Šta je novo?

Pešačke zone

Само се надам да ће путања пешака бити преко Косанчићевог венца, Фрушкогорске и великих степеница, а никако преко Зеленог венца и Бранкове.
 
Ne razumem zasto se toliko frka digla oko ove price, kada je jos prilikom pocetka sirenja pesacke zone upravo Obilicev venac i ceo taj potez predstavljen kao zona ugostiteljstva. Cini mi se da ste zaboravili malo...
 
Чиста истина. Реално, мислим да је сада, након обележавања простора за баште стање значајно боље и у Кнез Михајловој и у околним улицама, као и на Цветном тргу. Ако се паметно поставе ограничења и редовно контролише ситуација, мислим да има места за све.
 
Као што рекох, кафићи држе град живим, само их треба контролисати да не заузимају више од обележених површина и поскидати затворене баште и то је све.
 
Ako je nešto određeno kao pešačka i ugostiteljska zona to ne znači da treba da bude natrpano kao vašar. Ne plaćaju ljudi trista gluposti da bi živeli u mahali.
Uostalom koliko vidim svi se slažemo oko dva ključna pojma : 1) mera i 2) obzir.

I to je sva nauka. Ali za naše je i to previše.

P.S. Uostalom ne radi se samo o obziru i estetici nego i o bezbednosti. Džaba linije i mrtva slova na papiru kad dođe vatrogasni kamion koji mora da čeka pola sata dok gospoda pomeri inventar i skloni one montažne štale.
 
Znači rešenje je prosto i sigurno već pokriveno sadašnjim zakonima, a to je da mora da postoji širina da može svuda da prođe (i skrene) vatrogasni kamion.

Ja bih dodao još i pravilo da bar polovina širine mora da bude slobodno i to bi bilo to.
 
55b52e6f98345be83822662465c56ece.jpg
3363fb52b85201507748456b92e76b88.jpg
205c4636200ad1f0f42e1da448c0604f.jpg
17084bd2f12651b150ac5919375542c5.jpg
b798cee17c8f6b04d7a851e23003b9b1.jpg
072cdad02ab4340870f413ed1fd01eb8.jpg
629cdcdca25b68ca80f22eae804dc7b2.jpg
8c6ac5340021724fa2d48df8843a9ed3.jpg
1ff3d3c799ea42c216dc4acb9ae8bd2a.jpg
00402218fecd678efa2508851c61672f.jpg
44815b8aa2d4c9661328b82dca9e3811.jpg
65cffeecbb76aac5d67b1b6ddc1d85c7.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Šta se ovo radi u Kralja Petra?

Jel isto popločavanje kao u Knezu ili samo sređuju kocku?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451317#p451317:1jcpyrer je napisao(la):
Jakovljevic » Ned Maj 14, 2017 10:09 pm[/url]":1jcpyrer]Šta se ovo radi u Kralja Petra?

Jel isto popločavanje kao u Knezu ili samo sređuju kocku?
S obzirom da se radi potez samo do Gračaničke, reko bih da će da ga popločaju i pretvore u pešačku zonu. Pričalo se da će postoji ideja da Cara Lazara cela bude pešačka a da Gračanička ponovo postane prohodna u delu pored NBS. Izgleda da je to to.
 
rade i kralja petra. menjaju instalacije. ali nece biti poplocano koliko znam ostaje kaldrma, tako je po planu.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Kralja petra se poplocava do kraja zgrade nbs kao i cara lazara a gracanicka ostaje za saobracaj
 
Evo citat od skoro u vezi sa daljim radovima:

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=448114#p448114:1bz19whk je napisao(la):
Homer Jay » Uto Apr 25, 2017 9:23 am[/url]":1bz19whk]Sudeći po tekstu koji me je sramota da citiram, počeli su radovi u Cara Lazara, što je sledeća faza širenja pešačke zone oko Obilićevog venca u okviru koje, kao što smo već više puta naveli na forumu, Cara Lazara i deo Kralja Petra postaju pešačke, dok će Gračanička i Ivan-begova ostati otvorene za saobraćaj, ali će biti popločane kamenom kockom.
 
Kocka jeste lepsa od asfalta ali je i bucnija sto puta tako da treba dobro izvagati sta je pametnije da se uradi.
 
Stampani asfalt sa sarom kocke i brze i jeftinije zavisi i kako ce kocka biti slozena
 
Kocka je ok, ja bih je zadržao. Jeste bučnija ali ne smeta, to su sve praktično zone usporenog saobraćaja.
 
Sve centralne ulice su zona 30 km/h. Kocka postaje bučna tek oko 50km/h
 
Ima smisla, nadam se da ce Gracanicku na taj nacin resiti od Pevca do Pariske.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=451633#p451633:2ny5sf8q je napisao(la):
stf » Uto Maj 16, 2017 12:47 pm[/url]":2ny5sf8q]Sve centralne ulice su zona 30 km/h. Kocka postaje bučna tek oko 50km/h
Ne baš. Razlika se primećuje već i pri brzinama od oko 20 km/h. Pogotovu kada prolaze teretna vozila (mislim na kombije, prikolice za auto i slično).
Te kocke deluju romantično (i jesu) sve dok čovek ne živi pored njih. Daleko od toga da su agonija ali čuju se više nego što se misli.
 
Разлика постоји, али несносна бука код мањих брзина не постоји
 
Kocke se cuju i kad guras auto. Ja nisam za njih prvo zbog te buke (i prljavstine vise zadrzavaju), drugo jer je besmisleno kaldrmisati ravnu ulicu, trece jer vec imamo asfalt na Kosancicu, granitne ploce u Cara Lazara i jos izmedju treba i kocke... mislim tri paralelne ulice sa tri vrste podloge...
 
Kakav asfalt na kosancicu zavisi kakva ce se kocka i na koji nacin redjati
 
Vrh