Šta je novo?

Petlja "Petlovo brdo" - Zaštitimo šumski pojas na Petlovom brdu

Управо сам видео неколико радника на позицији бивше станице. Делује ми да ископавају нешто немам појма.

Послато са ST26i уз помоћ Тапатока
 
Kada je vest da na gradilištu ima radnika znamo dokle smo stigli...
 
Ova tema je uvenula, kao i gradilište...
Čoveče šta nam radi ovaj šljam...
 
Понадам се кад видим раднике, кад оно знате већ шта.

Послато са ST26i уз помоћ Тапатока
 
Ускоро ће бити цела три тромесечја како се - с малим изузецима - ништа не ради овде, :











 
...život je pred nama.

Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока
 
Mogu da ne navuku pa da spoje sa Žarkovom. Sigrnije ovako.
 
Сад ће распуст, па ће и К11 бити отворен, а кад ћемо се возити овом обновљеном и проширеном трасом? Има ли икаквих вести или је придружено групи табу тема?
 
Imali smo ovde člana iz Puteva Srbije, voleo bih se javi i objasni ovaj blam , njihov blam kao Investitira.
OVA falanga traje od 2013 kad je prvi Strabag Ugovorio Izvodjenje, pa su istekli svi rokovi, pa ona " borba za boriće" pa preprojektovanje, pa davanje Ugovora RM koji očigledno nema kapacitete da iznese posao. Dobro, pa desi se i taj slučaj, ali postoji nešto što se zove "performance bond" ili po naški " garancija za dobro izvšenje posla". Ide prvo upozorenje Izvodjaču, drugo upozorenje i na kraju naplatiš garanciju i uvedeš drugog Izvodjača.

Zašto to ovde nije uradjeno , pitam se ja a pitam i one čiji je to posao!?

Pitam hipotetički a unapred znam odgovoR: uticaj političara, maligni uticaj političara...
Dok se sistem vrednosti ne promeni, životarićemo u ovom Srbistanu....
, dzaba predmeti na faxu "Upravljanje projeketima, džaba "Menadžment i tehnologija gradjenja", jedan poziv telefonom je jači od svega toga....
 
Ali najgore je što su radovi bili urgencija jer je to crna tačka. Glavni razlog zašto mora da se radi. I gledaj sada, raskopali i napravili to sve još nebezbednijim za učesnike u saobraćaju.
 
Meni koji poznajem dobro ovaj deo puta je nocna mora proci tuda, neosvetljeno je, nije lepo obelezeno, stanice, pesaci, ukljucenja....iskljucenja....
Kako li je nekome ko prvi put ulazi u BG sa ove strane...
Kada se iz Pravca orlovace spoje dve trake u jednu pa ne znas sa li je za Knezevac ili za Zarkovo...
Nadam se da ima jos objektivnih novinara. A da prate ovaj forum prate ali izgleda samo kada treba da cape neku sliku da se ne izlazi iz kanca...
 
С обзиром да нема ништа од К11 овог лета, да ли се надлежни имало протресају што се ово не завршава? Нормално, не. Коначно сам схватио, њихов начин размишљања: пуј - пике, заиграли смо се, сада ћемо да спавамо неколико година, док застари цео случај, па ћемо завршетак овог ругла уговорити са Кинезима, Јупитеријанцима и осталим Марсовцима за "тричавих" 200 милиона. А ми устанемо да пасемо, па седнемо да преживамо.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=628666#p628666:3269967t je napisao(la):
Armatura » Sub Jun 08, 2019 11:41 pm[/url]":3269967t]Meni koji poznajem dobro ovaj deo puta je nocna mora proci tuda, neosvetljeno je, nije lepo obelezeno, stanice, pesaci, ukljucenja....iskljucenja....
Kako li je nekome ko prvi put ulazi u BG sa ove strane...
Kada se iz Pravca orlovace spoje dve trake u jednu pa ne znas sa li je za Knezevac ili za Zarkovo...
Nadam se da ima jos objektivnih novinara. A da prate ovaj forum prate ali izgleda samo kada treba da cape neku sliku da se ne izlazi iz kanca...

To se zove test u realnom vremenu, ultimate challenge. Ko preživi pričaće.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=631553#p631553:3rct5cuo je napisao(la):
Gringo » Wed Jun 19, 2019 4:59 pm[/url]":3rct5cuo]С обзиром да нема ништа од К11 овог лета, да ли се надлежни имало протресају што се ово не завршава? Нормално, не. Коначно сам схватио, њихов начин размишљања: пуј - пике, заиграли смо се, сада ћемо да спавамо неколико година, док застари цео случај, па ћемо завршетак овог ругла уговорити са Кинезима, Јупитеријанцима и осталим Марсовцима за "тричавих" 200 милиона. А ми устанемо да пасемо, па седнемо да преживамо.

Sjajno !!!

Morao sam da citiram ceo post.

Ubo si ga usred srede. Bravo !!!

:sesir:
 
vidjen danas jedan bager u akciji, utovara zemlju u kamion, odmah posle semafora za metro, sa desne strane gledano ka orlovaci.
 
razgradjevinar":m0arb0ty je napisao(la):
vidjen danas jedan bager u akciji, utovara zemlju u kamion, odmah posle semafora za metro, sa desne strane gledano ka orlovaci.
super, ovim tempom imacemo petlju 2036...

Sent from my Lenovo K33a42 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=636143#p636143:pwkt54vk je napisao(la):
razgradjevinar » Čet Jul 04, 2019 3:34 pm[/url]":pwkt54vk]vidjen danas jedan bager u akciji, utovara zemlju u kamion, odmah posle semafora za metro, sa desne strane gledano ka orlovaci.

Да ли се руковаоц тог багера за ових 18 дана вратио са појачањем, или није нашао никог да му прода земљу за башту? Алооооо градски оци, спавате ли! Има ли икаквог зацрвенелог образа за ову бруку и срамоту?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=245036#p245036:3dtd90z0 je napisao(la):
Kartograf » Čet Avg 29, 2013 11:04 pm[/url]":3dtd90z0]
28.08.13. Čiji je interes sprečavanje izgradnje petlje “Petlovo brdo”?

Povodom neprimerenih, neosnovanih i veoma grubih optužbi koje se u poslednje vreme često iznose na račun našeg preduzeća od strane Udruženja građana naselja Petlovo brdo, a radi istinitog i objektivnog informisanja javnosti, saopštavamo sledeće:

Projekat rekonstrukcije postojeće petlje „Petlovo brdo“ se izvodi u potpunosti saglasno važećoj planskoj i projektnoj dokumentaciji, kao i uslovima dobijenim od strane nadležnih institucija.

Uticaji projekta na prirodno i socijalno okruženje detaljno su sagledani u zakonom definisanom postupku procene uticaja projekta na životnu sredinu kao i tokom izrade idejnog i glavnog projekta petlje „Petlovo brdo“.

Zainteresovana javnost je u dva navrata tokom 2012. godine, javnim oglašavanjem bila pozvana da učestvuje u postupku procene uticaja, dostavi svoje predloge, sugestije i mišljenja u vezi sa projektom kao i da podnese žalbu u slučaju da nije zadovoljna donesenim rešenjem.

Niko od zainteresovane javnosti nije se uključio u postupak procene uticaja predmetnog projekta na životnu sredinu.

Postupak procene uticaja projekta na životnu sredinu sproveden je i okončan je pred nadležnim ministarstvom. Rešenjem ministarstva je utvrđeno da nije potrebno izraditi studiju o proceni uticaja na životnu sredinu i dat je nalog nosiocu projekta da se tokom izrade glavnog projekta petlje „Petlovo brdo“ ispoštuju sve mere zaštite definisane uslovima institucija nadležnih za zaštitu prirodnih i kulturnih dobara.

Svi uslovi nadležnih institucija su ispoštovani tokom izrade glavnog projekta petlje, uz uvažavanje činjenice da se postojeća park šuma „Borići“ nalazi u prostoru koji je važećom planskom dokumentacijom predviđen za izgradnju Ibarske magistrale u okviru petlje „Petlovo brdo“ i da nije od strane nadležnih institucija deklarisana kao zaštićeno prirodno dobro niti uživa bilo koji drugi oblik zaštite. Ipak, JP „Putevi Srbije“ je, uvažavajući načela održivog razvoja i u cilju očuvanja prirodnog potencijala, obezbedilo da se projektnim rešenjem minimizira broj stabala koja moraju biti posečena tokom realizacije projekta i da se najveći deo park šume u potpunosti očuva. Posebnom knjigom glavnog projekta rešen je problem dodatnog ozelenjavanja i zaštite naselja od uticaja buke i aerozagađenja koje u najvećoj meri izaziva saobraćaj na državnom putu IA reda broj 2 (Ibarskoj magistrali).

Osnove za izradu projektnog rešenja i komunikacija sa javnošću

Namena površine za petlju „Petlovo brdo“ određena je detaljnim urbanističkim planom i planom detaljne regulacije usvojenim tokom devedesetih godina, a u skladu sa time izvršena je i eksproprijacija u korist JP „Putevi Srbije“.

Deo park šume „Borići“ koji treba da se ukloni nalazi se upravo u eksproprisanoj zoni i trenutno je od strane građana Petlovog brda iskorišćen kao prostor za odmor i rekreaciju, u okviru koga se nalaze klupe, stolovi, staze za pešačenje, sprave za vežbanje i sl.

Sa željom da se umanji negativan uticaj puta i saobraćaja na stanovništvo, obuhvatajući pri tome ne samo zaštitu prirode već i socijalni aspekt života i rada u lokalu, imajući sluha za probleme koji proističu iz projektom predviđenih prostornih promena, JP„Putevi Srbije“ je, kao društveno odgovorno preduzeće, organizovalo sastanak sa Udruženjima građana „Petlovo brdo“ i „Zeleno naselje Petlovo brdo“, uz prisustvo i drugih nadležnih institucija. Na sastanku je, kao mera kompenzacije, predloženo da se celokupni zatečeni sadržaji park šume „Borići“ dislociraju na lokaciju park šume izvan zone na kojoj će biti rekonstruisana postojeća petlja, a u neposrednoj blizini naselja i postojećih sadržaja park šume. Površina na koju je predloženo izmeštanje sadržaja je deo park šume „Borići“, a prostor na kome se nalazi je takođe eksproprisan u korist JP „Putevi Srbije“.

Udruženja građana su ponuđeni predlog odbila bez konsultacija sa građanima čije su interese zastupali na sastanku.

Podsećamo javnost da su deo Ibarske magistrale kao i pripadajuća postojeća petlja „Petlovo brdo“ definisane kao opasna mesta u smislu bezbednosti saobraćaja. Broj žrtava u saobraćajnim nezgodama koje se dešavaju u zoni ove petlje raste iz dana u dan. Obaveza je JP „Putevi Srbije“ da obezbedi sve uslove za neometano i bezbedno odvijanje saobraćaja na celokupnoj putnoj mreži u nadležnosti javnog preduzeća, pa samim time i na ovoj saobraćajnici.

Iz tih razloga je neophodno u najkraćem mogućem roku izgraditi petlju „Petlovo brdo“ prema izrađenom projektu i time eliminisati bezbednosne rizike i omogućiti nesmetano i bezbedno odvijanje saobraćaja u zoni petlje.

Projektna dokumentacija je izrađena, potpisan je ugovor sa izvođačem radova i radovi treba da otpočnu. Jedina prepreka je deo građana naselja Petlovo brdo koji nastoji da na svaki način spreči rekonstrukciju petlje „Petlovo brdo“.

Nadamo se da su predstavnici udruženja informisali građane naselja „Petlovo brdo“ o tome koji stepen odgovornosti građani preuzimaju na sebe eventualnim blokiranjem izgradnje petlje „Petlovo Brdo“.

Primedbe predstavnika Udruženja „Petlovo brdo“, ne odnose se direktno na nedostatke projekta petlje „Petlovo brdo“, već na njen projektom definisani položaj koji uslovljava dalja projektna rešenja u vezi sa planovima za buduće proširenje Ibarske magistrale u zoni naselja „Petlovo brdo“.

Suštinski, predstavnici Udruženja „Petlovo brdo“ su kao glavni problem definisali zaštitu nelegalnih objekata i individualnih priključaka na državni puti IA reda broj 2 (Ibarsku magistralu) o čemu su, u više navrata, informisali javnost putem sredstava javnog informisanja.



Zašto izmena projektnog rešenja nije realna opcija?

• Preprojektovanje zahteva dve godine, čime se gubi mogućnost realizacije projekta kroz već dobijeni kredit Evropske Investicione Banke (EIB).

• Prostorno planski uslovi su takvi da ne daju prostor za izmenu trase, a samim time ne može se postići dislociranje same petlje na drugu lokaciju. U suprotnom morala bi se na zahtev Udruženja izmeniti postojeća planska dokumentacija što predstavlja proces koji bi trajao godinama sa veoma malim izgledima za udovoljenje zahtevima predstavnika građana.

• Troškovi sa kojima bi se država Srbija suočila u pokušaju da se izmeni postojeće projektno rešenje bili bi nesagledivo veći od troškova ovog projekta a uticaji novog projektnog rešenja na lokalno stanovništvo bili bi skoro identični uticajima koje će izazvati ponuđeno rešenje.



Posledice odlaganja rekonstrukcije petlje „Petlovo brdo“

Ugovor o izgradnji petlje „Petlovo brdo“ i petlje „Orlovača" je potpisan sa izvođačem izabranim kroz otvoreni međunarodni postupak nabavke radova u skladu sa procedurom koju propisuje Evropska Investiciona Banka (EIB).

Realizacija navedenog projekta predstavlja obavezu države koju sprovodi JP „Putevi Srbije“. U slučaju neispunjenja ugovornih obaveza posledice su sledeće:

• ugrožavanje zdravlja i bezbednosti učesnika u saobraćaju

• direktne finansijske posledice - odštetni zahtevi izvođača zbog promene ugovornih uslova,

• plaćanje troškova rezervisanih i neiskorišćenih sredstava zajma,

• moguće otkazivanje finansiranja uz neizvesnost novog ugovaranja.

Pomenute troškove moraće da plaćaju svi građani Republike Srbije.



Zaključak

Sprečavanje izgradnje petlje ,,Petlovo brdo“ prouzrokovaće direktnu i indirektnu štetu državi Srbiji i svim njenim građanima, a samim tim i Gradu Beogradu.

JP „Putevi Srbije“ imaju puno razumevanje za brigu građana o uticajima projekata na njihovo prirodno i socijalno okruženje i pozdravljaju svaku dobronamernu inicijativu zainteresovane javnosti koja može doprineti poboljšanju naših projekata u smislu navedenih uticaja.

Ovim putem, još jednom, apelujemo da zainteresovana javnost i građani uzmu aktivnije učešće u našim projektima, ali na zakonom propisan način i uz uvažavanje opšteg interesa pre svega države Srbije, gradova, lokalnih samouprava, ali i učesnika u saobraćaju i drugih korisnika infrastrukturnih projekata za čiju implementaciju je nadležno JP „Putevi Srbije“.

Takođe, molimo javnost da se u vezi svih uočenih problema koji se odnose na državne puteve čiji je upravljač JP „Putevi Srbije“ prvo obrate nadležnim institucijama Republike Srbije poštujući zakonom definisane procedure.

Svako obraćanje međunarodnim finansijskim i drugim Evropskim institucijama sa ciljem kompromitacije aktuelnih i budućih projekata u Republici Srbiji, a pod plaštom brige za zaštitu životne sredine, uz iznošenje netačnih podataka, konstrukcija, proizvoljnih činjenica i tumačenja predstavlja nanošenje nesagledive štete pre svega državi Srbiji, njenim građanima i institucijama, a time i Javnom preduzeću „Putevi Srbije“.

Želimo da skrenemo pažnju zainteresovanoj javnosti da JP „Putevi Srbije“ neće tolerisati narušavanje ugleda preduzeća od strane bilo kog pojedinca, udruženja ili institucija i u skladu sa time spremno je da reaguje na zakonom propisan način.

http://www.putevi-srbije.rs/index.php?lang=sr&Itemid=2964


Само да подсетим, 6 дугих година је отада прошло. Да није тада посечено, дрвеће би било за 6 годова већег пречника и нешто више.
Још једном хвала ЈП Путеви Србије што толеришу самонарушавање угледа предузећа. И шта сад? Исплати ли се чекати председника да викне "Дрообњак!". Не.
 
Trebao bi neki bugarski turista da zaluta, posle da zakuka kako ne može da skrene za Beograd i eto nama gotove petlje.
Ko će da bude bugarski turista ?
 
Vrh