Ниједан од медија, било писани, било електронски, није пренео онако како је стварна ситуација око овог пројекта. Али ваљда је то ради сензационализма тако је „згодније и боље“ и наравно исплативије за те медије. Нико није обратио пажњу на подметнути цртеж на коме је приказана петља која је требало да се гради, а то је „вешти“ манипулатор Дејан из у.г. „Петлово брдо“ избегао да нагласи.
Он је покушао кроз медије да пласира и неку причу о одлагању почетка радова за неких 15 дана, али је то била нека његова смишљена прича/подвала за некакво одлагање пројекта за додатно „независну-експертску тријажу“ од стране независних стручњака различитих струка, како би се у том времену могла извршити стручна оцена предложеног решења која би, по његовом мишљењу, резултирала одустајањем од сечестабала и изменом пројекта. Из „Путева Србије“ су знали да је то само подвала, ипак су му рекли да пристају, али да на свом профилу на „књиги ликова“ објави тачно сликовно и текстуално решење онако како ће се полупетља градити и цела саобраћајница у том делу. Он је то одбио, јер је знао да ће бити тако раскринкан од „својих“ комшија које је побунио и који су наивно улетели у његову замку, и онда је урадио то што је до сада урадио, побунио наивне комшије, потписивање некакве петиције, довео их у неке опасне ситуације,....
Иначе се излануо у једном интервјују, ваљда му је истина сама побегла из уста, на радију РТС-а ,где је рекао шта му је била замисао, послушајте од 01:06:30 do 01:08:00
http://www.rts.rs/page/radio/ci/story/2 ... vetar.html
Посечено је 160 стабала, значи 101 стабало мање од усаглашеног и потписаног решења (261 стабло) које је постигнуто са у.г. „Зелено насеље Петлово брдо“ и европском банком, и да се у том делу шуме (то иначе није никаква парк шума, како је упорно сви из ова два удружења зову), гради само исправљање саобраћајнице, а полупетља на другој страни, што сви ми овде знамо. Сачуваних 101 стабло борића ће остати унутар ограђеног дела градилишта, а та стабла се наравно неће дирати и извођач радова има наредбу од стране инвеститора, да даљи процес рада/градње организује тако да не угрози ни једно стабло унутар градилишта.
Сада ће коначно почети радови на исправљању ибарске магистрале у овом делу и на тај начин ће нестати „црна тачка“ у саобраћају. Као што сам већ рекао, други део петље се неће градити тј. фаза 2, то сад дефинитивно отпада. Изградњом полупетље ће саобраћај бити много безбеднији и сва укључења и искључења ће бити могућа. Наравно, да се градило по основном пројекту, са две рампе, било би кудикамо безбедније и боље, али....добро ће бити и овако.