Šta je novo?

Pešačke zone

IMG_20221221_181540.jpg
IMG_20221221_181813.jpg
 
Уклапање плоча на овим закривљеним деловима је нерешива енигма за наше неимаре. Вероватно још увек размишљају како да то реше.
 
Meni ne deluje da su završeni svi radovi vezano za prokišnjavanje. Ovo se odnosi na krivinu. Otud i nema postavljanja ploča.
 
Пешачке зоне, Сремска








Отворен је обновљени улаз у подземни пролаз, сем покретних степеница. Светлеће ЛЕД траке добро изгледају, али, ако их не одржавају и чувају, брзо могу да их оштете вандали:









На почетку КМ је све опет уредно, нема више радова, огромних врећа и наслаганог материјала:

Други пролаз је у радовима, око њега је завршено поплочавање:




 
Poslednja izmena:
Jel su sredili i stepenice kod ulaza iz Sremske ili ih još rade?
 
Izgleda fino, samo pomalo depresivno. Baš sam prolazio kad su zatvarali taj poslednji deo trotoara/pešačke zone.
 
Пешачка зона, КМ

Између два и пет данас - велика гужва у саобраћају свуда у центру, јавне гараже пуне и с редом кола која чекају испред, нигде места за паркирање, много непрописно паркираних, где год је то могуће, а не смета много саобраћају (нпр. широки нови тротоар у Карађорђевој, између Калемегдана и Бетон-хале, улаз у градилиште код Бастиона Св. Јакова, дуж Дунавске улице с дунавске стране ...)
У Кнез-Михајловој и околним пешачким улицама много већа гужва него претходних година, нема слободног места у ресторанима и кафићима ...:



























 
U Vasinoj uvek mora da postoji neki vid kolovoza, jer je jedini prohodni put za veća vozila do Kalemegdana. Pa makar bio kolovoz rezervisan samo za JGP, turističke autobuse, hitne službe, komunalce, dostavu i specijalne prilike (građevinci), a zabranjen pristup svim drugim privatnim vozilima i automobilima. Ali neki kolovoz mora da ostane. Mora da ostane mogućnost da, po potrebi odnosno po dozvoli, prođe bilo koje vozilo do veličine 6x6 kamiona ili zglobnog autobusa.
 
Cekamo staklenu fasadu na Tc da nestane ruglo u Sremskoj ( pretpostavljam da je rusenje previse komplikovano zbog sto vlasnika).
 
Да макар ову плаву ограду офарбају у сиво и озелене зид испод ње.
 
Буквално су требали да је ураде у стилу Кнеза, Вука Караџића и Обилићевог венца. Овако кад гледам овај Игорову морам да се добро загледам да уочим разлике. Ови високи стубови расвете стварају утисак као да је улица отворена за саобраћај моторних возила.
 
Pored samog projekta koji ima dosta manjkavosti, najviše smeta što se u ovakve transformacije ulica ne uključuje i sve oko nje, u ovom slučaju plato iznad tunela koji je jeziv, svi ovi išarani zidovi (posebno uz tunel gde jedino zeleni zid može da spreči vandale), fasade, ovaj tc (makar da su sredili beton i ofarbali ograde), prolaz ka Zelenjaku (tu je koliko sam pratio bilo u planu uklanjanje svih onih stepenika, sada ljudi u kolicima ne mogu ni da prođu tuda već moraju okolo).

Najprimetnija pozitivna promena je gore kod ulaza u podzemni prolaz, gde je nivelisan prelaz ka Terazijama i nema više onog visokog ivičnjaka (sa nekom improvizovanom sklepotinom od rampe) i što su pomereni oni kontejneri, a takođe i što je konačno sređen trotoar iznad prolaza koji je bio mix polomljenih ploča i ogromnih baruština godinama.
 
Poslednja izmena:
Vrh