Šta je novo?

Parkiranje - zone, garaže,...

Ja moram da se nasmejem na situaciju u zoniranom Bloku 30.

blok30 zona hahahaha.jpg


Prošao sam biciklom ovom putanjom juče oko 17h i situacija je sledeća. Zoniran je samo zaokružen deo, a na toj putanji su parkirana vozila na obe strane kolovoza. Na kolovozu je uredno iscrtana horizontalna signalizacija, tj. isprekidana linija po sredini.

Brojanjem na Google Earth-u sam izbrojao više od 100 vozila parkiranih van zone i to samo na ovoj putanji.

Neki blokovi jednostavno ne mogu d ase zoniraju bez pravljenja novih garaža, a pre toga treba neko da vidi dnevnu situaciju i vidi koliko realno fali mesta.

Situacija u Bloku se može malko popraviti tako što bi se zonirao i ostatak putanje (samo jedna strana), ali tada i dalje ostaje barem 50 mesta manjka.

A mogu se i zonirati sva mesta gde se ljudi trenutno parkiraju, ali tada nećemo imati trotoare i ulice unutar bloka moraju postati sve jednosmerne.
 
Pogledajte prilog 190332

Garaža se otvar za 15 dana bice manje gužve
Mislim da je to malo previše optimistički. Ovo je verovatno rok za završetak prve faze - raščišćavanja terena, pošto pravi radovi nisu ni počeli (izveštaj sa lica mesta). O ostalim aspektima bi se moglo diskutovati - garaža se praktično naslanja na depo (magacin) nacionalne biblioteke... Ali, o tome ćemo misliti kad garaža bude gotova :)
 
Стабла су "оригинал", нетакнута! Живела иронија и да што дуже потраје😉
 
Poslednja izmena:
 

Ovo samo ukopano gdje god moze u unutrašnjim dvoristima
Ово ме је тако обрадовало и буди ми наду да можемо "ускоро" видети овакве системе и код нас.
Идеално за урбане делове без много или имало простора за паркирање, који може да "ослободи" додатни простор за зелене површине.
Овде можете погледати техничке и финансијске податке као и предности оваквог система паркирања у односу на конвенционални.

 
Везано за ротацијске/роботизоване гараже издвојио бих следеће:

"In fact, one of the first mechanical systems built by Krupp in Munich, Germany for the Deutsche Bank is still in operation since 1956 – after more than half a century!"
 
nadam se, ali ne znam kada da ocekujemo, posto nigde ne mogu naci neki plan i program
 
da, to i je i meni rezon, vise sam u fazonu, ne znam da vidim kada im je u planu i programu sanacija tih mesta
 

Ovo samo ukopano gdje god moze u unutrašnjim dvoristima
Ovo je sumanuto postavljati u Beogradu. Zamišljam da mi tako nešto nikne pred zgradom. Pre je potrebno graditi garaže i izvršiti zoniranje. Ali za to treba domaćinska gradska vlast koja razmišlja dugoročno i održivo, a ne ovi kleptomani koji nas trenutno jašu.
 
Oвакве рото гараже могу да се користе у двориштима пословних зграда по центру града. За стамбене заједнице су оне ипак велики залогај.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: pwl
Ma mogu da se ukopaju nisu velik zalogaj samo treba podrška grada oko papira
 
Vizuelno i zvučno zagađenje je veliko, izgradnja ovakvih sokoćala je jedino racionalna u industrijskim zonama gde nema puno prostora i zemljište je skupo kao baš u Puli. Molim vas da ne izmišljamo toplu vodu.
Tako je bila priča i sa klackalica garažama pa jedina takva koju znam u Bregalničkoj je pokvarena više nego što radi i vlasnici lude od iste.
 
To sto oni ne održavaju svoju garazu njihov problem
Ima varijanta da se ovaj mehanizam ukopa i da se kola ne vide da to bude kao ulaz u 2 obične garaze idealno za dvorišta zgrada rešilo bi mnogima problem
 
Vrh