Šta je novo?

Parkiranje - zone, garaže,...

Parking u "žutoj traci"
M. PRELEVIĆ , 22.09.2008

DESETAK automobila bilo je i u ponedeljak oko podneva parkirano u "žutoj traci" u Svetogorskoj ulici, bez obzira što je i samo kretanje, a ne samo zaustavljanje u njoj - najstrože kažnjivo. Automobile bahatih vozača, koji već duže vreme koriste nezainteresovanost Saobraćajne policije, "pauk" ni posle nekoliko sati nije odneo.
Za to vreme, brojni taksisti i vozači čak pet linija javnog prevoza, koliko ih prolazi kroz Svetogorsku, morali su da se provlače kroz zakrčenu ulicu.

Ovo je samo jedan od primera nepoštovanja "žutih traka", rezervisanih za vozila GSP i taksiste, koje su trenutno iscrtane u 24 gradske saobraćajnice. Iako vozačima "običnih" automobila prete kazne i do 10.000 dinara, mnogi se ne ustežu da zakrče opterećene beogradske ulice, pogotovo "u špicu".

Branko Smiljanić, zamenik sekretara za saobraćaj,objašnjava da je Saobraćajna policija zadužena za brigu o "žutim trakama", ali da se one ne poštuju uvek.
- Najteže je na Brankovom mostu, jer je, posebno u "špicevima", teško prohodan, pa policija ponekad progleda vozačima kroz prste. Slično bude i na još nekim lokacijama u gradu - kaže Smiljanić. - Često se vozači i parkiraju u "žutoj traci", pod izgovorom da treba samo nešto da završe na nekoliko minuta. Ali, "pauk" "Parking servisa" može da reaguje samo na poziv Saobraćajne policije.

Branko Smiljanić dodaje da je već urađena studija o tome koje bi se još ulice mogle ofarbati u žuto i tako učiniti prohodnijim za javni prevoz. Ipak, njeno sprovođenje moraće da sačeka neko vreme, dok se u tim saobraćajnicama ne stvore svi uslovi za uvođenje "žutih traka".

Sekretarijat za saobraćaj je, u želji da apeluje na vozače da poštuju ograničenje, krajem avgusta započeo akciju "Pomeri se s puta, kad je traka žuta". Nalepnice sa tom porukom krase sva vozila javnog prevoza, a vozačima su deljeni i flajeri. Cilj je da se javni prevoz ubrza, kako bi ga koristilo što više Beograđana. To bi, smatraju stručnjaci, moglo da ublaži saobraćajne gužve u centru grada.
Problem nepropisnog parkiranja nije ograničen samo na "žute trake". Omiljeni "parking" beogradskih vozača su i krajnje trake Bulevara kralja Aleksandra, ali i ulice Vojvode Stepe i 27. marta.

PATROLE
VOZAČ koji prekrši propise može da bude oglobljen čak sa 10.000 dinara. Osim zbog nepoštovanja saobraćajne signalizacije, policija takve tereti i zbog korišćenja saobraćajne trake koja nije namenjena putničkim vozilima. Patrole policije obično su vrlo ažurne u Ulici kneza Miloša i u Radničkoj, ali ih u Požeškoj ili u Vojislava Ilića ima tek ponekad.
извор Новости
линк http://www.novosti.rs/code/navigate.php?Id=14&status=jedna&vest=129076&datum=2008-09-23
 
Ma šta znači tih 10000 dinara (~130€) onom ko vozi auto od 30 i više hiljada €... :notok: :bash:
Prvi put kazna i opomena, sledeći oduzimanje dozvole i automobila na 5 dana, pa sledeći na 10, pa 20, 40, 80, pa neće više nikom da padne na pamet da se parkira gde ne treba... Naravno, sa sadašnjim zakonom ništa od toga... :bash:
 
Dzaba i taj zakon i iscrtavanje zutih traka kad oni ne sprovode taj zakon. Ne razumem zasto se kao sto je pomenuo doticni gospodin nekome dopusta da na Brankovom mostu vozi zutom trakom u spicu. Ili da otvore tu traku za sve ili neka kaznjavaju. Ovako svi ostali koji postuju zakon kao i obicno ispadaju budale. I ta se poruka stalno salje ljudima u zemlji Srbiji - zezni zakon pa ce ti biti progledano kroz prste i bolje ces proci.
 
Khrm, za Brankov most im je makar lako, otvore deo ograde, postave jednu interventnu (ionako im je stalno dosadno), pa ako ideš žutom trakom, pa-pa... Nije mi jasno, zaista, što to ne urade?
 
Ne rade, jer nemaju nalog ada rade!

Svetogorska ima sada, problem posle biserne rekonstrukcije nema više parking mesta, stavili su stubiće i proširili trotoar.

Ranije su se vozači pentrali po trotoaru i sve trake su bile prohodne jer je opšte poznato da nijedan vozač neće da blokira drugog, očigledno da se vozači više plaše drugih vozača, (recimo da im ne naprave neku štetu na kolima, nego policije, koja je em nezainteresovana, em nemotivisana, em ih nema dovoljno em nemaju naloga da rade baš to.

Ovo je jedan od primera da je posle rekonstrukcije stanje unazadjeno, jeste lepše, jeste kvalitetniji kolovoz ali čemu sve to kad ne možete da prođete (čemu saobraćajnica kad nema saobraćanja). :notok: :notok: :rant:
 
To sto se desava u Lole Ribara je van svakog komentara. Ono sto mi je zanimljivo vezano za saobracaj u posebnim trakama je Moskva, u kojoj se cela traka (da, cela traka) moze zakupiti od strane bilo kog pojedinca i koristiti na odredjeno vreme. Naravno, tamo su ulice sa po 12 traka uobicajena stvar, samo me zanima kako se to regulise. Takodje je interesantna stvar koja postoji u svetu a to su stubici na pocetku trake koja je rezervisana za javni saobracaj i koji se spustaju kada naidje bus i zatim ponovo podizu kako drugi ucesnici ne bi usli u tu traku. Traka je celom duzinom izolovana od ostalih traka ivicnjacima, poput tramvajskih bastica samo sa visim ivicnjacima. Jedino mi nije jasno sta se desava kada se jedan bus pokvari, kako ga sledeci obidje. Druga interesantna stvar koju sam video je resenje za jednosmerne uluce, sasvim jednostavno i funkcionalno - metalna resetka koja sa nazubljenim siljcima koji su postavljeni da strce u smeru u kom nije dozvoljeno kretanje tako da auto koji se regularno krece samo je svojom tezinom pritisne i spusti, dok ona vozila koja krenu u suprotnom smeru probuse gume :lol:
 
Ја подржавам смањење паркинг места у центру, улице су лепше, више је места за пешаке...

Разумем потпуно незадовољство возача, али та навика одласка до трафике колима, петоминуташење, обавезно паркирање тачно ипред жељене локације је по мени један велики доказ да људи овде размишљају само о себи. Навикли да све може да прође, да је све дозвољено.

Да ли је боље било правити још више паркинг места док се не изграде гараже, за које знамо да нису довољне да реше проблем, док се не изграде мостови, метро, УМП, обилазница... Ја мислим да није, нека људи схвате где живе, немамо инфраструктуру за оволики број аутомобила, никада у центру неће бити довољно паркинг места и то треба имати у виду.

Сећам се када су реконструисали улицу краља Милана, каже новинар Неши Богдановићу како је то супер и да би баш било лепо када би је проширили за још по једну траку на шта му овај одговара помало зачуђено како је њихова идеја да прошире тротоаре, подигну ивичњаке како би спречили паркирање, да је циљ да се смањи број аутомобила у центру а не да се повећава. На жалост, очигледно се од те тактике одустало па смо добили тротоаре као што су они у Булевару и Француској. И опет недостају паркинг места.

Ово за Москву не знам, нисам на жалост био тамо, али сам чуо од људи који су били да су наше гужве мачији кашаљ за ондашње. На крају је мој "поуздани извор" одустао и од обезбеђеног превоза и од таксија и кретао се метроом пошто није хтео да губи сате у колима.
 
Ako smanjujes broj parking mesta na ulicama, onda moras pruziti neku alternativu. Dosli smo dotle da ni stanari nemaju gde da ostave svoj auto (moj primer :rant: ). Resenje su blokovske garaze, za stanare besplatne.

Takodje, ako neko zeli da smanji saobracaj u centru, on to moze da ucini restrikcijom ulaska automobilima, ali takodje mora da pruzi alternativu. Tu bi najbolje posluzio metro... GSP sa druge strane to svakako nije jer je i on deo saobracajne guzve, pa se cesto desi da je i odlazak pesice brzi nego vozikanje prevozom do centra.
 
Влада":xgwautzb je napisao(la):
Ја подржавам смањење паркинг места у центру, улице су лепше, више је места за пешаке...

Разумем потпуно незадовољство возача, али та навика одласка до трафике колима, петоминуташење, обавезно паркирање тачно ипред жељене локације је по мени један велики доказ да људи овде размишљају само о себи.
Apsolutno se slažem! I ja zaista, nikako, ali nikako ne mogu da razumem ljude koji se toliko žale na parkiranje u Beogradu, makar ne u centru. Na drugim mestima je haos, ali ja u centru uvek, i uvek uspem da nađem mesto da se parkiram gdegod da idem (Osim par puta petkom ili subotom uveče je teško naći mesto u ulici na Starom Gradu, ali tada je slobodna garaža kod Skupštine, sad što je meni brže da stignem prevozom, to je druga stvar.). I to nađe mesto u okviru 5 minuta pešačenja, a najčešće 2-3 minuta.

Isi je problem i zašto kod nas nije zaživeo park and ride, jer oni očekuju da im se kola popnu na sedmi sprat, i stanu u hodniku ispred vrata, po mogućnosti.
 
Ambassador":1uy3pgs1 je napisao(la):
Isi je problem i zašto kod nas nije zaživeo park and ride, jer oni očekuju da im se kola popnu na sedmi sprat, i stanu u hodniku ispred vrata, po mogućnosti.
Park and ride je kod nas bio retko debilno resenje. Treba da se kroz guzvu i haos preko mostova probijes do Sava Centra, a onda te autobusom kroz taj isto haos u centar voze i posle vracaju na parking. Mozda je to bilo dobro reseje za nekoga ko ima zaista puuuno slobodnog vremena, ali za obavljanje posla u gradu malko teze.
 
Slazem se u potpunosti sa Vladom a na P&R mozes da zaboravis ako nemas metro - sto mi nemamo. :(
 
Nepropisno parkirani kod „Parking servisa”
Autor: M.N. | 06.10.2008. - 18:00
ras-v.jpg

Nepropisno parkirani kod „Parking servisa”

Svakodnevnana situacija u Ulici Starine Novaka: Niz automobila je nedozvoljeno parkiran na ostrvu između dve kolovozne trake u ovoj ulici, a ono što je zanimljivo je da se sve ovo dešava preko puta „Parking servisa“.

U „Parking servisu“ kažu da ne mogu da intervenišu kada se vozilo nedozvoljeno parkira, niti mogu da prate saobraćajne prekršaje. - Kazne za saobraćajne prekršaje kontroliše i propisuje Saobraćajna policija.

Tek kad oni procene da za vozilo nije dovoljna samo novčana kazna, nego vozilo ugrožava saobraćaj i potrebno ga je ukloniti, mi imamo pravo da reagujemo i uklonimo ga. Za sada nemamo nikakva patrolna vozila kojima bismo mogli patrolirati i obaveštavati policiju o kršenju saobraćajnih propisa - kaže Branko Arsenijević, koji je u „Parking servisu“ zadužen za donosesa javnošću.

Vozači se najčešće parkiraju ovde jer žure i nemaju slobodnih parking mesta u blizini. - Najčešće mi treba samo nešto kratko da obavim u
blizini pa se privremeno parkiram. Nemam izbora jer u blizini nema slobodnih mesta za parkiranje. Nikad me policija ne vidi i ne kazni, jer se kratko zadržim – rekao nam je vozač koji je želeo da ostane anoniman.
извор Блиц
линк http://www.blic.co.yu/beograd.php?id=59851

Е мој Бранко, па шта ће ти патрола за нешто што ти се дешава испред носа.
 
A sta reci tek na parkiranje u 27. Marta i Kraljice Marije na tramvajskim sinama a tu se nalazi sediste doticne monopolske firme (ovo su S. Novaka je njihoha auto-skola, pa odmah na startu vozaci pocetnici se okurazuju da parkiraju gde im je zgodno). A takva policija koja je opisana u izjavi ovog anonimnog vozaca je conditio sine qua non za ovakav izgled nasih ulica.
 
Bez novih garaža u centru

Gradski sekretar za saobraćaj Dragoljub Đakonović izjavio je da ne bi trebalo graditi garaže u centru grada. Prethodna gradska uprava je, međutim, upravo gradnju javnih garaža predstavljala kao način da se reši hroničan problem nedostatka parking mesta. Čak je i napravila raspored gradnje na 12 lokacija. Izgleda da, za sada, od tih planova nema ništa.

- Ne treba praviti garaže u centru grada. Ukoliko pretvorimo nekoliko ulica u centru u pešačke zone, pogotovo Kralja Milana, pitam se kako će svi automobili doći do tih garaža. Takođe, izričito sam bio protiv gradnje garaže u Pionirskom parku - izjavio je Đakonović.
http://www.blic.co.yu/beograd.php?id=63281#end

U pravu je čovek, šta će nam garaže?
 
Паркинг место – шоферска туга
Паркирање би постала привилегија богатих уколико би било укинуто временско ограничење за остављање возила у центру града
34rghv6.jpg

Недостатак паркинг места један је од великих проблема са којима се свакодневно сусрећу возачи. Они вештији, уз мало среће, брзо пронађу простор за двоточкаша у кругу двојке где на једно место претендује бар пет аутомобила. Таква срећа не прати 17.000 возача који сваког јутра изгубе најмање пола сата кружећи централним улицама тражећи слободно место.

Већина, иако на бројним паркиралиштима у центру града има слободних места, не жели да ту и остави аутомобил. Углавном је разлог цена – неће да плате 40 динара сат паркирања у „црвеној зони” јер могу да оставе кола само један сат, а после тих 60 минута морају да одвезу возило у другу зону, која је неколико километара даље. Управо због тога, остављају кола на паркиралиштима где се не наплаћује услуга, јер не морају да излазе са посла и на брзину одлучују где да препаркирају аутомобил.

Бранко Арсенијевић, задужен за односе с јавношћу у „Паркинг сервису”, сматра да цене паркирања нису високе, већ да је возачима највећи проблем временско ограничење које су на захтев градског Секретаријата за саобраћај урадили стручњаци Саобраћајног факултета у Београду.

– Поједини стручњаци сматрају да би требало укинути ограничење за паркирање, али је тешко очекивати да то буде примењено. У том случају би возачи плаћали неупоредиво већу цену паркирања, па би оно било привилегија богатих. Главни циљ увођења зона за паркирање је да што више грађана може да остави свој аутомобил у центру града док не обави посао – каже Арсенијевић.

Возачима који сваког јутра грозничаво траже слободно паркинг место саветује да аутомобил оставе испред зграде и да на посао крену јавним градским превозом. Сматра да је то јевтиније и да се неће нервирати тражећи слободно место за аутомобил.

Последње две године, надлежни у претходној градској управи, урбанисти, саобраћајци и неколико секретаријата разматрали су проблематику паркирања у центру. Закључили су да је решење у изградњи нових гаража испод земље. Томе у прилог иде и Генерални урбанистички план којим је предвиђено да само у ужем центру града буде изграђено 15 гаража. Локације на којима се помињала њихова градња су између осталог, на Цветном тргу, Славији, код цркве Светог Марка, на Аутокоманди, испод Каленић и Палилулске пијаце, у Рузвелтовој улици, испод Страхињића бана, код „Градић Пејтона”, Београдског драмског позоришта, Робне куће „Земун”, испод „Пинкија”, Народне библиотеке, Трга Републике ...

Драгољуб Ђаконовић, секретар за саобраћај, тврди да велики проблем паркирања у центру града не треба решавати изградњом нових гаража, којима није место у ужем центру града. Он апелује на возаче да не долазе колима у град, па сматра да је нелогично да их охрабрује градњом нових гаража.

– Изградњом подземних гаража проблем се не решава. Противник сам да се паркиралишта праве у „срцу” града у улицама које ће, једног дана када се изгради прва линија метроа, бити пешачке зоне. Гараже у центру требале би да се налазе унутар блокова, између зграда, где би станари остављали своје аутомобиле – рекао је Ђаконовић.

Д. Спаловић
[објављено: 11/11/2008]
Izvor: Politika
Link: http://www.politika.rs/rubrike/Beograd/Parking-mesto-soferska-tuga.sr.html
 
Pa koju je skolu zavrsio ovaj "gospodin"??? Izgradnjom garaza se problem ne resava? Privilegija bogatih? Da nije iz penzionerske partije?

Nadam se samo da nece imati pravo glasa kada se ovakve odluke budu donosile!
 
U pravu je kada kaze da se izgradnjom parkinga u centru samo stimulise dolazak sve vise i vise automobila u grad. Nije mi jasno cime su svi ti ljudi koji danas "moraju" u centar kolima pre par godina dolazili do svojih odredista kada je bilo bar 40% manje automobila a prevoz je bio losiji. I zasto sam ja kao poreski obveznik koji nema potrebu da koristi automobil i jos nekoliko stotina hiljada ljudi koji zive u centru ili koristi prevoz duzan da placam izgradnju garaze?
 
Neces placati izgradnju garaze posto ce se one graditi uglavnom privatnim kapitalom (naravno, ako vlast ne promeni misljenje). Drugo, kako bi se centar sve vise prekonfigurisao u pesacku zonu, na obodima te zone ce morati da postoje parkiralista, a nadam se da ce jednog dana ispod samog centra prolaziti i neki tunel koji ce povezivati sva ta parkiralista.

Drugo, u centru se tradicionalno, a i u buduce ce se nalaziti sudovi, administracija, ministarstva itd. tako da je dolazak u centar neizbezan, pa cak i jednoga dana kada se Beograd "razbije" na manje centralne zone (NBG, BB itd.).
 
Dolazak u centar jeste neizbezan, tu nema spora, ali ne moraju svi dolaziti kolima (ovo sve govorim u buducem vremenu, kada prevoz bude jos bolji i raznovrsniji). Treba stvoriti takav sistem da se ljudima uopste ne isplati koristitii sopstvena vozila, od izgradnje metroa sto je vec postalo klise kad se govori o resenju saobracajnih guzvi pa sve do visokih taksi, registracija i cene goriva za pojedince. A kada su garaze u pitanju, onu najskuplju smo platili svi, a 95% ljudi je nije ni videlo, tj koristilo.
 
Zaboravljas da investicija u garazu, kada se isplati posle 10-15 godina, donosi profit gradu i puni budzet. Tako da, nisu poreski obveznici "opljackani" za garazu.

Gradjanima treba omoguciti sve komfore lagodnog zivota, tj. dostici stadijum opsteg blagostanja. Posto veliki broj ljudi koristi automobili, za koje placaju lizinge, poreze, osiguranja i ostalo (cime takodje pune budzet), zasto bi oni bili kaznjavani time sto su sebi priustili auto.

Sa druge strane, pogledaj mape bilo kog zapadnoevropskog grada i videces da je koncentracija garaza u centru uvek jako velika. S' obzirom da su ti gradovi u mnogo daljem stadijumu razvoja od Beograda, sigurno su za takvu organizaciju parkiranja imali dobre razloge.
 
Imao sam to u vidu, naravno i nisam rekao da su obveznici opljackani. A gradjanima neka se omoguci pun komfor zagadjenja zivotne sredine pa kroz 50 godina neka se guse u sopstvenoj gluposti. A ti uporedi porez na automobil u, recimo, Holandiji, koliko kosta kupovina i registracija istog i u SAD koje su po meni negativan primer pa proceni da li je stimulativno koristiti i posedovati ga (srazmerno sa BDP-om). Treba li slediti SAD ili Holandiju?
 
Zato sam i stavio "opljackani" pod navodnike...

Kroz 50 godina ce zemljom saobracati samo elektricna vozila i vozila na ekoloski cist pogon, posto ce nafta verovatno nestati (po mnogim studijama i analizama).

A to da li treba stimulisati ili sputavati kupovinu automobila je Drzava pokazala osnivanjem preduzeca Fijat Srbija zajedno sa italijanskim partnerom, i ocekivanom proizvodnjom od oko nekoliko stotina hiljada vozila godisnje. :)
 
И инвалиди би да се паркирају
Представници удружења особа са инвалидитетом затражили од града и Републике да им омогуће несметано паркирање и заштите их од несавесних возача који им узурпирају паркинг места

У Београду постоји 824 паркинг места која су резервисана за инвалиде, али их често узурпирају неодговорни возачи. Због тога су представници неколико удружења особа са инвалидитетом на јучерашњем округлом столу одржаном у склопу акције „И ми бисмо да се паркирамо” затражили од „Паркинг сервиса”, Секретаријата за саобраћај, комуналних инспектора, као и Министарства за рад и социјалну политику да им омогуће несметано паркирање тако што ће најстроже кажњавати овакво немарно понашање несавесних грађана.

Инвалиди су инсистирали и на увођењу казнених поена за возаче који се паркирају на места намењена њима, што су представници града и Републике у начелу подржали, али су истакли да је претходно неопходно подићи ниво свести становништва. Нагласили су и да су успели да спрече манипулацију налепницама којима особе са инвалидитетом обележавају своја возила. Тако је Раденко Вуковић, директор Сектора за послове развоја и организацију паркинг контроле у „Паркинг сервису”, рекао да су до 2003. године ове налепнице могле да се купе на бувљаку, па су их многи возачи лепили на аутомобиле како би избегли плаћање паркинга.

– Имали смо случај да се једна особа шест месеци паркирала испред наше зграде у Улици Старине Новака тако што је на колима имала налепницу намењену инвалидима. На крају смо утврдили да је реч о студенту Грађевинског факултета који уопште није био инвалид – казао је Вуковић наводећи један од безброј примера злоупотребе ових налепница.

Јелена Котовић, испред Министарства за рад и социјалну политику, нагласила је да ће предложити надлежним министарствима измену законске одредбе према којој особе са инвалидитетом ове налепнице могу да користе само у месту пребивања.

– Недопустиво је да неко ко је инвалид и живи у Београду не може да се паркира у Новом Саду или Нишу, јер му маркица важи само на територији главног града. Покушаћемо да то изменимо и да вам омогућимо да несметано паркирате аутомобиле не само у свим местима у Србији, већ и у другим земљама. Да бисмо то постигли инсистираћемо на увођењу јединствене налепнице која ће важити свугде – поручила је Јелена Котовић особама са инвалидитетом.

Представници инвалида тада су затражили да „Паркинг сервис” буде ажурнији у одношењу возила која узурпирају простор намењен овој категорији становништва, али су добили добро познат одговор: „Морамо прво да добијемо налог од комуналне инспекције”. Директори „Паркинг сервиса” рекли су да уколико претходно не добију налог немају овлашћења да односе возила таман да се она паркирају на сам улаз у јавну гаражу. Тада су се у расправу укључили и комунални инспектори више београдских општина који су истакли да их у обављању посла кочи Закон о комуналним делатностима.

– По закону ми не можемо одмах да однесемо возило које је непрописно заузело простор намењен инвалидима, већ морамо да чекамо сат времена, па тек онда да доведемо „паука” – жалили су се комунални инспектори.

Представници неколико удружења особа са инвалидитетом покушали су да се изборе и за увођење лифтова у јавним гаражама, као и тоалета који би одговарали њиховим потребама. Они су указали и на проблем недостатка паркинг места за ову категорију суграђана, али су их из Секретаријата за саобраћај уверили да ће, за почетак, добити два места за паркирање испред Палате правде.

Н. М.
[објављено: 15/11/2008]
извор Политика
линк http://www.politika.rs/rubrike/Beograd/I-invalidi-bi-da-se-parkiraju.sr.html
 
"S.K. Global Development" priprema izgradnju komercaijlnog podzemno-nadzemnog garažnog objekta na Vračaru
28. 11. 2008. | 11:21
garaza_121107.jpg

Preduzeće „S.K. GLOBAL DEVELOPMENT“ iz Beograda priprema investiciju u izgradnju podzemno-nadzemnog garažnog objekta u Baba Višnjinoj ulici 38-42 u Beogradu.

Investicija se nalazi u fazi izrade tehničke dokumentacije i pribavljanja potrebnih dozvola i saglasnosti.
Izvor: eKapija
Link: http://www.ekapija.com/website/sr/page/206847
 
milance":1ddcf5ba je napisao(la):
Da ponovim - ja sam govorio o tome da je DUP idiotski napravljen za taj deo. Ne moze moja majka od 60 i kusur godina da ide i da nadgleda sta ce mozgovi iz gradske uprave tu da posade. Nije na kraju krajeva to ni njen posao. Takvi projekti oslikavaju (ne)sposobnost ili nezainteresovanost onih koji planiraju i odlucuju o kvalitetu zivota ljudi u gradu. Nije sporno da je garaza potrebna ali je sporna njihova volja ili znanje/umece da nadju nacin da rese taj problem nenarusavajuci skladnosti i zivot u tom kraju. Ovako ispada pobogu da su ti ljudi krivi sto se nisu bunili na vreme. Gde je tu logika?
Prevideo sam ovaj post.

@Milance
Ako si mislio da je DUP idiotski, ti i ja nemamo nista od toga ako ti to samo meni i tvojoj uzoj porodici saopstis. Rasprave o DUP-u su uvek jako interesantne jer ljudi koji se interesuju za svoj kraj dodju da iznesu svoja vidjenja/primedbe/zahteve koji onda mogu da se uzmu u razmatranje ili obzir. Tvoja majka je (nadam se) sa svojih 60 godina vitalna i zasto ne bi otisla i razmenila par ideja sa planerima, komsijama i ostalima. To nije idiotski vec ljudski.
Ja mislim da se skladnost na Vracaru vise narusava time sto u bilo koje doba dana ne mogu kolima da prodjem kroz Njegosevu ulicu jer su ljudi parkirani u svim mogucim trakama, na trotoarima, na zelenim povrsinama itd. O jadnim putnicima autobusima da ni ne pricam koji ponekada po 15 minuta cekaju dok neki gospodin ne pomeri auto (sva cetiri na pet minuta dok popije kafu). Stanari postojecih zgrada vise nemaju gde da ostavljaju automobile.
 
Vrh