Parking ce biti dok se ne pojavi dobar projekat za ovu lokacijuŠapić: Sa novim parking-prostorom na Banjicu stiže i komunalni red
Gradonačelnik Beograda Aleksandar Šapić obišao je danas početak radova na izgradnji novog parking-prostora u Paunovoj ulici na Banjici i tom prilikom istakao da je primarni cilj projekta, osim povećanja broja parking-mesta, uvođenje komunalnog reda.www.blic.rs
Koja je svrha?Da li ce i ostale blokove zonirati (70,63,64,44,45 i ...)?
Videh. Takođe videh da ne obeležavaju horizontalna parking mesta, tj ona na ulici. Pretpostavljam da će ih ostaviti kao "tolerisana" besplatna parking mesta, slično kao u 29-ci, s tim što mi se čiti na tih mesta u 33-ci ima u većem procentu. Zelenom zonom se definitivno smanjuje broj parking mesta za one koji su zaposleni u okruženju. Nisam siguran da je ovakvim zoniranje postignuta rentabilna iskorišćenost parking mesta. U radno vreme su dupke puna plava mesta do je solidan broj neiskorišćenih zelenih mesta, dok je u vanradno vreme situacija obrnuta. Možda da razmisle o uvođenju neke zone koja bi recimo u periodu od 8-16(17) radila slično kao plava a nakon toga kao zelena, mislim da bi iskorišćenost bila bolja.Obeležavaju mesta u bloku 33
Pa svhra je da se nadje lakse parking mesto, to do 18h mozda u nekim delovima bloka al ne svuda.Koja je svrha?
Mesto može da se nađe do 18č, problem nastaje posle 18č kada se ljudi vrate sa posla... uvesti zonu koja efektivno ima smisao samo u periodu od početka gužve u 18č do isteka naplate u 21č nema nikakvog smisla... problem će postojati i posle 21č.
Doduše, ovi ukidaju red vožnje javnog prevoza, toliko o smislu....
Jel može jedna parking karata po porodici da se dobije?Pa svhra je da se nadje lakse parking mesto, to do 18h mozda u nekim delovima bloka al ne svuda.
Onda sklanjanje auta koji zauzimaju parking mesta a ne voze se, i sklanjanje porodicnog drugog auta koji bzvz da se proda kad ne moze da se uzme vise od 200eura al ponekad zatreba.
U Nehruovoj se parkiraju manji kamioni od nekih firmi jel sto da ne kad je besplatno.
Ima i kamp prikolica, auto prikolica...
Донекле се слажем, али не би било баш исто јер су до зонирања унутар блока била места бесплатна. Чак и 200 динара дневно, тј за тај период радног времена би за многе било довољно да не долазе. А слажем се да би за ту нову зону дневна могла да буде скупља од 200 дин, али 10€ је за наше услове баш превише, макс 500 динара. 10€ је заправо сад дневна карта за све зоне осим плаве, ако платиш у краћем року ону "казну".u tom slucaju desilo bi se isto kao i ranije, ne bi moglo nigde da se parkira.
ja bih to uveo al da dnevna bude 10€
Poenta je da obeshrabre one koji ne žive tu ali npr ostave kola na duže vreme, parkiranje kompanijskih kombija, kamiona, ostavljanje prikolica, itd. Takodje će smanjiti i broj vozila neprijavljenih stanara, jer će morati da prijave svoje stanare kako bi uzeli zonsku parking kartu.Koja je svrha?
Mesto može da se nađe do 18č, problem nastaje posle 18č kada se ljudi vrate sa posla... uvesti zonu koja efektivno ima smisao samo u periodu od početka gužve u 18č do isteka naplate u 21č nema nikakvog smisla... problem će postojati i posle 21č.
Doduše, ovi ukidaju red vožnje javnog prevoza, toliko o smislu....
Донекле се слажем, али не би било баш исто јер су до зонирања унутар блока била места бесплатна. Чак и 200 динара дневно, тј за тај период радног времена би за многе било довољно да не долазе. А слажем се да би за ту нову зону дневна могла да буде скупља од 200 дин, али 10€ је за наше услове баш превише, макс 500 динара. 10€ је заправо сад дневна карта за све зоне осим плаве, ако платиш у краћем року ону "казну".
Ovaj grad je počeo samo da se fokusira na Beograd na vodi i Novi Beograd, ostatak grada su skoro pa zaboravili. Bitno da oni isključivo zoniraju Nbg, a npr Banovo Brdo grca u problemima sa parkingom ali gradski ocima ne pada na pamet da bilo šta urade. Ne mogu čak ni da opet iscrtaju postojeća parking mesta čije su linije skroz izbledele nakon 10 godina.
pa vidiš da u mom predlogu nove zone, višesatno parkiranje (više od 3 sata) bi bilo moguće samo do 16h, nakon čega bi važila pravila zelene zone. Inače najveći problem za stanare kako u tvom tako i mom bloku jeste period od 18h, i tu bi najviše pomoglo produženje naplate do 22h ili 24h recimo.ne slazem se za 200 dinara, da je tako onda bi plava zona bila prazna sada, sto nikada nije slucaj sem u julu i avgustu
da me ne shvatis pogresno, ja imam garazu i ja nemam problem, ali zato pre ako treba da mi dodju moji preko dana, uvece izvodim akrobacije jer je nemoguce naci mesto
ocekuvao bih isto. jer ljudi ne pomeraju auto 8 sati, nema protoka
10€ jeste preskupo za nas, ali imalo mi vise benefita. Problem je najveci sto pare se ne bi investirale u vise parkinga/garaza ili bolji prevoz jbg
Ma aj što je policija prestala da obilazi, nego više neće ni komunalni opštinski inspektor da izadje i napiše nalog za uklanjanje vozila. Evo čekam već skoro 3 meseca da odnesu napuštenu krntiju sa isteklom registracijom i izduvanim gumama. Totalnu anarhiju svih komunalnih službi ilustruje da kad se desi kvar na toplovodu oni samo ugase telefon za prijavu kvarova.To se lako da rešiti i bez zone - zabrana parkiranja za dostavna i teretna vozila, i redovno obilaženje parkinga od strane policije zbog neregistrovanih i sumnjivih vozila (to i jesu radili do... skoro).... uostalom, treba i da izađu po prijavi građanina, a imamo i komunalnu koja ništa ne radi.
Neće zona rešiti problem, i dalje neće moći da se nađe mesto posle 21č - baš onda kada se i najviše traži. Rešenje je u obustavljanju gradnje novih objekata (koji se sada ubudžuju tamo gde nekada nikome nije padalo na pamet da se tu gradi) i u povećanju broja parking mesta. Upravo je gradnja na nekada zelenim površinama napravila ovaj problem, ne "stari" stanari.
Да се демантујем, обележавају и хоризонтална паркинг места која су до сад била полулегална, тако да ће и њих да зонирају. Барем овај део блока 33 уз Булевар Ослобођења.Videh. Takođe videh da ne obeležavaju horizontalna parking mesta, tj ona na ulici. Pretpostavljam da će ih ostaviti kao "tolerisana" besplatna parking mesta, slično kao u 29-ci, s tim što mi se čiti na tih mesta u 33-ci ima u većem procentu. Zelenom zonom se definitivno smanjuje broj parking mesta za one koji su zaposleni u okruženju. Nisam siguran da je ovakvim zoniranje postignuta rentabilna iskorišćenost parking mesta. U radno vreme su dupke puna plava mesta do je solidan broj neiskorišćenih zelenih mesta, dok je u vanradno vreme situacija obrnuta. Možda da razmisle o uvođenju neke zone koja bi recimo u periodu od 8-16(17) radila slično kao plava a nakon toga kao zelena, mislim da bi iskorišćenost bila bolja.