Trebalo je da piše "kombinacija meNtalno hedikepiranih i slabovidih", a ne "metalno hendikepiranih", mada i ovako ne zvuči loše iako nema puno smisla. Naime, samo je takvima zaista neophodan ovaj nivo drečave razlike u materjalima, teksturama i bojama da bi odmah videli šta je savremeni a šta originalni deo istorijske prezentacije. To je samo formalno ali zgodno pokriće da bi nadobudnim umetnicima i političarima počelo da biva dozvoljeno da ostavljaju svoj lični pečat i na najvrednijim istorijskim spomenicima gde bi prezentaciona intervencija morala da bude što suptilnija i neprimetnija. Dakle da dodatak ne bude samo u službi kvalitetnije prezentacije nečega drugog, nego da bude veoma uočljiv kao autonomni NOVI art ili drugi objekat, tj dodatak zaštićenom prostoru koji ima jasno vidljivu, novu i samostalnu vrednost po sebi. To je deo filozofije "stalnog razvoja" ili "dodate vrednosti" gde tobože SVE u gradu mora stalno da se menja, da se "dovodi u sklad sa vremenom", sa "potrebama života" itd, itd, (čak i istorijski spomenici i vredni urbani ambijenti). Smišljen je čitav niz ovakvih praznih floskula, a suština je nažalost samo u tome da moćni imaju što manje ograničenja u svojim manupulacijama gradskim prostorom i izvlačenjem što veće koristi iz njih, pa ma koje prirode ti prostori bili. Ako već ne mogu da se izvuku pare, onda bar mora i iz aviona da se vidi da su i ONI tu tobože nešto uradili, pa da bude makar političke koristi.