Што се тиче плана "велике пешачке зоне", хтео бих да напоменем.
Потпуно је погрешно са студентског трга одаљавати јавни превоз, а приближавати паркиралиште. Јавни превоз у Васиној је део најстаријег развојног правца Београда, уз прву трамвајску линију Калемегдан - Славија, "Опленачког радијалног правца развоја". Паралено са Кнез Михајловом мора постојати јавни превоз све до Калемегдана.
Осим Опленачког, постоје Цариградски (ка Гродској) и Посавски као најстарији развојни правци. Између два светска рата се развијали Земунски и Панчевачки, а захваљујући Ћири од 1928, Обреновачки је доживео велики развој. Савско блоковски и Бановобрдски правац су доживели већи развој тек доласком трамваја, али да не ширим, сматрам да је уместо пешачких пола километра квадратних, у којима се губи оријентација, требало пешачко-трамвајске, или макар пешачко-тролејбуске улице ширити на овим правцима,
1) до Храма Светог Саве,
2) Балканска + Сарајевска,
3) Светогорска+Илије Гарашанина
4) Нека улица ка Дорћолу
Јако важно, ако би појму Железничка станица Београд центар уопште хтели дати смисао, пешачка зона мора до Прокопа, без степеница, без горе-доле у клисуру, без рампи са успоном преко 6%.
Иако је био планиран трамвај, ипак сам више за тролејбус, због могућности да преко Париске и Поп Лукине изађе на Бранков мост. На теми о тролејбусима писао детаљније, жуто су предложене тролејбуске линије, подебљано у жутим тракама. Ако баш желе да се споји Студентски трг као пешачки, онда нека направе подземну тролејбуску станицу. Ово је јако важно, јер ће ширење пешачке зоне пореметити јавни саобраћај у улицама где аутобус и аутомобил деле исту траку, а аутомобил ће ионако заглавити, и не требаму повећавати простор. У тим случајевима, аутомобилирање постаје већи хорор, простор се више девастира, и нико није на добитку.
А гараже направити далеко, на ободу садашњих паркинг зона: Сајам, Аутокоманда, Прокоп, Сава центар, Панчевачки мост.