Šta je novo?

Petlja "Petlovo brdo" - Zaštitimo šumski pojas na Petlovom brdu

Facebook grupa "Petlovo Brdo"

ŠETNJA KROZ PETLOVO I LABUDOVO BRDO

Upravo smo dobili pomoć naših komšija sa Labudovog brda koji će sutra od 15.00 časova sa nama početi da se okupljaju ispred "Orašca" na raskrsnici odakle ćemo u više grupa krenuti po naselju da delimo flajere i da u direktnom kontaktu sa građanima objasnimo šta branimo i šta hoćemo. Obilazimo oba naselja u više pravaca. Kontakt telefon je: 063 103 59 61

Ako ste raspoloženi za jednu lepu šetnju kroz Petlovo i Labudovo brdo dođite i vi ili nam se kasnije pridružite. Ispred MAXI-ija na Petlovom brdu gde ćemo takođe razgovarati sa građanima nešto kasnije.

Pomozite nam da sačuvamo Boriće i naše zdravlje.

32713928_811063872420960_4832872749657489408_n.jpg
 
Pa zar nije postignut dogovor majkumu bio referendum gdje ih je ucestvovalo 10 sve potpisano sta sad hoce
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=538809#p538809:2g8retnz je napisao(la):
Igor » 18 Мај 2018 03:29 am[/url]":2g8retnz].

32713928_811063872420960_4832872749657489408_n.jpg
Види се да је неко неписмен радио и штампао овај летак, а не флајер.
Борици, сетња, неце, борицима
 
Za sve zainteresovane strane dobio sam informaciju od šefa projekta vezanu za izgradnju faze II projekta.

Moje pitanje:

Poštovani,
Da li je ova tvrdnja tačna?
Da li je neophodna momentalna izgradnja faze II projekta nakon faze I, kao sto stoji u tekstu ispod?
https://imgur.com/a/y6dYdFz
______________________________________________________________
Odgovor:

"Ne, nikako.
Kome se grade te rampe?
Debelguzima koje mrzi da se bezbedno prikljuce 100 ili 200 metara dalje od ovog katastrofalno nebezbednog prikljucka.
Kad sagradimo ovo sto smo rekli, i svakako bez tih rampi, svi ucesnici u saobracaju ce imati BEZBEDNE prikljucke na i sa magistrale. Ukinucemo crnu tacku i vise nikada se niko nece slupati ovde gde su mnogi vec platili najskuplju cenu. Dakle zadovoljno ce biti 20.000 ljudi dnevno plus 5000 ili celo stanovnistvo na Pevcu jer ce park suma ostati gotovo netaknuta, dakle preko 90%. Ostace nexadovoljni samo nezahvalni trutovi kojih je srecom jako malo (manje od 5%) i ukupno ne vise od 1000 ljudi koji ce zbog svog komfora zahtevati da im se posece suma da lakse prodju prema gradu.
E to nece moci! Ja cu biti sa vama da odbranimo te Borice ako ikada ti nezahvalni trutovi na bilo koji nacin stave na dnevni red izgradnju tih rampi.
Sramota me je kolega "nezavisnih strucnjaka" koji su (i ako su, jer ovaj stalno laze) potvrdili da se mora "odmah graditi i ostatak petlje".

Rekao sam vam, Putevi su potpisali nesto sto smatramo obavezujucim. Tim koji ce implementirati projekat NIKADA nece dozvoliti da se prekrsi dogovoreno. A ako vi, gradjani, ne mozete da se izborite sa trutovima, racunajte na moju podrsku. Pa makar zbog toga dovodio u pitanje moj dalji ostanak u Putevima.

Srdacan pozdrav,

Ne dajte da vas varaju i vredjaju.

Igor"

Ovo prenosim u celosti.
 
Poštovani sagovornici sa Beobulid foruma,
Obzirom da ste dobro uočili da UG "Zeleno naselje" ćuti, da vas pomalo demantujem.
Pre toga da saopštim da smo svi tu na broju, izuzev predsednika Udruženja g. Vlade Markovića, koji se na sreću, posle niza godine bez posla ovde (inače dipl.oecc), u leto 2016. godine, ponovo iselio u Kanadu. Naše UG je ostvarilo svoje postavljene ciljeve, izuzev jednog: U proleće 2012 godine, konačno je ugašena deponija na raskrsnici Kružnog puta i Ibarske, koja nas je mesecima trovala; takođe, u proleće 2012. uspešno smo zaustavili ofanzivu "narko-bagera" koji su napali šumu sa istočne strane; bitku oko petlje okončali smo početkom 2016. godine postizanjem "Sporazuma o nagodbi", kojim smo sačuvali preko 87% šume. Jedini cilj koji nismo ostvarili jeste povraćaj pola hektara posečene šume na čijem mestu je "nikao" autobuski depo. Ja, kao potpisnik krivične prijave (ispred UG "Zeleno naselje") uveren sam da taj cilj nećemo ostvariti, jer ovaj problem bi trebalo da reši naš pravosudni sistem. Naša krivična prijava protiv odgovornih za ovu bespravnu seču šume podneta je još 2012. godine, a od tada do danas ona nije niti odbijena, niti je podignuta optužnica. Naš pravosudni sistem (izuzev kada je pod političkim pritiskom) redovno obavlja tek jednu funkciju - funkciju budžetskog korisnika. Dakle, razloga za krupnije ciljane aktivnosti nema, pa se naše postojanje ne primećuje.
Međutim, poslednjih dana, zahvaljujući aktivnostima UG "Petlovo brdo" uzeli smo "pasivno učešće", odnosno dodeljena nam je pozicija "lokalne pljuvaonice". Zahvaljujući nepresušnim klevetama i dezinformacijama od strane g. Dejana Jovanovića, vođe "okasnelog ustanka.rs", njegovi verni slušaoci (ali ne i sagovornici) podlegli su čarima hajke i napravili na lokalnom nivou mali "remake" događaja i atmosfere iz 1945 godine - "Živio Narodni sud", "Smrt narodnim neprijateljima", "Konjima za repove da se vežu izdajnici" i slično.
Kada je za danas (subota) bila zakazana njihova "odlučna bitka", a do nas stigle informacije da se planira radikalna akcija - blokada Ibarske magistrale, juče (petak) smo uputili saopštenje na mejl-adrese medija koji ovih dana obavestavaju o petlji i redovno prenose dezinformacije lokalnog "Vožda". Ne videsmo nigde "ni slovca"
Saopštenje smo uspeli da objavimo samo našem blogu. :D Ovde, na forumu, preneću vam ga u celini, u sledećem postu.
 
PETLJA „PETLOVO BRDO“
-saopštenje za medije-
Poštovani,
Obzirom da je, ovih dana, izgradnja petlje „Petlovo brdo“ ponovo postala aktuelna tema u medijima i da se u medijskim izveštajima, isključivo u negativnom kontekstu, pominje Udruženje građana „Zeleno naselje – Petlovo brdo“, smatramo primerenim da se preko tih istih medija obratimo javnosti.
UG „Zeleno naselje“ je u proleće 2013.godine organizovalo i predvodilo prva protestna okupljanja i šetnje nekoliko stotina građana. Istovremeno, prikupljeno je 1600 potpisa za peticiju pod nazivom: „Peticija za gradnju petlje Petlovo brdo van prostora “zaštitne” šume naselja“. Kako zahtevi građana i UG „Zeleno naselje“ nisu naišli na razumevanje domaćih nadležnih instutucija, UG „Zeleno naselje“ je krajem marta 2013.godine uputilo žalbu kreditoru petlje - Evropskoj investicionoj banci (EIB). Posle razmatranja žalbe, EIB je doneo odluku da problem petlje bude rešen direktnim pregovorima između investitora - JP „Putevi Srbije“ i predstavnika podnosioca žalbe - UG „Zeleno naselje“. Pregovori su uključivali i najšire konsultacije sa zainteresovanim građanima, a okončani su početkom 2016.godine predlogom izmenjenog projekta od strane investitora JP „PS“.
Namera predstavnika UG „Zeleno naselje“ bila je da se o predlogu izmenjenog projekta građani izjasne referendumski. Zakon je predviđao da je najniži nivo referendumskog izjašnjavanja – opštinski. SO Rakovice nije bila voljna da ga organizuje za jedno naselje, a nije bila ni voljna da nam ustupi prostorije lokalne MZ da se tu građani izjasne, te smo odlučili da referendum obavimo u privatnom prostoru. Opstrukcija opštine, negativna kampanja UG „Petlovo brdo“ (preds. g.Dejan Jovanović), „sličnoimenog“ udruženja koje se tada aktiviralo, kao i vremenski uslovi (na dan referenduma 17.-og januara te godine Beograd je osvanuo pod ledom) učinili su da izađe simboličan broj građana od njih 1600, koliko ih je prvobitno potpisalo peticiju. Ovakav ishod je faktički značio da se građani nisu izjasnili o predlogu izmenjenog projekta. Ulazilo se u rizik da država započne izgradnju petlje prema prvobitnom projektu, a i da kreditiranje preuzme neko drugi, neko od, tada sve prisutnijih kreditora u državi, sa „bližeg ili daljeg Istoka“
U takvim okolnostima, aktivni ljudi u UG „Zeleno naselje“ doneli su odluku da se održi skupština Udruženja. Održana je 31.januara 2016.godine. Bilo je prisutno više od dve trećine članova (od ukupnog broja - 32). Za prihvatanje izmenjenog projekta i pratećeg „Sporazuma o nagodbi“, glasalo je više od polovine prisutnih – njih 17, uz nekoliko uzdržanih glasova. Na osnovu ove odluke, predstavnici UG „Zeleno naselje“, kao, podnosioci žalbe, a s time i legitimni učesnici u pregovorima, potpisali su 9.februara te godine „Sporazum o nagodbi“. Potpisnici su bili predsednik UG „Zeleno naselje“ g. Vladimir Marković i gen. direktor JP „Puteva Srbije“ g. Zoran Drobnjak.
„Sporazum o nagodbi“ i izmenjeni projekat predvideli su: umesto prvobitno predviđene seče 1652 stabla, seču do 261 stabla (uz kompenzaciju posečenih stabala); izgradnju bezbednog i legalnog izlaska sa Petlovog brda na Ibarsku magistralu, odn. izgradnju kružnog toka kod „Forda“; izgradnju dečijeg parka u zoni šume. Za građane je najveća dobit i zaštita od nečije, eventualne, samovolje, bila odredba u „Sporazumu“: U slučaju da nema dogovora sa osoboma na koje projekat utiče, kada je u pitanju faza II projekta (sa rampama), ovaj projekat će se završiti u fazi I (bez rampi). Ovim stavom iz Sporazuma , stanovnici Petlovog brda su suštinski dobili pravo „veta“ na izgradnju faze II, tj. izgradnju „direktne i indirektne rampe“ u zoni šume, predviđene prvobitnim projektom.
Konačno, izgradnja bi trebalo da započne sledeće nedelje, a ne kako je izvođač, greškom, najavio za početak ove nedelje. Početkom ove nedelje započela su protestna okupljanja građana u organizaciji „sličnoimenog“ UG „Petlovo brdo“, čiji predsednik g.Dejan Jovanović je, svojevremeno, bio i osnivač našeg UG „Zeleno naselje“ marta 2012.godine i naš „saborac“ ali tek prvih mesec-dva. I tada i sada, on je zagovornik „radikalnih“ metoda odn. i fizičkog sprečavanja izgradnje petlje. Ovakvi predlozi su u našem UG „Zeleno naselje“ uvek bili odbijani sa velikom većinom glasova. Na kraju, predstavnici UG „Zeleno naselje“ ispoštovaće odredbe „Sporazuma“ i kad budu započeti radovi na izgradnji petlje biće prisutni radi koordinacije na liniji projektant – građani – izvođač radova, kao garanti da neće doći do odstupanja od dogovorenog „izmenjenog projekta“. Ukoliko, dođe do bilo kakvog odstupanja od projekta, ako bude neophodno, pozvaćemo građane, da „prošetamo“ stazama koje smo utabali pre pet godina, a pozvaćemo i one koji su garanti sprovođena ovog dogovora – predstavnike EIB-a.
Udruženje građana “Zeleno naselje – Petlovo brdo“
http://zelenonaselje-petlovobrdo.blogspot.rs/
Nebojša Popović
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=539043#p539043:cigmogku je napisao(la):
Ambrozija » 19 Мај 2018 05:06 pm[/url]":cigmogku]Za sve zainteresovane strane dobio sam informaciju od šefa projekta vezanu za izgradnju faze II projekta.

Moje pitanje:

Poštovani,
Da li je ova tvrdnja tačna?
Da li je neophodna momentalna izgradnja faze II projekta nakon faze I, kao sto stoji u tekstu ispod?
https://imgur.com/a/y6dYdFz
______________________________________________________________
Odgovor:

"Ne, nikako.
Kome se grade te rampe?
Debelguzima koje mrzi da se bezbedno prikljuce 100 ili 200 metara dalje od ovog katastrofalno nebezbednog prikljucka.
Kad sagradimo ovo sto smo rekli, i svakako bez tih rampi, svi ucesnici u saobracaju ce imati BEZBEDNE prikljucke na i sa magistrale. Ukinucemo crnu tacku i vise nikada se niko nece slupati ovde gde su mnogi vec platili najskuplju cenu. Dakle zadovoljno ce biti 20.000 ljudi dnevno plus 5000 ili celo stanovnistvo na Pevcu jer ce park suma ostati gotovo netaknuta, dakle preko 90%. Ostace nexadovoljni samo nezahvalni trutovi kojih je srecom jako malo (manje od 5%) i ukupno ne vise od 1000 ljudi koji ce zbog svog komfora zahtevati da im se posece suma da lakse prodju prema gradu.
E to nece moci! Ja cu biti sa vama da odbranimo te Borice ako ikada ti nezahvalni trutovi na bilo koji nacin stave na dnevni red izgradnju tih rampi.
Sramota me je kolega "nezavisnih strucnjaka" koji su (i ako su, jer ovaj stalno laze) potvrdili da se mora "odmah graditi i ostatak petlje".

Rekao sam vam, Putevi su potpisali nesto sto smatramo obavezujucim. Tim koji ce implementirati projekat NIKADA nece dozvoliti da se prekrsi dogovoreno. A ako vi, gradjani, ne mozete da se izborite sa trutovima, racunajte na moju podrsku. Pa makar zbog toga dovodio u pitanje moj dalji ostanak u Putevima.

Srdacan pozdrav,

Ne dajte da vas varaju i vredjaju.

Igor"

Ovo prenosim u celosti.
@Амброзија, пре свега добро дошао на форум.

Па шеф пројекта ти је лепо и одговорио, да фаза 2 пројекта петље „Петлово брдо“ се неће никад ни градити. Та фаза је предвиђала градњу другог дела петље коју је требало градити по првом пројекту, где су сад ти толико опевани и извикани борићи, и још једном понављам, та стабла у овој парк шуми, нису уопште од стране надлежних институција декларисана као заштићено природно добро нити ужива било који други облик заштите.

То је и основ преваре и обмане Дејана, вође у.г. „Патлово брдо“, иначе и члана нашег форума, према необавештеним грађанима тог дела Петловог брда, да ће се градити та друга фаза, јер им је подметнуо цртеже из првог пројекта. То се лепо види на овим фотографијама које је баш он поставио на друштвеној мрежи „књига ликова“, тј. где овај чикица гледа цртеж петље каква је требало да се и гради.
Pogledajte prilog 5
И на овом сликама које је делио и поставио се види како је преварио и обмануо своје комшије, где је на ортофото снимцима исцртао црвене линије где ће наводно проћи магистрала, и предлагао да се траса саобраћајнице гради иза Метроа, на ортофото снимку жута линија.
Pogledajte prilog 4
Pogledajte prilog 3
А ево и прогласа на основу кога је позивао грађане на тај протест, а на коме умало није дошло и до инцидената, јер су неки грађани јако брзо схватили превару овог удружења „Петлово брдо“ тј. њеног вође Дејана.
Pogledajte prilog 2

Да допуним одговор још једном, оним сликовним објашњењем, шта ће се градити, а и основним цртежом саобраћајнице која се исправља, полупетље која ће се градити и кружни ток.
Pogledajte prilog 1
 
U ovom poslednjem pamfletu spojio je dve laži, same po sebi kontradiktorne. Na jednom mestu kaže da će se jedini izlaz sa Petlovog brda na Ibarsku zatvoriti, a na drugom mestu piše da če teretni saobraćaj prolaziti kroz naselje. Koliko čovek mora da bude "dekocentrisan" (eufemizam) da bi primio kao istinu ovakvu budalaštinu? :bash:
Uzgred, fascinira izjava g. Dejana Jovanovića da njegovo UG broji 5.000 članova. Prema prosečnom broju prisutnih, na njegovom ovonedeljnom "okasnelom ustanku", pretpostavljam da preostalih preko 4.900 članova čuči skriveno u šumi i čeka odsudnu bitku, da kao faktor iznenađenja prelomi njen ishod. :D
 
Hvala na dobrodošlici :D

Kolicina dezinformacija i poluistina koja je servirana gradjanima Petlovog brda je neverovatna. Nazalost ja sam ,,progledao'' tek posle odlaženja kod ''neprijatelja'' i gledanjem projekta kakav jeste.

Moje misljenje je da je ovo sve moglo biti okončano znatno bolje i po stanovnike Petlovog brda ali i po sve korisnike Ibarske magistrale, da su samo gradjani obavesteni kako treba.

Šef projekta je jako pristojno i veoma korektno dao odgovor na svako moje pitanje, i skoro (ako ne i svako) je u direktnoj kontradikciji sa stvarima koje slusam vec 5 godina. Osetio sam se malo neodgovornim sto nisam ranije trazio informacije.

Nažalost u planu se takodje predvidja seča jednog dela parka koji se nalazi uz Ibarsku, ali ja ne znam ni jednu alternativu koja bi sačuvala park ceo a pritom ispravila krivinu zbog koje se put i gradi.

Evo ga i detaljan plan
Izmenjena petlja https://imgur.com/gallery/oTE6zoR
 
Иначе протестни скуп који је требало да се одржи јуче-субота 19.маја о.г., а који је организовао вођа Дејан, није ни одржан јер је окупљање забрањено полицијском забраном. Јесте да је званично од стране Дејана поднета писмена пријава за окупљање полицијској станици у Раковици, али је предата на мање од 24 часа пре одржавање скупа. Пријава се иначе предаје најмање пет дана пре неког заказаног протестног окупљања грађана. У прилогу је решење тј. закључак поводом пријаве. Полиција је ипак у предвиђено време протестног скупа била на лицу места за сваки случај, слика у прилогу
Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
Иначе вођа овог удружења је и даље упоран, поново као и пре неколико година, гура свој лични план-пројекат око измештања магистрале иза т.ц. Метро, а у Путевима Србије су му тада рекли, ако успе преко свог удружења да покрене све потребне активности око измена постојећих планских аката, израду нове пројектне документације, да спроведе поступак експропријације, да прибави све грађевинске дозволе и сагласности,....да онда могу да разговарају око тог његовог план-пројекта и да ће га усвојити. А да би се остварио тај план-пројекат и да би туда прошла нова траса магистрале то би подразумевало, не само велика новчана средства за откуп тог земљишта, него и измештање водоводних и гасоводних инсталација, а и оно што је најважније, у том случају би морала, ни мање ни више, да се потпуно руши садашња петља „Орловача“, да би Ибарска магистрала могла да скрене према западној страни, а да уопште не дотакне ни за милиметар ту толико чувану парк шуму. Чак је коловођа сад о томе дао и изјаву Н1 телевизији, где је изјавио да то неће коштати ни динара !!! Који дебилизам.

Наравно овакве баљезгарије коловођа овог удружења „Петлово брдо“ ни у лудилу није могао да реализује, али је ипак и даље упоран у намери, па ће можда и да радикализује протест !!!

Све што је раније тражено од стране грађана је испоштовано и усвојено и то преточено у споразуме са удружењем „Зелено насеље Петлово брдо“, али као да неко из тамне рупе, кроз овог несрећног и безобразног коловође Дејана из удружења „Петлово брдо“, гура све време причу о измештању магистрале !
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=539131#p539131:20f8msdv je napisao(la):
Ambrozija » 20 Мај 2018 02:24 am[/url]":20f8msdv]Hvala na dobrodošlici :D

Kolicina dezinformacija i poluistina koja je servirana gradjanima Petlovog brda je neverovatna. Nazalost ja sam ,,progledao'' tek posle odlaženja kod ''neprijatelja'' i gledanjem projekta kakav jeste.

Moje misljenje je da je ovo sve moglo biti okončano znatno bolje i po stanovnike Petlovog brda ali i po sve korisnike Ibarske magistrale, da su samo gradjani obavesteni kako treba.

Šef projekta je jako pristojno i veoma korektno dao odgovor na svako moje pitanje, i skoro (ako ne i svako) je u direktnoj kontradikciji sa stvarima koje slusam vec 5 godina. Osetio sam se malo neodgovornim sto nisam ranije trazio informacije.

Nažalost u planu se takodje predvidja seča jednog dela parka koji se nalazi uz Ibarsku, ali ja ne znam ni jednu alternativu koja bi sačuvala park ceo a pritom ispravila krivinu zbog koje se put i gradi.

Evo ga i detaljan plan
Izmenjena petlja https://imgur.com/gallery/oTE6zoR
Драго ми је да си прогледао на време и надам се да има још грађана са "Певца" који су прогледали. Иначе твој бивши "вођа" је пре неки дан тражио од Путева Србије да се обустави почетак градње на 15 дана, из ког разлога то само он зна !

Овај пројекат је доста комплексан и осетљив и морало се брзо нешто урадити на санирању оне несрећне кривине и тог дела Ибарске где људи нажалост гину у саобраћајним несрећама.

Сеча мањег дела борића је морала да уследи, и то дела те шуме уз саму магистралу, како би се испоштовао једини могући правац магистрале.

План полупетље и саме нове саобраћајнице знамо одавно и постављали смо га, поставих га поново, а ових дана ћу поставити скениране пројектне цртеже.
 
Проблем је што нико неће хтети да иде чак до Орловаче да би се укључио на Ибарску са Кружног пута већ ће преко козије стазе да се пење до насеља па онда поред школе и даље према граду. Дакле сачували смо дрвеће али се загађења нисмо решили а да не причам о безбедности. У улици Нићифора Нинковића од окретнице аутобуса, где излази то дивље искључење, до Гочке улице што је неких 650м постоји 5 лежећих полицајаца као последица већ сад повећаног интезитета саобраћаја. О непоштовању ограничења брзине поред школе да не причам. Дакле, пут до пакла поплочан је добрим намерама.
 
Protestno okupljanje juče je održano. U 17h, za kad je skup i zakazan, okupili su se građani i policija, ali organizator skupa g. D.J. pojavio se tek oko 17h i 30minuta. "Pametnom dosta!"
 
Igor » Sun May 13, 2018 5:11 pm
ATTACH]

Ovo je dopis izvođača radova upućen UG "Zeleno naselje- Petlovo brdo , koji do nas nije stigao. I ranije smo imali saznanja da nam je neko otvarao poštu. Obzirom da su oba udruženja prijavljena na adresi naše MZ i da su tu prostorije koje koristi odbornik DJ, nemamo prevelike dileme, ko nas odmenjuje u otvaranju,čitanju i objavljivanju dopisa upućenih našem UG "Zeleno naselje".
Dakle, vidite da sam tehnički nepismen, slika koju sam hteo da prikačim je ona koju je Igor objavio u svom postu od 13. maja u 5:11 pm.
 
Jedino pravo i normalno resenje je da se pravi petlja kako je originalno i planirana, iskreno se nadam da je ovo samo privremeno resenje i da ce se cela petlja u nekom momentu izgraditi.

Ljudi iz pravca Rakovice moraju da idu do petlje na obilaznici da bi izasli ka Vidikovcu samo zato jer je par ljudi napravilo kuce do magistrale za koju se znalo da ce se siriti i proglasilo najobicniju sumu parkom.

Inace ako ste prolazili kad tim "parkom" videli ste da ljudi koji zive najblize toj sumi parkiraju svoja vozila ispod tog "zasticenog" drveca.
 
Када је гробље проширено према истоку стављена је тачка на било какво нормално решење а то је било давно. После тога је Ибарска померена и направљена је она кривина смрти. О томе је неко морао да мисли а то нису ови што су градили поред магистрале.
На форуму је било одличних предлога како разрешити овај Гордијев чвор, штета што је то остало непримећено.
 
Kako sam pomenuo u jednom prethodnom postu da su "Vožd" i njegovi sledbenici
napravili na lokalnom nivou mali "remake" događaja i atmosfere iz 1945 godine - "Živio Narodni sud", "Smrt narodnim neprijateljima", "Konjima za repove da se vežu izdajnici" i slično.
" događaji se razvijaju, za mene kao istoričara, u očekivanom pravcu. Danas, posle 17h "Vožd" je sa svojih tridesetak sledbenika iz šume došao pred kuću predsednika UG "Zelenog naselja" (g.Vlade Markovića, koji se, kako napisah, pre dve godine iselio u Kanadu) i tražio od njegove žene da im ona "položi račune". Srećom po nju tu se našla patrola policije. Dakle, polako Vožd Dejan Jovanović i njegova "pratnja" klize ka srednjem veku i "lovu na veštice".
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=539185#p539185:3tos6syi je napisao(la):
wexy » 20 Мај 2018 11:58 am[/url]":3tos6syi]Jedino pravo i normalno resenje je da se pravi petlja kako je originalno i planirana, iskreno se nadam da je ovo samo privremeno resenje i da ce se cela petlja u nekom momentu izgraditi.

Inace ako ste prolazili kad tim "parkom" videli ste da ljudi koji zive najblize toj sumi parkiraju svoja vozila ispod tog "zasticenog" drveca.
То је тачно, али нажалост, као што написах у једној од горњих порука, оригинална и планирана петља се неће никада изградити, биће само полупетља. Значи неће бити фазе 2.

Па зато и сва ова ујдурма око заштите тих борића траје толико дуго, да се борићи спасавају, јер је грађанима који ту живе, ти ближи тој шуми, то природна гаража за лимене љубимце. Можда не би било лоше да снимиш неколико слика и поставиш.
Па и из самих обеју удружења су исто бахати ......... , нема шта. :bg4:
 
Тај вожд Дејан мора да има велике количине закопаног блага на потезу који је предвиђен за изградњу па диже толике буне. Друго објашњење је да је ***. Обе ствари треба преиспитати и што пре кренути са изградњом. Надам се да ћемо што пре заборавити ову S кривину. :vops:
 
Ти из УГ "Петлово брдо" су предложили да свако загрли означено дрво и да га "присвоји" када буду кренули да секу. Тотални дебилизам
 
Значи исто као неки типови који су се везали за платане, кад их је жути Ђики, секао у Булевару Револуције !
 
Na facebook grupi je postavljena fotografija gde su valjda deca isprobavala vezivanje za drvo
 
Гага":3s8u3ner je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=539185#p539185 je napisao(la):
wexy » 20 Мај 2018 11:58 am[/url]":3s8u3ner]Jedino pravo i normalno resenje je da se pravi petlja kako je originalno i planirana, iskreno se nadam da je ovo samo privremeno resenje i da ce se cela petlja u nekom momentu izgraditi.

Inace ako ste prolazili kad tim "parkom" videli ste da ljudi koji zive najblize toj sumi parkiraju svoja vozila ispod tog "zasticenog" drveca.
То је тачно, али нажалост, као што написах у једној од горњих порука, оригинална и планирана петља се неће никада изградити, биће само полупетља. Значи неће бити фазе 2.

Па зато и сва ова ујдурма око заштите тих борића траје толико дуго, да се борићи спасавају, јер је грађанима који ту живе, ти ближи тој шуми, то природна гаража за лимене љубимце. Можда не би било лоше да снимиш неколико слика и поставиш.
Па и из самих обеју удружења су исто бахати ......... , нема шта. :bg4:

Prezvakavao sam ovu nesrecnu temu mnogo puta...
Tako je to kada se ide iz grwske u gresku...
I sada je resenje realno djubre.
Petlja kojavto nije nece resiti saobracajne probleme i to svako ko koristi ovaj pravac zna.
Naprotiv, stvorice se novi.
Bicu neskroman pa reci da je moj predlog (crtao sam vec) sa kruznim tokom na kruznom putu, ispod magistrale, jedino pristojno resenje koje se moglo uglaviti na ovako smanjen prostor, a da zadovolji saobracajne potrebe.


Edit:
Inace, zaboravih da kazem da su danas poceli radovi i to na delu izmedju autobuskog stajalista i Metroa.
Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Vrh