Šta je novo?

Pasarele

Moze neko da objasni kako je se ovde gledao pesacki tok?

Meni ovkao gledano ima smisla, ako se nevaram ne moze da se prodje kroz citroen servis i bmw servis, znaci svima sa cukaricke padine najblizi pravac bi bio Radnickom do Svetolika Lazarevića-Laze pa tu levo pa opet levo i onda se ide direktno na stepenice, svi sa BB bi se opet spustili do Svetolika Lazarevića-Laze pa levo na stepenice, nekako mislim da ce se sa te strane vise biti pesaka nego iz pravca Obrenovca.
 
Pisano je sto puta vec. Pasarela je trebala da bude blize ka Obrenovcu i stepenice isto okrenute ka tom pravcu.

Pesacki tok je bio nepostojeci tj.pretrcavala se magistrala i nije sporno da tu treba pasarela, ali su je stavili predaleko.

Kada se dodje sa Padine do pasarele, pitanje je, narocito za starije osobe, da li im je lakse i blize na pasarelu ili produziti malo dalje do semafora.

Pasarela je trebala biti tamo gde ljudi pretrcavaju, prekoputa parkinga kod Mega Maksija.
 
Poslednja izmena:
IMG_20221226_210901.jpg


Plavo je mesto odakle ljudi sa Padine izbijaju na magistralu i gde pretrcavaju i gde je trebala da bude pasarela.

Crveno je mesto gde su napravili pasarelu.

Zeleno je pesacki prelaz.


Pasarela valjda prvenstveno sluzi za Mega Maksi ili da se prodje na Adu, zbog toga su ljudi tu i pretrcavali. Ko ide do Lidla, ide do semafora.

Dakle, sa Padine moras ka gradu do pasarele, pa da je zaobidjes jer su stepenice pogresno orijentisane, pa nazad do Mega Maksija.

Meni super, ja sam lagano pretrcao i prosao do Ade, ali babi sa kesama pitanje da li uopste ima svrhu pasarela, kada se doda da mora i uz stepenice kada se vraca iz Mega Maksija...
 
Baš na mestu gde se "pretrčava" obrenovački, skinuli su ivičnjake i promenjena je zaštitna ogrda, asfaltirano posle skidanja istih.. ne znam dal planiraju neku raskrsnicu zbog maksija neko skretanje levo.. evo slika
IMG_20230103_142125.jpg
 
Svi dobro znamo da ce covek utabati stazu u parku ako je nema i da ce birati uvek najkraci put. I to nije zamerka na ljude nego na one koji su projektovali staze u parku

18712090.jpg




I sad sa ovom pasarelom treba da ocekujemo da ce ljudi ici plavom linijom umesto crvenom? 🤣

IMG_20230104_101352.jpg
 
@Beki
Jedini park gde su ispoštovali pešačke tokove i javno se hvalili time, je Tašmajdan. Barem meni nije poznato da su još negde radili tako.
 
Poenta je svakako da covek nece napraviti dodatnih 5 metara u parku, a ovde se ocekuje od njega nekoliko stotina.



Sto se tice tog dela, dole malo nize ka Obrenovcu, postoji put kroz sumu koji vodi do Ade i kojim, narocito preko leta, prodje ogroman broj ljudi. Ovde kao da se svi prave da on ni ne postoji i kao da je neka staza za samo ekstremne avanturiste, a ne nesto sto koriste svi zivi.

IMG_20230104_103053.jpg


A da bi se doslo do njega, mora cetiri puta da se pretrci magistrala, od toga dva puta pod vrlo nezognim uglovima gde ne vidis jasno ko moze da ti naidje iza coska.

IMG_20230104_103028.jpg


Tako da, sto se tice pasarela, sledece mesto gde treba zahtevati.
 
Na tom mestu bi mogao i podzemni prolaz, a ovamo kod maksija je pasarela bas trebala da bude na tom mestu gde su ljudi prelazili i bukvalno u nivou sa radnickom da se odradila i da su se kraci produzili, da se iskoristi i krov Maxija za krak do ade skroz, ali ovako je lakse, napravi neka je samo da niko vise ne priča da je nema.. 🙂
 
Baš na mestu gde se "pretrčava" obrenovački, skinuli su ivičnjake i promenjena je zaštitna ogrda, asfaltirano posle skidanja istih.. ne znam dal planiraju neku raskrsnicu zbog maksija neko skretanje levo.. evo slikaPogledajte prilog 151811
Uh, bilo bi dobro da se tu napravi ulaz u Maksi jer bi to rasteretilo Stari obrenovački put koji je uvek zakrčen kada ej lepo vreme. Samo što ja ne bi dozvolio levo ksretanje na tom mostu, jer imamo petlju par stotina metara dalje. Doduše, na njoj nije lako okrenuti se nazad, već bi moralo kroz Radničku ako se ne varam.
 
@Beki (y)Na ovoj drugoj fotografiji se vidi koliko fali neki prolaz/prelaz. Prosao sam mozda dva puta tuda,to je uzas,sad ne bi ni za karton vinjaka.
 
Da li je moguće da u 21. veku neko planira pasarelu, i to u zoni gde realno ima mesta za rampe, sa ovako primitivnim pristupom?
- Nedostupno biciklom
- Nedostupno invalidskim kolicima
- Nedostupno kolicima sa bebama.
- Bez analiziranja tražnje, pažljive analize pozicioniranja
- Bez arhitektonskog konkursa
- Bez konsultacije-učešća biznis sektora. Recimo, ako se napravi dobar projekat, tu može biti i nekakav lokal ili nekoliko lokala, čijim bi se iznajmljivanjem i neposredno vukle pare na održavanje, a istovremeno obezbedio prijatniju sredinu za ljude.
 
Da li je moguće da u 21. veku neko planira pasarelu, i to u zoni gde realno ima mesta za rampe, sa ovako primitivnim pristupom?
- Nedostupno biciklom
- Nedostupno invalidskim kolicima
- Nedostupno kolicima sa bebama.
- Bez analiziranja tražnje, pažljive analize pozicioniranja
- Bez arhitektonskog konkursa
- Bez konsultacije-učešća biznis sektora. Recimo, ako se napravi dobar projekat, tu može biti i nekakav lokal ili nekoliko lokala, čijim bi se iznajmljivanjem i neposredno vukle pare na održavanje, a istovremeno obezbedio prijatniju sredinu za ljude.
To je kao sa bici stazama, statistički lepo zvuči kada kažeš da izgradio toliki i toliki broj pasarela i poveo računa o bezbednosti ljudi, a u praksi to je korisno jako malom broju ljudi.
 
Vrh