Šta je novo?

Pešačke zone

Knez je projektovan da mogu ići hitne službe
Ali ne da se radi drift i da se vozi kako pojedini magarci to rade i kako se zalecu i jos se svađaju jer in ima prednost da gazi u pešačkoj zoni
Staviti dostavna parking mjesta na oko PZ i do tu kolima odatle fino kolica i vozi jer neće da se opamete
 
Kako da se dostavlja,golubovima?
Kolega, ima inovacija, vek je XXI. :)

Scoobic.jpg

SCOOBIC
 
Фазон они људи са колицима који су пре били на железничкој и аутобуској сад могу да буду по пешачкој зони ујутро да развозе робу од гараже до локала.
 
@solecar Kako da se sacuvaju ljubljene ploce?
Pa da se projektuju i izvedu da mogu da izdrze nesto teze od bicikla,rekoh kombicima,dakle lakim dostavnim vozilima u sta spada i onaj sladoledzijiski kamioncic.
Mozemo da pitamo ove u Vijeni kako si izveli podlogu da ne pucaju ploce ,na predhodnoj strani se vide dva kamiona od 18 t i verovatno im nista nije puklo.
 
Када је пешачка зона пројектована, просечно доставно возило је био Тамић од 3 тоне.
 
Da, ali sve sem Kneza nije izvedeno kad je projektovano, već u skorije vreme. Pri tom su kao prilagodili projekte...
 
Када је пешачка зона пројектована, просечно доставно возило је био Тамић од 3 тоне.
I danas se proizvode vozila od 3,5 t bruto,e sad sto se vozi kako god hoce, to je drugi padez.
Da, ali sve sem Kneza nije izvedeno kad je projektovano, već u skorije vreme. Pri tom su kao prilagodili projekte...

Knez je izveden bese '86-7 i nekako se drzi za razliku od okoline . Kao prilagodili a sve sto je uradjeno ima rok ko casa jogurta.
 
O ovom se već par puta raspravljalo na ovoj temi rešenje prosto
1.Pregledati celu pešački zonu
/na mnogim mestima su izvaljene kocke i odnesene/
2.Uraditi preslagivanje uz dopunu podloge i novih polca i kocaka
3.Uvesti ograničenja za dostavu moze maks vozilo tih i tih performansi
4.Kontrolisati brzinu bilmeza koji voze dostavu svako prekoracenje preko 10km/h kazna plus
Zabrana ulaska na mjesec dana pa dovezi u garazu na obilic pa odatle kičma trans
5.Sad ide rec koje nema u recniku Redovno održavanje plocnika
To znači izvali se jedna kocka odma se zameni i moras imati za knez na stanju 50m2 poca širih užih i kocke tonu...
Ali grad nije sposoban pešačku zonu da održava
Kao ni šetalište od brankovog mosta do beton hale tamo ko da su tenkovima išli kosancic isto
 
850 000€ uskoro rekonstrukcija

 
Ово још горе решење. Ћошак са термама боље да откопају и застакле за бољу презентацију, и онако је мртав угао за кретање.
 
Све се то знало и пре почетка сумануте изградње тржних центара. Али пошто ми самоубилачки не учимо из туђих искустава добили смо шта смо заслужили. Реанимација традиционалних трговачких зона и центара је сада мукотрпан посао и за много развијеније средине и подразумева читав комплекс економских, пореских, естетских стимулација и олакшица чему се овде и сада не можемо надати. Само још фали џиновски Делта на Аутокоманди да забије глогов колац. А дотле шетајмо по штрафти и будимо неми сведоци њеног пропадање. Радње половне робе ће полако да метастазирају са Теразија заједно са паланачким менталитетом.
 
Vrh