Uh, bilo bi dobro da se tu napravi ulaz u Maksi jer bi to rasteretilo Stari obrenovački put koji je uvek zakrčen kada ej lepo vreme. Samo što ja ne bi dozvolio levo ksretanje na tom mostu, jer imamo petlju par stotina metara dalje. Doduše, na njoj nije lako okrenuti se nazad, već bi moralo kroz Radničku ako se ne varam.Baš na mestu gde se "pretrčava" obrenovački, skinuli su ivičnjake i promenjena je zaštitna ogrda, asfaltirano posle skidanja istih.. ne znam dal planiraju neku raskrsnicu zbog maksija neko skretanje levo.. evo slikaPogledajte prilog 151811
Da li je proradila kod Ada Mola?
To je kao sa bici stazama, statistički lepo zvuči kada kažeš da izgradio toliki i toliki broj pasarela i poveo računa o bezbednosti ljudi, a u praksi to je korisno jako malom broju ljudi.Da li je moguće da u 21. veku neko planira pasarelu, i to u zoni gde realno ima mesta za rampe, sa ovako primitivnim pristupom?
- Nedostupno biciklom
- Nedostupno invalidskim kolicima
- Nedostupno kolicima sa bebama.
- Bez analiziranja tražnje, pažljive analize pozicioniranja
- Bez arhitektonskog konkursa
- Bez konsultacije-učešća biznis sektora. Recimo, ako se napravi dobar projekat, tu može biti i nekakav lokal ili nekoliko lokala, čijim bi se iznajmljivanjem i neposredno vukle pare na održavanje, a istovremeno obezbedio prijatniju sredinu za ljude.