Šta je novo?

Parkiranje - zone, garaže,...

@mapmaker

Još veći problem je drveće oko kojeg su stavljena parking mesta, bez proširenja za drvo. Još ako je drvo starije, praktično se gube dva parkign mesta. Na dosta mesta to drvo više ne postoji, ali postoji betonska baštica koja opet sprečava parkiranje.

Na nekim parkinzima postoji međuprostor gde je mesto za drvo i to je dobro rešenje.

Loše rešenje (ima mesta za 3 vozila, ali dovoljno je da ovi sa strane ne stanu skroz uz bašticu, i nema više mesta za trećeg.


Pogledajte prilog 2


Dobro rešenje

Pogledajte prilog 1

 
Има ту још један проблем а то је избор дрвета које се сади.
Постоје стабла са корењем које се не шири при тлу већ иде у дубину.
О томе би требало да поведу рачуна код садње на паркинзима.
Додуше ово код мене је неко самоникло.

Sent from Nexus 5x using Tapatalk
 
Danas sam video novu trasu maratona.

Ladno će da ga sprovedu kroz interne saobraćajnice u blokovima 61-64.
Tu ima nekoliko stotina parking mesta, koja su uvek zauzeta. Gde će svi ti automobili tog dana?

 
Radi atraktivnosti kako kažu.

A i da bi se blokirao još jedan most (na Adi) za vreme kolapsa subotom u gradu.

A ako se pitate zašto subotom, a ne nedeljom - zato što tako trkači koji dođu u BG mogu da ostanu u nedelju i troše svoje ogromne novce. To su sve premudre ideje naših organizatora i gradskih otaca.

ps: ne moraju tu da uklanjaju vozila, ali videćemo da li će okačiti obaveštenja da se ista uklone. Ako se ne uklone, Pauk će ih besplatno premestiti negde.
 
Ovaj park and ride, da li je to iza hyatt hotela, dje je nemoguce naci mjesto u radnom vremenu?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=444508#p444508:wtrdvkso je napisao(la):
relja » 04 Apr 2017 10:02 pm[/url]":wtrdvkso]Danas sam video novu trasu maratona.

Ladno će da ga sprovedu kroz interne saobraćajnice u blokovima 61-64.
Tu ima nekoliko stotina parking mesta, koja su uvek zauzeta. Gde će svi ti automobili tog dana?


file.php

Pa oni su bukvalno opkruzili zgrade. Sta ako neko od njih hoce da izadje ili ako ima obaveze?
 
O kakvom parkingu u bloku 43 Vesić priča

http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1249574

Vesić je istakao da se među najveće investicije tokom sledeće godine ubrajaju: postrojenje otpadnih voda u Pinosavi (199 miliona dinara), postrojenje u Belom potoku (170 miliona), ulaganja u Bloku 42 (393 miliona), parking u Bloku 43, kanalizacija u Malom Mokrom Lugu.

Gde tačno? Zar ne treba da bude parking u Bloku 42 u sklopu autobuske stanice?
 
Вероватно планирају у делу где је сада бувљак испод стубова УМП да направе паркинг, и надам се да ће и ту применити Park and ride систем за прелазак на БГ воз. Кула која је планирана за тај блок на месту ОТЦа ко зна када ће кренути да се гради. А реално боље и да одвоје сам паркинг од аутобуске, а опет да буду сасвим близу.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=444636#p444636:z514tq20 je napisao(la):
Galeks » 05 Apr 2017 03:04 pm[/url]":z514tq20]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=444508#p444508:z514tq20 je napisao(la):
relja » 04 Apr 2017 10:02 pm[/url]":z514tq20]Danas sam video novu trasu maratona.

Ladno će da ga sprovedu kroz interne saobraćajnice u blokovima 61-64.
Tu ima nekoliko stotina parking mesta, koja su uvek zauzeta. Gde će svi ti automobili tog dana?


file.php

Pa oni su bukvalno opkruzili zgrade. Sta ako neko od njih hoce da izadje ili ako ima obaveze?

Ono što mene zanima je gde su planirali da se toga dana izmeste svi ti automobili iz Dušana Vukasovića, Evropske i Gandijeve?
Tu ima bez preterivanja bar pet puta više parkiranih automobila nego što ima u Nehruovoj, kroz koju je do sada prolazila trasa.
Takođe, kako će da radi javni prevoz? 95, 89, 73, 45, 94, 601 i sve one linije koje idu kroz Vojvođansku?
 
Sa obzirom da tu prolazi sada samo jedan krug, i to posle 30.km, kolona maratonaca će da bude vrlo retka i realno im je potrebna samo jedna traka.

Mislim da je jedino usko u ovom delu Dušana Vukasovića kod okrepne stanice, ali mislim da ni tu neće biti problem.

Obično par dana pre trke objave izmenjene trase buseva, ali nemojte planirati nikakvo putovanje ako ne morate od 10 do 15h.
 
Da ispratim priču o Maratonu do kraja: na automobila koji su bili parkirani duž trase su u petak, dan pred Maraton ostavljena obavešetnja zakačena za brisače... u toku maratona mnogo automobila je ostalo na svojim mestima.
Vozači su imali problema sa snalaženjem pošto nikakav signalizacija nije bila postavljena - ljudi voze i najednom samo naiđu na rampu Beograd puta...
Mislim da je ova nova trasa pogrešna, pogotovo ovo zatvaranje Mosta na Adi.
 
Bilo je na Fejsu da su jednom liku premestili kola sa trase na Vračaru.
Stavili su mu kola na obeleženo parking mesto. Jedva ih je našao.
Sačekala ga je i kazna jer nije platio parking na tom premeštenom mestu

Poslato sa telefona
 
Izvor: Beobuild.rs

Rastegnuti rokovi

Realizacija investicija u gradsku infrastrukturu sve više iskače iz zadatih rokova, a posledice kašnjenja sada pogađaju skoro sve tekuće projekte. Kašnjenje već poprima obilk domino efekta, gde probijanje roka na jednom projektu direktno pogađa realizaciju sledećeg, i tako dok čitava godišnja dinamika investicija ne ispadne iz plana. Ovakav razvoj događaja stvorio je značajne probleme u funkcionisanju delova grada, a posebno pogađa stanovnike i biznise kvartova u kojima rekonstrukcije traju mesecima preko roka. Ne ulazeći u to da li su razlozi za kašnjenje objektivni ili ne, eskalacija ovog problema svakako traži nekakvo obraćanje. Neefikasna realizacija projekata stvara velike direktne i indirektne troškove, i predstavlja kočnicu za još značajniju ekspanziju građevinske aktivnosti.

Celu vest mozete pogledati u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://beobuild.rs/rastegnuti-rokovi-p2707.html
tabela%20kasnjenja%20projekata.jpg

garazaobilicevmaj1701.jpg

garazaobilicevmaj1702.jpg

garazaobilicevmaj1703.jpg

garazaobilicevmaj1704.jpg

garazaobilicevmaj1705.jpg

garazaobilicevmaj1706.jpg

Celu vest mozete pogledati u vesti na prvoj strani sajta ili na linku http://beobuild.rs/rastegnuti-rokovi-p2707.html
 
B92, 10.5.2017
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1258676

Vesić u iznenadnoj kontroli na "Obilićevom"

Čelnici grada želeli su da se na licu mesta uvere kako napreduju radovi na rekonstrukciji ove garaže koja treba da bude puštena u rad 1. jula.

Gradski menadžer Goran Vesić, gradski urbanista Milutin Folić i direktor JKP „Parking servis” Andrija Čupković obišli su iznenada javnu garažu na Obilićevom vencu, čija je rekonstrukcija u toku.

Čelnici grada želeli su da se na licu mesta uvere kako napreduju radovi na rekonstrukciji ove garaže koja treba da bude puštena u rad 1. jula.

Gradski menadžer Vesić istakao je da će rekonstruisana javna garaža imati 200 parking mesta više nego ranije što znači da će moći da se parkira čak 800 automobila.

"Garaža će imati punjače za električne automobile, kao i za elektro-autobuse koji će voziti u okviru pešačke zone. Na krovu će se nalaziti solarni paneli koji će obezbeđivati energiju za garažu, urađen je novi lift, rekonstruisani toaleti i naplatne kućice, postavljen video nadzor i uveden najmoderniji sistem kontrole ulaska i izlaska iz garaže", rekao je Vesić.

Prema njegovim rečima, građani koji žive u pešačkoj zoni imaće povlašćene cene parkiranja u garaži.

"Time će centar grada dobiti duplo više parking mesta u garažama nego što se ukida na ulici. Prebacivanje vozila sa javnih površina u garaže je izuzetno važno jer se na taj način javne površine predaju pešacima i biciklistima, ali i oplemenjuju novim zelenilom. Grad će nabaviti nova elektrovozila koja će saobraćati pešačkom zonom i koje će stanari moći da koriste. Ova vozila imaće i mesto za invalide i biće zatvorena i klimatizovana kako bi mogla da se koriste cele godine", objasnio je Vesić.

Direktor JKP „Parking servis” Andrija Čupković je istakao da će novih 200 parking mesta koje će ponuditi građanima u garaži na Obilićevom vencu delimično rešiti nedostajući broj parking mesta u najužem centru grada.

"Parking servis ima građevinsku dozvolu da odmah započne izgradnju podzemne garaže na Studentskom trgu koja bi trebalo da ima 750 parking mesta", rekao je Čupković i dodao da će izgradnja te garaže u novoj pešačkoj zoni u centru grada biti veoma važna za povećanje komfora ljudi koji tu žive.

Gradski urbanista Milutin Folić je naveo da će Beograd uskoro imati jednu od najlepših pešačkih zona u Evropi sa 50 novih stabala koja će biti zasađena u Novembru.

"Planski razvoj ove zone podrazumeva i izgradnju prateće infrastrukture i zato je veoma važna rekonstrukcija i dogradnja garaže na Obiliću. Plan za sistem kontrole pristupa zoni usaglašen je sa protivpožarcima i uskoro kreće instalacija koja će omogućiti pristup javnim službama i neometano snabdevanje u određenom vremenskom periodu", naglasio je Folić.

Prema njegovim rečima, u oktobru očekujemo i otvaranje garaže ispod tržnog centra u Rajićevoj od 450 parking mesta čime će sa 200 novih na Obiliću centar grada dobiti novih 650 parking mesta. Građani koji žive u pešačkoj zoni imaće povlašćene cene parkiranja u garaži.
 
Astro na linku imas min min bus na ekektro pogon fotka je iz ljubljane slovenija
 
Dobro je što povećavaju broj parking mesta u centru ali ovde kod mene u kraju na Lionu, Krstu, Vračaru... se samo uvećava problem sa parkinzima, grad apsolutna ništa ne radi na rešavanju problema, zgrade samo niču i ne može normalno da se živi, bez nervoze oko nalaženja parking mesta. Ako i nas, kao sad centar, počnu da rešavaju za 40 godina od nastanka parking problema pocrkaćemo do tad.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=450575#p450575:2j23bmas je napisao(la):
direktor » Today, 00:23[/url]":2j23bmas]Astro na linku imas min min bus na ekektro pogon fotka je iz ljubljane slovenija

Video sam ta vozila u Ljubljani. Trebalo bi pojasniti kako će slabo pokretni moći da ih koriste i slične tehnikalije.
 
Vrh