Šta je novo?

Parkiranje - zone, garaže,...

direktor":3pimjsq7 je napisao(la):
Pa novobeogradnjai treba da se pobune protiv toga ,nema potrebe za tim

Ne bih se slo\io, mislim da bi npr. kod mene u kraju (blokovi 21 i 22) imalo rezona uvodjenje zona. Rimuje se cak.
 
firma mi se preselila u medjuvremenu na bezaniju, imamo vlastiti parking pa sad ovo ne pisem kao neko direktno zainteresovan i ugrozen uvodjenjem zona.. ali dok na nbg-u postoje hektari obrasli travom i vestackim terazijama uvoditi zoniranje je ispod svake granice dobrog ukusa.
 
na 100 metra od bloka 21 i 22 sada vec vekovima ogroman prostor stoji zaprlozen a od arene do merkaotra je haos po parkinzima.. ja bih bas voleo da vidim to zoniranje i raspad sistema.. da, mi svi idemo kolima na posao zato sto nam je metro ispod casti, gradska zeleznica genijalno isprojektovana sa naglaskom na savrseno pozicioniram stanicama udaljenim samo desetak kilometara od najblizih radnih mesta a tramvajima i autobusima se ne vozimo zato sto su nekako uvek prazni i covek se u njima oseti usamljenim
 
Ima i ljudi koji zive na Novom Beogradu, a rade u gradu. Desava se da nemaju gde da parkiraju ispred kuce, a u gradu placaju mesecno garazu ili zonu.
 
Толико смо говорили овде да НБГД преузима улогу центра. Ту се пуно гради, ради, цене су папрене, популарност велика, сви будући планови за неки бољитак у граду га не заобилазе... Постоје и гужве са паркингом, популарна места за оставити исти и завршити нешто... Тако да нема ничега логичнијег од наплате на неким локацијама.
То подржавам где год има гужве и потребно је протерати или проредити аутомобиле. Макар у центру Батајнице, места где је гужва за паркинг у Борчи... било где, а НБГД пре свега!
 
i ja isto smatram da uvođenje zone kod 6 kaplara bi bila dobra stvar.


gomila ljudi parkira kod 6 kaplara i idu jednu dve stanice autobusom do grada. zoniranje bi dobrinelo da se vozači parkiraju jednu-dve stanice ranije...
 
Itako bi se blok po blok bunio do zona nebi stigla na bezanijsku kosu
 
Ne bi bilo loše da se zonira ceo Novi Beograd od bloka 30 do Brankovog mosta, a da se vlasnicima vozila ne naplaćuje parking u krugu od 200m od zgrade. Doduše, to je teško tehnički izvodljivo zbog adresa, ali eto teme za razmišljanje.

Nego, je l' zaživela naplata parkinga u novom Merkatoru?
 
kao neko ko radi u ovom kraju oko 21 bloka i dolazi (uglavnom) kolima na posao, ja bih podrzao uvdjenje zone. Prosto dosadilo mi da objasnjavam i kolegama da nije ok uci u sred bloka i parkirati u krivini ili na travi. N stranu sto polovini ljudi bi bilo ispod casti da na vise od 100 metara od posla trazi parking Da zivim u tom bloku, mogu tek da mislim kakav bi mi bio stav.

Sam nikada ne ulazim u blok, posto ispred arene sve do 10 do 9 uvek ima mesta za parking, cak i pored cinjenice da je pola parkinga zauzeo EuroCar, a deo drugog parkinga auto skola?! E to je ludost, u delu grada gde nedostaje ocigledno parking mesta u radno vreme, iznajmiti jedno 50-60 mesta auto skoli za neke sitne pare.

Jbga, ne moze se ocekivati da se ide autom na posao, ako ne radis u debelom predgradju. Verujem da ce ovo uskoro da vec krene samo da se pojacava, jednostavno auto je luksuz, morace da se placa mesto i kuci i na poslu, ako se radi o centralnim delovima grada i sa tim nemam problem (samo cu da se preracunam kada do toga dodje :)
 
U novom Mekratoru stanje se mnogo popravilo otkad je krenulo sa rampom, bio sam vec dva puta i milina u odnosu na prethodnu situaciju.
 
parkinga zauzeo EuroCar, moze li slike ovoga i kako su zauzeli parking , uopste koja slika usput
 
DusanBG":1gw88tzy je napisao(la):
U novom Mekratoru stanje se mnogo popravilo otkad je krenulo sa rampom, bio sam vec dva puta i milina u odnosu na prethodnu situaciju.
moze malo vise info o ovome?
kakva je politika parkiranja?
 
Operic,

U novom Merkatoru koliko me secanje sluzi sada se ne placa prva dva sata, nisam ni pogledao kako je posle tog perioda.

Direktore,

Parking nije fizicki odvojen, samo je konstantno na istom parkirano minimum 30 vozila koja pripadaju renta-a-car agenciji koja pored ima kancelariju. Sva vozila su sa nalepnicama, tako da ne moze da se promasi. Ako im neko vrati vozilo kada nema mesta na parkingu, onii uredno zatvore par svojih vozila i cekaju da se otvori slobodno mesto da preparkiraju. Ovako ne cine verujem nikakav prekrsaj, ali fakat koriste javni parking za svoju flotu vozila.

Rec je o levom delu ovog parkinga koji delom zauzmu.
http://binged.it/1pR7WAQ

Drugi centralni parking je iznajmljen auto skoli, sto se moze videti kao prazna mesta na odvojenom parkingu pored levo.
 
Једно упозорење свима који долазе и паркирају аутомобиле на паркингу код ТЦ Пирамида. Одавно је овај паркинг небезбедан што смо и раније писали и упозоравали на форуму.

PAŽNJA: Rumunska banda seče gume i pljačka kola po Beogradu!
Na Novom Beogradu su postala učestala pljačkanja automobila, a pretpostavlja se da je to delo bande iz Rumunije. Beograđanin, koji je sam bio žrtva, upozorio je putem Fejsbuka sve koji idu automobilima do TC Piramida na Novom Beogradu, da paze na svoja vozila

Sudeći po nevolji koja je zadesila jednog Beograđanina, kod tržnih centara, a naročito na Novom Beogradu, lopovi seku gume na vozilima, pa dok je vlasnik kod vulkanizera, pljačkaju automobile.

Dobronamerni Beograđanin, putem Fejsbuka, upozorio je sve koji idu automobilima do TC Piramida na Novom Beogradu, da paze na svoja vozila, da im se ne bi desilo što i njemu.
Ovo je njegova priča:

http://www.telegraf.rs/vesti/beograd/11 ... o-beogradu
 
Novi parkinzi i garaže u Beogradu?

Tanjug | 07. 08. 2014. - 15:51h | Komentara: 0
Sastanci predstavnika JKP Parking servisa sa predsednicima 10 centralnih beogradskih opština počeli su danas, a cilj im je da se, u saradnji sa Sekretarijatom za saobracaj, razmotre problemi parkiranja u gradu.

Tako je, prema rečima v.d. direktora Andrije Čupkovića Čupkovića, u Zemunu ponovo procenit Plan regulacije javnih garaža, jer je Dunavski kej jedno je od mesta gde "pauk“ na poziv stanara, najcešće reaguje zbog nepropisno parkiranih automobila. Predlog predsednika opštine Dejana Matića bio da se izgradi parkiralište ili garaža za posetioce.

Čupković se sastao i sa predsednikom opštine Novi Beograd Aleksandrom Šapićem, sa kojim je dogovoreno da se proveri koje su potencijalne lokacije za izgradnju novih parkirališta, navodi se u saopštenju JKP Parking servis.

Predsednik opštine Savski venac Dušan Dinčcić je ukazao na mogucnost izgradnje garaže u blizini Prokopa, a razgovarano je i o mogućnostima da se uredi parkiranje u ulici kneza Miloša.

Iz opštine Vračar stigao je zahtev da "pauk“ češće obilazi ulice gde ima puno kafića, a Čupkovic je na toj opštini najavio izgradnju garaže u Skerlićevoj ulici kod Narodne biblioteke.

Svim sastancima prisustvuju i predstavnici Sekretarijata za saobraćaj koji na osnovu predloga predsednika opština sagledavaju mogućnosti izgradnje novih parking prostora i pretvaranja devastiranih zelenih površina, koje gradjani već koriste za parkiranje u uredeni parking prostor, a za koje postoje brojne inicijative.


http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/486156 ... u-Beogradu
 
I Kneza Miloša parking zona?
N. VUKIĆ | 20. avgust 2014. 14:35 | Komentara: 0
U planu izgradnja novih garaža, ali i uvođenje reda na ulicama. Uskoro počinje renoviranje parkirališta na Kalemegdanu
http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... rking-zona


MANjAK mesta za parkiranje u Beogradu biće rešen izgradnjom novih parkinga i pretvaranjem devastiranih zelenih površina, koje građani već koriste u tu svrhu, u uređen prostor. U naredna dva meseca biće završena analiza deset gradskih opština.

U „Parking servisu“ kažu da u svim opštinama postoji potreba za izgradnjom garaža i fast parkova, kao i za rešavanjem nedostatka parking prostora unutar blokovskih površina. Na Savskom vencu se razmatra mogućnost izgradnje garaže u blizini Prokopa, a potencijal za uređenje parkiranja ima i Ulica kneza Miloša. Po mišljenju nadležnih, rešenje problema sa „divljim“ parkiranjem u ovoj prometnoj saobraćajnici bilo bi uvođenje zone. Time bi se uveo red među vozačima, a bilo bi i više mesta za pešake.

- Planiramo da u narednom periodu pokušamo samostalno da izgradimo pojedine garaže, ali i da zajedno sa Gradom i opštinama apliciramo za dobijanje sredstava od evropskih fondova - kaže Andrija Čupković, direktor „Parking servisa“.

Procenjeno je da je ključna tačka za izgradnju novog parkirališta u Starom gradu - Kalemegdan.

- Već u septembru će se raditi na uređenju postojećeg parkirališta koje sada nije pregledno, neuređeno je za saobraćaj, a veliki broj nepropisno parkiranih vozila ugrožava pešake - kaže Čupković. - Potrebne dozvole za rad su već obezbeđene, a najsavremenije rampe stižu iz Nemačke. Parkiralište bi trebalo da počne da radi verovatno u oktobru ove godine.

KRITIČNE TAČKE
U RAKOVICI su najveći problemi kod Vidikovačke pijace i u Maričkoj ulici. Na Paliluli se razmišlja o uvođenju zona u Profesorsku koloniju, ali i o adaptaciji krova garaže „Botanička bašta“. Na Čukarici bi trebalo urediti parkiranje duž Požeške i oko pijace na Banovom brdu.

GUŽVA U ZEMUNU
IAKO je u Zemunu, prema Planu regulacije mreže javnih garaža, predviđena izgradnja podzemne garaže na Masarikovom trgu, biće razmotrene potrebe i mogućnosti za otvaranjem dodatanih parking mesta na još nekoj od lokacija ove opštine. Neke od njih su Dunavski kej i KBC „Zemun“.
 
Godinama plaćali parking Hrvatima
N. V. | 02. septembar 2014. 13:49 | Komentara: 4
Javno komunalno preduzeće „Parking servis” koristilo softver iz Zagreba zbog čega se dobar deo zarade „slivao” u Hrvatsku. „Iskeširali“ 500.000 evra i pet odsto od svake poruke

DEO novca kojim su Beograđani plaćali parkiranje, donedavno, slivao se preko granice u - Hrvatsku! Plaćanje parkiranja SMS-om u glavni grad Srbije stiglo je zahvaljujući hrvatskoj firmi RAO 2003. godine sa kojom je tadašnja gradska vlast sklopila ugovor vredan bezmalo pola miliona evra. Osim toga, provajder je dobijao i pet odsto provizije od svakog SMS-a, kojim su beogradski vozači plaćali parkiranje.



Promenom kormilara u „Parking servisu“ došlo je i do raskidanja pomenutog ugovora. Andrija Čupković, v. d. direktora, potvrdio je da je pre 11 godina raspisan međunarodni tender na kojem je posao dobila firma iz Hrvatske po navedenoj ceni i dodao da ne može da se vraća u prošlost, ali da bi on danas ovu ponudu odbio.

- Ugovor smo raskinuli pre nekoliko meseci i raspisali novi tender na kojem su učestvovale samo domaće firme - objašnjava Čupković. - Posao je dobio konzorcijum „Prokom soft“, od kojeg je „Parking servis“ dobio besplatan softver bez provizije provajderu.


ZONE UVEDENE U NOVEMBRU 2003.

Podela gradskog jezgra na zone i uvođenje tarifnog sistema za naplatu parkiranja funkcioniše u centru Beograda od 21. novembra 2003. godine. Program „Parkis“ koji čini osnovu sistema za SMS naplatu parkiranja, osmislile su hrvatske firme „Zagreb parking“, RAO i „Elektromodul“.

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... g-Hrvatima

a djilas se svojevremeno hvalio kako je nas softver i domaca pamet i kako prodejmo drugim gradovima
 
Чекај мало, ако су продали софтвер зашто би добијали и профит од наплате паркинга. Једино логике има да мобилни оператер добија проценат од сваке поруке.

Баш су се комшије надобијале посла и ове теретане на отвореном су набављане од њих за све "упутама за упорабу"

Ово само на градском нивоу, шта се на нивоу републике и покрајине радило не спада у криминал већ у велеиздају од продаје прехрамбене индустрије до продаје земље
 
Molim za pomoć, za informaciju,
Da li se parking naplaćuje istog dana kada se odradi obeležavanje parking mesta oko već parkiranog automobila?
Da pojasnim: novi asfalt u ulici, ne naplaćuje se parking mesecima jer nisu obeležena parking mesta (ranije, na starom asfaltu postojala obeležena parking mesta, redovno smo paćali). Jednog lepog letnjeg dana, ujutru još uvek nema obeleženih parking mesta, radnici dođu oko podneva i obeleže parking mesto OKO vozila (vlasnik vozila još uvek nema pojma o tome), i onda oko 17.30 okače o brisač doplatnu kartu. I sada šalju opomene pred utuženje. Meni nije jasno kako sam mogao da znam da li će oni taj dan da obeležavaju parking mesta. Da li postoji procedura kojom se vlasnici vozila obaveštavaju da će tog i tog dana biti obeležavana parking mesta i da će naplaćivati?
Hvala unapred na,
 
Kao što ti nisi znao da je iscrtano mesto, tako ni radnik parking servisa nije znao tvoju situaciju.
Verovatno je negde bilo istaknuto da će se tu praviti parking mesta (makar i na internetu).

Pravac Parking servis pa pokušaj da se izvučeš ako imaš vremena i živaca.

Poslato sa telefona
 
astrodule":8cku7h2n je napisao(la):
Kao što ti nisi znao da je iscrtano mesto, tako ni radnik parking servisa nije znao tvoju situaciju.
Verovatno je negde bilo istaknuto da će se tu praviti parking mesta (makar i na internetu).

Pravac Parking servis pa pokušaj da se izvučeš ako imaš vremena i živaca.

Poslato sa telefona

Kao što sam već rekao, prethodnih godina, na starom asfaltu su bila obeležena parking mesta, i redovno smo plaćali. Ove godine je rađen nov asfalt u ulici, i nisu bila obeležena mesta. Odlaskom u parking servis, pitali smo da li se sad plaća, pošto nema obeleženog parking mesta, na šta smo dobili odgovor da se ne plaća. I naravno, jednog dana obeleže bez našeg znanja i naplate...
 
Vrh