Šta je novo?

Parkiranje - zone, garaže,...

svaki nagovestaj likvidacije staklenca, pa i ovaj, kod mene budi jedno posebno osecanje :vops:

nadajmo se da necemo cekati dugo...
 
Od marta radovi i na Studentskom trgu

Grad pozitivno ocenio ponudu Kineza o izgradnji garaža

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... tskom-trgu

STRUČNI tim Grada Beograda ocenio je kao pozitivnu ponudu konzorcijuma društva "China Shandong International Economic & Technical Cooperation Co. Ltd." i društva "China Transinfo Technology Co. Ltd." za projektovanje, finansiranje, izgradnju, upravljanje, održavanje i prenos četiri podzemne garaže na teritoriji Beograda - rekao je u utorak zamenik gradonačelnika Goran Vesić.

Prema njegovim rečima, ponuda će biti upućena Skupštini grada Beograda na razmatranje, a ako se odbornici saglase, potpisao bi se ugovor sa ponuđačem nakon čega bi i bila započeta realizacija.

Zamenik gradonačelnika Goran Vesić istakao je da za izgradnju garaže na Studentskom trgu postoji građevinska dozvola i odobrenje za izgradnju.

- To znači da bi izgradnja ove garaže sa oko 700 parking-mesta mogla da počne s prvim prolećnim danima u martu. Uz izgradnju garaže može da počne i uređenje Studentskog trga prema projektu Borisa Podreke, kao i pretvaranje Vasine ulice u pešačku zonu i ulicu kulture. Projektuju se garaže u Fruškogorskoj na Kosančićevom vencu i na uglu Vlajkovićeve i Kosovske, i trebalo bi da izgradnja ove dve garaže počne do kraja 2019. godine ili najkasnije na proleće 2020. godine - rekao je Vesić.

On je dodao da projektovanje garaže na Trgu republike počinje čim se završi studija za metro, kojom će tačno biti utvrđena trasa metroa na ovoj lokaciji.

SKERLIĆEVA I BDP

"PARKING servis" je dobio nalog da počne projektovanje garaža u Skerlićevoj ulici iza Narodne biblioteke i ispod Beogradskog dramskog pozorišta, i te dve garaže gradiće samostalno, poručio je Vesić.
 
Otkud sad ta garaža?

Mislim da nije bilo ni u jednoj najavi do sada.

Nadam se da će to raditi ispod platoa ispred Pinkija koji trenutno služi kao parking.
 
Parking pass – nova opcija plaćanja parkiranja

JKP „Parking servis” od danas korisnicima pruža novu opciju plaćanja parkiranja u vidu vremenske parking kartice. Parking pass kartica omogućava neograničeni broj ulazaka/izlazaka u javne garaže i parkirališta, u okviru vremenskog perioda za koji je kupljena.

Parking pass je vremenska parking kartica za 22 objekta, kojima upravlja JKP „Parking servis”, i važi određeni vremenski period – 24 sata, tri ili sedam dana. Kupuje se na parking objektima ovog preduzeća, kao i u poslovnicama Korisničkog servisa. Kartica se aktivira prvim ulaskom u garažu, odnosno na parkiralištu.

– Korisnicima nudimo da po nižim cenama parkiraju svoja vozila na našim objektima određeni vremenski period. Ovo je odlična opcija naročito za posetioce Beograda, koji kupovinom Parking pass kartice tačno znaju koliko će ih parkiranje koštati tokom njihovog boravka u našem gradu i plaćaju ga po povlašćenim cenama. Takođe, oni više ne razmišljaju ni o tome kako i gde plaćaju parkiranje, a štede i svoje vreme, jer samo ulaze i izlaze iz garaža i parkirališta, bez odlaska na blagajnu, – istakao je direktor JKP „Parking servis”“ Andrija Čupković.

Prilikom prvog ulaska u parking objekat, Parking pass kartica se aktivira i na njoj se štampa datum i vreme do koga ona važi, kako bi korisnici precizno znali do kada karticu mogu da koriste. U slučaju da je istekao vremenski period za koji je kartica kupljena, a vozilo nije napustilo parking objekat, prekoračenje parkiranja se plaća po započetom satu.

Korisnici Parking pass kartice imaju mogućnost da od 1. aprila do 1. novembra bez nadoknade koriste dva bicikla u garaži „Obilićev venac”, kao i na parkiralištima „Ada Ciganlija”, „Milan Gale Muškatirović” i „Sava centar”. Ova beneficija važi samo u toku aktiviranog vremenskog perioda kartice.

„Parking servis” skreće pažnju stalnim korisnicima i posetiocima Beograda da kupovinom Parking pass kartice štede i novac i vreme, jer je cena parkiranja putem ove kartice, za više dana, niža od redovnih cena u parking objektima, kao i da ne moraju da odlaze na blagajnu kako bi platili parkiranje.



izvor: beograd.rs
 
Eво пар идеја за локације нових гаража у зони Зеленог венца и Савамале:
-Балканска после хотела Москва;
-Ломина 46;
-Ломина 53-55;
-Ломина 22;
-Ломина 19-21;
-Ломина 2-4-6-8-10 (можда и најбоља локација у Ломиној);
-Гаврила Принципа 2-6;
-Гаврила Принципа 15;
-Гаврила Принципа 45-47;
-Гаврила Принципа 59-61-63;
-Гаврила Принципа 77-79-81;
-Карађорђева 63;
-Краљевића Марка 3-5-7;
-Краљевића Марка 11;

Све побројане адресе су неугледне и делују девастирајуће на целокупни амбијент, али не морају све бити искоришћене за изградњу јавних гаража, могу се искористити и за изградњу јавних објеката који су потребни у овом делу Савског венца - образовних установа, културних установа, можда и ватрогасни дом, дом здравља и сл., само да се не гомилају додатни квадрати.

Изградња јавних гаража на некима од ових локација би имало за циљ да се у улицама Карађорђева, Црногорска, Светозара Радића, Краљевића Марка, Коче Поповића, Личка, Михаила Богићевића, Милована Миловановића, Балканска, Ломина, Каменичка и делу Краљице Наталије у потпуности укину паркинг места, те исте улице уреде са дрворедима, ширим тророаром, и евентуално бициклистичким стазама у неким улицама, као и увођење двосмерног саобраћаја у неке улице где би уклањање паркинга са коловоза то омогућило.
Овим потезом би овај део Савског венца постао много пријатније и атрактивније место и за живот, проходнијим за туристе, а за трговце и угоститеље приступачнији потенцијалним муштеријама.
 
Apsolutno se slažem.

Ljudi nisu svesni koliko parking mesta po centru u uskim ulicama guše prostor. Naravno, treba sređivati i fasade i zaista bi bilo lepo da se planski radi, znači ukidanje parking mesta u ulicama + sređivanje fasada u istim ulicama. Ljudi bukvalno ne bi prepoznali te ulice,
 
Svojevremeno sam pisao o pregrštu napuštenih, propalih ili u bilo kom drugom slučaju beznadežnih lokacija i placeva po Beogradu koji bi, da ima pameti, mogli da budu srušeni i pretvoreni u garaže dok se ne ustanovi njihova dalja sudbina. Amerikanci imaju tu praksu, koja svakoj strani donosi korist. Kad god nešto stoji zapušteno previše dugo, ruši se i pretvara u privremeno parkiralište. Vozačima olakšava nalaženje mesta i daje relativno sigurno mesto da ostave vozilo (svakako je sigurnije nego ulica). Gradu to koristi jer se stvara manje gužvi i ne moraju da se prave nova mesta na ulicama i menjaju tokovi saobraćaja. Uz to imaju jedno ruglo manje o kome bi morali da brinu. A vlasnicima placa koristi tako što umesto ruine koja samo troši novac, imaju mali biznis koji može, ako ništa drugo, bar da im poništi troškove za držanje placa dok ne vide dalje šta će s njim.

Ali to sve zahteva promenu zakona i fleksibilniju administraciju koja bi omogućila i podržala takav model organizacije i poslovanja.
 
Koliko mi imamo prostora u samom centru grada koji zvrji prazan zbog raznih restitucija i sličnih stvari. Pa zar nije u interesu bukvalno svih ljudi da se to reši što pre?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=587370#p587370:21ngycc2 je napisao(la):
astrodule » 09 Dec 2018 03:27 pm[/url]":21ngycc2]Koliko mi imamo prostora u samom centru grada koji zvrji prazan zbog raznih restitucija i sličnih stvari. Pa zar nije u interesu bukvalno svih ljudi da se to reši što pre?

Naravno da nije. Interes nekih ljudi je da to pripadne njima.
 
Vesić najavio Beograd će ubuduće imati posebnu zonu parkiranja - "ljubičastu" i ona će se nalaziti u najužem centru grada. Samo pola sata.
Jel to misle da vozači trčeći završe posao da bi stigli pre isteka tih pola sata. Besmisleno.
 
Nisu zaludni nego pametni. Extra zona , a sa njom i extra cena. :)
 
Ako ste parkirali u Beogradu primetili da vam je napisana kazna minut po isteku vremena parkiranja. To je zato što kontrolori dobiju poruku kom vozilu je isteklo vreme i moraju da provere vozilo. Aka na istom broju ne upišu drugo vozilo, za njima ide kontrolor i kažnjava ih. Sa 30 minuta će biti ludnica.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=586367#p586367:2gphtunt je napisao(la):
solecar » 05.Dec.2018/5:20 pm[/url]":2gphtunt]Parking pass – nova opcija plaćanja parkiranja
  • Parking pass - 24 časa 1500.00
  • Parking pass - 3 dana 3500.00
  • Parking pass - 7 dana 6500.00
Ne znam koja pamet je smisljala ovaj cenovnik, ali nije ni cudo sto se garaze slabo koriste ukoliko postoji mogucnost parkiranja na ulici.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=588296#p588296:1xzqecpw je napisao(la):
Bender Rodriguez » Thu Dec 13, 2018 3:38 pm[/url]":1xzqecpw]https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2018&mm=12&dd=13&nav_id=1481739

Najbolje da uvedu i jednu srebrnu zonu, gde će parkiranje biti na 5 minuta. Magarci zaludni.
Vesic alias Smigl (lord of ring) misli da prekopa sve ulice u centru i napravi podzemne garaze ispod njih. Ima li pojma koliko je to suludo i skupo? On toliko iritira narod sa svojim lopovskim idejama i lazima da to nije normalno.. koji idxot ga tu postavi?
 
Ne bih se složio da je suludo, a da je skupo, to sigurno jeste.

Ja zaista ne vidim ni jedan drugi način kako da sklonimo kola sa kolovoza i trotoara do novih garaža (što podzemnih, što nadzemnih)
 
Mislim da je po jedinici parking mesta jeftinije graditi nadzemne garaze nego podzemne. A najjeftinije je ulicu proglasiti pesackom zonom :kafa:
 
Evo i gde je Smigl resio da pravi ljubicastu zonu. Naravno sa debilskim obrazlozenjem da ce skracivanjem parkiranja na pola sata resiti problem parkiranja.

"Na potezu između ulica Brankove, Carice Milice, Gračaničke, Pariske i Karađorđeve nalaziće se nova "ekstra" ljubičasta zona koju je pre nekoliko dana najavio zamenik gradonačelnika Goran Vesić, potvrdili su za "Blic" iz Sekretarijata za saobraćaj grada Beograda."
https://www.blic.rs/vesti/beograd/ekstr ... im/c3mf33s
 
Bolje da uvedu dostavna parking mjesta po centru da se ne zauzima saobracajna traka zbog snadbjevanja prodavnica po uzoru na ono sto postoji ispred APR
 
Свашта, па у тој зони је више стамбених него пословних зона. А генерално се мора позабавити и са проблемом паркинга за доставна возила.
 
Da li neko zna kada će se zona proširiti na Profesorsku koloniju? Sve je stopirano pre dve godine a ovi ubiše sa bezobraznim parkiranjem.
 
Danas sam morao da parkiram na kratko u Golsvordijevoj. Pa to nije normalno koliko je ta ulica uska zbog parkiranja sa obe strane. Plus što prolazi autobus tuda.

A u toj ulici imamo dve garaže (tj, i u produžetku, tj u Baba Višnjinoj). Sa obzirom na gustinu saobraćaja i prolazak GSP linija, potpuno bi bilo logično ukinuti parking mesta sa desne strane.

Takođe sam primetio da displeji pokazuju netačan broj slobodnih mesta i za Golsvordijevu i za Baba Višnjinu (zato sam i tražio mesto na ulici, a ne u garažama)
 
Vrh