Kralja Milutina, na delu izmežu Nemanjine i Kralja Milana, sa jedne strane ima taksi stanicu, a sa druge strane ima okretnicu A1. Ako bi se ona ostavila kao alternativa Resavskoj (deo kuda idu tramvaji), onda bi morali i taxi i A1 da se sele odatle. Postavlja se pitanje, kuda sa njima?
Drugo, ako bi se to izvelo, onda ne bi mogla da se realizuje ideja koju je prvobitno predložio
@Дошљак , da pomenuti deo Kralja Milutina bude iskorišćen za okretnicu (svih ili dela) linija koje trenutno koriste Katićevu ulicu, a oko čega se većina nas složila da je dobra ideja.
Ako se ne bi ništa menjalo u pomunutom delu Kralja Milutina, odnosno situacija ostala kakva jeste, onda bi bio problem da linija A1 koristi svoju traku za okretnicu, jer bi se obe trake u smeru ka Bulevaru kralja Aleksandra koriste od strane vozila, koja bi opet po prelasku raskrsnice sa Kralja Milana, ulivala u jednu traku, pa bi bilo sukoba ko ima pravo na prvenstvo ulaska u jednotračni deo Kralja Milutina.
Treće, kako bi se kontrolisalo ko je stanar Resavske, kako ne bi došlo do zloupotrebe od strane drugih, kao što na gomili mesta po gradu imamo da se trake za skretanja koriste za ubacivanje u traku za pravo (i obrnuti slučaj)? Isto tako, zašto da stanari Resavske ulice postanu povlašćeni, a nadrljaju, figurativno, stanari Kralja Milutina, povećanjem saobraćaja?
@lukander01
Kada bi bilo manje kola na ulici, gradski prevoz bi bio redovniji, pa bi moglo da ga koristi više ljudi. Ali s obzirom na celokupnu situaciju sa gradskim prevozom, teško da će se desiti tako nešto, barem ne u skorije vreme, tako da se eto opet nekako vrtimo u krug, pošto mnogi rezonuju da prvo treba da se gradski prevoz poboljša, pa će onda oni da se odreknu kola (jedan deo) i da počnu da plaćaju kartu (jedan deo)...
@Bender Rodriguez
Jel misliš na onaj ulaz u produžetku ulice koja povezuje Resavsku i Svetozara Markovića, a nalazi se izmežu Manježa i FMU - a?