Šta je novo?

Pasarele

Ova pasarela nije predviđena za slabopokretne i invalide pa zato nije moguće da koriste pasarelu.
Kako kada ima lift? Koja je onda uloga pasarele ako nece ubrzati saobracaj i razdvojiti kretanje pesaka i drumskog saobracaja? Zamisli kod sajma kada su napravili podzemni prolaz da su ostavili i onaj pesacki semafor...
 
Nekako da ukinemo Pastrovicevu pa sa njom i prelaze?
Dokle god je raskrsnice i sa njom semafora pesacki je nusprodukt.
Odmah ukinuti, iz pravca Topcidera imaju petlju kod Mosta na adi za pravac ka Obrenovcu. Banovo brdo ima ulicu od opstine koja se spusta kod OMV na Cukarickoj padini i ima levo skretanje ka Obrenovcu. Ako nekome nista od toga ne odgovara ima mogucnost da krene ka sajmu i na petlji kod mosta na Adi vrati se ka Obrenovcu. Zbog tih par vozila koja iz Pastroviceve idu levo i imaju zeleno deset sekundi mi trenutno imamo semafor kod Ada mola.
 
Pasarela kod Ade služi kao ukras dok je gužva na pešačkom.
IMG_20230305_153313.jpg
 
Videćete kad još malo ograde celu raskrsnicu ogradama ali ne kao na Slaviji nego onim visokim što stoje između traka protiv pretrčavanja. Ovime je T,C, hteo da dobije više posetioca a zapravo će biti debakl.
 
Pretrčavaće ljudi na skretanju iz Paštrovićeve ka Adi. Ali ovo pod uslovom da se ukloni pešački.
 
Ljudi misle da nije završena jer nije povezana sa molom
 
Pošto nam tako dobro ide sa pasarelama htedoh odavno da dam ovde predlog za jednu ili idealno 2 nove parasere koje bi zapravo imale neke koristi.
Na ovom screenshot-u su blokovi 37 i 38 sa pešačkim vezama sa železničkom stanicom Tošin Bunar (crvena boja). Od Tošinog bunara do Narodnih heroja kao i od narodnih heroja do Omladinskih brigada su pravci od oko 400m bez pešačkih prelaza, a u Milutina Milankovića veza jedinog pešačkog prelaza, na raskrsnici sa Narodnih heroja, sa železničkom stanicom je onemogućena najkraćom putanjom jer su u crvenom pravougaoniku sve privatni placevi i firme sa ogradama, rampama itd.

Plavom bojom su obeležene potencijalne pozicije za pasarele, ima sasvim dovoljno prostora da se grade bez ometanja saobraćaja kao i mogućnosti da se izgrade, a da u budućnosti ne ometaju metro, tramvaj ili bilo koji vid saobraćaja koji se planira u ovom delu bulevara.

Ljudi ovde ili pretrčavaju nepropisno bulevar Milutina Milankovića ili gube vreme pešačeći u krug ako žele da dođu do BG:Voz-a.


Artboard 1.png


Takođe, znam da ovde nije mesto za to, ali stepništa na železničkoj stanici su preuska za potencijal ove stanice kada se okolni blokovi zaokruže u stambenom i poslovnom smislu.

Artboard 1.png
 
Локација саме железничке станице је погрешна, требала је да буде на надвожњаку изнад Тошиног бунара и да има пасарелу у склопу мостовске конструкције.
 
Локација саме железничке станице је погрешна, требала је да буде на надвожњаку изнад Тошиног бунара и да има пасарелу у склопу мостовске конструкције.
Zar nije zbog blizine tunela/bezbednosti izmeštena. Svakako kad je već ovde gde jeste, treba je napraviti dostupnom, nije da ne može.
 
Измештена је од портала тунела где је кривина. Али је поприлично удаљена од Тошиног бунара као улице и са завученим пешачким везама.
Станица на надвожњаку изнад улице би била пун погодак.
 
slučajno sam otvorio ovaj tred i tako sayznao dapasarela Ada Mall uopšte radi, tj. da se može preći.
A često prolazim tuda,doduše ili kolima ili biciklom, prevozom skoro pa nikada, a dok lift ne proradi zabicikl mi neće biti korisna. A sumnjam i tada jer je najbrže ići u saobraćaj, na semaforu iz Paštrovićeve čekati levo skretanje.
 
Vrh