Šta je novo?

Pešačke zone

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=453323#p453323:30pv7km3 je napisao(la):
astrodule » 24 May 2017 09:30 am[/url]":30pv7km3]Nije dozvoljeno parkiranje na kolovozu ni u Bulevaru pa je opet desna traka neupotrebljiva.

Uvek će neko stati u Maršala Birjuzova i praviti zastoj jer Policija ne radi svoj posao.

Nije isključeno da će postaviti stubiće, jer budući da će cela ulica biti u jednom nivou, to nije samo pitanje parkiranja, već i pitanje bezbednosti.

Birjuzova je zapravo pokazni primer za ostale ulice koje će u tom kraju biti rađene na isti fazon - Gračaničku, Ivan-begovu i deo Nikole Spasića, a najverovatnije i Carice Milice i deo Topličinog venca u budućnosti.

Btw. Toni ima sjajan pogled. Jedva čekam fotku kada bude sve gotovo :)
 
Nesto razmisljam gledajuci sad ove slike sirenja pjesacke zone...U buducnosti ce trebati iskoristiti cinjenicu da od svih sredstava javnog prevoza, u pjesackim zonama najbolje funkcionise tramvaj. Znaci, eto mogucnosti za sirenje tramvajske mreze na Terazijama.
 
Mene smetaju ti mali vrtici u ulici.

Zauzimaju previse prostora, a jos kada kreteni izbace svoje terase sa stolicama i stolovima ostat ce samo ovaj srednji pojas za setnju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=453534#p453534:3s6cta65 je napisao(la):
RioBL » Čet Maj 25, 2017 9:11 am[/url]":3s6cta65]Nesto razmisljam gledajuci sad ove slike sirenja pjesacke zone...U buducnosti ce trebati iskoristiti cinjenicu da od svih sredstava javnog prevoza, u pjesackim zonama najbolje funkcionise tramvaj. Znaci, eto mogucnosti za sirenje tramvajske mreze na Terazijama.
Samo metro da se slucajno ne izgradi, vazno je dalje gurati bus i tramvaj...
 
Širenje tramvajske mreže ne znači odustajanje od metroa.
 
Može tramvaj od Slavije do Pariske a Vase Čarapića/Uzun Mirkovu popločati lepo.
 
Мени и даље није јасно зашто би ико у доба електричних аутобуса градио трамвајске мреже али ајде

Чак и да су трамваји још увек исплативији за земљу попут Србије то је и даље трајни трошак а настала мрежа трамваја се дефинитивно неће деценијама и деценијама мењати. Узимајући у обзир раст индустрије електричних возила није тешко за поверовати да ће ускоро електрични аутобуси бити и бржи и јефтинији од трамваја/тролејбуса.

Апсолутно не видим зашто би трајно уништавање улица кабловима и целом трамвајском инфраструктуром било добро решење, поготово када немамо довољно трамваја ни за постојеће мреже.
 
Za pocetak tramvaj ima veci kapacitet od autobusa
Za jedan zivotni vjek tramvaja u bg se pojede bar 5 autobusa tramvaja ima dovoljno samo nam je mreza mala i radijalna o tome vise u temi o gradskom prevozu
 
Samo što se uvek zaboravlja da tramvaji taj svoj duži životni vek ''naplaćuju'' iziskivanjem para za održavanje mreže i šina, kao i kolovoza koji razdrndaju. A nije svejedno ni ljudima koji žive pored njih.

U Beogradu tramvaje treba širiti po Novom Beogradu, koji je i projektovan za njih. A gurati ih u centar grada samo zbog romantike je malo bezveze. Romantični su i fijakeri i automobili iz 30ih pa se ne uvode opet samo zbog toga.
Ako je do očuvanja sredine i manjeg zagađenja (mislim, kao da JGP čini najviše zagađenja, a ne privatni automobili, avioni i elektrane na ugalj, al ajde dobro...) uvek mogu da se uzmu električni autobusi, koji su sve pristupačniji a sve bolji.

Tragikomično je da ravan, prostran i i planski pravljen Novi Beograd ima samo jedan krak tramvajskih šina i čak i depo za njih, a stari, brdoviti, haotični i natrpani deo grada ima čak 5,6. O iskorišćenosti i popularnosti da ne govorim. Ko god može, rado ih izbegava pa makar i presedao.
 
Slažem se da NBG treba da ima još tramvajskih linija ali centar grada je mjesto gde treba da se ukršta najviše linija gradskog javnog saobraćaja pa tako i tramvaja.
 
аргумент ти је бесмислен, прво инсистираш да се стављају трамваји као нове линије градског превоза и онда инсистираш да се стављају у центар града јер "ту треба највише линија градског превоза да се укршта". Уопште не објашњаваш зашто не требају да се "укрштају" рецимо аутобуске линије него морају баш трамвајске.
 
Tramvaj ima najmanji utrošak energije za pomeranje određene količine tereta jer je trenje između točkova tramvaja i šina mnogo manje od trenja između guma i asfalta, uz to kapacitet tramvaja je daleko veći nego kapacitet vozila koja idu po ulici.
 
1-58.jpg


Pravi prizor za Terazije, Trg Republike, Studentski Trg i druge lokacije u starom i strogom centru koji treba da privuče turiste...
 
Neka naši eksperti pitaju susjede kako su oni to rešili u Zagrebu.

11-Ilica.jpg
 
U Zagrebu nikada metro nije ni planiran s obzirom na broj stanovnika tako da oni nisu morali biti fatalisti kao mi u Beogradu koji se uvek u diskusiji sve ili ništa svedemo na duplo ništa.
 
Sa ovom slikom iz Zagreba koju sam postavio mislio sam na tehniku rešavanja vrlo brzog uništavanja puta gde prolazi tramvaj.
 
Bender Rodriguez":369heovm je napisao(la):


Pravi prizor za Terazije, Trg Republike, Studentski Trg i druge lokacije u starom i strogom centru koji treba da privuče turiste...
Кривиш трамвај за рупе у асфалту које су направили погађај, баш аутобуси.

Послато са SM-G930F уз помоћ Тапатока
 
Ček ček ček, ako su za to krivi autobusi, kako to da takve rupe ne vidim npr u Kralja Milana, gde redovno tutnje trolejbusi i autobusi?

I još nešto... Zagreb je ravan. Potpuno. Beograd je pola ravan, polu brdovit i haotičan. I naravno, upravo se na ovaj drugi njegov deo gura najviše tramvaja.


P.S. Da vidim koja gradska vlast će da plati uvođenje tih boljih i skupljih podloga ispod svih šina na starom delu Beograda. I ko će da održava sve te kilometre. Pa oni ne mogu da reše problem Bulevara JNA od Slavije do AK već decenijama, a vi biste da se te šine prostru po celom centru.
 
Pa nece biti autobusa bice samo tramvaj u kralja milana sta tu nije jasno
 
I dokle da ide taj tramvaj? Oćemo ceo stari Beograd da pretvorimo u tramvajsku bašticu?
 
Icice od kalisa do slavije i dalje po potrebin moze i vise liniaj a ostali prostor pjesacima
 
Znači 7. krak po brdovitom i razje*******anom starom Beogradu a za to vreme Novobeogradski bulevari stoje prazni sa sve svojim bašticama odnosno razdelnim ostrvima predviđenim za tramvaje... I jednim jedinim krakom koji koriste babe i posetioci buvljaka...
 
Kakva ti je to logika tramvaj treba da se siri i na starom gradu prema visnjici itd
 
Vrh