Šta je novo?

Parkiranje - zone, garaže,...

Ваљало би размишљати и о томе. Ту је тек хаос са паркирањем, и унутар болничког круга и около. А потребе су минимум 5000 паркинг места.
 
Park Milutina Milankovića može imati i 1000 mesta po etaži. mislim da je 5000 mesta preterano ali 2 etaže mogu da se naprave, možda čak i 3 i onda da se postojeća nadzemna mesta pretvore u zelenilo i da se okolne pretrpane ulice oslobode. I verovatno ne bi bilo loše napraviti još neku podzemnu u samom krugu KCS za zaposlene i hitne slučajeve i osobe sa invaliditetom. Gde bi vreme bilo ograničeno kao u zoni osim ako si osoba sa invaliditetom ili zaposleni. ali ograničeno na neko normalno vreme poput 3h. a možda ne bi bilo loše imati i jednu park and ride kod karađorđevog, mada je tu već saobraćajni haos nisam siguran kako bi se garaža tu uklopila. bolje je imati takvu garažu kod prokopa? taman da podmiri i potrebe za železničku? ali onda treba dovući i još linija na tu stanicu
 
За КЦС треба у кругу болнице засебан као што си рекао, за запослене и инвалиде, и добар је предлог код парка да буде обична гаража. На Карађорђевом би могао постојећи паркинг да добије монтажне спратове.
 
Postojeći je jako male površine, tu stvarno nisam siguran šta bi moglo i da li bi nešto trebalo, mada greota je neiskoristiti odnosno ne pojačati upotrebu te železničke stanice kad je već imamo. Možda bi mogla podzema da se uklopi i između KCS i hitne? ima zaseban izlaz sa auto puta, ima mesta, i jako je blizu glavne zgrade što se da rešiti pokretnim stepenicama ili liftom. uz možda neku manju u samom krugu bolnica za navedene slučajeve i onda možemo da vratimo deo zelenila u taj kraj. ZELENILA NIKAD DOSTA
 
Dobar deo Zemuna između Glavne i Dunava zoniran od 1. aprila.



https://www.danas.rs/beograd/prosirenje ... -u-zemunu/

Ja da se pitam zonirao bih sve do Gardoša, a naročito mi nije jasno zašto Njegoševa i Karamatina nisu zonirane.

Za sve stanare novozoniranog dela Zemuna omogućena je kupovina povlašćene parking karte (PPK) po ceni od 457 dinara mesečno. Povlašćenu parking kartu stanari i pravna lica mogu kupiti u poslovnicama Korisničkog servisa „Parking servisa” u Takovskoj 31, Mileševskoj 51 i Kraljice Marije 7) i putem portala ePPK.

A da se podsetimo šta je 2014. rečeno

https://parking-servis.co.rs/razvojni-p ... ne-garaze/

Генерални урбанистички план Београда и План регулације мреже јавних гаража предвиђају више од 50 локација за изградњу подземних гаража. ЈКП „Паркинг сервис“ је детаљније разрадио изглед следећих гаража:

Студентски трг – 756 паркинг места, три етаже
Влајковићева – 353 паркинг места, подземне етаже
Фрушкогорска – 320 паркинг места, две подземне етаже
Трг Републике – 300 паркинг места, једна подземна етажа
Кнеза Милоша – 427 паркинг места, једна подземна етажа
Скерлићева – 300 паркинг места, две подземне етаже
Соње Маринковић, Земун – 200 паркинг места, две подземне етаже
Пинки, Земун – 220 паркинг места, једна подземна етажа
 
Cek pa sto poplocase trg ako ce da rade garazu oce i studentski trg tako
Inace garaza skerliceva ponovo je na javnom uvidu...
 
Garaža na Trgu će biti tamo gde je onaj parkić (podzemna) , a ulaz u istu je sa mesta gde su početna stajališta linija. Što se tiče Studentskog trga , sve po istom principu kao za Trg republike.
 
Reče mi drugar upravo da su počeli pre par dana da iscrtavaju. Sada sledi promena dokumenata jer neke komšije nisu tu prijavljene, pa samim tim ne mogu da kupe mesečnu kartu.
 
Sukob zbog parkinga: Pretučen otac devojčice sa Daunovim sindromom

Beograd -- Goran Velinov, otac devojčice sa Daunovim sindromom, prebijen je ispred zgrade kada je pokušao da objasni sugrađanima da oslobode parking mesto za invalide.

Napad se dogodio na Vračaru, u Novopazarskoj ulici, oko 16 časova, pre sedam dana. Goran Velinov je tada sišao ispred svoje zgrade da bi sačekao suprugu i ćerku Leu (14) sa Daunovim sindromom, na povratku iz Specijalne škole, kako bi im pomogao da parkiraju automobil na mestu označenom da je namenjeno invalidima.

Međutim, dobio je batine od dvojice sugrađana koje je zamolio da osobode to parking mesto.

Velinov za Tanjug kaže da je tog, kao i svakog drugog dana, morao lično da bude ispred zgrade, jer, inače, mesto namenjeno invalidima uglavnom nije slobodno, a uzurpiraju ga nesavesni vozači.

"Moram da budem fizički na tom parkingu kako se vozila ne bi parkirala i kako bi ćerka i supruga stigle, uzeli ćerku iz kola i odveli je kući na sprat. I tog dana došao sam do invalidskog mesta, koje je do pre pet godina bilo na Leino ime, ali je pravilnikom Sekretarijata socijalne zaštite pretvoreno u opšte mesto za invalide, prišao sam vozilu beogradskih registracija i zamolio čoveka da oslobodi parking", kaže Velinov.

Dodaje da su dve gospođe koje su bile u istom automobilu ljubazno rekle da će se pomeriti za dva minuta, ali je vozač, koji je u tom trenutku bio izvan automobila, psujući krenuo prema restoranu brze hrane na početku ulice.

"Počeo je da psuje, da nabraja da mu je preko svega i nas invalida i svega ostalog", navodi Velinov.

Tada je, kako kaže, pozvao "Pauk" službu i zamolio ih i da povedu policijsku patrolu, jer se radi o bahatom vozaču.

"Vozač se nedugo zatim vratio iz restorana brze hrane, došao je do vozila, tada je naišao i komšija i upitao ga 'čoveče u čemu je problem, oslobodi parking mesto'. Trajala je kraća verbalna rasprava, ne znam tačno šta, jer sam bio na vezi sa 'Paukom' i odjedanput su komšiju udarili u glavu i pukle su mu naočare", priča Velinov.

Komšija se, prema rečima Velinova, zateturao i pao ispred ulaza, a u tom trenutku dotrčao je i drugi muškarac, koji je počeo da udara komšiju.

"Rekao sam - ljudi, stanite, o čemu se radi, dajte da se zaustavimo dok je vreme", kaže Velinov i dodaje da je nakon toga i on dobio udarac u glavu, s leđa, kao i da je čuo "da je nešto puklo".

Napad je prekinut nailaskom načelnika Policijske uprave Vračar, koji je, kaže Velinov, odmah dotrčao, pozvao Hitnu pomoć i svoje kolege.

Velinova su na VMA odmah operisali, a kako mu je rekao maksilofascijalni hirurg, imao je prelom čeone, jagodične i vilične kosti, zbog čega su mu ugrađene titanijumske pločice.

Takođe, Velinovu je oštećen i facijalni nerv, zbog čega sada ne oseća levu stranu lica uopšte, ni zube, ni nozdrvu, ni oko.

"Oporavak može da traje od mesec dana pa nadalje, jer je bio veliki lom. Sreća u nesreći je što je supruga naišla sa Leom tek nakon što su napadači otišli, tako da Lea nije videla ništa, a to bi bila velika trauma za nju, pogotovu što je pre dva meseca imala tešku operaciju srca", kaže Velinov.

Napadači još nisu pronađeni iako je policija na mestu sukoba izvršila uviđaj, a Velinov kaže da je juče podneo obaveštenja ministru unutrašnjih poslova, ministarki pravde, Sekretarijatu socijalne zaštite Grada Beograda, kao i da očekuje da s njim stupe u kontakt sve nadležne institucije koje treba da izvrše uviđaj o svemu što se dogodilo.

Napadače ne poznaje, kaže Velinov i dodaje da se radi o dve osobe, od kojih jedna ima oko 50 godina, dok druga ima oko 35.

"Apelujem na sugrađane da pokažu odgovornost i saosećajnost prema ljudima kojima su parking mesta za osobe sa invaliditetom zaista i namenjena. To je jedan vid i socijalne i zdravstvene zaštite i apelujem na sve da pravilno parkiraju i da razmišljaju o osobama kojima su ta mesta zaista potrebna", kaže Velinov.

izvor: b92.net
 
Ja apelujem na Policiju da radi svoj posao i malo obraća pažnju na takve "sitnice" kada krstari ulicama.

Ovde je ljudima najnormalnije da stanu na mesto za invalide, popnu se na trotoar, zaustave se ispred trafike... zato što se to ne kažnjava.
 
dda, ovde se toleriše to na kub, U beogradskoj je ispred onog nekog kafića preko puta malog taša uvek gužva nepropisno parkiranih vozila.
a toga verovatno ne bi bilo kad bi zone bile tu za privremeno parkiranje a garaže za dugotrajnije. nama fale garaže. zoniranje svake ulice teško da će pomoći. ne pomaže ni ignorisanje problema
 
Petnaestak godina (od 2000 do 2015) Beograd je, iako polako, ipak išao ka rešavanju problema sa parkiranjem. I od ulica kojima nije moglo da se prođe od parkiranih automobila (setite se trotoara s početka 2000ih) stigli smo do toga da je veliki deo grada, tamo gde ima mesta za trotoare, postao kolko tolko prohodan i prijatan za pešake. Izgradnja garaža i parkirališta je išla i još uvek ide traljavo, ali smo bar jedno vreme mogli da hodamo po širem gradskom području bez preskakanja automobila. I to je bogami trajalo otprilike do polovine ove decenije.

Onda su sve nadležne službe, sveže nahranjene partijskim parazitima i primitivčinama, maksimalno podivljale, prestale da rade svoj posao, a prijave i kritike da ignorišu. I ako smo 2015. imali recimo 1000 mamlaza u Audijima, Mečkama i BMWovima kojima se može da se parkiraju nasred pešačkog ili na trotoaru i da im niko ništa ne može... danas ih ima 10.000. Ne zato što su svi do jednog neki budžovani sa blinkerima, nego zato što su i obični ljudi, oni bahati, počeli tako da se ponašaju kad su videli da ih niko neće sankcionisati. I na kraju smo došli dotle da više ne možete da vidite dve uzastopne raskrsnice manjih ili srednje velikih ulica (1 i 2 trake) koje nemaju bar jedno vozilo parkirano na: prelazu, trotoaru, ispred pešačkog, ispred hidranta, ispred nečijeg prilaza...

I pre nego što se jave oni koji će reći da je to zbog porasta automobila, da napomenem da to nije uzrok problema. Jer smo u Beogradu već imali mnogo veće poraste sredinom i krajem prošle decenije, pa se nismo davili u bahatosti i bezakonju i uspeli smo da se izborimo sa time. Zato što se sprovodio kakav takav red, i znale neke nadležnosti. A onog momenta kad je sektaška partokratija uzela maha, i kad je svakoj budaletini dato pravo da blokira saobraćaj - da bukvalno stoji nasred kolovoza i zadržava kolonu iza - a da bumbari iz Ljermontove i pacovi iz 14. decembra ne mogu ništa osim da gledaju (a neki čak i da salutiraju sponzore), tog momenta je započet vrtlog koji svake godine postaje sve gori. I biće tako sve dok jednog dana ceo grad ne kolabira. A onda će svi ti partijski paraziti prvi da pobesne, jer im tad blinker i partijska knjižica neće pomoći da se iskobeljaju iz zastoja. E moooožda se tad nešto promeni... Možda.
 
Napad se dogodio na Vračaru, u Novopazarskoj ulici, oko 16 časova, pre sedam dana.

I šta je policija radila 7 dana? Naime, grubijani su uhvaćeni tek danas i to pošto je priča završila u medijima?!?

Isto tako je i bilo za Kantrimena kada se istraga pomerila sa mrtve tačke tek pošto je otac nekoliko dana bio na Brankovom mostu gde se nezgoda desila.

Kada Japancu ukradu bicikl, ministar mu vrati u roku od 2 dana. Kada meni ukradu, niko ništa ne uradi - bukvalno.
 
Cek a na cve se nacelnik pu vracar tu zateko slucajno ...i nisu ih pohvatali odmah ...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=613464#p613464:3l9xddym je napisao(la):
Gorstak89 » 02 Apr 2019 05:31 pm[/url]":3l9xddym]dda, ovde se toleriše to na kub, U beogradskoj je ispred onog nekog kafića preko puta malog taša uvek gužva nepropisno parkiranih vozila.
a toga verovatno ne bi bilo kad bi zone bile tu za privremeno parkiranje a garaže za dugotrajnije. nama fale garaže. zoniranje svake ulice teško da će pomoći. ne pomaže ni ignorisanje problema
To mislim da nisu gosti kafica, to su prevashodno roditelji dece koja treniraju plivanje/vaterpolo. Tasmajdan je za sebe prigrlio ogromne parkinge koji zvrje prazni, a za korisnike nema parkinga. Pri tom je pola platoa ispred ulaza dato privatnoj firmi, a solidan broj parking mesta je uzurpiran i pijacom.

PS ne opravdam parkiranje tamo, samo pojasnjavanjm profil tih sto se parkiraju tu :)
 
@varos kapija
pa nisam baš siguran ali nije ni bitno, tu ispod malog taša bi super čučnuo jedan dobar parking! sa ulazima iz malih ulica da se ne stvara problem u glavnoj ulici (beogradska/starine novaka). i to sa što više mesta, jedino nisam siguran koliko podzemnih tunela ima ispod al ono, da se to rešiti a taj parkig bi mnogo značio plus bi okolne ulice mogle da prodišu i rešio bi se problem i stadiona i bazena.
 
Izvinjavam se ako se već o ovome zna - novostvoreni parking na početku ulice Kraljevića Marka izgleda da pripada hotelu Amsterdam, koji je odmah tu preko puta.

Nadam se da će ga ukinuti kad budu pretvarali ulicu u pešačku zonu.
Tu je i onako bio košarkaški teren.

 
Pitam se kako je igralise djecije i spirtski teren postao parking u cijem je vlasnistvu parcela ...
 
Kako spakovati što više automobila u garažu?

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=VWKYNxpcBAA[/youtube]

Nije loše rešenje za neki mali privatni parking.
 
01.07. Profesorska kolonija dobija zonu. Problem je što će broj parking mesta biti nedovoljan za stanare, jer su neke ulice bez tehničkih uslova za zonu ostavljene bez parking mesta. Bukvalno cela ulica bez parkinga ijednog
 
U te ulice ce svi koji dolaze da guraju kola...
Naravno i tu zona ide satro na zahtjev stanara ...
 
Vrh