[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=372477#p372477:21s9nmfe je napisao(la):
laki72 » 20 Feb 2016 06:44 pm[/url]":21s9nmfe]@Karlo del Ponte
2) Nisam strucnjak, pa te ne mogu demantovati, ali iz 26 godina dugog staza i ogromne kilometraze iza sebe (jer nisam vikend vozac
), mogu da kazem da je resenje lose, a "kompromisna" alternativa jos losija.
Ja mislim (ne tvrdim) da se produzenjem servisne saobracajnice na kruzni tok koji bi bio ispod magistrale, na kruznom putu, moglo doci do kompromisnog resenja koje bi bilo bezbednije od obe razmatrajuce varijante, a takodje bi sumski pojas bio sacuvan u istoj meri (dugorocno u vecoj, jer ce izgradi li se ovakva 'sakata' petlje svakako doci do izgradnje dela od kojeg se sad odustalo.
3) Ekonomski interes lokala nije ugrozen, vec je ugrozen ekonomski interes vlasnika bespravno podignutih objekata uz Ibarsku magistralu, od kojih neki nisu nisu zalili da daju mito od nekoliko desetina hiljada evra da bi gradski i rakovicki inspektori 'pogledali na drugu stranu. Samo njihovi interesi su ugrozeni, a iskren da budem, zbog nacina kako su objekte napravili, za njihove interese me bas...
Ostatak stanovnika Petlovog brda imaju samo stetu od tih Poslovnih sadrzaja (citaj stovarista, salona keramike, magacina razne robe...)
Uostalom, ti sadrzaji su nastali takodje na zelenoj povrsini gde je bilo kako 'borica' tako i drugog drveca i iako ne mogu da potkrepim slikama, mogu pod krivicnom odgovornoscu da potpisem takvu izjavu.
Dodacu samo sledece.
Ispada da nista nismo naucili na primeru Zrenjaninskog puta, pa jedan od retkih i najopterecenih prilaza Beogradu koji ima sanse da bude kako treba zelimo da upropastimo...
2. Спајање сервисних саобраћајница са једне и друге петље би побољшало безбедност, али спада у велику измену пројекта, на коју Путеви Србије не желе да пристану. Шта више, повећало би знатно цену подухвата, јер се број мостовских конструкција као најскупљих елемената дуплира. По цену измене пројекта, имамо низ бољих решења, а у свим би морали спајати сервисне саобраћајнице са обе петље, ако нам је безбедност уопште важна.
3. Извињавам се свим члановима форума на непрецизном изражавању, када су у питању економски интереси тог дела града.
Када кажем тај део града, мислим на све од Церака до Липовице, а не на онај бесправни патрљак код Лабудовог брда направљен уз подршку корумпираних политичара против воље грађана коришћењем њихове неорганизованости и слабе правне државе. Тим празним ливадама треба нешто боље, а не горе од Јурија Гагарина, јер за то имамо могућности. Поставке би биле:
- Шински систем без укрштања са друмом положен на земљу, не тунели и вијадукти.
- Саобраћајница са карактеристикама брзог булевара од Церака до Орловаче, а са карактеристикама пута резервисаног за саобраћај моторних возила даље ка Липовици.
- Прилаз градским садржајима и насељима искључиво преко сервисних саобраћајница.
- Смањен број улаза и излаза на централни друм.
- Потпуно одсуство паркинг места уз централни друм. Већина аутобуских стајалишта на сервисним саобраћајницама.
- Безбедна и функционална комуникација супротних страна главног друма у насељеном делу. Пешачко-бициклистичке везе сваких највише 500 метара, друмске сваких највише километар у градском делу.
- Комбинација заштитног зеленог појаса и комерцијалних садржаја појас првих 100 метара западно од булевара између Церака и Орловаче.
Званичним планом није предвиђено ово него Нови Зрењанинац.
А везано за то да Партија жели да ми набаци да подржавам дивљу градњу, спрам инфраструктурних пројеката,
легитимно је право Партије да тврди за било кога да је његов став оно што није његов став. Ја сам сам трасирао, односно предлагао трасе инфраструктуре преко нечије имовине, и сматрам да када постоји најповољнија траса, треба директно или индиректно оштећене стране обештетити, и те врсте спорова решити брзо и праведно. Надокнаде оштећеним странама у свим комбинацијама улазе у цену неког инфрструктурног пројекта, био то пут, далековод, пруга, лука, итд. Објекти саграђени уз прећутно одобрење државе, а без званичних докумената такође представљају нечију непокретност. Ако се та имовина сматра непостојећом ако и само ако се нађе у зони рада неког центра моћи ма које врсте, хаос у градњи се само повећава. Редукционистичка решења везана за градњу по директивама нас само одаљавају од решења, јер проблем прећутно одобрене градње је везан за преко 1.000.000 објеката у Србији. Да не говоримо о техничком пријему, који је изузетак. Чак у социјалистичкој СФРЈ (социјализам, друштвено одлучивање), постојала је слобода произвољне градње, какву капиталистичка Холандија апсолутно није допуштала. У већини случајева се при мудром трасирању тежи избегавању спорних зона. Овде нити је искоришћено врло широко поље избегавања спорне зоне, нити су направљени преговори за обештећење. Чак и ако би траса и петља била на идеалном месту за државни пут, обештећење би било откуп, расељавање, рушење и пошумљавање дела Петловог брда.
А везано за то да међу онима који не подржавају мој рад за зону Церак-Липовица, има оних који подржавају мој рад везан за железнице, то је слободан став, нисмо чланови исте фирме, или банде, или бенда, или шта ја знам да морамо сви све у свим сегментима подржавати.