sergio-m
Higher intermediate
svabo kad ga jednom uradi ne popravlja ga svakih par nedelja....al u sribiji se ima para na bacanje a mora malo i da se ugradi....bice bolje.....jednog dana....mozda....
Gde je i šta radi @Trejsi, evo mene opet birao narod na Vračaru a i aktivan sam na forumu...Mislim da je vreme da Posejdon okrene neki broj i bude baš ljut i pripreti kako im neće biti dobro. Zanima me da li će se njegov lik i delo zadržati na forumu nakon izbora.
Voleo bih da Cika ljubina dobije iste ploce kao sto su i na trgu,... nadam se da nece biti crveneSmatram da je pozitivno sto se obnavljanje ulica i trotoara odvija ovim tempom. Setimo se kako su nam izgledale ulice pre samo 6-7 godina (ustvari, mozda je i bolje da se ne secamo...) a pogledajte kakve su danas. OK, moze to uvek bolje, jos uvek ima jako puno da se radi, ali neosporno je mnogo bolje nego sto je bilo.
Medjutim, glavni problem nije u obimu radova nego u KVALITETU radova. Ono sto je stara boljka nase gradjevinske operative, jos od devedesetih godina proslog veka, jeste relativno los kvalitet radova. Let's face it: asfalt je sjajna stvar za pranje para, zar ne? Sam ministar Kapitalac onomad rece: "pa koji bi ja to bio ministar da ne mogu da ukratim koji kilometar (!) puta..."... bas lepo.
Dakle, najavljena povecanja u obimu obavljenih radova, kilometrima novog asfalta i signalizaciji ne moraju nuzno da znace i znacajno poboljsanje saobracajnica. Ako se recimo u sezoni dva puta asfaltira isti put (sto nije tako redak slucaj) ili se jedna saobracajnica uradi, ili bolje receno "uradi" a zatim u roku od godinu dana dva puta krpi, onda definitivno imamo uludo trosenje novca i radnih resursa, a ne kvalitetnu i efikasnu izgradnju...
Uprkos svemu, smatram da trebamo biti optimisti, ali ne bih previse obracao paznju na "suve brojeve" asfaltirane kilometraze - mislim da je mnogo bitnije KAKO ce se pomenuti radovi obavljati
Samo? Nema od te rabote ništa.Таман су фалили још колски приступ у Ђуре Јакшића до паркинга, где би ваљало изградити гаражу са неколико места резервисаних за комбије где би се вршио претовар на теретног врапца, у Вука Караџића до банке на ћошку са Делијском, и Рајићева и Краља Петра до Грачаничке где су остале три банке.
Ту би страдале само баште кафића.