Šta je novo?

Pešačke zone

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=381320#p381320:rmwob204 je napisao(la):
stf » 15 Apr 2016 10:49 am[/url]":rmwob204]Краља Милана је улица у којој је урбана симбиоза свих видова саобраћаја најсавршеније постигнута.

Slazem se, ali i dalje ne znaci da je ulica kao u nekoj Metropoli. Ima jos dosta da se uradi da bismo dotle stigli. Uostalom Jovinov plan za Kralja Milana mi je bolje resenje od trenutnog :p
 
Maria hilfe štrase je primer ulice o kojoj vi ovde pričate

Послато са D6503 уз помоћ Тапатока
 
Тачно.

Не знам о каквом "динамизму" у Улици краља Милана се овде пише, кад је она мртвија него икад?? Тамо пристојна продавница више не може да опстане, а некад је била улица изразито трговачког карактера.
 
Maria hilfe štrase jeste poznata ulica, ali nije tako "centralna" kao Terazije. Pre nego sto je definitvno postala pesacka, pre toga je bila uglavnom za pesake.
Ne verujem da ce radnje odjednom da ozive zbog pesacke zone i pseudo-modernizacije, mislim da je to jedna od trenutnih zabluda. Kada zarade budu bile vece i kada se preduzetnicima olaksa porez radnje se nece zatvarati ni na perifieriji, a kamo li na Terazijama, pa makar bilo duplo manje mesta za pesake.
 
@Drakche
А како ти аутомобилски саобраћај кроз Краља Милана подстиче трговину, кад је то улица без иједног паркинг места (паркирање испред радњи је, иначе, чест аргумент против пешачких зона, нпр. у Северној Америци)?

На број људи, тј. на живост/динамизам улице у овом конкретном случају аутомобили утичу само повећаним аеро-загађењем и буком, чиме само могу да отерају понекога.
 
Nadamo se da automobili u skorijoj ili daljoj budunosti nece biti tako bucni i smrdljivi. Ne moraju da imaju ikakvu bitnu svrhu (da podsticu trgovinu itd), sem da prevoze ljude. Samo da ih nema previse. btw voznja kroz Srpskih Vladara je izuzetna.
Na kraju krajeva, sve zavisi od plana i rendera koji ce neko ponudti, ne vredi puno pricati ovako napamet.
 
Problem sa automobilima je sto skrecu paznju na sebe i bacaju senku na prostor, oni jednostavno svojim kretanjem draze nase receptore i onemogucavaju nam da se bolje upoznamo sa prostorom, zgradama, lokalima... A prostora kao sto su Vasina i Kralja Milana nemamo za bacanje, tj. podredjivanje gore pomenutom "urbanom dinamizmu". Kralja Milana, kao i Vasina, bi progledala kao pesacka zona, uz tramvajsku liniju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=381359#p381359:1fw22c85 je napisao(la):
mekbejn » Pet Apr 15, 2016 1:47 pm[/url]":1fw22c85]@Pantograf
za tako nesto je potreban parking u samoj ulici ili neporednoj okolini, a toga nema

imas 4 javne garaze u neposrednoj okolini Kralja Milana, Slavija, Masarikova, Zeleni venac i Pionirski Park ....tj na svakih 500 metara u neposrednoj blizini je javna garaza..
 
Uredjena plato kod stare hercegovine. Slike sa fb druga cije je resenje valjda izabrano na ondasnjem konkursu
12985416_10209114856529450_6202340993723417358_n.jpg

944988_10209114858929510_5517169559795771397_n.jpg

13010713_10209114862249593_7815505041819690890_n.jpg
 

Ех када би и њима вратили оригиналан изглед.
 
Hotel je dozivo promjene ako se nevaram zbog pozara za ovu drugu nebih znao
 
Jbt pa to je vise perioda nadogradnji od toga zadnji sprat katastrofa sve preoblikovati i vratiti kupolu
 
Ta kriminalna nadgradnja je radjena neposredno posle II rata potpuno u duhu tadasnje politike, na vrhovima barjaka jos stoje petokrake.
 
Сваки пут када се преиспитује питање пешачких улица, они којима су моторна возила неминовност и природна потреба, праве се да не знају да иза тих возила нешто остаје што смрди, најблаже речено, да не помињемо остале последице.

Улице постоје хиљадама година, а аутомобили тек стотинак. Улице ће постојати и у будућности док буде људи, али аутомобилима је рок трајања пролазан.
 
Meni nekako ne smeta ta nadogradnja, moram priznati, tj. nije tako tragicna kao sto ima, cini mi se da nije bas tako nasumice napravljena, vec malo promisljenije.
Originalna zgrada je mozda bolja, ali nije nesto posebna, Beograd ima slicnih koje su lepse, meni je ovo ok, samo da se odlicno nasminka, nesto ucini sa vrhom zgrade itd.

Delim istu poetiku @ГЛАС ПРИРОДЕ, mrzim i ja automobile, ali smatram da je ideja o pesackim Terazijama mozda malo ishitrena. Plus, sto je izgradnja potrebnih parking mesta postala jedna prava nocna mora. U ostalmo, videcemo na renderima, tj. ako iko sakupi dovoljno etuzijazma da se makar jedan napravi.
 
Po recima radnika na poplocavanju, jedna granitna ploca kosta 18.000 din. Ne znam sta da mislim... u prvi mah mi je to velika cifra, ali opet radi se o obradjenom granitu... ko ce ga znati. :?:
 
Ploce neidu na komad vec se kupiju po kubnom metru kamena rezanog i kalibriranog
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=381871#p381871:39opyf4c je napisao(la):
Drakche » Pon Apr 18, 2016 8:43 am[/url]":39opyf4c]Meni nekako ne smeta ta nadogradnja, moram priznati, tj. nije tako tragicna kao sto ima, cini mi se da nije bas tako nasumice napravljena, vec malo promisljenije.
Originalna zgrada je mozda bolja, ali nije nesto posebna, Beograd ima slicnih koje su lepse, meni je ovo ok, samo da se odlicno nasminka, nesto ucini sa vrhom zgrade itd.

Delim istu poetiku @ГЛАС ПРИРОДЕ, mrzim i ja automobile, ali smatram da je ideja o pesackim Terazijama mozda malo ishitrena. Plus, sto je izgradnja potrebnih parking mesta postala jedna prava nocna mora. U ostalmo, videcemo na renderima, tj. ako iko sakupi dovoljno etuzijazma da se makar jedan napravi.

Na 20 metara od terazija imas Garazu Pionirski Park, a na 50 metara Zeleni Venac Garazu, i na 150 metara imas Obilicev Venac koja se siri tako da ideja za trg terazije nije nesto nemoguce :) a mesta za jos jednu garazu ima mesta koliko hoces ispod terazijskog Parka koji bi tada mogao jos dodatno da se izdigne i da bude deo koji je u ravni sa Trgom :)
 
Makenzijeva

8z2t5e.jpg


Sta je bre ovo ljudi? :lol:
 
Vrh