Šta je novo?

Pešačke zone

svabo kad ga jednom uradi ne popravlja ga svakih par nedelja....al u sribiji se ima para na bacanje a mora malo i da se ugradi....bice bolje.....jednog dana....mozda....
 
Mislim da je vreme da Posejdon okrene neki broj i bude baš ljut i pripreti kako im neće biti dobro. Zanima me da li će se njegov lik i delo zadržati na forumu nakon izbora.
Gde je i šta radi @Trejsi, evo mene opet birao narod na Vračaru a i aktivan sam na forumu...
 
Poslednja izmena od urednika:
20230609_125413.jpg
 
I jos unistene fasade grafitima, cak na nekim i do drugog sprata...a sta tek reci za koroziju oko Insa sata

Oh da li cemo doziveti poplocavanje Nusiceve?

Verujem da je Bezistan ipak previse zahtevan projekat
 
Мистерије пешачких зона

Која ли је тајна десетак плоча испод Бранковог моста? Плоче су ту, поред, има и нешто преосталог песка (в. другу слику), сме ли обичан грађанин да их одгура и уклопи где треба? Или - мора нова идеја, цртежи, оквирни план и програм, пројекат, тендер, преговори и кредит?





Мистерија заборављеног степеништа између Косанчићевог венца и Карађорђеве. Није дивље, постављено је ново осветљење, рукохват, а - степеници? Зашто у том плану, пројекту, конкурсу није било њих?















Церак-виногради. Практично све пешачке улице, сем једне и по обновљене, у јако лошем стању су, с климавим, поломљеним и недостајућим плочама.
Али, овде, тајновито, указала се прилика за вишенедељни пројекат прављења пречице до паркиралишта. Није да је непрактична, али, иде иста улица и десно и лево до њега, па је таква пажња је на граници великих градских мистерија.













Која ли је тајна непаљења уличног осветљења до девет сати увече? Тамо где има ресторана и продавница може се снаћи, иако је нелагодно, а тамо где их нема?

















Напомена: у стварности је мрачније, софтвер камере сам додаје светло у таквим условима снимања.
 
Poslednja izmena:
Dobro je da se u Cerak vinogradima na novim i na stazama koje se obnavljaju koriste iste ploče kao što su ranije ugrađivane. Meni lično se sviđa njihov dizajn. I definitivno u nekim delovima naselja su baš propale, dok su negde OK a negde se drže solidno. Ukratko, stanje šarenoliko.​
 
Smatram da je pozitivno sto se obnavljanje ulica i trotoara odvija ovim tempom. Setimo se kako su nam izgledale ulice pre samo 6-7 godina (ustvari, mozda je i bolje da se ne secamo...) a pogledajte kakve su danas. OK, moze to uvek bolje, jos uvek ima jako puno da se radi, ali neosporno je mnogo bolje nego sto je bilo.

Medjutim, glavni problem nije u obimu radova nego u KVALITETU radova. Ono sto je stara boljka nase gradjevinske operative, jos od devedesetih godina proslog veka, jeste relativno los kvalitet radova. Let's face it: asfalt je sjajna stvar za pranje para, zar ne? Sam ministar Kapitalac onomad rece: "pa koji bi ja to bio ministar da ne mogu da ukratim koji kilometar (!) puta..."... bas lepo.

Dakle, najavljena povecanja u obimu obavljenih radova, kilometrima novog asfalta i signalizaciji ne moraju nuzno da znace i znacajno poboljsanje saobracajnica. Ako se recimo u sezoni dva puta asfaltira isti put (sto nije tako redak slucaj) ili se jedna saobracajnica uradi, ili bolje receno "uradi" a zatim u roku od godinu dana dva puta krpi, onda definitivno imamo uludo trosenje novca i radnih resursa, a ne kvalitetnu i efikasnu izgradnju...

Uprkos svemu, smatram da trebamo biti optimisti, ali ne bih previse obracao paznju na "suve brojeve" asfaltirane kilometraze - mislim da je mnogo bitnije KAKO ce se pomenuti radovi obavljati
Voleo bih da Cika ljubina dobije iste ploce kao sto su i na trgu,... nadam se da nece biti crvene
 
Danas sam prosao cika buljinom i opet su rasklimane sve ploce koje su letos "sredjivali". U knezu isto na vise mesta. Zar je tolika nauka napraviti da stoje cvrsto? Ne znam u cemu je fora? Losa podloga?
 
Kad ih nebi dirali i kocili kolima na istom mjestu stalno i izvaljivali male kocke mozda bi stajali
Opet će proći xy mjeseci dok to srede
 
Dzabe se sve poplocava kada po knezu voze dostavna vozila (veliki kombiji i to natovareni) svako jutro.
 
Кад нису осмислили да пар улица саобраћајно продре до Кнеза и да доставна возила иду туда.
 
Ne nego je problem što su osmislili da se proširi pešačka zona a da ostanu restorani, kafići i sl.
 
Требали су макар Ђуре Јакшића и 1300 каплара да оставе за ограничен саобраћај и да буду поплочане са коцком попут Царице Милице, па да туда приступају комбији а даље да носе колицима.
 
Postoji knjiga gdje je to sve osmišljeno samo treba to oko dostave primeniti jedino do banaka mora da pristupi vozilo direktno
 
Срећом имамо четири банке/банкомата у самој Кнет Михаиловој и још пет у пешачкој зони. Од тога је једна у Кнезу у ТЦ Рајићева који има колски приступ, а друге три су груписане код Змај Јовине коју је требало оставити као колски приступ из правца Васине, али нису због баште кафића Драшковића.
Остали у пешачкој су банкомат код Танјуга где је ок подлога за прилаз комбија, једна у Рајићевој ближе цркви, две у Краља Петра и једна у Вука Караџића. Таман су фалили још колски приступ у Ђуре Јакшића до паркинга, где би ваљало изградити гаражу са неколико места резервисаних за комбије где би се вршио претовар на теретног врапца, у Вука Караџића до банке на ћошку са Делијском, и Рајићева и Краља Петра до Грачаничке где су остале три банке.
Ту би страдале само баште кафића.
 
Таман су фалили још колски приступ у Ђуре Јакшића до паркинга, где би ваљало изградити гаражу са неколико места резервисаних за комбије где би се вршио претовар на теретног врапца, у Вука Караџића до банке на ћошку са Делијском, и Рајићева и Краља Петра до Грачаничке где су остале три банке.
Ту би страдале само баште кафића.
Samo? Nema od te rabote ništa.
 
Vrh