Šta je novo?

Petlja "Petlovo brdo" - Zaštitimo šumski pojas na Petlovom brdu

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=834311#p834311:15m7xgli je napisao(la):
tribi » Today, 11:17[/url]":15m7xgli]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=834246#p834246:15m7xgli je napisao(la):
svsavic » 24 Mar 2021 07:44 am[/url]":15m7xgli]Imali su mesta (vidi se sa snimka) sa druge strane za ulaze i izlaze, nego ih mrzelo (ili neznaju) da urade novi projekat. To može i sada da se uradi, kao što je bilo pre na ibarsku. Ali, šta da se radi.

Sa druge strane čega? Ako misliš sa druge strane kružnog puta, nije moguće, jer je uključenje iz pravca Bubanj potoka na Ibarsku ka Beogradu preblizu.
Da to mislim, ali čemu je preblizu?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=834394#p834394:2y95yvdp je napisao(la):
svsavic » 24 Mar 2021 02:40 pm[/url]":2y95yvdp]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=834311#p834311:2y95yvdp je napisao(la):
tribi » Today, 11:17[/url]":2y95yvdp]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=834246#p834246:2y95yvdp je napisao(la):
svsavic » 24 Mar 2021 07:44 am[/url]":2y95yvdp]Imali su mesta (vidi se sa snimka) sa druge strane za ulaze i izlaze, nego ih mrzelo (ili neznaju) da urade novi projekat. To može i sada da se uradi, kao što je bilo pre na ibarsku. Ali, šta da se radi.

Sa druge strane čega? Ako misliš sa druge strane kružnog puta, nije moguće, jer je uključenje iz pravca Bubanj potoka na Ibarsku ka Beogradu preblizu.
Da to mislim, ali čemu je preblizu?



Pretpostavljam da si mislio na ovaj prostor na krajnjoj levoj strani slike. Ako jesi, pogledaj napred gde je uključenje sa obilaznice. Mislim da bi bilo knap i da bi bilo veoma nebezbedno.
 
blagic":2dhw6vyk je napisao(la):
Da li sam ja jedini kome ova tabla bode oči?


Bode dode nego šta. Ljuti nemar. Čekaju da ih neko išara ko i sve ostale pa da skinu.
Sad trenutno može da posluži lisicama i zečevima da se bolje orjentišu.
Na kraju će ga samo oseći i ostaće stubovi u zemlji umesto da je to odrađeno isti dan kad se izlaz zatvorio.
 
Možda dodaju tablu iznad sa natpisom "Barem su vam ostali borići". :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=834364#p834364:flh4mqqo je napisao(la):
KrCan » Sre Mar 24, 2021 2:37 pm[/url]":flh4mqqo]U pravcu ka Beogradu, kada se predje novi nadvoznjak, traka se znatno suzava paralelno sa parkom. Druga traka ostaje identicna svom duzinom. To se odlicno vidi na Sovinom snimku.
Imali neko logicno objasnjenje? Izvinjavam se ako nisam pazio na casu.

Ako mislis na ovaj deo obelezen, pretpostavljam da tu prelazi iz 3 trake u 2, to mi je jedino logicno...
 

Prilozi

  • IMG_20210324_202550.jpg
    IMG_20210324_202550.jpg
    147,3 KB · Pregleda: 3.624
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=834408#p834408:2kwdpmb0 je napisao(la):
blagic » Sre Mar 24, 2021 4:10 pm[/url]":2kwdpmb0]Da li sam ja jedini kome ova tabla bode oči?

moja prognoza je da će ostati najmanje tri godine kako je sada vidimo, da nas podseća ko smo, meni bode oči na žalost
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=834513#p834513:btqsi3a1 je napisao(la):
Nesha Bg » Čet Mar 25, 2021 6:30 am[/url]":btqsi3a1]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=834364#p834364:btqsi3a1 je napisao(la):
KrCan » Sre Mar 24, 2021 2:37 pm[/url]":btqsi3a1]U pravcu ka Beogradu, kada se predje novi nadvoznjak, traka se znatno suzava paralelno sa parkom. Druga traka ostaje identicna svom duzinom. To se odlicno vidi na Sovinom snimku.
Imali neko logicno objasnjenje? Izvinjavam se ako nisam pazio na casu.

Ako mislis na ovaj deo obelezen, pretpostavljam da tu prelazi iz 3 trake u 2, to mi je jedino logicno...
file.php
Da Neso upravo mislim na taj deo i ocigledno je da dolazi do suzenja, ali mi uopste nema logike iz kog razloga je to tako?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=834586#p834586:2bggutnt je napisao(la):
SRBO » Сре Мар 24, 2021 11:54 pm[/url]":2bggutnt]Не брините се, алтернатива за то неодрађено искључење постоји


file.php

Само немој да заборавиш да на делу алтернативне руте од Кружног пута до окретнице 42/56/59 можеш врло лако да потрошиш литар горива при успињању, сагориш ламелу, останеш без точка, огребеш ауто или откинеш ретровизор јер ем што има места једва да се мимоиђу два мотоцикла, ем што имаш осећај да идеш кроз туђа дворишта кад пролазиш туда, ем што је успон па чим мало поледи можеш да отпишеш скраћивање, ем што нема простора за било какав теретни саобраћај, ем што је касније зона школе; углавном за краће време ћеш да се окренеш на петљи Орловача и наставиш ка граду него што ћеш преко тих уличица на Певцу да скратиш пут, а да не спомињем и милион лежећих у том делу...
Једноставно ова петља не сме да има алтернативу, боље да су направили везу Кружног пута и магистрале преко оног кружног тока него што су се уопште упуштали у игранку са полупетљом, али кад је ситуација таква да било која група "грађана" може да одлучује о томе чија се својина користи за изградњу државне инфраструктуре, не треба ни да нас чуди што је испало овако.
 
baš sam ovo krenuo da napišem, uspon je jeziv a i ulice takođe, tako da ova putanja nije nikakva alternativa
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=834755#p834755:1jku3znm je napisao(la):
KrCan » Čet Mar 25, 2021 2:19 pm[/url]":1jku3znm]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=834513#p834513:1jku3znm je napisao(la):
Nesha Bg » Čet Mar 25, 2021 6:30 am[/url]":1jku3znm]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=834364#p834364:1jku3znm je napisao(la):
KrCan » Sre Mar 24, 2021 2:37 pm[/url]":1jku3znm]U pravcu ka Beogradu, kada se predje novi nadvoznjak, traka se znatno suzava paralelno sa parkom. Druga traka ostaje identicna svom duzinom. To se odlicno vidi na Sovinom snimku.
Imali neko logicno objasnjenje? Izvinjavam se ako nisam pazio na casu.

Ako mislis na ovaj deo obelezen, pretpostavljam da tu prelazi iz 3 trake u 2, to mi je jedino logicno...
file.php
Da Neso upravo mislim na taj deo i ocigledno je da dolazi do suzenja, ali mi uopste nema logike iz kog razloga je to tako?
Verovatno zbog bezbednosti ali i cepa koji bi se pravio u odredjenim vremenskim terminima zbog prelaska iz 3 u 1 traku...
 
Чича Раде, све си објаснио. :gobb:
 
Zasto ne bi mogao da se iskoristi deo uz potporni zid(ovaj blatnjavi deo između borica i novog puta) za deo od Kruznog puta prema gradu, ima mesta. :?:
 
Данас око поднева; асфалтирани су први слојеви на раскрсници улице Ђује и Драгољуба и Ибарске магистрале; уобличена је доња половина кружног тока:



Десном страном ће једини тротоар бити уза сам Салон, с неколико степеника:



















Укинут је стари прилаз до водоводног постројења (за неизграђени водовод до Младеновца) и имања око њега:









 
Од ул. Ђује и Драгољуба и новог кружног тока до раскрснице код Метроа:













Ниједан нови коловоз још нема ивичњак с обе стране:













Дувају прашину с подлоге, вероватно ће сутра асфалтирати овај потез према Метроу:





По свему судећи, с ове стране нису планирали степенице за силазак са стајалишта према подземном пролазу:









 
Од Кружног тока према Надвожњаку:





Цистерна добро дође да се оперу - кола:













Екстремисти нису дали да се овде, без сечења иједног дрвета, направи дечје игралиште од 150 квм на простору од више хиљада квм:







Јасно је да се од надвожњака према граду коловоз сужава; један од могућих разлога за то је да када су скратили петљу на овој страни сузили су и коловоз за једну траку с које би аутомобили силазили на Кружни пут и укључивали се с њега према Граду у њу:





Други коловоз је на истом месту шири за једну траку јер се у њу укључују аутомобили који се с Кружног пута пењу у смеру према Орловачи:







Можда су путоказ који сада вири из земље намерно оставили да подсећа екстремисте да није било њих туда би могло да се силази на Кружни пут и пење на магистралу као и пре:



Овај ивичњак на крају надвожњака није баш најбоље уграђен; поред њега се види један од више за мене загонетних шрафова у бетону тротоара:



ћ











 
Нико га никад није користио јер се увек прелази код Метроа или раније из Ђује и Драгољуба.

Послато са Mi 9T помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=835263#p835263:1rqcy7up je napisao(la):
vucko » Pet Mar 26, 2021 7:46 pm[/url]":1rqcy7up]Podzemni prolaz je horor, da li ga neko uopšte koristi?
Namena mu je kao kolski prolaz za traktore dok su žitelji Kneževca imali njive , vinograde i obrađivali. Odavno ne služi svojoj nameni mada bi mogao da se uredi i koristi kao podzemni.
 
Данас, асфалтиран је до последњег слоја коловоз све до раскрснице код Метроа:

















Ради се тротоар по ободу кружног тока према Салону:







Преобликовали су острвце према ул. Ђује и Драгољуба:







Поставља се ивичњак с друге стране коловоза према граду:





За који дан се може очекивати пребацивање саобраћаја на коловоз према граду, спајање другог новог коловоза на два места и прикључница с Кружног пута:



Испред подземног пролаза преко пута:

 
Vala si bio vredan Saša. Bilo bi dobro da u smeru ka Bgu sa desne strane tamo malo dalje iza slikanog sruše/zamene onih par ružnih udžerica koje ruže taj potez do Žarkova.
 
Браво Саша....
Да земљани и да сруше пар стотина осталих уџерица од Орловаче па све до Аде .... Тотални хаос су направили.....
 
Vrh