Šta je novo?

Petlja "Petlovo brdo" - Zaštitimo šumski pojas na Petlovom brdu

Slažem se, a ukoliko uporedim koliko brzo su kod Obrenovca uradili kružni tok i okolne pristupe kao i poneki stub za autoput, ovi ovde za svo ovo vreme nisu uradili skoro ništa, mnogo sporo.
 
Постоји ли неки коначни цртеж/скица ове петље Петлово брдо, ал' не рендер, већ нешто по чему ће се извести једног дана на Куково лето?
 
postoji, vrati se par strana nazad...

Sent from my Lenovo K33a42 using Tapatalk
 
Хвала, Пиглет. Свашта сам нашао, довољно да Петља Петлово Брдо добије више номинације за ову деценију:
Најнеспособнији у 2-гој деценији 21 века
а) Писац пројектног задатка: ЈП Путеви Србије
б) Пројектант: Роад Десигн д.о.о.
в) Надзор: Институт за Путеве а.д.
г) Извођач: МБА Ратко Митровић д.о.о.

Образложење.
1) Већ више деценија је планирана изградња бар 4 траке пута од Трговачке до Петље Орловача. Горе набројани су то игнорисали и потписали пројектни задатак, пројекат, уговорили и изводе Петљу Петлово Брдо на начин супротан планским документима.
2) Петља Петлово брдо је технички толики промашај да није ни за рубрику веровали или не. Примери:
а) Како се укључује на пут према Железнику. Јел мора да се стане, због изузетно малог радијуса кривине, да се пропусти возило из супротног смера које улази са стране Раковице ка на пример Орловачи?
б) Заборавили су да предвиде директну везу из Железника ка граду (у правцу Видиковца)
в) Решење Петље Петлово Брдо није трајно већ само привремено, што је расипање пара из буџета
 
A da vidis malo detaljnije temu i pricu oko borica ...
 
Pa i ne mora...
Zašto bi?
Sve sto je napisao jeste tačno, a ono oko "borica" samo pokazuje nemoć i nesposobnost države.

Inače, od prethodnog posta koji sam napisao početkom januara, evo danas(noćas) 01.02.2019, nema apsolutno niti jedne lopate razlike.
Na gradilištu koje je pre mesec dana trebalo biti gotovo, nema apsolutno nikakvih aktivnosti.


Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 
...dobro deder, sad nije sezona.. :D

Al zato kad je bila sezona su se gnjavili i mrcvalili. Možemo samo da kukamo i navodimo indirtnu štetu koju bog isus ne može izmeriti.

Tako je to kad imamo političke firme kojima se sve toleriše...njak!
 
Naravno @PIGLET da nije sezona.
Nije im bila ni u junu, niti u bilo kom narednom mesecu.
A kad pogledamo bolje njiolho e predjasnje poslove, dolazimo do zaključka da njima nikada nije sezona.

Sa druge strane, izvodjacima na mostu preko Save kod obrenovcq, jeste sezona, iako su još u roku, za razliku od...

Neke firme bi trebalo ugušiti a njihove vlasnike krivično goniti za privredni kriminal, jer onda ne bi mogli da ugase jednu DOO, pa otvore drugu i nikom ništa.

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 
Niko Kažanegra":5582b7xf je napisao(la):
Hoce li se ovde nastaviti radovi , sta se ceka ,zna li neko???
znaju ovi iz RM, al oni ne pišu ovde...:D

Sent from my Lenovo K33a42 using Tapatalk
 
Obzirom da je proslo skoro 40 dana od roka zavrsetka ovih radova,a oni nisu odmakli dalje od samog pocetka , i pogotovo sto nema naznaka kada ce se nastaviti,da li moze administrator Igor da zvanicno trazi objasnjenje od odgovornih lica da znamo sta ce se desavati sa ovom petljom? Da li ce se i kada nastavljati radovi i dokle je novi rok ?
 
Слике 18.фебауар 2019., нажалост нема активности, машине стоје. Вероватно су радници МБА Ратко Митровић, сад ангажовани као подизвођач на реконструкцији пруге кроз Нови Београд, пошто тамо ври од њихових радника и машина !!!
Pogledajte prilog 5Pogledajte prilog 4Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
 
Semafor radi , što ne proba prekidač ?

Inače Gago, beton u potpornom zidu tek posle dve godine dostiže punu čvrstinu pa tada i očekujem završetak ovog skadra. :D

Ovo je sramota , ne mogu jednu prtlju i frtalj puta da urade u nekom razumnom roku.
Mogu da zamislim na kakve bi tek probleme naleteli da su spustili četiri trake do Žarkova i najzad rešili da završe vekovni poduhvat.
 
Kako bi se ovakav izvođač radova u nekoj normalnoj zemlji kaznio bez ikakvih problema. Nadzorni organ samo popiše dane kada nije bilo radova, ukrsti to sa drugim gradilištima gde je izvođač angažovan i penali samo pljušte.

Plus što im ne bih dao da rade ništa narednih 5 godina.
 
Takvim sistemom bi brzo došli do toga da ili nemamo domaće firme ili da imamo 2-3 dobre. Ali često se i država ogreši o izvođače neplaćajući na vreme ili nezavršavajući eksproprijaciju na vreme i sl.
 
Skoro svaki dan prolazim tuda i svakodnevno se iznerviram kada videm da nikog nema i da nije ni blizu zavrsetka ono to je odavno trebalo biti gotovo .
A najvise me nervira to sto nemamo nikakvu zvanicnu informaciju kada ce radovi biti nastavljani i kada zavrseni . Niko da se oglasi . Cak sam molio i administratora Igora da zatrazi zvanicnu objasnjenje od nadleznih ,ali nista ni od njega...
 
šta reći...
4ebb5eddda3089608ae706b56f8db90c.jpg
b4c28a6f354973b823c9b4dd3844aaec.jpg
ab9a67971f39b9dd3055cba202d47195.jpg
82958d62240dade6272da06838f500fa.jpg
09fa20100be923ab77d38836c43f0c4c.jpg
1da647f3817585cb40587993251e397e.jpg
a407272d9b81520801901cc638f7f3c7.jpg
f676f5f16cdfb6a1e389ebd5a8f910d8.jpg
8892064af7e34386b8c5d0bd88c07692.jpg


Sent from my Lenovo K33a42 using Tapatalk
 
Hvala @Piglet, baš si se potrudio za ovu reportažu, nadam se da si izašao čist iz ove situacije :)

A gradilište bih pre nazvao negradilište, kao i većinu drugih.... :(
 
Зар мора РМН на свим пројектима битније инфраструктуре? Није им довољно да раде пругу већ морају и ову петљу?
 
Gradilište pusto dva meseca nakon isteka roka, bez radnika na obilaznici (Video na sajtu N1)

Izvor: N1 (http://rs.n1info.com/Vesti/a464753/Petl ... -roku.html)

Da radovi na izgradnji puteva u Srbiji kasne i nije novost. Zato možda vest da petlja Petlovo brdo dva meseca posle roka nije završena i nije vest. Osim što je rok probijen dva meseca, na petlji već danima nema radnika koji bi taj deo obilaznice oko Beograda završili makar i sa zakašnjenjem.

Šta bi bilo kad bi bilo? Na primer, da je petlja Petlovo brdo izgrađena u roku, umesto zemlje tu biste videli put. Da je rok poštovan, umesto parkiranih bagera, ovde bi od Nove godine prolazili automobili.

"Ništa se ne dešava, nema ni čuvara, sve je stalo, imamo samo ovu ruševinu ovde, ovaj zid i ne znamo šta će dalje da se dešava?", kaže Ivana Bradić, meštanka.

Šta će dalje da se dešava ne znaju još ni u Putevima Srbije. Priznaju da petlja nije završena u roku i u odgovoru televiziji N1 navode razlog - izvođač je švorc.

"1. marta 2019. je ključni sastanak sa izvođačem radova MBA - Ratko Mitrović, gde će biti donesena odluka: raskid ugovora ili nastavak radova i okončanje gradnje u tekućoj godini. Odluka bi trebalo da bude donesena tokom marta", naveli su Putevi Srbije.

Meštani, ipak, sumnjaju da su problem samo finansije.

"Mi mislimo da ovde nisu neka čista posla, da nešto postoji krupnije, ali ne znamo šta je istina. Spominje se neka priča da su prilikom izvođenja radova naišli na neke instalacije sa druge strane Ibarske magistrale, da je veliki problem i da je izgleda greška u projektovanju. Pri čemu moram da napomenem da su to nezvanične priče", kaže Dejan Jovanović, iz Udruženja građana "Petlovo brdo".

A radove na petlji je od početka pratio maler. Meštani okupljeni u Udruženju građana "Petlovo brdo" su i u maju 2018. pokušali da spreče izgradnju zbog koje je isečeno 160 stabala iz parka "Borići".

Ovako su tada reagovali meštani: "Kako pada stablo mene ovako boli! Moja unučad plaču, svi plačemo!", "Gaje po jedno drvo u gradu, a šta ovde rade? Seku šumu, stabla, kako ih ne boli duša? Ovo je kao da ubijaš čoveka, dete da ubijaš!", "Kao najboljeg prijatelja da gledate da vam pada - da li bi vam to bilo lako?".

Biće lakše - tešili su tada Putevi Srbije. Kao društveno odgovorno preduzeće - obećali su - pošumićemo park i izgraditi igralište. Devet meseci posle meštani pitaju:

"Interesuje me kada će ona obećana sadnja drveća da se obavi za ova što su posečena? Kada će da naprave neko igralište ili zabavni parkić za decu kao što je obećano kada su počeli da seku?", upitala je Mirjana Vujinović, meštanka.

Inače, petlja Petlovo brdo samo je delić obilaznice oko prestonice Srbije. U planu je da deo puta od Bubanj Potoka do Ostrožnice bude gotov do februara 2020. Možda zato nema potrebe za žurbom, jer uprkos lepom vremenu, duž te deonice ekipa televizije N1 nije zatekla nijednog radnika.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=604904#p604904:2hoyg6q3 je napisao(la):
Дошљак » Sre Feb 27, 2019 11:15 am[/url]":2hoyg6q3]Зар мора РМН на свим пројектима битније инфраструктуре? Није им довољно да раде пругу већ морају и ову петљу?
Ako je sudeći po objašnjenju Puteva Srbije , neće više dobijati radove , jer su bankrot.
 
Kao što sam ranije pisao, dobar deo odgovornosti je i na Putevima Srbije. Koliko sam upoznat(a jesam), ovakvi poslovi se ne rade bez bankarske garancije za dobro izvrsenje posla koja i sluzi da se naplati ako izvodjac kasni i ozbiljno ugrozava rok zavrsetka.Isto tako ako kvalitativno ne zadovoljava, ne postjje tehnologinu izgradnje...
Prilikom ugovaranja, dostavlja se dinamički plan sa kritičnim putem da bi se mogla pratiti dinamika radova, znači moglo je mnogo ranije da se spozna da je ugrožen rok izgradnje,
Ako je RM u finansijskim problemima kako onda radi na pruzi kroz NBGD?
 
Vrh