[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=600869#p600869:3ovcgtsa je napisao(la):
srdjanprpa » Pet Feb 08, 2019 7:47 pm[/url]":3ovcgtsa]Nebih se bas slozio da je taj parking ruglo i da ima stetne efekte.
Na tom potezu u BZĐ gde je sad parking je bila samo zalena povrsina i to na pocetku leta jer posle tu trava izgori i postane zuta posto niko to ne zaliva i tako sve do kraja letnje sezone, nigde ni jednog drveta, bilo bi idealno da je tu uradjen podzemni parking a gore da srede tu zelenu povrsinu al jbg, neko hoce sa sto manje ulaganja, da uzme sto vise profita.
Pa nije bas da placaju svi stanari u staom delu grada jos uvek postoje ne zonirai delovi. Al kako je krenulo prosirice se ta zona placanja na dobar deo NBG a i na te delove koji nisu zonirani sa izgovorom da omoguce ljudima lakse parkiranje.
Koliko znam oni su samo jedan manji deo koji je bio besplatan poceli da naplacuju i napravili dobar deo koji naplacuju od samog starta. To sto sad stanar zeli da plati pa da se parkira od zgrade 100m u starom delu grada to nije nista novo, onaj koji uzme zonu zna da parkira i po dve tri ulice dalje od zgrade zato sto je tu nasao parking mesto, jer je veliki priliv auta u sam centar grada.
I tako dodjosmo do zakljucka da nam mnogo fali metro
Definisi mi samo to dosli divlji oterali pritome, ko su divlji a ko pitomi
Počeću od kraja, upotrebio sam to da oslikam situaciju gde su "divlji" oni kojima su blokovi mesto gde rade, a "pitomi" ljudi koji tu žive. Nadam se da nije uvredljivo shvaćeno.
Ova konstatacija da je bolji ovaj parking sada, pogotovo onaj apokaliptični deo između blokova 29 i 30 je nešto sa čim se nikako ne mogu složiti. Ako je problem bio žuta trava, bolje da su investirali u prskalice. Podzemni parking ne mogu da grade jer valjda tuda treba da prođe metro u nadzemnom ili podzemnom obliku, izgleda da ni to ne znaju.
Apsolutno se slažem da i u starom delu grada neki parkiraju i po nekoliko ulica dalje jer je veliki priliv, ali mislim da bi taj problem bio još gori, da ne kažem nekoliko puta gori, da nema zoniranja.
Ono što sam kao laik primetio tokom ovog života u Nemačkoj o tome kako oni (pokuavaju) da reše gužve:
0) metro (pusti sanak)
1) javni prevoz koji je tačan i pouzdan jer je to preduslov da se koristi kao sredstvo prevoza za bilo kakve obaveze, a ne samo u slobodno vreme
2) razvijena biciklistička kulura koja podrazumeva razvijenu infrastrukturu (ne samo farbanje traka po trotoarima) i rad na saobraćajnoj kulturi, ali i eliminaciju straha od prehlade i vožnju samo po idelanim uslovima kad je vedro, 23 stepena i bez vetra
3) povezivanje železnicom prigradskih naselja
I tek negde pri kraju garaže. I to mahom park-and-ride.
S obzirom da je sve ovo naučna fantastika, pogotovo za ovu garnituru sada, zoniranje je jedini flaster koji možemo da zalepimo na ovaj problem treutno.
Gorstak89":3ovcgtsa je napisao(la):
Rešenja ima koliko volite, automobila nema neograničen broj. Svakako fali metro, metro je i jeftiniji i opušteniji prevoz, fale i garaže i još što šta fali ovom gradu. Oko neke glavne linije metroa mogu da se stave ogromni parkinzi sa dobrim pristupom. NBG bi mogao da ima nekoliko takvih, tu kod ušća ima jako puno mesta da se nešto tako veliko ukopa i pokrije. A to zelenilo treba zalivati, nego ja ne videh nikoga u bloku 21 da je izašao da flašom i zalio nešto tako da mante me, nije ovom narodu nidočega stalo.
Moj otac je sa flašama redovno zalivao mlade drvorede u Antifašističke borbe, tada Proleterske solidarnosti, dok nisu dovoljno ojačali da prežive žegu. Mislim da ima uvek takvih primera, ali glavni problem je stavka održavanja koja je u JKP poslednja rupa na svirali. Pa u parkiću svake godine im se osuši najmanje 50% stabala koje zasade. Rasipanje para.
Izvinjavam se ako ponavljam neke stvari koje su nekima već poznate i ispričane.