Šta je novo?

Parkiranje - zone, garaže,...

До краја године у плану је и редефинисање постојећег система паркинг зона јер, према наводима из секретаријата, пораст оптерећења захтева њихово проширење и промену боја.
– Недавно смо увели зелену зону на Звездари, а од септембра ће бити обележен и део Палилуле између Булевара деспота Стефана, Цвијићеве, Џорџа Вашингтона и Краљице Марије. Зеленом ћемо зонирати и доњи Врачар, омеђен улицама Цара Николаја, Небојшином, Јужним булеваром, Грчића Миленка и Војислава Илића – истакао је градски секретар.
Промена боја догодиће се и у оквиру постојеће мапе паркинг места и то тако што ће жута зона бити увећана на уштрб зелене.
– Постало је мало нелогично. Нагомилало се зелених зона. Црвена ће остати јасно одређена најужим центром града, али жута зона је стиснута и сад треба извршити прерасподелу на рачун зелене. У центру града ће остати црвена, „круг двојке” ће се ширити у жуту, а на његовим рубовима ће почињати зелена зона – објаснио је Ђаконовић.

http://www.politika.rs/rubrike/Beograd/Mreza-protiv-blokade-raskrsnica.sr.html

Vrh brate,kapiram da ce crvena zona biti do zeleznika a zuta do avale,beli potok ce biti zelena zona :lol:
 
obelezavaju parking mesta i u dimitrija tucovica kod nadvoznjaka,ljudi su vec poceli da se ljute a meni je drago da ce bar zabraniti kopiladi da parkira na sve strane.
 
Cene prenosa vozila „paukom" niže za 50 odsto »
21. Jun. 2010 | (16:50 -> 18:28), Izvor : Studio B, Komentari: 0 komentari

Javno komunalno preduzeće „Parking servis" snizilo je cene usluga prenosa vozila koje se obavljaju po nalogu saobraćajne policije i komunalne inspekcije.

Cene prenosa vozila „paukom" biće od utorka 22. juna niže su za 50 odsto.

Kako saznajemo, pojeftinjenje usluga odnošenja nepropisno parkiranih vozila po gradu tražio je Gradonačelnik lično nezadovoljan kriterijumima po kojima se biraju vozila koja će biti odneta.

On takodje smatra da je u ovom vremenu krize skok cena kazni za nepropisno parkirana vozila sa 1500 na 5000 dinara previsok, pa je odlučio da Grad sa svoje strane smanji cene odnošenja automobila jer su Beogradjani već dovoljno opterećeni.
http://studiob.rs/info/vest.php?id=53013&kategorija=Beograd


koji je ovo debil, nemam reci....
 
ovo je stvarno nešto najgluplje što sam pročitao odavno. koliki populista treba da budeš da u gradu u kome vlada haos po pitanju bahatosti u saobraćaju i parkiranju uradiš nešto ovako...
 
Zapravo, ovo je jedna od retkih Đilasovih odluka sa kojima se slažem - direktan protest protiv lošeg zakona o saobraćaju (čisto povećane kazne, bez imalo ideje o tome šta treba da se radi ili sprovođenja nekih drugih zakonskih odredbi koje su bile pokriće da se povećaju kazne i napuni budžet*) - očigledni primeri su da su besna kola i dalje parkirana tamo gde jesu (izuzetak Čika Ljubine), na primer ispred policijske stanice u Savskoj. Bezobrazluk najbrutalnije vrste!

Sada bez obzira, da li je zaista ova jedna u suštini jednostavna i jasna politička poruka bila Đilasov cilj, ili je to bio čist populizam, mislm da je svakako važna i dobra.


* - npr, svi stalno trabunjaju o bezbednosti dece - po novom zakonu pored škola je ograničenje 30km/h, u toku radnog dana od 07 do 21 (npr.) za vreme trajanja školske nastave, a u ostalo vreme je standardno ograničenje na tom putu. Da li ste videli da su pored makar jedne škole promenili znak? Ne - i dalje stoji ograničenje 40km/h, što znači da se ono poštuje - a ne novi zakon, koji je bezbedniji po decu. Primeri mogu da idu u nedogled.
 
Cene prenosa vozila „paukom" niže za 50 odsto »
21. Jun. 2010 | (16:50 -> 18:28),

E ova vest me je jutros izbezumila... Citao sam jedno 5-6 puta isti tekst, sve trazeci skriveno znacenje, ali nisam uspeo. Verovatno sam glup...:rolleyes:
 
zaffa":1g6szmvq je napisao(la):
ovo je stvarno nešto najgluplje što sam pročitao odavno. koliki populista treba da budeš da u gradu u kome vlada haos po pitanju bahatosti u saobraćaju i parkiranju uradiš nešto ovako...
gradjanin":1g6szmvq je napisao(la):
Cene prenosa vozila „paukom" niže za 50 odsto »
21. Jun. 2010 | (16:50 -> 18:28),

E ova vest me je jutros izbezumila... Citao sam jedno 5-6 puta isti tekst, sve trazeci skriveno znacenje, ali nisam uspeo. Verovatno sam glup...:rolleyes:
+1


Ne ulazeći u tematiku oko dešavanja vezana za kompaniju WAZ i razne medije po Srbiji, ali ovaj čovek je rekao jednu istinu:

""U drugim zemljama smo stekli veoma dobro iskustvo. Problem je jedino sa Srbijom. Ova tema nas brine i prati nas već neko vreme. Mnoge stvari nisu samo nejasno predstavljene, već i pogrešno prikazane. Naša namera je izvrnuta, urušen nam je ugled, u pojedinim člancima smo dovedeni u vezi sa kriminalcima. Ja imam mnogo iskustva sa teškim regionima i još težim vremenima, ali nešto ovakvo još nikada nisam doživeo!". " - Bodo Hombah, direktor medijske grupacije WAZ (Izvor: http://www.blic.rs/Vesti/Drustvo/195024/Tajanstveni-Srbin-ucenjivao-VAC)
 
Ambassador":2if32yiw je napisao(la):
@ gradjanin: A da pročitaš post iznad?
Pa procitao sam i generalno se slazem, ali ne skroz. Ne mogu da opravdam cinjenicu da se smanjuju cene neceg sto zavisi samo od pojedinca. Napravis prekrsaj=platis kaznu. Nije kazna nametnuta stvar od drzave, kao sto je recimo cena struje, prevoza, grejanja itd pa da nekome bude zao i donese odluku da pomogne narodu... Pristalica sam drakonskih kazni zarad uvodjenja komunalnog reda. Jeste da pauk ne moze da podigne bas svaki dzip, pa cemo jos dugo da pricekmao da pravda stigne i njih, ali ima i medju obicnim kolima bahatih vozaca. Ja bih lupao po dzepu - pa ko izdrzi duze... Pa neka su pare za punjenje budzeta - nisu otete, nego naplacene. Od koga? Od bahatih vozaca.

A to sto je zakon o saobracaju los - pa nece ga ispraviti smanjenjem kazni, nego nekom drugom konkretnijom inicijativom, koju Djilas, zakonski, moze da inicira.
 
Plaćanje parkinga u još dvadeset ulica

Početkom septembra sledi novo proširenje parking zona, ovoga puta na teritoriji opštine Palilula. Granice ove, nove zone biće ulice Cvijićeva, Ruzveltova, 27. marta, Kraljice Marije, Džordža Vašingtona i Bulevar despota Stefana.

i23ei9.jpg


Prostor koji će biti zoniran obuhvata oko dvadesetak ulica. Navedena površina biće obeležena znakovima za zelenu parking zonu, što znači da će vozači u ovom delu grada moći da parkiraju svoje vozilo najduže tri sata. Za svaki sat parkiranja moraće da izdvoje 31 dinar (sms) ili 37 dinara (kod kontrolora). Stanari u čijim ulicama bude uvedena zona imaće pravo na povlašćenu stanarsku kartu koja košta 457 dinara, dok su karte za parkiranje osoba sa invaliditetom i dalje besplatne.

Zona će samo formalno biti uvedena od 10. septembra jer će tada krenuti probni period funkcionisanja nove organizacije. Stanari će za to vreme dobijati obaveštenja o tome gde će moći da se parkiraju i na koji način da ostvare pravo na stanarsku kartu, a obaveštenja će im stizati poštom na kućnu adresu. Osnovni uslov za ostvarenje prava na povlašćenu kartu je da ljudi koji žele ovu ispravu moraju imati prijavljeno prebivalište na adresi gde žive.

Početak primene zonskog parkiranja na Paliluli planiran je za 10. septembar, a do tada će građani imati priliku da daju primedbe na okruglom stolu koji će biti organizovan 30. avgusta

Tokom sledeće godine zone će biti uvedene i na preostalom delu Vračara, poput Neimara i Čubure, do Južnog bulevara, čime će zoniranje šireg centra grada biti kompletirano.
http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/204675/Placanje-parkinga-u-jos-dvadeset-ulica
 
kad sam već ovde, samo da pomenem može slobodno da se kaže da zoniranje zvezdare između ruzveltove, bulevara, batutove i d. tucovića posle 4 meseca nije ništa kvalitativno donelo kako za kola tako i za pešake u tom delu grada. parkiram se u milana rakića, plaćam mesečnu kartu, dok se gomila komšija "snalazi" tako što se prosto parkira sa druge strane ulice gde je parkiranje na papiru zabranjeno jer je trotoar širine 70ak cm i naravno ne plaća ništa niti ih iko dira. slično tako u gomili uličica su obeležena parking mesta na kolovozu sa jedne strane, ali ljudi se većinom opredeljuju za parkiranje pola na trotoaru pola na kolovozu zahvaljujući onima koji se na divlje parkiraju sa druge strane, pošto se u suprotnom ulicom ne bi moglo proći kolima. ovo za rezultat ima to da u uličicama između bulevara i d. tucovića trotoara praktično nema, tako da bilo da ste kola ili ne morate da pičite kolovozom. parking servis ovo naravno ne kažnjava kao i druge primere bahatog parkiranja u šatro zoniranoj oblasti i izgleda da ih ne brine mnogo što imaju gomilu praznih parking mesta :rolleyes:
 
Zašto je na Bulevaru na nekim mestima predviđeno uzdužno parkiranje paralelno sa trotoarom kad je poznato da tako parkirano vozilo zaume skoro tri mesta za vozila koja bi bila parkirana pod nekim uglom prema trotoaru.
 
Neznam kako je kod vas u kraju, ali kod mene su neki stanari "provalili" nacin kako da se parkiraju besplatno.
Evo vec nedeljama neka vozila u ulici nemaju tablice, odnosno parkiraju se i skinu tablice i to je to.
Jedan od automobila je ostavljen vise od 2 nedelje ispred kuce bez tablica, naravno da sam zvao parking servis, i naravno da nista nisu uradili.
 
Bulevarac":sli1m86k je napisao(la):
Neznam kako je kod vas u kraju, ali kod mene su neki stanari "provalili" nacin kako da se parkiraju besplatno.
Evo vec nedeljama neka vozila u ulici nemaju tablice, odnosno parkiraju se i skinu tablice i to je to.
Jedan od automobila je ostavljen vise od 2 nedelje ispred kuce bez tablica, naravno da sam zvao parking servis, i naravno da nista nisu uradili.
Mogu ti reci da je bilo pitanje vremena kad ce se smisliti nacin za besplatno parkiranje.
 
zaffa":2ab5ndl9 je napisao(la):
kad sam već ovde, samo da pomenem može slobodno da se kaže da zoniranje zvezdare između ruzveltove, bulevara, batutove i d. tucovića posle 4 meseca nije ništa kvalitativno donelo kako za kola tako i za pešake u tom delu grada. parkiram se u milana rakića, plaćam mesečnu kartu, dok se gomila komšija "snalazi" tako što se prosto parkira sa druge strane ulice gde je parkiranje na papiru zabranjeno jer je trotoar širine 70ak cm i naravno ne plaća ništa niti ih iko dira. slično tako u gomili uličica su obeležena parking mesta na kolovozu sa jedne strane, ali ljudi se većinom opredeljuju za parkiranje pola na trotoaru pola na kolovozu zahvaljujući onima koji se na divlje parkiraju sa druge strane, pošto se u suprotnom ulicom ne bi moglo proći kolima. ovo za rezultat ima to da u uličicama između bulevara i d. tucovića trotoara praktično nema, tako da bilo da ste kola ili ne morate da pičite kolovozom. parking servis ovo naravno ne kažnjava kao i druge primere bahatog parkiranja u šatro zoniranoj oblasti i izgleda da ih ne brine mnogo što imaju gomilu praznih parking mesta :rolleyes:
Sve to sam primetio,lopine...ponovo pljackaju samo one koji placaju posteno a ostali se snalaze nelegalno...
 
Ova reklama je kod nas bukvalno shvaćena :(

Parkirajte svoj Jeep bilo gde

jeepparking.jpg


Iskoristićemo priliku da se prisetimo jedne kreativne kampanje od pre nekoliko godina koju je kompanija Chrysler napravila za svoj brend Jeep (po kome u Srbiji mnogi sve terence tako nazivaju).

Inače, cela priča sa kompanijom Jeep počela je tokom Drugog Svetskog rata kada je Američkoj vojsci bio potreban univerzalni vid prevoza po svim terenima. Mnogi veruju da i samo ime Jeep potiče od skraćenice GP – odnosno engleskog termina: general purpose… Ali o svemu više neki naredni put, uživajte u kampanji:
Izvor
 
zaffa":h9aw3wnv je napisao(la):
kad sam već ovde, samo da pomenem može slobodno da se kaže da zoniranje zvezdare između ruzveltove, bulevara, batutove i d. tucovića posle 4 meseca nije ništa kvalitativno donelo kako za kola tako i za pešake u tom delu grada. parkiram se u milana rakića, plaćam mesečnu kartu, dok se gomila komšija "snalazi" tako što se prosto parkira sa druge strane ulice gde je parkiranje na papiru zabranjeno jer je trotoar širine 70ak cm i naravno ne plaća ništa niti ih iko dira. slično tako u gomili uličica su obeležena parking mesta na kolovozu sa jedne strane, ali ljudi se većinom opredeljuju za parkiranje pola na trotoaru pola na kolovozu zahvaljujući onima koji se na divlje parkiraju sa druge strane, pošto se u suprotnom ulicom ne bi moglo proći kolima. ovo za rezultat ima to da u uličicama između bulevara i d. tucovića trotoara praktično nema, tako da bilo da ste kola ili ne morate da pičite kolovozom. parking servis ovo naravno ne kažnjava kao i druge primere bahatog parkiranja u šatro zoniranoj oblasti i izgleda da ih ne brine mnogo što imaju gomilu praznih parking mesta :rolleyes:
Da li se nesto promenilo u medjuvremenu? Dolazi pauk ili mozda saobracajna pise kazne??
 
Zoniranje na Paliluli je dovelo do poboljsanja, kako za pesake, tako i za vozace. Od kad su uveli zone, uvek, a cak i u spicu mozete naci parking mesto. Samim tim, je i rasciscen prostor na trotoarima za pesake. Medjutim, to donosi i novu vrstu bezobrazluka, jer se ucestalo ljudi parkiraju na trotoarima, a imaju po 5 slobodnih, obelezenih parking mesta. Samo da ne plate 30 dinara.
 
Zarada iz - parkinga
N. V. BRKOVIĆ | 05. novembar 2010. 21:23
JKP "Parking servis" samo od tri centralne gradske garaže, za tri sata ubira 255.915 dinara. "Zelena zona", sa 12.558 mesta, i satom parkiranja od 31 dinar, donese 389.298 dinara

BEOGRAD raspolaže sa više od 28.000 mesta za parkiranje koja su u nadležnosti "Parking servisa". Samo iz tri garaže u centru grada - "Obilićev venac", "Masarikova" i "Pionirski park" gde ukupno ima 1.551 mesto, za oko tri sata, koliko je prosečno vreme zadržavanja vozila, u kasu ovog javnog preduzeća slije se 255.915 dinara. Ako bi samo toliko dnevno bila zauzeta i zonirana parking mesta, svoj budžet bi dopunili sa još skoro dva miliona dinara.

Međutim, zauzeće parking mesta u zonama je mnogo duže, pa računica pokazuje da je zarada samo na dnevnom nivou višemilionska. Posebno, ako se uzme u obzir da "Parking servis" pod svojim okriljem ima 42 garaže, sa ukupno 9.274 mesta.
ZONIRANJEM DO MESTA
BROJ parking mesta u glavnom gradu, s ozbirom na broj od oko 600.000 registrovanih automobila, ne zadovoljava potrebe Beograđana. "Parking servis", ne bi li obezbedio što više prostora za automobile, uvodi fast parkove, rekonstruiše garaže, a najviše mesta obezbeđuje iscrtavanjem ulica "crvenom", "žutom" i "zelenom" bojom. Tako je u narednom periodu u planu proširenja zonskog sistema parkiranja na Vračaru, koje će Beograđanima obezbediti 2.000 parking mesta, i još 850 ispod Cvijićeve.


- Sektor za parkirališta upravlja sa 19.261 parking mestom, od toga 973 je u "crvenoj" zoni, 5.730 u žutoj, a 12.558 u "zelenoj" zoni - kažu u "Parking servisu". - Sektor za mirujući saobraćaj upravlja sa 9.274 parking mesta u garažama. U garaži "Obilićev venac", u periodu od januara do septembra ove godine, vozila su u proseku bila 2,83 sata, u "Masarikovoj" 3,06 a u "Pionirskom parku" 3,05 časova.

S obzirom na broj mesta u prvoj zoni i cenu od 56 dinara, koliko staje parkiranje plaćeno putem SMS, samo za sat vremena koliko je inače ograničenje u ovoj zoni, naplati se 54.488 dinara. U "žutoj" zoni, gde je cena 38 dinara, prihoduje se 217.740 dinara, a "zelena" zona za sat vremena donese 389.298 dinara.

Ovo nije konačan bilans. Da račun bude "bogatiji" svakodnevno se stara i "pauk". Cena prenošenja nepropisno parkiranih vozila, kreće se od 1.750 dinara do čak 9.933 dinara, u zavisnosti od težine. Ali to nije kraj, jer prilikom preuzimanja vozila na nekoj od lokacija "Parking servisa" - Staro sajmište, Slavija, Vidin kapija ili Ada Ciganlija, kada je razlog prenosa vozila prekršaj koji je sankcionisala policija, potrebno je platiti 5.000 dinara za mandatnu kaznu. Takođe, po isteku 72 časa od dolaska vozila na neko od pomenutih parkirališta, počinje naplata ležarine. Po danu, "spavanje" automobila gazdu košta 300 dinara za putnička, a 500 za teretna vozila i autobuse.

http://novosti.rs/vesti/beograd.74.html:306599-Zarada-iz---parkinga
 
vucko&novosti":1e91rv4j je napisao(la):
Ali to nije kraj, jer prilikom preuzimanja vozila na nekoj od lokacija "Parking servisa" - Staro sajmište, Slavija, Vidin kapija ili Ada Ciganlija, kada je razlog prenosa vozila prekršaj koji je sankcionisala policija, potrebno je platiti 5.000 dinara za mandatnu kaznu.
Ne plaća se na licu mesta... Dobiješ zapisnik i imaš 8 dana da platiš 5k dinara ili da čekaš pozivnicu za sedeljku kod sudije za prekršaje. :)
 
vucko":3g3qgtfz je napisao(la):
Tako je u narednom periodu u planu proširenja zonskog sistema parkiranja na Vračaru, koje će Beograđanima obezbediti 2.000 parking mesta, i još 850 ispod Cvijićeve.
Mislim da je ovo jedna od najjačih demagogija vlasti.

Kao da ta nefarbana mesta dosad nisu korišćena za parkiranje nego su stajala zaparložena i nije moglo da im se priđe, a oni će sad zoniranjem da ih stvore..

Na svim tim mestima se i dosad parkiralo, i ništa više neće biti parking mesta nego sada, biće lakše naći parking mesto, ali biće ih u dosadašnjem broju..
 
Cekam da doteraju parking zone do Zvezdarske sume.Onda ce reci da treba i suma da se zonira i to u zelenoj zoni jer je to ko bajagi ekolosko :bash:
 
Vrh