Šta je novo?

Parkiranje - zone, garaže,...

Sami sebi da prave posao tesko e da radnicima cistoce dodjelio bi da skidaju oglase sa bandera semafora u svom reonu
 
Мислим да смо дошли на ниво када можемо да тражимо да се ослободе тротоари!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=557442#p557442:lvm8int8 je napisao(la):
astrodule » Pon Avg 06, 2018 10:28 am[/url]":lvm8int8]Ja bih uveo obavezu da svi radnici gradskih (javnih) službi imaju obavezu da prijavljuju komunalne probleme, a ne da za najočiglednije stvari čekaju prijave građana.

Послато са SM-G800F уз помоћ Тапатока

Jel može ovaj post da se stavi kao cover slika ili ova reklama sa strane foruma? :)
 
Kinezi će Beograđanima graditi garaže?

Kineska kompanija Žandong jedina je dala ponudu na poziv grada Beograda za partnerstvo u izgradnji četiri podzemne garaže.

http://mondo.rs/a1135910/Info/Beograd/V ... araze.html

Kinezi će, najverovatnije, graditi podzemne parkinge u garažama Studentski trg, Trg Republike, Kosovska i Fruškogorska.
Zamenik gradonačelnika Beograda, Goran Vesić, rekao je da komisija za sprovođenje ovog procesa ima rok do 23. oktobra da razmotri ponudu i da donese odluku o prihvatanju ili odbijanju.

"Ukoliko komisija prihvati ponudu Žandonga, rok za potpisivanje ugovora o koncesiji je 23. novembar", rekao je Vesić.
 
Žao mi je što se izgleda definitivno odustalo od (podzemne) garaže u Zemunu kod okretnice 88-ice. Taj deo Zemuna je toliko lep, a toliko ima automobila po kolovozima i trotoarima.
 
U poslednje vreme je u gradu izgradjen veci broj prvoklasnih garaza. Ali, i dalje postoje ovakclve stvari. Na 30m od najvece garaze u gradu na prepunom pesackom koridoru se nelogicno uguravaju parking mesta umesto da poplocaju i oslobode! A preko puta ce kinezi graditi jos jednu.

Slicno je u Takovskoj, Njegosevoj u delu pod kaldrmom.

Oni ce reci "Beogradu nedostaju parking mesta" a ja kazem, mamicu vam pohlepnu.

Sent from my Ektra using Tapatalk
 
Треба направити темељну анализу о потребама за паркинг местима у Старом граду, Врачару и делу Савског венца, тачно утврдити које су потребе за коју зграду, улицу и кварт (станари, запослени, муштерије, евентуално и гости) па онда где је могуће (због постојања гаржани паркинга унутар блокова као и јавних гаража) укинути паркинг места на тротоару и коловозу. И осмислити нове локације за гараже, искористити пре свега запуштене плацеве којих нпр. има доста око Славије у Булевару ослобођења и Београдској.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=572580#p572580:2ztkfgxr je napisao(la):
Дошљак » Sub Okt 06, 2018 3:19 pm[/url]":2ztkfgxr]Треба направити темељну анализу о потребама за паркинг местима у Старом граду, Врачару и делу Савског венца, тачно утврдити које су потребе за коју зграду, улицу и кварт
Tako nešto postoji, ali u vidu manjih zasebnih analiza za svaku ulicu ponaosob i sa razlikama u vremenu merenja. Generalno se već i zna kakve su potrebe i kako teče ta dinamika na dnevnom nivou, ali niko se ne upinje da se pozabavi tim problemom na adekvatan način.
A i oni što se kao bave time, gledaju samo kako da poizbacuju sve automobile iz centra. Ne gledaju i to ko ih koristi, zašto i na koji način. Tj postoje dve krajnosti - Parking servis/Grad kojima odgovara priliv automobila zbog naplate parkinga, i struka i institucije koje se bave saobraćajem ali im se rešenje uvek svodi na kažnjavanje vlasnika automobila. Mislim svih vlasnika, čak i onih koji žive ili rade u centru. Ne postoji nikakva sredina između te dve struje misli.

Za garaže se slažem, bar tamo oko Slavije na mestu svih onih ruina ima mesta za sve i svašta, pa i za garaže.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=572572#p572572:1xhlaz60 je napisao(la):
Nepopravljivi optimista » Today, 13:41[/url]":1xhlaz60]U poslednje vreme je u gradu izgradjen veci broj prvoklasnih garaza.
Koje? Baba Višnjina i koja još (ako ne računaš nadogradjuvanje Obilićevog venca)?

Dok god imamo uličice sa parking mestima po centru - garaža nikad dosta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=572612#p572612:3txvcepp je napisao(la):
astrodule » 06 Oct 2018 05:19 pm[/url]":3txvcepp]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=572572#p572572:3txvcepp je napisao(la):
Nepopravljivi optimista » Today, 13:41[/url]":3txvcepp]U poslednje vreme je u gradu izgradjen veci broj prvoklasnih garaza.
Koje? Baba Višnjina i koja još (ako ne računaš nadogradjuvanje Obilićevog venca)?

Dok god imamo uličice sa parking mestima po centru - garaža nikad dosta.

Računam i nove izgrađene u poslednih 5 godina i stare. Povezujem lokacije garaža sa nelogičnim parking mestima. Takovska parking mesta, garaža 100 metara dalje. Pionirski park, na slici. Hilton garaža, Njegoševa pun parking, zauzeta traka, luksuzni automobili :bg4: a sise koje neće platiti garažu.
 
zaj*** hilton, to je ipak od hotela, to ne moze da se poredi

inace se slazem da treba ubacivati garaze a sklanjati nadzemna parking mesta, mada za vracar jedino normalno urbanisticko resenje koje bi bilo dugorocno isplativo je tepih bombardovanje, al onako malo intenzivnije
 
И нека су остали без тих дивљих паркинга. инвеститори да мисле о гаражама на време.
 
Нажалост, али то је последица инвеститорског урбанизма.
 
I Grad tu ne može ništa da uradi?

Naravno da može, ali za*ole ih ona stvar da propišu više obaveznih parking mesta po objektu.
 
Грешка је пре свега на граду што није прописао свим тим пословним зградама критеријуме за паркинг места. Зато данас имамо хаос у блоку 21.
 
Vec sam pisao na nekoj od tema o neskladu izmedju ponude, potraznje garaza i parking mesta, politike i standarda investitora itd pa ne bih da se ponavljam. Podelio bih info da evo npr. samo u GTC41 imate dva velika servisna centra i dve velike IT kompanije gdje radi jako mnogo ljudi na prilicno malom prostoru, uz to jos nekoliko drugih firmi. A mesta u garazi i na parkingu uglavnom za direktore, menadzere i kako gde za team lidere. Pritom je GTC maksimalno iskoristio svaku povrsinu za parking. I u nekom idealnom slucaju da polovina stize na posao javnim prevozom, a druga polovina da deli sopstveni prevoz i gorivo sa nekim od kolega (sto je retkost), opet dolazimo do mnogo veceg broja automobila nego sto ima parking mesta, pa zato ljudi i parkiraju ovako, a i po susednim blokovima, kod akademije i nize prema stanici. A gde su tu sve i druge firme koje se nalaze u blizini ? Stavise, mislim da ce i nakon spajanja Bul.Umetnosti i Bul.Crvene Armije, ako urade na 3+3 i dalje ljudi parkirati u krajnjim trakama (osim u delu podvoznjaka) usled manjeg intenziteta saobracaja, izuzev ako ne budu rigorozno kontrolisali i uklanjali vozila.

Po meni, ne bi bilo lose, ukoliko to bezbednosni, tehnicki, geodetski i svi ostali uslovi dozvoljavaju da se naprave garaze na nekoliko nivoa u onom delu izmedju pruge i same ulice. Nije Bog zna kako siroko, ali nije ni ne znam kakva investicija. Cudi me da se Parking Servis nije toga vec setio ? No, sva je prilika da ce biti kao i do sada. Investitor svoje, grad svoje, a vozaci ce na neke nove privremene, divlje ili travnate povrsine, trotoare, igralista ili gde vec i kako (a i bahato) ko ume.
 
Niko neće da plaća parking mesto kada na sto metara (tj, preko puta ulice) odatle postoji stambeni blok gde je parkiranje besplatno.

Jedino rešenje je zoniranje celog poteza između Bulevara Milutina Milankovića i Bulevara Mihajla Pupina sa besplatnim (simboličnim, par stotina dinara mesečno) parkiranjem (nalepnicama) za stanare.
 
Зонирање ће бити неизбежно. Али и већ се види проблем мањка јавних гаража у новоизграђеним пословним комплексима Новог Београда. Мени сада пада на памет као нека алтернатива да се направе монтажни паркинзи на спрат где год има места међу тим блоковима, уз наравно обавезно зонирање целокупних блокова.
 
Ne postoji teoretska šansa da se grade poslovne zgrade po standardu jedan zaposleni - jedno parking mesto. Garaže bi bile veće od poslovnih prostorija i znate li koliko bi koštao zakup kancelarije u takvoj zgradi? A šta ćemo sa poslovnim partnerima koji dolaze u posetu...

Kao što Dule napisa, jedino rešenje je u zoniranju i naplati, što bi se odnosilo i na unutrašnjost blokova. Potražnja za ograničenim resursom ne može da se reguliše, osim zabranom ili naplatom. Nažalost, baš je moj parking prekputa tih zgrada, u 28. bloku, ali ću biti zadovoljan da, ako platim 450 dinara mesečno, ne moram da kružim 15 minuta ako kojim slučajem hoću da se parkiram ispred sopstvene zgrade pre pet popodne.
 
Isto mi baš reče drugar juče za Blok 28. Pre 5 je vrlo teško naći mesto.

Što se tiče zoniranja stambenih blokova - to se ne bi smelo uraditi sadašnjom metodom gde je svako parking mesto obeleženo, pa da se samo ta mesta kontrolišu. Potrebno je proglasiti ceo Blok za zonu i sva vozila u bloku kontrolisati.

Naime, fizički nema dovoljno legalnih mesta za parkiranje u mnogim blokovima.

Sve u svemu, sadašnji metodi se nikako ne mogu primeniti za ovaj problem.

Ne treba zaboraviti da se trenutno preko puta Bloka 28 i FDU trenutno grade 3 nove poslovne zgrade.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=573051#p573051:15k2rrmn je napisao(la):
Пантограф » Pon Okt 08, 2018 12:41 pm[/url]":15k2rrmn]Ne postoji teoretska šansa da se grade poslovne zgrade po standardu jedan zaposleni - jedno parking mesto. Garaže bi bile veće od poslovnih prostorija i znate li koliko bi koštao zakup kancelarije u takvoj zgradi? A šta ćemo sa poslovnim partnerima koji dolaze u posetu...

Kao što Dule napisa, jedino rešenje je u zoniranju i naplati, što bi se odnosilo i na unutrašnjost blokova. Potražnja za ograničenim resursom ne može da se reguliše, osim zabranom ili naplatom. Nažalost, baš je moj parking prekputa tih zgrada, u 28. bloku, ali ću biti zadovoljan da, ako platim 450 dinara mesečno, ne moram da kružim 15 minuta ako kojim slučajem hoću da se parkiram ispred sopstvene zgrade pre pet popodne.

Ali se grade. Odnosno takva je trenutno situacija. Ne postoji standard, jer zavisi od broja mesta, kvadrature zakupljenog poslovnog prostora, pregovarackih sposobnosti ali i potreba zakupaca odnosno prihvatljivosti troskova. Trosak garaznog mesta u poslovnim zgradama na NBGD je oko EUR 100,00 mesecno, a na nekih 70 kvadrata ide jedno parking mesto osim ako ga se firma ne odrekne, jer nece svi, al i to sve zavisi, nije svuda isto. Imao sam pravo na parking mesto u 3 poslovne zgrade proteklih nekoliko godina i kako se ta mesta dodeljuju u 90% slucajeva direktorima i menadzerima, (ja sam bio u onih 10% :)) onda to i ispadne na kraju u najvecoj meri јedan zaposleni - jedno parking mesto. Posetioci, uz najavu, parkiraju na onim mestima koje u tu svrhu investitor tj. zakupodavac ne izdaje.

Zoniranje problem resiti nece. Samo ce se uzeti pare, a sto je najgore te iste se vrlo verovatno nece uloziti u izgradnju novih parking mesta ili garaza gde je to moguce, vec ko zna za sta drugo. Mozda manji broj ljudi predje na GSP, al i to vise simbolicno na ukupan broj.

S druge strane, ne vidim da je grad na NBGD napravio niti jedan besplatan parking u poslednje vrijeme (ne mislim na onaj na pocetku Bul.M.Milankovica koji se trenutno ne naplacuje) a jos manje da je uslovio nekog investitora min brojem javnih parking mesta ? Investitori (i poslovni i stambeni objekti) s druge strane koriste prostor na parceli kao privatan, posto ne projektuju zgrade koje izlaze na sami trotoar i izdaju parking mesta, samo je pitanje da li je i to po zakonu moguce, tj. da li placaju adekvatan porez za to.

Kao neko, makar privremeno resenje, mogli bi da zaravnaju i pretvore u besplatne parkinge one parcele koje jos uvek nisu prodate a kojih ima dosta i koje su iz godine u godinu sve samo ne zelene povrsine, vec sikare, smetlista i potencijalno neki novi karton siti.
 
KINEZI GRADE 4 GARAŽE U BEOGRADU Uložiće 40 MILIONA evra i upravljaće njima 40 GODINA

Stručni tim Grada Beograda ocenio je kao pozitivnu ponudu konzorcijuma društva „China Shandong” i društva „China Transinfo Technology” za projektovanje, finansiranje, izgradnju, upravljanje, održavanje i prenos četiri podzemne garaže na teritoriji Beograda.

Ocena je doneta nakon analize konkursne dokumentacije u postupku dodele koncesije. Na osnovu zaključaka finansijskih i pravnih savetnika Grada Beograda ponuda je ocenjena kao „prihvatljiva, blagovremena, obavezujuća i važeća”. Ponuda će biti upućena Skupštini grada Beograda na razmatranje, a ako se odbornici saglase, potpisao bi se ugovor sa ponuđačem nakon čega bi i započela realizacija projekta.

Zamenik gradonačelnika Goran Vesić istakao je da za izgradnju garaže na Studentskom trgu postoji građevinska dozvola i odobrenje za izgradnju.

– To znači da bi izgradnja ove garaže sa oko 700 parking mesta mogla da počne s prvim prolećnim danima u martu. Izgradnja garaže znači da počinje i uređenje Studentskog trga prema projektu Borisa Podreke, kao i pretvaranje Vasine ulice u pešačku zonu i ulicu kulture. Projektuju se garaže u Fruškogorskoj na Kosančićevom vencu i na uglu Vlajkovićeve i Kosovske i trebalo bi da izgradnja ove dve garaže počne do kraja 2019. godine ili najkasnije s prolećem 2020. godine – rekao je Vesić.

On je dodao da projektovanje garaže na Trgu republike počinje čim se završi studija za metro, kojom će tačno biti utvrđena trasa metroa na ovoj lokaciji. „Parking servis” je dobio nalog da počne s projektovanjem garaža u Skerlićevoj ulici iza Narodne biblioteke i ispod Beogradskog dramskog pozorišta i te dve garaže gradiće samostalno, dodao je Vesić.

https://www.blic.rs/vesti/beograd/kinez ... na/55zh3ke
 
Vrh