava epitet crne tačke ili je uvek najlakše svaliti krivicu na boriće i slične aktere.
Sve je kod nas privremenog karaktera pa potraje 50 godina, kao recimo tobogan u Radničkoj.
 
Hoce li se neko oglasiti sa izvestajem o napretku radova,ili cete biti aktivni samo kada treba napadati one likove sto kao brane borice? Sta se desava,radi li se sta?
 
Нема више оних глупих плаката "свирај за бориће" и "шуму сте уништили нас нећете". Део је ограђен и земља је изравната на исеченом делу као и иза станице.
 
Radi se radi, u tri smene... Ustvari već su završili, već su i novu liniju javnog prevoza (ali stvrano i strašno) pustili tim potezom. Šalu na stranu (osim linije JP), radi se, ali, s obzirom da redovno prolazim, rekao bih sporo. Ukoliko nastave ovim tempom, biće za 2, najviše 3 godine gotovo, daj Bože da grešim. Kada bude prilike, biće i neka fotka.
 
Prvo, da potvrdim da se radi, ali sve ovo do sada je prilicno slabo sobzirom na rokove i sobzirom na vaznost realizacije ovog projekta.
Nadam se skorom postavljanju sipova i stopa za stubove, jer to bi znacilo da se krenulo sa ozbiljnim radovima.

Saobraćajna Kamera":1e2a4hdy je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=542102#p542102 je napisao(la):
PIGLET » Sat Jun 02, 2018 11:06 am[/url]":1e2a4hdy]Voloe bih da neko uspe da izvuče iz MUP-a podatke o broju poginulih, teško i lako povredjenih, materijalnoj šteti koje je sadašnje "privremeno rešenje" uzrokovalo.
Ko god se prvi put nadje u sitaciji biranja prave trake na ovom konkretnom mestu pod velikim je rizikom da pogreši. Dodajte u kombijaciju kišu, sumrak i verovatnoć greške je višestruko uvećana. Posledice su teške.
Ovde je sa bezbednosnog aspeka jako specifična (i nepovoljna) situacija: ulazite u Beograd posle višečasonog mrcvarenja po ibarskoj, stepen nervoze visok, pre Orlovače otvara vam se autoput i svi jedva čekaju da prodišu-dodaju gas i šta ih dočeka: suženje, kontra krivina, nasilan izbor trake, sitacija kada imaju jako kratko vreme na odluku i svaki peti ne stigne da napravi pravu odluku i zakuca se u odbojnu ogradu.

Po meni OGROMNU odgovornost imaju PUTEVI Srbije za nečinjenje, tj odlagnje izgradnje kvalitenog rešenja.

Eno podataka na prethodnoj strani:

viewtopic.php?f=24&t=2684&start=875#p541130

Gledao sam i 2018. godinu, do marta se tu desila samo jedna lakša nezgoda.

Mogu da ti garantujem svojim obrazom i cascu da se desilo bar dvocifren broj nesreca za prva dva meseca 2018.

Saobraćajna Kamera":1e2a4hdy je napisao(la):
@Istinomer: Da li se ta zvanična statistika MUP može javno videti i gde je objavljena? Na portalu ABS postoji baza ali mislim da se iz nje ne mogu izvući lokacijski podaci.
Izvor koji sam naveo u prethodnom postu je MUP za grad Beograd, objavljeno na portalu data.gov.rs

@beobike: Nema na čemu
ABS ne bih komentarisao ;)
Sto se tice udesa, ne mali broj udesa sw zavrsava bez izlaska policije i pravljenja zapisnika.
Zasto?
Pa i ti da se prevaris i udaris u zastitnu ogradu, ne bi sebe izlagao dodatnom trosku (izlazak policije i pravljenje zapisnika se placa), kad nema ko drugi biti kriv, daklw stetu namirujes sam.

Takodje, sto se tice nadleznisti ovaj deo magistrale ne potpada pod mup beograd, vec pod policijsku jedinicu nadleznu za autoput i prilazne puteve, pa i to moze da bude razlog neslaganja podataka.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=539838#p539838:3b86t82k je napisao(la):
dove » 23 Maj 2018, 14:37[/url]":3b86t82k]borba trajala 5 godina
DRAMA ZBOG PALIH BORIĆA NA PETLOVOM BRDU: Komšinica uhapšena, devojka Sara popela se na drvo i ne želi da siđe! Stabla u parku posečena rano jutros uz prisustvo policije

U parku Borići na Petlovom brdu rano jutros posečena su stabla koja su građani tog dela grada u proteklih nekoliko dana sami branili.

[/url]
devojka Sara popela se na drvo.... :lool: :lool: :lool:
Objavljujem oglas u rubrici "on traži nju" :"tražim devojku koja voli da se penje po drveću" :laugh: :laugh:
 
Slabo se radi ?



Znači li ovo da će samo do Metroa da se uradi ibarska ?
Onda sledi leeeeeeeeeeevak i semafor ili će da urade levak i kružni tok ?
 
Žika":1st70hn4 je napisao(la):
Slabo se radi ?



Znači li ovo da će samo do Metroa da se uradi ibarska ?
Onda sledi leeeeeeeeeeevak i semafor ili će da urade levak i kružni tok ?
Pa ne očekuješ valjda da gradski oci imaju razuma i logike, pa prosire magistralu skroz do gasprom pumpi u Zarkovu?
Da, to bi bilo apsolutno logicno, trasa je cista, delom i nasuta (od Belih voda do toplane, a od skupljih objekata je potltreban samo jedan nadvoznjak na 'petlji' Labudovo Brdo...

Al logika 'ovde ne stanuje'...
Prisetimo se samo koliko godina je trebalo da se uradi veza novog obrenovackog i lazarevackog druma, kao i celodnevnih kolona preko cukaricke padine...

Takodje, izgradnjom ovakve 'osakacene' petlje petlovo brdo, planirani put izmedju petlje Vrbin potok (groblje Orlovaca) i Kijeva, postaje prioritetan za izgradnju, osim ako ne zelimo totalni kolaps na semaforu kod Mekdonalds-a na Vidikovcu, jer je apsurdno ocekivati da neko ko od Lipovice ide ka Rakovici prodje petlju, okrene na buducem kruznom toku pa se vraca nazad u smeru periferije, da bi se iskljucio na kruzni put i nastavio ka Rakovici i dalje...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=545928#p545928:1lv8midv je napisao(la):
laki72 » Uto Jun 19, 2018 8:36 am[/url]":1lv8midv]
Žika":1lv8midv je napisao(la):
Slabo se radi ?



Znači li ovo da će samo do Metroa da se uradi ibarska ?
Onda sledi leeeeeeeeeeevak i semafor ili će da urade levak i kružni tok ?
Pa ne očekuješ valjda da gradski oci imaju razuma i logike, pa prosire magistralu skroz do gasprom pumpi u Zarkovu?
Da, to bi bilo apsolutno logicno, trasa je cista, delom i nasuta (od Belih voda do toplane, a od skupljih objekata je potltreban samo jedan nadvoznjak na 'petlji' Labudovo Brdo...

Al logika 'ovde ne stanuje'...
Prisetimo se samo koliko godina je trebalo da se uradi veza novog obrenovackog i lazarevackog druma, kao i celodnevnih kolona preko cukaricke padine...

Takodje, izgradnjom ovakve 'osakacene' petlje petlovo brdo, planirani put izmedju petlje Vrbin potok (groblje Orlovaca) i Kijeva, postaje prioritetan za izgradnju, osim ako ne zelimo totalni kolaps na semaforu kod Mekdonalds-a na Vidikovcu, jer je apsurdno ocekivati da neko ko od Lipovice ide ka Rakovici prodje petlju, okrene na buducem kruznom toku pa se vraca nazad u smeru periferije, da bi se iskljucio na kruzni put i nastavio ka Rakovici i dalje...

Mislim da neće biti teško složiti se sa Lakijevom tvrdnjom da "logika ovde ne stanuje". Dodao bih još i poodavno. Jer, da je logika našla sebi mesta, onda bi ova petlja bila izgrađena još onda kada je i planirana i projektovana, dakle početkom devedesetih godina prošlog veka. Ovako, čekalo se skoro 2 decenije, nije se radilo ništa i stanje na terenu se opasno promenilo. Park šuma i borići u njoj su porasli a zeleni pojas uz postojeću Ibarsku magistralu je od strane privatnih neimara posečen i nastao je velikih broj uglavnom (nelegalnih) komercijalnih objekata, sa nekoliko potpuno nebezbednih i takođe izvan legalnog okvira uspostavljenih priključaka na Ibarsku magistralu. I logika opet nije stanovala ovde, te naša država nije štitila sebe, pa nije ni spečila "divlju gradnju" niti je pistupila realizaciji ovog projekta.

Dodatno, kada se priča o konačnoj trasi i širini nove Ibarske magistrale, mislim da je krajnje vreme da svi učesnici na forumu shvate da pojas koji je sačuvan, rezervisan i neizgrađen (govorim o celoj zelenoj površini sa zapadne, nenaseljene strane, bliže Metrou i OMV-u i tako sve do Žarkova) JESTE namenjen izgradnji dodatne dve trake nove Ibarske magistrale. To svako dobronameran i zna i može da vidi. Ali, građane razumem, jer su bili godinama obmanjinavini od strane određenih pojedinaca koji su svojim sugrađanima konstantno crtali netačne "mape i karte", prikazujući da će se Ibarska magisrala širiti preko njihovih poseda i zgrada, da će svi biti ili porušeni i da će im "zli putari" zatvotrii sve pristupe magistrali. Dakle, potuna zbunjenost i neinformisanost građana sa Petlovog brda direktna je posledica kancerogenog uticaja jednog udruženja građana sa Petlovog brda i njihovog vođe. Ali, sa druge strane, bio bih neiskren kada sa svima vama ne bih podelio još jedan lični utisak, a to je da je napor koji su Putevi Srbije uložili u pravilno informisanje građana po svemu bio nedovoljan, iako nikako zanemarljiv (višestruki i direktni pregovori sa predstavnicima udruženja građana, javne konsultacije u opštini Rakovica i na terenu, detaljna analiza svih predloga dobijenih od građana, javna objava svih projektnih detalja, mapa i planova na web stranici Puteva Srbije). Takođe ne želim da prećutim da je deo istine ipak "izašao među građane" radom i konstruktivnim stavom i ponašanjem građana aktiviranih oko drugog udruženja građana sa Petlovog brda. Nijihovi naporom i kontinuiranim dijalogom, često i pritiskom na Puteve Srbije, ovaj projekat je odblokiran a građani su za uzvrat dobili jedan prihvatljiv projekat i maksimalnu kompenzaciju za sve ono što ovakav projekat neminovno sa sobom nosi kao negativni uticaj na same građane i njihovu delatnost i životnu sredinu u okruženju projekta.

Dodatno, svi učesnici na forumu trebaju da znaju da je Ibarska magistrala od Metroa pa prema Žarkovu u nadležnosti GRADA BEOGRADA (ne Puteva Srbije), kao gradska saobraćajnica. I svako proširenje iste ili bilo koji drugi građevinski zahvat na ovoj deonici su strogo u nadležnosti grada Beograda, te se sve građevinske aktivnosti na tom delu magistrale planiraju, finansiraju i realizuju od strane Grada Beograda. Dosadašnjom neizgradnjom dodatne dve dodatne trake Ibarske magistrale od Žarkova do Metroa, svih ovih decenija praktično je trasiran put svakoj lošoj nameri i obmanama građana koje su usledile u vezi položaja i strane na koju će se Ibarska magistrala proširiti. I dodatno, oslobodio se (verujem nenamerno) ogroman prostor za zloupotrebe i manipulaciju građanima i prezentaciju kojekakvih "projektnih alternativa" od kojih prednjači nestručan predlog napred pomenutog "nekooperativnog" udruženja (njihov predlog je čak nepravilno i nazvan "tangenta", a elementarno znanje iz geometrije nedvosmisleno potvrđuje da je pravi sinonim za taj predlog - "tetiva"), koji suprotno svim važećim prostornim i drugim planovima i projektima "nudi spasonosnu trasu" koja bi sačuvala celu park šumu, ali ne govori građanima da je to što im prikazuju u direktnom konfliktu sa celokupnom prostorno planskom i zakonskom regulativom, da brutalno uzurpira ogromnu površinu tuđih parcela (zapanjen sam neverovatnom lakoćom kojom ustvari nude / poklanjaju ono što je tuđe), da takav predlog podrazumeva rušenje već izgrađene petlje "Orlovača", da nanosi državi milijarde direktne materijalne štete. Duboko sam danas uveren da su predstavnici ovog udruženja svih ovih godina znali da u stvari NE NUDE NIŠTA, SA ODLAGANJEM U BESKONAČNOST. I održanje postojećeg stanja je očigledno bio njihov trapavo kamufliran cilj. ALI, Putevi Srbije su svih pet godina radili sve da se upravo promeni ovo neodrživo stanje na terenu, da se eliminiše "crna tačka" na magistrali, da se projekat popravi u najvećoj mogućoj meri i da se konačno finalizuje projekat izgradnje Obilaznice oko Beograda, prema važećim zakonima i planovima. Sa tako konfrontiranim konceptima - jasno je da je konflikt bio neizbežan.

Ali, istina sada svakim danom polako isplivava na površinu, radovi polako napreduju, građani vide da je pošteđena skoro cela park šuma, da se Ibarska magistrala širi na nenaseljenu stranu, a videće i da će imati i intenzivno pošumljen ostatak park šume (ovi iz udruženja i dalje netačno informišu sugrađane pričajući im da će se ozeleniti neke druge površine, izvan "Borića" i sl), bezbednan priključak na magistralu u zoni ulice Đuje i Dragoljuba, novu i bezbednu zonu za rekreaciju i odmor + igralište za decu i zvučnoizolacioni zid pored nove magistrale, u zoni park šume. Ostaje gorak utisak da je Grad u ovoj situaciji ostao po strani, stavljajući vruć krompir u ruke "Putevima Srbije" i čekajući rasplet ovog konflikta sa bezbedne distance. Priznajem, elegantno za grad, mučno za sve ostale. I sada, kada je praktično sve rešeno, verujem da će se brže nego što mislimo grad Beograd pojaviti da rutinski nastavi izgradnju nove Ibarske magistrale, odnosno obezbediće radove i proširiće magistralu i posle Metroa i nastaviti prema planom utvrdjenoj trasi. Lekcija koju smo iz dosadašnjeg toka ovog celog projekta naučili je da se građani mogu uspešno
sačuvati svake dalje manipulacije ako o planovima i projektima budu pričali sa odgovarajućim službama u Gradu Beogradu, a nikako u komunikaciji sa nedobronamernim "nosiocima otpora" iz određenih udruženja sa sumnivim namerama.

Što se tiče Lakijeve opaske da je "apsurdno ocekivati da neko ko od Lipovice ide ka Rakovici prodje petlju, okrene na buducem kruznom toku pa se vraca nazad u smeru periferije, da bi se iskljucio na kruzni put i nastavio ka Rakovici i dalje...", mislim da ovde Laki nije u pravu, u šta će se verujem i sam uveriti kada petlja bude sagrađena. Naime, pozivam sve učesnike na forumu da pogledaju kako je prvobitnim projektom bilo predviđeno da se vozila iz pravca Rušnja uključuju na kružni put Rakovica - Železnik (slika ima negde ranije na forumu). Dakle bilo je planirano da se nadvožnjakom prođe kružni put i da se posle 60m indirektnom rampom skrene desno i spusti na površinsku raskrsnicu sa kružnim putem. ALI, pošto se neće graditi ova rampa (jer su Putevi Srbije rešeni da sačuvaju ovih 1500 stabala koje nisu posekli), sada će ta vozila voziti još dodatnih 50m do kružnog toka i uradiće praktično isti manevar - vratiće se indirektnom rampom na kružni put, ali sa druge, yapadne strane. Dakle 15-20 sekundi vožnje duže ali i 1500 borića više. (Laki, ako hoćete - proverite ova rastojanja i vremena, ja pišem "u grubo" jer nemam mapu pri ruci. Prihvatiću ako sam pogrešio za koju sekundu gore / dole.)

Eto, toliko od mene, a istine radi, u ovom mojem POSLEDNJEM postu. Ostatak priče ispričaćemo građanima na pravi način - delom. Pa kada završimo, biće mi drago da o tome ponovo pročitam vaše komentare. Veliki pozdrav i zahvalnost svima koji na ovom forumu bili aktivni svih ovih godina i koji su, možda ponekad i pomalo neodmereno i preoštro, ipak doprineli da sada imamo pred sobom projekat koji se može nazvati kompromisnim. Možda smo svi zajedno trasirali put jednoj novoj praksi koja će rezultrati boljom i blagovremenom komunikacijom između svih učesnika na budućim infrastrukturnim projektima. Jednoj praksi koja opominje da se na stranu ostave i sitni privatni interesi, i ljudske a naročito projektantske sujete, i kamuflirane loše namere. A sve u cilju da nam budući projekti budu realizovani na način koji će daleko više uvažavati realnost i dati pravovremene i kvalitetne odgovore na sva pitanja uvezi uticaja tih projekata na našu životnu sredinu ali i na socijalno okruženje.

Sve najbolje!
 
Istinomer":3qixhlb8 je napisao(la):
Mislim da neće biti teško složiti se sa Lakijevom tvrdnjom da "logika ovde ne stanuje". Dodao bih još i poodavno. Jer, da je logika našla sebi mesta, onda bi ova petlja bila izgrađena još onda kada je i planirana i projektovana, dakle početkom devedesetih godina prošlog veka. Ovako, čekalo se skoro 2 decenije, nije se radilo ništa i stanje na terenu se opasno promenilo. Park šuma i borići u njoj su porasli a zeleni pojas uz postojeću Ibarsku magistralu je od strane privatnih neimara posečen i nastao je velikih broj uglavnom (nelegalnih) komercijalnih objekata, sa nekoliko potpuno nebezbednih i takođe izvan legalnog okvira uspostavljenih priključaka na Ibarsku magistralu. I logika opet nije stanovala ovde, te naša država nije štitila sebe, pa nije ni spečila "divlju gradnju" niti je pistupila realizaciji ovog projekta.

Nažalost, logika u Srbiji odavno "ne stanuje", jer su takva i slična događanja isfingirana, očigledno sa ciljevima koji su koruptivnog karaktera.
Tačka.
 
Što znači da će grad tek kad krene da provlači tramvaj da uradi to nesretno parče od Žarkova do novoplaniranog kružnog toka. Ili ako se ne daj bože neki autobus prevrne pa reše da nas spasavaju.

Generalno od objekata samo taj most kod isključenja za Labudovo i eventualno promena kursa i izgradnja kružnih tokova kod Ceraka i Belih voda.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=546796#p546796:1fmhsscw je napisao(la):
Istinomer » 23 Јун 2018 03:58 pm[/url]":1fmhsscw]

Što se tiče Lakijeve opaske da je "apsurdno ocekivati da neko ko od Lipovice ide ka Rakovici prodje petlju, okrene na buducem kruznom toku pa se vraca nazad u smeru periferije, da bi se iskljucio na kruzni put i nastavio ka Rakovici i dalje...", mislim da ovde Laki nije u pravu, u šta će se verujem i sam uveriti kada petlja bude sagrađena. Naime, pozivam sve učesnike na forumu da pogledaju kako je prvobitnim projektom bilo predviđeno da se vozila iz pravca Rušnja uključuju na kružni put Rakovica - Železnik (slika ima negde ranije na forumu). Dakle bilo je planirano da se nadvožnjakom prođe kružni put i da se posle 60m indirektnom rampom skrene desno i spusti na površinsku raskrsnicu sa kružnim putem. ALI, pošto se neće graditi ova rampa (jer su Putevi Srbije rešeni da sačuvaju ovih 1500 stabala koje nisu posekli), sada će ta vozila voziti još dodatnih 50m do kružnog toka i uradiće praktično isti manevar - vratiće se indirektnom rampom na kružni put, ali sa druge, yapadne strane. Dakle 15-20 sekundi vožnje duže ali i 1500 borića više. (Laki, ako hoćete - proverite ova rastojanja i vremena, ja pišem "u grubo" jer nemam mapu pri ruci. Prihvatiću ako sam pogrešio za koju sekundu gore / dole.)
@Истиномер, све лепо речено, укњижен плусићћћ :kk:

Раније сам поставио цртеж, како ће се новим саобраћајницама на овом делу, стизати из правца од Железника према граду, колика је раздаљина од стрелице до стрелице и колико ће времена требати.


Значи преко улазне рампе са Кружног пута на Ибарску према Орловачи, па преко излазне рампе на петљи "Орловача" излаз са Ибарске па улаз на Ибарску преко улазне рампе и правац према Граду. Овај правац ће бити дуже за неких 1,9 км, од садашње ситуације. Временски ова деоница, од стрелице до стрелице, ће се прећи, зависи од ситуације у саобраћају, а при нормалном саобраћају без гужви, застоја, за 2 минута, а "Путеви Србије" су радили анализе.

Што се осталих анализа тиче, а прорачуна саобраћајних кретања које су Путеви Србије радили за ново решење, само да поновим неке најважније:

92% свих тих кретања ће се обавити као да је петља саграђена у њеном пуном профилу, а 8% чини: саобраћај са кружног пута на Ибарску у правцу Београда + саобраћај са Ибарске из правца Рушња у правцу кружног пута. Тих 8% возила ће се:
- укључивати са Ибарске на кружни пут према Железнику и Раковици преко кружног тока, и при томе прећи пут који је дужи 400 метара од садашње трасе, и при томе ће „изгубити“ додатних 40 секунди вожње.
- укључивати са кружног пута на Ибарску према Београду преко петље Орловача, и при томе прећи пут који је дужи 1900 метара од садашње трасе, дакле „изгубиће“ се додатних 1,9 минута вожње.
На овај начин ће се сачувати многи животи, сачуваће се и 90% шуме, омогућени су сви саобраћајни правци (92% посто саобраћаја се одвија као да је пуна петља, 8% саобраћаја се усмерава на кружни ток и петљу „Орловача“, уз додатних 1 до 2 минута вожње).

Доста је људи страдалих на овом делу Ибарске на месту где се пре 2009.године из правца Липовичке шуме ка Железнику и Раковици користило небезбедно „лево“ скретање, да се директно са Ибарске прикључе на Кружни пут Железник-Раковица.
 
@Gaga
Gago, uz duzno postovanje, ponovio si analizu Puteva Srbije na koju cu i ja ponoviti moju izjavu. Ta analiza nije tacna.

I sam pogled na trasu od Zeleznika ka vidikovcu na fotografiji koju si okacio jasno pokazuje da je u pitanju idiotarija. Nije to samo 2km duza trasa, vec i 5 ukljucenja/iskljucenja.
Pa sad nek se svako od nas stavi u poziciju nekoga kood zeleznika ide do vidikovca, pa nek onda kaze dal je ovo odlicno, dobro ili 'poluresenje'?
Nije to ljudi 2km na relaciju od 80km ;)
Moju logiku je potvrdio i kolega koji upravo zivi u Zelezniku, a radi na Vidikovcu koji mi je rekao da ce u buduce morati da se provlaci od Vodovodske preko Belog vrela.

Takodje, procena o 8% vozila koja iz pravca Lipovacke sume skrecu ka Rakovici, ponavljam, nije tacna.
Znacajno je umanjena (vise nego duplo).
Al da se ne igramo procentima.
Cak i tih famoznih i 'fingiranih' 8% vozila u jutarnjem spicu cini veliki broj vozila.

Takodje, postoji nesto sto se zove psihologija ljudi, a sto se izgleda uporno negira. Neko ce doci do petlovog brda, pa ce se vracati nazad?
Nece ljudi, budite uvereni.
Ili ce nastaviti pravo pa preko vidikovca, ili ce se iskljucivati na Petlovo brdo, pa uzanim ulicama projektovanim za prilaze stambenim objektima, kroz naselje dalje ka Divljem izlazu na kruzni put, ili jos verovatnije ka Marickoj ulici (sto i sad znacajan broj ljudi cini).

Zasto akcentujem petlju Vrbin potok i vezu ka Kijevu, u svom prethodnom postu?

1. Jasno je da se za prosutim mlekom ne place. Petlja Petlovo brdo ce biti 'osakacena' i to najvise zaslugom losih projektanata i pogresne trase BG obilaznice i petlje Orlovaca. Ovo sve sto je usledilo sa buntom (i zloupotrebom bunta) stanovnika Petlovog brda, je samo posledica, ali resenje je zapecaceno za dugi niz godina.

2. Petlja Vrbin potok vec postoji.

3. Veza petlje Vrbin potok i Kijeva je vec planirana kako aktuelnim, tako i planovima decenijama u nazad.

4. Gasenjem industrije u Rakovici, olaksana je realizacija planiranog i dugo ocekivanog prosirenja Bul. Patrijarha Pavla, ciji bi logican nastavak bila veza na Ibarsku magistralu.

5. Takvom vezom uz prosirenje P. Pavla bi se rasteretila ne samo magistrala i (1/4) petlja Petlovo brdo, vec cela trasa dalje ka centru (Ibarska, Trgovacka, Cukaricka padina, Radnicka), sve do mosta na Adi, a igradnjom drumskog tunela delom i Vojvode Misica.

No bojim se da neki ne uvidjaju koliko su prilazi gradu iz pravca jugozapada zakrzljali i prevazidjeni potrebama saobracaja.







Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Laki, hoće se na tu pelju povezati i Rušanj ?
 
Ne, nije predvidjeno da se na petlju Vrbin potok povezuje Rusanj.
Ona bi svakako bila korisna i za stanovnike Rusnja, no Rusanj ima i alternativu - spustanje ka Resniku, pa iznad skole desno ka Kijevu i dalje dolinom Topciderske reke.



Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Biće veselo za liniju 521 koja će bespotrebno kružiti. Možda ponovo do groblja Orlovača.
Što se produži od polupetlje do kružbog toka ?
To je par stotina metara paralelnog puta sa ibarskom a dobila bi se puna funkcionalnost polupetlje.
 
I to srećne sa četiri lista.
Sigurno ima planova/projekata i pre 1991. godine.
To znam jer sam trebao septembra 91. da krenem da radim na obilaznici.
 
Ovo na fotki u postu koji je objavio @Igor je plan petlje Orlovaca - dakle, ukrstanje Obilaznice i Ibarske magistrale, a ne petlja Petlovo brdo (ukrstanje Ibarske i starog kruznog puta).

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Vrh