Tреба посматрати ствари шире. Газела је сама по себи солидан мост, 3+3, са добрим петљама, али је ипак део ауто-пута који спаја запад и север наше државе са југоистоком, а и шире, а у самом граду је то саобраћајница која повезује најзначајније градске улице и булеваре, тако да се у исту саобраћајницу сливају :
-петља Змај (спаја Земун и део Бежаније),
-петља код 11. Априла (укључује Бежанијску косу на ауто пут),
-Toшин бунар (спаја Земун и Бежанију),
-Омладинских бригада (спаја Савске блокове, Airport city, булеваре М.Миланковића и З. Ђинђића, са општином НБГ),
-две петље код Арене у чијој околини се налазе огромни пословни комплекси са масивним паркинзима који опет нису довољни за све запослене), па Владимира Поповића (у коју се улива Јурија Гагарина),
а тек кад се пређе Сава, на самој Мостарској петљи се улива све и свашта,
-Савска (на коју се надовезују Карађорђева, булевар војводе Бојовића, Дунавска и даље Панчевачки мост),
-Кнеза Милоша (која је са Таковском и булеваром Деспота Стефана кичма саобраћаја у центру Београда),
-булевар војводе Мишића (повезује Чукарицу, Баново Брдо, Жарково, Церак и Петлово брдо са центром града),
-булевар војводе Путника (у који се сабирају Сењак, Дедиње и Бањица)
-мања али по мени ништа мање битна петља Хитна помоћ, која ће тек добити на значају завршетком Прокопа,
-Аутокоманда (по мени главни чвор Београда са уливањем булевара Ослобођења, Јужног булевара и Устаничке са једне стране и наставком булевара Ослобођења и војводе Степе са друге стране)
-мање искључење код Хусове где се опет ослања део Вождовца
-Војислава Илића (спаја Цветкову пијацу, Учитељско насеље и Коњарник са Маринковом барицом, Медаковићем и Јерковићем)
-и на крају петља Ласта.
Нека од ових укрштања функционишу добро, нека теже због гужви. Е кад видимо шта се све спаја преко Газеле, тј. које све тачке А до тачке Б, и кад узмемо у обзир да УМП још није готов, те да мост на Ади није остварио свој пун ефекат, а да Бранков и Зарићев мост нису уопште алтернатива за ове горе побројане правце, није велико чудо стање које имамо.
Део Београда јужно од ауто пута ће имати само ауто пут као најбржу и најближу везу са НБГ, док се не заврши УМП. Чукарички потез је како-тако збринут мостом на Ади, али се гужва пренела на НБГ, пошто сам УМП није комплетан и искључује се на две блиске и загушене саобраћајнице.
Неки нови мост у Савском амфитеатру, наставак булевара Зорана Ђинђића би само растеретио прелазак преко, тј. саме Газелу и Бранков мост, али би гужва само прешла реку, пошто је мрежа са друге стране Саве загушена.
Извињавам се на превеликом скретању са теме, само сам хтео да изнесем своје виђење Газеле.