Šta je novo?

Pešačke zone

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=613867#p613867:1jvz4eyz je napisao(la):
Nurko7000 » 04 Apr 2019 10:35 am[/url]":1jvz4eyz]
- Кад се заврше радови како се може вратити тролејбуска мрежа, макар до Трга Републике?

Никако не може. Заборавите троле и заборавите иоле ефикасан саобраћај у центру Београда. Биће слично овоме што је сад, и то је то.

Све то због најобичнијих - фикс идеја. Спржили су вам дегенерици град као сељаци стрњику поред друма, драги суграђани.
 
Васина ће бити прелепа као пешачка зона са парком, ја схватам да дојучерашњи саобраћајни режим није био леп али је био ефикасан.

Ја верујем ако се нису сетили да пре затварања направе привремене тролејбуске окретнице, па се нису сетили ни на време да их нацртају да је још у оптицају варијанта да оставе Македонска, Васина и одмах десно у Добрачину и када се читав Трг поплоча.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=614099#p614099:35iucnb0 je napisao(la):
Vračarac » 05 Apr 2019 09:08 am[/url]":35iucnb0]Evo jedna brzinska iz Kralja Petra :)

Koja razlika u odnosu na prethodno stanje! Ne znam da li se sećate ali su se tu ranije svakodnevno "sukobljavali" kombiji za dostavu robe i džipovi za dostavu bolje stojećih građana oko par ne-sasvim-legalnih parking mesta.

Ceo taj potez koji su pretvorili u pešačku zonu u zadnjih par godina je postao neuporedivo prijatniji za pešake.
 
Koliko otmenije i elegantnije bez one baštice.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=614442#p614442:3usuwe1i je napisao(la):
Igor » Sub Apr 06, 2019 7:05 pm[/url]":3usuwe1i]
file.php
Jel ovo onaj hotel što su radili u Čika Ljubinoj?
 
Da to je taj hotel ispred koga su stajale žardinjere koje su sada uklonjene.
 
Evo sta se desava sa granitom u pesackim zonama. Posto Grad nije organizovao prikupljanje djubreta u okviru pesacke zone, obliznji restorani bacaju kese sa hranom na mestu gde su nekada bili kontejneri, a onda ih na kraju dana vuku po podlozi do obliznjeg kontejnera - a iza njih ostaje masan trag koji granat upija. Ovo je cosak Cara Lazara i Nikole Spasica (iza Narodne banke). A sa sve nakupljenom prljavstinom, jer se ulice ne peru - ovaj deo izgleda odvratno!!
Pogledajte prilog 1
 
Dok je bilo automobila tj kolovoza po centru bilo je i kontejnera. :mrgreen: To su te profi odrađene, ''Evropske al na srpski način'' pešačke zone...

Al dobro nema brige, rešiće to Vesić. Ionako on ima dosta iskustva u rukovanju otpadom.
 
Koja je milina gledati masne ulice pešačke zone bez vozila koja su ih uružnjivala , i kontejnera koji su samo smetali. Prosto čovek poželi da se odmah prošeta tuda , a možda i preseli. :)
 
Иначе има у пешачкој зони мали електрични кипер чистоће. Треба боље координисати управљање отпадом.
 
VeUprava (kopirajt baj Pantograf) je prosto sinonim za planiranje, projektovanje, koordinisanje, organizaciju, upravljanje..... recite STOP...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=615040#p615040:5ed47ibb je napisao(la):
Дошљак » 09 Apr 2019 12:44 pm[/url]":5ed47ibb]Иначе има у пешачкој зони мали електрични кипер чистоће. Треба боље координисати управљање отпадом.
Elektricni kiper stoji samo na raskrsnici Zmaj Jovine i Obilicevog venca. Blok omedjan ulicama Kralja Petra, Knez Mihajlovom, Uskockom, Gracanickom, Ivan Begovom i Cubrinom (to je vise gradskih blokova) ima kontejnere samo na uglu Nikole Spasica i Gracanicke. Dodatni kontejeri su bili u Cara Lazara kod parka - a sada kada se radi i taj deo, kontejeri su pomereni na cosak Tolicinog venca i Carice Milice... Svi restorani sa ove strane KM gravitiraju samo ka kontejnerima u Nikole Spasica...
 
Već vidim naslov:

U centralne ulice samo uz propusnicu

gettyimages.jpg


Gradonačelnik Beograda, književnik, lektor, kolumnista, istaknuti filozof i mislilac prof.dr. Goran Vesić izjavio je da je Gradska uprava obaveštena o problemu usvinjavanja pešačkih zona i da sprema revolucionarno rešenje koje će ovaj problem elimisati jednom za svagda.

''U pojedinim pešačkim zonama koje smo mi izgradili, prvi put u Beogradu posle 140 godina, pojavile su se masne fleke i mrlje na pločnicima. Još uvek ne znamo tačan uzrok i mehanizam nastajanja tih fleka ali ono što je sigurno je da se radi o sabotaži i da imaju veze sa bivšim gradonačelnikom Beograda, Draganom Đilasom.''

Vesić je dodao da se pored Đilasove, ispituje i potencijalna umešanost Vuka Jeremića, Boška Obradovića i Marka Bastaća sa ovim incidentom.

''Ne bih da otkrivam detalje istrage, ali mogu Vam reći da naše službe bezbednosti intenzivno rade na slučaju i da za sad imamo nekoliko desetina svedoka koji su uhvatili na delu pomenute individue i njihove pomoćnike, kako noću posipaju masti i hemikalije po pločama da bi ih umazali i naružili. Ovo je ozbiljan atak na ugled i reputaciju grada koji za cilj ima da odbije turiste i strane goste od Beograda i Srbije, i stoga će se tretirati kao akt terorizma i pokušaj državnog udara.''

Na pitanje kako će se ubuduće rešavati ovaj problem, Vesić je odgovorio da Gradska uprava sprema jedinstveno rešenje u vidu ograničavanja ketanja po spornim područjima.

''Kao što sam objasnio, fleke nastaju tako što lokal-nacionalisti, separatisti i teroristi, sledbenici Đilsa i opozicije, noću posipaju masnoće i hemikalije po tim pločama. Da bismo sprečili takva dela u budućnosti, biće uvedene tzv. Zone ograničenog kretanja unutar tzv. Pešačkih zona. Sporne ulice biće ispražnjene od svih sadržaja i stanara, a na njihovim krajevima biće postavljene barijere koje će onemogućavati prolaz. U njih će smeti da se ulazi, ali samo u ograničenom broju i tek pošto prolaznik prođe bezbednosnu proveru. Na taj način, eliminisaćemo ne samo uzroke mrlja i fleka, nego mogućnost da se ikad bilo šta ponovo dogodi u tim ulicama. Jer vidite, ako nema ljudi u tim ulicama, nema ni problema.''

Vesić je dodao da je novopredloženo rešenje usvojeno nakon detaljne i temeljne studije najviših gradskih stručnjaka.

''To je ono što u Evropi zovu SM(A)RT planiranje, u skladu sa proaktivnim trendovima eko-frijendli politike i urban dizajn konceptualnog planiranja modela reinženjeringa održivog razvoja. Ako projekat uspe, a ne vidim zašto ne bi, jer samo neko ko je kompletan id*** ™ ne vidi njegove prednosti, biće upotrebljen i za rešavanje drugih sličnih komunalnih problema širom grada. To je sve deo naše nove strategije upravljanja gradom inspirisane učenjima i delima slavnog urbaniste i problem-solvera Josifa Visarinoviča Staljina.''


P.S.
Ako ovo čita neko iz Njuza, slobodno nek iskoristi šta god hoće. :D :mrgreen:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=615036#p615036:1i2f1d93 je napisao(la):
Bender Rodriguez » 09 Апр 2019 12:36 pm[/url]":1i2f1d93]Dok je bilo automobila tj kolovoza po centru bilo je i kontejnera. :mrgreen: To su te profi odrađene, ''Evropske al na srpski način'' pešačke zone...
Било је мрља од машинског уља и бензина.

Елем, ово је случај за комуналну инспекцију, а можда и за здравствену. Не може се за општенародну некултуру окривити пешачка зона. Као ни за запишавање хаустора и псећа г о в н а по тротоарима префињених дама "из центра" ...
 
Sinoc sam se zapio sa drugarima a izmedju ostalih tu je bio i poznanik sa Palasa, koji je neki vodja te grobarske grupe (mada ih ima 5 ali ajde) i pokusao sam da ga pitam zasto usvinjise ceo taj kraj medjutim odgovor nije bio previse optimistican i sveo se na nesto tipa "jok nego ce cigani da mi saraju" tako da ne vidim neko svetlo na kraju tunela u skorijoj buducnosti. Kako li ce da zapisaju Brankovu kad okrece mogu samo da zamislim.
Ista prica je i na Dorcolu gde vlada Kimijeva autolak mafija.
 
Ako je ovo gužva... :) Veću gužvu vuđam ispred TC Ušće , nažalost
 
Prodisao ceo prostor, tu je uvek bio čep sa onim žardinjerama, parkiranim kolima i još gomilom turista.

Idu li ovde neki stubići? Sad tek vidim da je na ulazu u Skadarliju Soccer kladionica haha, tu je koliko se sećam bila neka bašta.
 
Vrh