Šta je novo?

Parkiranje - zone, garaže,...

Pa nije baš da i vikendom ima toliko mesta. Promenio se blok 21 jako puno, sada je skoro pa uvek u gužvi, Tu bi savršeno čučnula jedna garaža ako ne i 2, i da se ne preteruje sa naplatom, poenta je da se reši problem a ne da se uzimaju pare! jedna garaža bi bila dobra preko puta da posluži i sutra dan za buduću operu od koje nema ništa koliko vidim? onaj parking u BZĐ je samo minimalno pomogao, više bi pomogao da ga nisu zonirali. a baš ne vidim potrebu da bude zoniran.
Drugo, lepo bi bilo da bude i neka podzemna garaža, 21. vek je, gore zelenilo, automobile u rupu! i onda da se poradi na zelenilu u celom tom kraju, moglo bi se malo zalivati leti da ne liči na pustinju, manje bi i prašine bilo ali koga bole dupe za kvalitet vazduha??? i kružni tok kod ušća i da se ona raskrsnica od tog toka ka brankovom preuredi da budu makar malo manje gužve. sa jedno 4 policajca u špicu da kružni tok ne bude blokiran
 
Може испод терена Гимназије Михајло Пупин да се направи подземна гаража, значила би и запосленима у школи. Највећи проблем су оне пословне зграде настале 2000их. У блоку 26 има простора да се направи велика подземна гаража, најбоље на ћошку Антифашистичке борбе и Зорана Ђинђића.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=600763#p600763:1w8qu8ow je napisao(la):
srdjanprpa » Pet Feb 08, 2019 12:13 pm[/url]":1w8qu8ow]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=600734#p600734:1w8qu8ow je napisao(la):
Trejsi » Pet Feb 08, 2019 9:45 am[/url]":1w8qu8ow]
Parking po sredini BZĐ treba srušiti.

Saomo jedno pitanje, zasto treba srusiti?

U peticiji stoji da je problem do parkiranja da treba da rese parking mesta a ovde pises da treba da se srusi, wtf?


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=600734#p600734:1w8qu8ow je napisao(la):
Trejsi » Pet Feb 08, 2019 9:45 am[/url]":1w8qu8ow]Najbolje je obići te blokove vikendom, videćete da tada nikakav problem nije za parking. Dakle jedini problem su zaposleni u (neplanski građenim) poslovnim zgradama koji su trenutno maksimalno ohrabreni da dolaze kolima na posao mogućnošću besplatnog parkiranja. Na trenutno zoniranim mestima u Antifašističke borbe i BZĐ su mahom mesečne pretplate uzeli da plaćaju stanari i oni koji zakasne pa po kazni moraju tu. Dakle, trenutno je apsurdna situacija.
Pa placaju i stanari starog Beograda mesecnu pretplatu.

A mesecna pretplata je 457dinara.

Prvo, u peticiji stoji da ne žele da se problem parkiranja rešava na štetu zelenila i zelenih površina. Sa više parking mesta, dolazi više automobila. Više automobila, manje zelenila, manje kiseonika, nigde hlada leti i beton koji gori itd. Problem sa tim parkingom nije rešen, samo je napravljen još veći saobraćajni krkljanac. Mnogo stanara i udruženja je bilo protiv gradnje tog parkinga. Ne treba graditi parking mesta na zelenim površinama, treba omogućiti funkcionalan javni prevoz i ohrabriti biciklističku kulturu. Makar za početak na relacijama po NBG i Zemunu.

Moje lično mišljenje je da je taj parking ruglo i da ima samo štetne efekte.

Drugo, plaćaju stanari i u starom delu grada, ali tamo plaćaju svuda i svi. Ovo sada na NBG nije normalno da stanari moraju da plaćaju pretplate za parking mesta na obodima bloka (BZĐ, Antifašističke borbe, Milutina Milankovića) jer su samo te ulice zonirane (a čak ni tamo više nema mesta), a da zaposleni u okolnim firmama besplatno parkiraju unutar blokova. Došli divlji, oterali pitome. Dakle, uvede se zona, svi plaćaju. Stanari manje, ovi koji dolaze na posao kolima više.
 
Nebih se bas slozio da je taj parking ruglo i da ima stetne efekte.

Na tom potezu u BZĐ gde je sad parking je bila samo zalena povrsina i to na pocetku leta jer posle tu trava izgori i postane zuta posto niko to ne zaliva i tako sve do kraja letnje sezone, nigde ni jednog drveta, bilo bi idealno da je tu uradjen podzemni parking a gore da srede tu zelenu povrsinu al jbg, neko hoce sa sto manje ulaganja, da uzme sto vise profita.

Pa nije bas da placaju svi stanari u staom delu grada jos uvek postoje ne zonirai delovi. Al kako je krenulo prosirice se ta zona placanja na dobar deo NBG a i na te delove koji nisu zonirani sa izgovorom da omoguce ljudima lakse parkiranje.

Koliko znam oni su samo jedan manji deo koji je bio besplatan poceli da naplacuju i napravili dobar deo koji naplacuju od samog starta. To sto sad stanar zeli da plati pa da se parkira od zgrade 100m u starom delu grada to nije nista novo, onaj koji uzme zonu zna da parkira i po dve tri ulice dalje od zgrade zato sto je tu nasao parking mesto, jer je veliki priliv auta u sam centar grada.

I tako dodjosmo do zakljucka da nam mnogo fali metro :)

Definisi mi samo to dosli divlji oterali pritome, ko su divlji a ko pitomi :)
 
Rešenja ima koliko volite, automobila nema neograničen broj. Svakako fali metro, metro je i jeftiniji i opušteniji prevoz, fale i garaže i još što šta fali ovom gradu. Oko neke glavne linije metroa mogu da se stave ogromni parkinzi sa dobrim pristupom. NBG bi mogao da ima nekoliko takvih, tu kod ušća ima jako puno mesta da se nešto tako veliko ukopa i pokrije. A to zelenilo treba zalivati, nego ja ne videh nikoga u bloku 21 da je izašao da flašom i zalio nešto tako da mante me, nije ovom narodu nidočega stalo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=600869#p600869:3ovcgtsa je napisao(la):
srdjanprpa » Pet Feb 08, 2019 7:47 pm[/url]":3ovcgtsa]Nebih se bas slozio da je taj parking ruglo i da ima stetne efekte.

Na tom potezu u BZĐ gde je sad parking je bila samo zalena povrsina i to na pocetku leta jer posle tu trava izgori i postane zuta posto niko to ne zaliva i tako sve do kraja letnje sezone, nigde ni jednog drveta, bilo bi idealno da je tu uradjen podzemni parking a gore da srede tu zelenu povrsinu al jbg, neko hoce sa sto manje ulaganja, da uzme sto vise profita.

Pa nije bas da placaju svi stanari u staom delu grada jos uvek postoje ne zonirai delovi. Al kako je krenulo prosirice se ta zona placanja na dobar deo NBG a i na te delove koji nisu zonirani sa izgovorom da omoguce ljudima lakse parkiranje.

Koliko znam oni su samo jedan manji deo koji je bio besplatan poceli da naplacuju i napravili dobar deo koji naplacuju od samog starta. To sto sad stanar zeli da plati pa da se parkira od zgrade 100m u starom delu grada to nije nista novo, onaj koji uzme zonu zna da parkira i po dve tri ulice dalje od zgrade zato sto je tu nasao parking mesto, jer je veliki priliv auta u sam centar grada.

I tako dodjosmo do zakljucka da nam mnogo fali metro :)

Definisi mi samo to dosli divlji oterali pritome, ko su divlji a ko pitomi :)

Počeću od kraja, upotrebio sam to da oslikam situaciju gde su "divlji" oni kojima su blokovi mesto gde rade, a "pitomi" ljudi koji tu žive. Nadam se da nije uvredljivo shvaćeno.

Ova konstatacija da je bolji ovaj parking sada, pogotovo onaj apokaliptični deo između blokova 29 i 30 je nešto sa čim se nikako ne mogu složiti. Ako je problem bio žuta trava, bolje da su investirali u prskalice. Podzemni parking ne mogu da grade jer valjda tuda treba da prođe metro u nadzemnom ili podzemnom obliku, izgleda da ni to ne znaju.

Apsolutno se slažem da i u starom delu grada neki parkiraju i po nekoliko ulica dalje jer je veliki priliv, ali mislim da bi taj problem bio još gori, da ne kažem nekoliko puta gori, da nema zoniranja.

Ono što sam kao laik primetio tokom ovog života u Nemačkoj o tome kako oni (pokuavaju) da reše gužve:

0) metro (pusti sanak)
1) javni prevoz koji je tačan i pouzdan jer je to preduslov da se koristi kao sredstvo prevoza za bilo kakve obaveze, a ne samo u slobodno vreme
2) razvijena biciklistička kulura koja podrazumeva razvijenu infrastrukturu (ne samo farbanje traka po trotoarima) i rad na saobraćajnoj kulturi, ali i eliminaciju straha od prehlade i vožnju samo po idelanim uslovima kad je vedro, 23 stepena i bez vetra
3) povezivanje železnicom prigradskih naselja

I tek negde pri kraju garaže. I to mahom park-and-ride.

S obzirom da je sve ovo naučna fantastika, pogotovo za ovu garnituru sada, zoniranje je jedini flaster koji možemo da zalepimo na ovaj problem treutno.

Gorstak89":3ovcgtsa je napisao(la):
Rešenja ima koliko volite, automobila nema neograničen broj. Svakako fali metro, metro je i jeftiniji i opušteniji prevoz, fale i garaže i još što šta fali ovom gradu. Oko neke glavne linije metroa mogu da se stave ogromni parkinzi sa dobrim pristupom. NBG bi mogao da ima nekoliko takvih, tu kod ušća ima jako puno mesta da se nešto tako veliko ukopa i pokrije. A to zelenilo treba zalivati, nego ja ne videh nikoga u bloku 21 da je izašao da flašom i zalio nešto tako da mante me, nije ovom narodu nidočega stalo.

Moj otac je sa flašama redovno zalivao mlade drvorede u Antifašističke borbe, tada Proleterske solidarnosti, dok nisu dovoljno ojačali da prežive žegu. Mislim da ima uvek takvih primera, ali glavni problem je stavka održavanja koja je u JKP poslednja rupa na svirali. Pa u parkiću svake godine im se osuši najmanje 50% stabala koje zasade. Rasipanje para.

Izvinjavam se ako ponavljam neke stvari koje su nekima već poznate i ispričane.
 
U mom rodnom gradu ja sam i kosio travu dok park nije restitucijom vraćen komšiji. Isto tako moj otac svaki put kada krene do kontejnera pokupi i po neštosa ulice. to je neka osnovna kultura i goli minimum šta bi trebali svi da radimo. a zelenilo je isto tako propalo kao i gsp i ostala preduzeća. Red bi bio i da se naprave sistemi za zalivanje jer trava drugačije neće opstati. Međutim, ako stavimo takav sistem neće trajati ni 10 dana i svi to dobro znamo. Kad sam bio u izraelu tamo je svuda prisutna ona cev za kap po kap i sve im je zeleno! u sred pustinje ne možeš da veruješ kako je lepo! Jevreji i Pvajcarci su mi uzor za to kako se treba ophoditi prema svojem. Naš čovek neće ni svoje đubre da odnese do kante nego baci kroz prozor u dvorište svoje zgrade (lično video više puta)
 
Potpuno tačno. I ja se susrećem sa sličnim stvarima i imam utisak kao da se borim protiv vetrenjača. Pogotovu kada komšije preko puta , pored mojih vrata ostave đubre , umesto da bace u centralni smetlarnik koji je par koraka dalje. Sad se varakamo sa nekim ogromnim kutijama , koje im ja uredno vraćam , pa nek se oni sapliću o njih , a ne ja. Tako je već desetak dana.
O dogovoru oko zajedničkog čišćenja parkinga kada padne sneg , nema ni govora. Da ne govorim o drugim , konkretnijim i nešto kompleksnijim stvarima.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=600905#p600905:upsleecn je napisao(la):
Trejsi » Pet Feb 08, 2019 9:59 pm[/url]":upsleecn]
Počeću od kraja, upotrebio sam to da oslikam situaciju gde su "divlji" oni kojima su blokovi mesto gde rade, a "pitomi" ljudi koji tu žive. Nadam se da nije uvredljivo shvaćeno.

Znaci ti kad dodjes u stari deo grada i parkiras se onda si divlji, a kad se vratis na NBG onda si pritom :D

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=600905#p600905:upsleecn je napisao(la):
Trejsi » Pet Feb 08, 2019 9:59 pm[/url]":upsleecn]
Ova konstatacija da je bolji ovaj parking sada, pogotovo onaj apokaliptični deo između blokova 29 i 30 je nešto sa čim se nikako ne mogu složiti. Ako je problem bio žuta trava, bolje da su investirali u prskalice. Podzemni parking ne mogu da grade jer valjda tuda treba da prođe metro u nadzemnom ili podzemnom obliku, izgleda da ni to ne znaju.

Al ove parkinge koje su sad napravili je isti isti parking koji jos mnogo pre ovih postoji izmedju 25 i 26tog bloka, tamo nikom ne smeta taj parking. Iskreno meni taj potez je bio prazan sa ovim je se bar nesto dobilo, Da je ostala samo travica i da postave prskalice i da urade neki parkic za decu opet nebi bilo lepo jer izmedju tog dela postoje cetri kolovozne trake i to i sa jedne i sa druge strane.
 
Moglo je da se posadi drveće ili rastinje žbunastog tipa , ali kako god da okreneš , kod nas generalno postoji doza preterivanja i u ovoj situaciji , jer se neke lokacije čak i previše zalivaju , dok druge vide vodu jedino ako ih kuče zalije , ili pak neki dobročinitelj , ili ako nisu te sreće , kada padne kiša.
 
Samo ću dodati: Pred svinje se ne bacaju biseri. To moj otac voli da kaže, a mislim daje Vuk Drašković ili autor ili neko ko je to malo oživeo kroz neku svoju knjigu. Može i sada da se napravi neka podzemna ida se postavi puno zelenila. Vrlo je izvodljivo ali je jako teško da će se desiti zbog eto tako. Kad vidiš travu ispred miškovićeve zgrade ne veruješ da je to prava trava, isto tako ispred meka i još nekih preduzeća, ostalo je pustinja. A vode ima već na nekoliko metara dubine!
Dakle problem je u narodu, prvi i osnovni.
 
Od ponedeljka izmene u sistemu parkiranja u Beogradu

U ponedeljak 18. februara stupaju na snagu izmene u sistemu parkiranja u glavnom gradu. Kako je ranije najavljeno, biće zonirano 2.000 novih parking mesta u najužem centru gradu, kao i na Novom Beogradu.

Biće uvedena nova zona, zona A, u okolini Kosančićevog venca, gde će parkiranje biti moguće samo pola sata.

Takođe, uvodi se i novina kada se u pitanju tri postojeće zone - crvena, žuta, zelena.

U crvenoj zoni, koja traje sat vremena, moći će da se doplati pola sata za parkiranje, dok će u žutoj i zelenoj zoni moći da se doplati dodatni sat bez preparkiranja.

Cena dnevne karte za stanare zgrada u tim zonama neće se menjati, a ostaje i popust od 50 odsto, ako se plati u roku od osam dana.

izvor: RTS
 
Sinoć sam prošao tuda i nije bilo iscrtanih linija. Verovatno to planiraju da urade ovih dana. Ako dozvole parkiranje s obe strane ulice, džabe su krečili. Kosančićev venac, kao istorijska celina i turistička atrakcija, sa ovako gusto napakovanim automobilima gubi svaki smisao.
 
Obzirom da ništa nije bolje nego što je bilo pre , kola su najmanji problem , nažalost. Ovo je ona situacija kada očekuješ da će da se reši problem , a ono bude isto ili gore nego pre.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=602408#p602408:9rk6ljt0 je napisao(la):
astrodule » Pet Feb 15, 2019 6:04 pm[/url]":9rk6ljt0]Jesu li iscrtali linije za parking mesta na KV?

Pisali su mi kaznu pre par godina jer nisam platio parking na Kosančićevom. Kada sam se žalio i istakao da ne postoji horizontalna signalizacija, rečeno mi je da nije izvedena jer je cela lokacija, odnosno ona kaldrma, zaštićeno kulturno dobro.
 
Ali to je moralo biti naznaceno sa dopunskom tablom ...
 
izgleda da ne mora nista?
parking servis smatra da pri parkiranju su ti poznate sve relevantne cinjenice vezane za uslugu koju zelis da koristis i koje su objavljene po raznoraznim odlukama u pitaj boga kom sluzbenom glasniku srbije ili grada beograda ili nekoj njihovoj poslovnoj odluci. To da li ima tabla i sta na njoj pise iscrtano ili ne parking mesto nije bitno kada pisu kaznu.
 
meni je najbezobraznija cinjenica da oni naplacuju parking, a niti garantuju za tvoje vozilo, niti odrzavaju ta parking mesta, niti su vlasnici parcela na kojima su parking mesta

sta bi bilo kada bi ja dosao npr u ministarstvo prosvete i rekao "od danas mi placate 100E mesecno po kancelariji, vi sami placate odrzavanje osiguranje itd, ja nisam vlasnik zgrade, ali morate da mi placate", poslali bi me u ludnicu, pitali bi se sta nije u redu sa mnom, a rade POTPUNO ISTU STVAR svuda po gradu

kad budu vlasnici i kad budu garantovali za bezbednost automobila, nek naplacuju, do tad je cela prica ne samo bezobrazna, nego i protivzakonita osim ako nisu pronasli neku rupu
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=602635#p602635:2rlg0vm2 je napisao(la):
nekianonimnilik » Ned Feb 17, 2019 1:22 am[/url]":2rlg0vm2]meni je najbezobraznija cinjenica da oni naplacuju parking, a niti garantuju za tvoje vozilo, niti odrzavaju ta parking mesta, niti su vlasnici parcela na kojima su parking mesta
A ja bih dodao još dve stvari:

Prvo, što prave parking mesta koja su em tesna em nepropisna. Tesna u smislu da preko njih neće štrčati samo neki gigant tipa Mečke E klase nego bilo koji automobil veći od Opel Astre. Što znači mnogo različitih modela, koje ne voze bahati hvalisavci, nego ljudi sa realnim potrebama, porodicama, potrebom za velikim gepekom, itd itd... Znači time ispada da je luksuz imati npr Fiat Stilo karavan, a ''prosek'' treba da bude Smart. Ma nije nego. Da stvar bude gora, taj problem je postao očigledan još krajem 2000ih sa velikim prilivom različitih vozila, a opet ništa nije urađeno da se ta mesta prošire i povećaju. A kad kažem nepropisna mislim na to da ih PS ugurava i tamo gde im nije mesto, pa makar time zagušio ulicu. Takođe, sa aspekta saobraćajne psihologije i bezbednosti, nije isto voziti kroz ulicu gde su PM nabijena na uštrb nekadašnjeg kolovoza i voziti tamo gde su ona planski i smisleno implementirana.

A druga stvar koja mi takođe ide na živce je što oni već skoro dve decenije rado ubiru sve prihode od naplate parkiranja, ali se ne upinju nešto da prave nove garaže tamo gde su potrebne. Na stranu sad ona večita rasprava da li graditi nove garaže u centru ili ne, činjenica je da postoje delovi grada gde su garaže i parkirališta preko potrebni, a PS i Grad uporno odbijaju da ih naprave. Nego su najsrećniji ako mogu da otmu parče asfalta, išaraju par linija i krenu da naplaćuju. Ulaganje smešno, a prihod ogroman.

Još kad se na to doda činjenica da su svi oni dobro upoznati sa rastućom bahatošću i nekim lokacijama po gradu gde je večito divljanje (oko splavova, Bezistan, Kralja Petra, Has Vegas...) a da odbijaju da urade svoj posao, nije ni čudo što niko očima ne može da ih vidi. Skoro sam gledao u centru kako gospoda u kamionu Parking servisa rotacionim svetlima ''opominje'' bahatu kravu u duplo parkiranom BMW džipu da se makne. Umesto da joj smesta odvale kaznu. Zato su dobili višeminutnu tiradu sirena svih automobila koji su se našli iza njihovog kamiona.
 
Problem parkiranja postoji i on se neće rešiti negradnjom novih garaža u centru , zato što to neće odvratiti ljude od dolaska kolima u centar (ne računam one koji samo prolaze kroz centar da bi došli na drugi kraj grada) , a samo će izazvati nervozu i gužve zbog usporene vožnje i traženja slobodnog parking mesta.
 
Nove table u skladu sa novim pravilima...
6242097777bb6159c9530487f3b65297.jpg


Послато са SM-J510FN уз помоћ Тапатока
 
Odlican potez. Po meni trebalo je znatno vece poskupljenje ali dobro korak po korak.

Dodatno mislim da bi trebali da stave besplatno neograniceno parkiranje za elektricna vozila. Nema ih mnogo ali bi ipak podtaklo neke da kupuju elektricna vozila.
 
Сложио бих се да се од тог силног новца финансира решавање проблема са паркирањем у граду...
Не знам где новац завршава али у Београду није отворена нова гаража...колико ...10...15 година? Више?
 
Ako ne računamo privatne nije od one preko puta skupštine čini mi se? Beograd vapi i za prevozom i za garažama. I to po mogućstvu ne na račun zelenila. ono je tek sramotno!
 
Vrh