Šta je novo?

Parkiranje - zone, garaže,...

Da li je moguće: Parking servis deli kazne i pored leda i snega
M.P. | 01. 02. 2014. - 14:25h izmena vesti 18:30h | Komentara: 0
http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/439215 ... da-i-snega

Radnici Parking servisa ne mare za sneg i led koji su prekrili parking mesta i uredno naplaćuju kazne i u vanrednim uslovima.

430020parking-foto-cital.jpg

Sramota: Naplatili kaznu na zaleđenom parking mestu

Čitaocima "Blica" javili su se nezadovoljni građani koji kažu da "radnici Parking servisa dele kazne kao flajere za parkiranje na mestu gde se od leda i snega ne vidi ništa".

- Parkiram se u centru, na parkingu koji je skroz prekriven snegom i ledo, ne vidi se ni iscrtano parking mesto, ni zona, ni broj mesta. Ne plaćam jer znam da se ranije u takvim slučajevima nije plaćalo - priča sugrađanin.

Ipak, ovo nije sprečilo radnike Parking servisa da uredno napišu kaznu za parkiranje.

- Prilazim trafici i u tom trenutku vidim kontrolora Parking servisa kako proverava moj auto. Pitam ga o čemu se radi, a on kaže da su dobili nalog u ponedeljak da pišu kazne svima, pa i u tim slučajevima kad mesto nije očišćeno. Ne znam da li imaju pravo na to, al' ako nećete da se gonite sa njima da znate da, kako god parking mesto izgledalo, pišu kazne ako ne platite kartu - dodaje revolitarni Beograđanin.

Iz JKP "Parking servis" kažu za "Blic" da se parking do srede nije naplaćivao.

- Od prošle subote do srede, kada su u Beogradu bili ekstremni vremenski uslovi nije se naplaćivao parking sugrađanima, već su svi naši radnici, njih oko 300, bili angažovani na uklanjanju snega i leda iz prestonice. Tek od četvrtka, kada se situacija stabilizovala, pristupili smo naplati parkinga, a čak smo i danas radnicima JKP „Zelenilo Beograd“ pružali asitenciju usled vetrolomova - kažu u ovom preduzeću.

Oni napominju da se sa naplatom parkinga nastavilo tek kada se situacija u gradu stabilizovala.

- Normalno je da se kada je situacija mirna, parking naplaćuje. Prema našim informacijama, sva parking mesta u Beogradu su očišćena, ali možda je moguće da postoje pojedinačni izuzeci i to ćemo naravno proveriti i ispraviti. Ako postoji naša greška, sigurno je da ćemo je ispraviti – kažu u „Parking servisu“.
 
Dokle god registrovanje prekršaja i pisanje kazni bude podeljeno između tri službe, praksa nepropisnog i bahatog parkirajna će se samo širiti.
 
Beograd dobija osam podzemnih garaža?
Sreda, 12. 02. 2014.|10:06 | Izvor: 24 sata
http://www.ekapija.com/website/sr/page/ ... ara%C5%BEa?

"Parking servis" namerava da izgradi osam novih podzemnih garaža u Beogradu, a razmatra se i izgradnja parking prostora ispod velikih pijaca.
- U gradu svakog dana saobraća oko 600.000 vozila, a nedostaje skoro 10.000 parking mesta. Najveći problem je u centru gde bi trebalo otvoriti barem još 3.000 parking mesta. To se može rešiti izgradnjom podzemnih garaža - ističe Andrija Čupković, v.d. direktora JKP "Parking servis".

Kako navodi, u "Parking servisu" su analizirali više od 20 različitih lokacija i predložili detaljne projekte izgradnje podzemnih garaža na osam adresa: Đeram, Đure Đakovića, Gavrila Principa, Kosovke devojke, Pejton, Pinki, Robna kuća u Zemunu i Ustanička.

- Trenutno sa gradom i gradskim pijacama razmatramo i plan izgradnje podzemnih garaža ispod velikih pijaca u kojima će se parkiranje naplaćivati do 17 sati, a posle toga će stanari koji žive u blizini moći da se parkiraju po povlašćenim cenama - objašnjava Čupković.

Ovakvi projekti su šansa i za potencijalne investitore da, u saradnji s "Parking servisom", ulože u izgradnju novih garaža u okviru javno-privatnog partnerstva. Recimo, izgradnja garaže sa 121 parking mestom koliko ima ona kod "Vukovog spomenika" košta nekoliko miliona evra, a ostvaruje godišnje prihode između 14 i 15 miliona dinara. Lokalne samouprave nisu u mogućnosti da takve investicije finansiraju iz svog budžeta.

- Javni sektor bi u uzgradnji podzemnih garaža učestvovao imovinom, a privatnik novčanim sredstvima za izgradnju infrastrukture. Na taj način bi se i sistematski rešio problem nesavesnog parkiranja u gradu i nestala bi nelegalna parkirališta. Osim toga pokrenuli smo veliki investicioni projekat nadogradnje garaže "Obilićev venac" sa dve etaže, odnosno četiri polunivoa, kojom će se dobiti 220 novih parking mesta u samom centru grada - kaže Čupković.

Novo parkirališe kod "Pinkija"u maju

- Na inicijativu opštine Zemun krenuli smo sa uređivanjem zapuštenog platoa ispred "Pinkija". Na tom prostoru ćemo izgraditi novo parkiralište sa 172 parking mesta i to iz budžeta JKP "Parking servis". Radovi na samoj izgradnji će početi najkasnije do kraja meseca i biti završeni u maju - najavljuje Čupković.
 
Ma koliko to na prvi pogled izgleda dobro, na kraju ce ispasti lose, jer ce nove garaze samo privuci jos veci broj ljudi da u centar idu kolima.
 
Pa zapravo iako se dugi niz godina nisu pravile garaze, broj vozila koja dolaze u centar je znacajno porastao. Po meni Beogradu nedostaje mnogo garaza, kako po centru, tako i onih koje bi trebale da budu po obodu i u sistemu parkiraj i vozi se.


Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
Garaze bi trebale da budu prvenstveno po obodu centra grada.
 
vranac":3ezegu9k je napisao(la):
Ma koliko to na prvi pogled izgleda dobro, na kraju ce ispasti lose, jer ce nove garaze samo privuci jos veci broj ljudi da u centar idu kolima.

Смањиће се број возила које круже по граду тражећи паркинг што ће у укупном збиру смањити обим саобраћаја по центру
 
Ova vest za plato ispred Pinkija je pokazatelj kako to radi opstina Zemun. Pustis da plato postane okupiran parkiranim vozilima, nepropisno naravno, i onda ga samo preimenujes u parking, verovatno placeni.
A Zemun je inace verujem jedino mesto gde pesacka zona uredno sluzi kao parkiraliste.
 
DusanBG":2sxa4i4z je napisao(la):
Ova vest za plato ispred Pinkija je pokazatelj kako to radi opstina Zemun. Pustis da plato postane okupiran parkiranim vozilima, nepropisno naravno, i onda ga samo preimenujes u parking, verovatno placeni.
A Zemun je inace verujem jedino mesto gde pesacka zona uredno sluzi kao parkiraliste.

Ја разумем да тамо нема довољно места за паркинг и идеја да се тамо прави подземна гаража, као и испод РК Београд у Земуну, апсолутно пије воду. Али ова легализација "затеченог стања" је чиста глупост.

Уместо да их растерују са платоа, сада ће да га асфалтирају и испарцелишу и врло вероватно и да наплаћују.

Идеја на прву лопту, могли су у продужетку и поред уличице између хале и Пољопривредног факса да направе, вишеетажни привремени паркинг или шта већ и врате нам плато.

Али не :bash:
 
Upravo tako, ovako se pravi kultura, da ukoliko moze da se provuce covek pored, onda moze i da se rkne parking (mesto). Ne daj Boze da ostane neka siroka javna povrsina...
 
Parking servis: Platite ili plenimo
Izvor: Novosti
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... _id=813914


Beograd -- OD 88.172 dužnika "Parking servisa" za neplaćene dnevne karte za parkiranje, reprogram je do sada iskoristilo tek njih 152, a krajnji rok im je 28. april.

U JKP "Parking servis" kažu da odziv nije veliki, ali i da očekuju da će se broj zainteresovanih da iskoriste povoljnosti reprograma povećati, naročito u "minut do 12".

"Odlukom da u ovom periodu ne angažujemo izvršitelje izlazimo u susret svojim korisnicima. Po isteku roka, naplatu svojih potraživanja ostvarićemo posredstvom izvršitelja, u skladu sa Zakonom o obezbeđenju i izvršenju", napominju iz "Parking servisa".

JEDNOKRATNA ISPLATA

* Iznos duga: 5.000 dinara

* Otpisani deo: 30 odsto

* Ostatak duga 70 odsto

Ukupan iznos nenaplaćenih potraživanja od dužnika, glavnog duga bez pripadajuće zakonske zatezne kamate i stvarnih troškova, u periodu od 2005. do 2013. godine je više od milijardu dinara!

Među dužnicima su utuženi i neutuženi korisnici. U okviru prve kategorije je 43.245 slučajeva pred sudom, čija dugovanja iznose ukupno 539.227.831 dinar, kao i 1.255 sugrađana za koje su podneti predlozi za izvršenje pred izvršiteljima, ali nije pokrenut postupak prinudne naplate i čija su ukupna dugovanja 34.139.114 dinara.

Nije utuženo 43.598 vozača kojima su izdate opomene, a čija dugovanja su 433.657.128 dinara, dok je sa 67 korisnika zaključen ugovor o plaćanju duga na rate, bez otpusta dela duga i kamate.

Reprogramom je predviđen otpis kamate u celosti za sve dužnike, odnosno potpisnike sporazuma, kao i otpis dela duga za dužnike koji jednokratno uplate ostatak duga ili plaćanje duga na rate uz odgovarajući procenat otpusta dela duga.

Svi koji odluče da svoja dugovanja izmire na ovaj način, mogu da podnesu Zahtev za zaključenje Sporazuma o otplati duga na šalterima "Parking servisa" u ulicama Starine Novaka 22, Kraljice Marije 7 i Mileševskoj 51.

ISPLATA NA RATE * Dug 5.000 do 50.000 Otpisani deo: 15 odsto

Broj rata: šest

* Dug 50.000 do 150.000 Otpisani deo: 15 odsto

Broj rata: 12

* Dug 150.000 do 250.000 Otpisani deo: 10 odsto

Broj rata: 18

* Dug veći od 250.000 Otpisani deo: 10 odsto

Broj rata 24
 
Ха ха плаше се да ће их укинути Марко Јанковић кад постане градоначелник ;-) па хоће да узму све што стигну :lol:
 
Nece dati coki to je njegov biznis on je to i uveo kantice sa farbom tc depo buvljak silne kioske i slicne gluposti kojih nemozemo da se jos otarasimo .
 
Do kraja godine početak izgradnje četiri podzemne garaže
25. Februar. 2014 | 12:39, Izvor : Studio B
http://www.studiob.rs/info/vest.php?id=98550

Plan Grada Beograda je da zbog nedostatka parking mesta do kraja godine počne izgradnju četiri podzemne javne garaže po modelu javno privatnog partnerstva ili koncesije, izjavio je predsednik Privremenog organa Siniša Mali.

Mali je na konferenciji za novinare u Skupštini grada, posle sastanka sa predstavnicima Parking servisa i španske kompanije "Asignia" zainteresovane za projekat, rekao da je plan da garaže budu izgradjene ispod Đeram pijace, Skerlićeve ulice kod Narodne biblioteke, Studentskog trga i Kosovske ulice.

- Na te četiri lokacije imamo završene idejne projekte, a za garažu kod Đeram pijace i građevinsku dozvolu. Želimo da krenemo u razvoj projekata do kraja godine kako bismo sa novih 1.700 parking mesta oslobodili trotoare, rešili problem bahatih vozača i uveli red u saobraćaj - rekao je Mali.

On je precizirao da se radi o 35 do 40 miliona evra ukupne investicije i da bi Grad u narednih 60 dana trebalo da izađe sa tenderom za investitora, a da su predstavnici španske kompanije samo jedni od investitora sa kojima će Grad razgovarati kako bi se definisao najbolji način finansiranja.

- Zbog loše finansijske situacije, razmišljamo da izgradnja bude kroz javno-privatno partnerstvo između Grada, odnosno Parking servisa, i investitora ili kroz koncesiju. Ti modeli ne zahtevaju od grada da uloži dinar u izgradnju, mi bismo dali dozvole i zemlju, strani investitori novac, a onda bi ili delili profit ili bi garaža bila data pod koncesiju investitoru na određeni broj godina - rekao je Mali.

On je ocenio da je to dobar način da se privuku investitori i reše problemi nedostatka parking mesta i dodao da je Grad analizirao i dodatnih deset lokacija koje su potencijalna mesta za izgradnju garaža.

Mali je dodao da je nedostatak parking mesta jedan od najvećih problema u Beogradu i naglasio da u prethodnih devet godina nije izgrađena nijedna podzemna garaža u glavnom gradu.

Zastupnik španske komapnije "Asignia" Antonio Peres Montes rekao je da Beograd i Srbija imaju ogroman potencijal i da bi ta firma želela da učestvuje u projektu.

V. d. direktora Parking servisa Andrija Čupković rekao je da u centru grada fali između 3.000 i 5.000 parking mesta, a u širem centru grada 10.000.

Predsednik Privredne komore Srbije Željko Sertić rekao je da su Srbija i Beograd postali zanimljivi za strane investitore i dodao da španska kompanija nije jedina koja je zainteresovana za saradnju.

- Nama je svejedno da li se radi o javno-privatnom partnerstvu ili koncesiji, važno je da državni interesi budu zaštićeni i da u projektima učestvuju i domaće komapnije - rekao je Sertić.
 
Ovoga se sjete pred svake izbore bice 0000 novih garaza
 
u teoriji bi moglo dobro da ispadne da se neke od ovih garaža naprave, i da se sa paralelno sa gradnjom istih uradi sledeće:
-ukidanje parking mesta tamo gde ona smetaju
-ukidanje kosih ili pod pravim uglom parking mesta, i umesto njih praviti uzdužna parking mesta, zarad povećanje trotoara.
-povećana kontrola i odnošenje nepropisno parkiranih vozila.


druga stvar. kakva je ovo karta beograda gde su bulevar kralja aleksandra i brankov most spojili u jednu ulicu. a koliko vidim nije ucrtan ni terazijski tunel, kao i most na adi, kao i ulica marka hristića na novom beogradu,

nedopustivo za list kakav je politika.
 
direktor":1ozpsm8m je napisao(la):
Ovoga se sjete pred svake izbore bice 0000 novih garaza

Мислим да ће једино реализовати онај паркинг испред Пинкија. За то им треба само фарба и четке да означе паркинг места. То је само наставак иживљавања над Земуном које спроводе задњих 20-так година.
 
petak 28.02.2014 | 18:19
"Lisice" za strana vozila
Izvor: Beta
http://www.b92.net/info/vesti/index.php ... _id=818019

Beograd -- Privremeni organ Beograda je danas dopustio "Parking servisu" da "lisicama" blokiraju vozila sa stranim registarskim tablicama, ako nije plaćeno parkiranje.
8513377275310cd5ac400937.jpg


Služba "Beoinfo" je saopštila da je Privremeni organ Grada Beograda prihvatio izmene i dopune Odluke o parkiralištima koje se odnose samo na vozila sa inostranim registarskim tablicama.

Time je "data je mogućnost 'Parking servisu' da primenom prava zadržavanja, a u skladu sa Zakonom o obligacionim odnosima, postavi 'lisice', to jest uredjaje kojima se sprečava odvoženje vozila ukoliko vlasnik ili vozač vozila sa stranim tablicama nije platio parkiranje, te mu je izdat nalog za plaćanje dnevne karte", piše u saopštenju.

Ta odluka je obrazložena time što je Privremeni organ grada Beograda utvrdio da ukupan dug vlasnika vozila sa stranim registarskim tablicama za parkiranje u poslednje tri godine iznosi više od 378 miliona dinara.

Beogradska vlast objašnjava da vozači vozila sa stranim registarskim tablicama koriste to što ih nije moguće identifikovati preko evidencije MUP-a, a nije moguće ni pokrenuti postupak za naplatu potraživanja sudskim putem jer su stranci.

Privremeni organ Grada Beograda izričto ukazuje da se današnja odluka "ne primenjuje na automobile sa domaćim regsitarskim tablicama, odnosno tim automobilima nije dozvoljeno stavljati lisice, i za njih režim plaćanja parkinga ostaje isti kao i do sada".

Grad Beograd, piše u saopštenju, pregovara sa MUP-om Srbije o povezivanju sa informacionim sistemom pogranične policije kako nijedno vozilo sa stranim tablicama koje duguje za parkiranje ili za saobraćajni prekršaj, neće moći da napusti teritoriju Srbije dok se te obaveze ne plate.

Takav sistem postoji u mnogim zemljama Evrope, piše u saopštenju.
 
Vrh