Takodje se nadam da je taj deo ulice u pitanju. Doduše nije ceo taj deo od Dečanske do Terazija pešačka zona trenutno, postoji ulaz za automobile ali ne celom dužinom ulice već negde do ulaska u Čulićevo sokače. Evo šta kaže dokumentacija:
Идејним решењем је предвиђено да се саобраћајне површине пројектују тако што ће попречни профил улице, гледајући из правца Теразија ка Дечанској улици, садржати следеће функционалне зоне: контактна зоне (зоне екстензија) уклапања у постојеће објекте са непарне стране улице (променљиве ширине), зона кретања пешака у ширини од 1.80 m, зона дрвореда и летњих башти у ширини од 4.00 m, зона за саобраћање интервентних и доставних возила у ширини од 3.50 m и контактна зоне (зоне екстензија) уклапања у постојеће објекте са парне стране улице (променљиве ширине). С обзиром да ће новопројектована улица бити пешачког карактера, предвидети укидање саобраћајног прилаза за паркирање у оквиру тржног центра Чумићево сокаче, с тим што се постојећа рампа задржава и служиће као улаз интервентних и доставних возила из Дечанске улице у сервисну траку Нушићеве улице. Размотрити хидраулични покретни стубић на улазу у сервисну траку, у складу са условима Секретаријата за саобраћај. Поплочавање улице предвидети каменим - гранитним плочама. Коловозну конструкцију испод плоча, у зони којом се крећу интервентна и доставна возила, пројектовати за средње саобраћајно оптерећење. Зона кретања интервентних и доставних возила је приказана у графичком прилогу. Атмосферске воде водити гравитационо по саобраћајним површинама до сливничких решетака. Позицију решетака дефинисати у складу са нивелационим планом. Улицу пројектовати у нивоу, без денивелација између функционалних зона.