Samo što se uvek zaboravlja da tramvaji taj svoj duži životni vek ''naplaćuju'' iziskivanjem para za održavanje mreže i šina, kao i kolovoza koji razdrndaju. A nije svejedno ni ljudima koji žive pored njih.
U Beogradu tramvaje treba širiti po Novom Beogradu, koji je i projektovan za njih. A gurati ih u centar grada samo zbog romantike je malo bezveze. Romantični su i fijakeri i automobili iz 30ih pa se ne uvode opet samo zbog toga.
Ako je do očuvanja sredine i manjeg zagađenja (mislim, kao da JGP čini najviše zagađenja, a ne privatni automobili, avioni i elektrane na ugalj, al ajde dobro...) uvek mogu da se uzmu električni autobusi, koji su sve pristupačniji a sve bolji.
Tragikomično je da ravan, prostran i i planski pravljen Novi Beograd ima samo jedan krak tramvajskih šina i čak i depo za njih, a stari, brdoviti, haotični i natrpani deo grada ima čak 5,6. O iskorišćenosti i popularnosti da ne govorim. Ko god može, rado ih izbegava pa makar i presedao.