Šta je novo?

Pančevački most

Ми на форуму, здава логика и свако нормална бира 1.
Власт ће изабрати 2.

Људи бре, пара нема, наш друштвени производ је мизеран и неспособан да створи нову вредност. Ове штицоване цифре које Мали представља су само мехур сапунице. Американци могу дако да живе јер кад год затреба, направе конфликт и после пљачкају. А ми? Шта нама треба тај систем кредтинго задуживања да би привлачили стране инвеститоре, који профит извлаче из земље?
 
I gazela i Brankov su rekonstruisani bez zatvaranja. Ako je tehnički izvodljivo neka se tako radi i Pančevac. Jer ova agonija sa njim neće prestati.
 
За мене постоји велика разлика у речима ремонт (ревитализација) и реконструкција.
Прво значи довођење у пројкетовано изворно стање. Подмлађивање. Друго значи промена изворних карактеристика. Прво се може по мени радити док постоји саобраћај, друго захтева потпуну обуставу.
 
Ми на форуму, здава логика и свако нормална бира 1.
Власт ће изабрати 2.

Људи бре, пара нема, наш друштвени производ је мизеран и неспособан да створи нову вредност. Ове штицоване цифре које Мали представља су само мехур сапунице. Американци могу дако да живе јер кад год затреба, направе конфликт и после пљачкају. А ми? Шта нама треба тај систем кредтинго задуживања да би привлачили стране инвеститоре, који профит извлаче из земље?
Nema se para a namerava se da se ruši Stari savski most i gradi novi. ;)
 
Ograda se nije ni potrudila.

Liči na deo u uglu sa nekog snimka železničkih kamera, zbog visine samog snimka.

Ipak ne, izgleda kineska kamera sa osmatranja mosta, pa snimljen monitor telefonom.
 
Poslednja izmena:
Romantika, sa sve paljevinom iz distrikta
20220601_200845.jpg
 
Панчевачки мост и његова ближа околина (Депонија, Богословија, Вилине Воде и Крњача) највеће су ругло овог града. Мене је срамота уколико неки странац прође туда. Естетика Бангладеша може да се осети из прве руке (без увреде за народ те азијске државе).

Када чујем "стручњаке" који уз оно ругло од моста хоће да накалеме трамвај, није ми добро.
Нисам ни ја стручан, али и сваки лаик може да дође до закључка да постоје две реалне опције за реконструкцију овог моста. Прва да се као у случају Газеле остави делимичан саобраћај преко моста, а друга је да се прво изгради нови мост (Ада Хуја), па онда да се крене са реконструцијом Панчевца. И пошто врсни стручњаци и очуси овог града не могу да се смисле коју опцију ће да изаберу тапкамо у месту већ минимум 15 година. Ругло само постаје веће ругло, распада се у све већим деловима.

Не треба ни додатно спомињати да се идеје о неким новим мостовима узводно од Панчевачког могу прочитати наћи на Беобилд форуму. Нада да ће Лева обала Дунава некада ући у 21. век све више умире...
 
Koliko bi bilo moguce da se rekonstruise sa delimicnim saobracajem, a da se to uradi valjano, ne znam. Čak i da se nocu totalno zatvara, osim za hitne slučajeve. Ma tesko, bez totalnog zatvaranja - nema da se uradi valjano.

Da ide preko njega tramvaj, ne znam koliko je izvodljivo zbog tehnickih mogucnosti, sem ako se ne proširuje sa obe strane, to je jos teza rekonstrukcija i prepravka. Imamo most sa dva zeleznicka koloseka i dve trake po smeru, oglavnom veoma opterecen, plus da mu se dodaju tramvajski koloseci, ovakvom kakav je - tesko...Sve i da se resi, vrlo izazovan i tezak projekat.
 
Da ide preko njega tramvaj, ne znam koliko je izvodljivo zbog tehnickih mogucnosti, sem ako se ne proširuje sa obe strane, to je jos teza rekonstrukcija i prepravka. Imamo most sa dva zeleznicka koloseka i dve trake po smeru, oglavnom veoma opterecen, plus da mu se dodaju tramvajski koloseci, ovakvom kakav je - tesko...Sve i da se resi, vrlo izazovan i tezak projekat.
Постоји много једноставнија, много практичнија, много "еколошкија" опција - да се изгради трамвајско-бициклистички мост пар километара узводно. Није моја идеја, него идеја форумаша који су стручнији од мене. Тај мост би се наставио на новоизграђени булевар. Ех, ипак само у највећим сновима можемо да замислимо да један део града буде више оријентисан на јавни превоз и бицикл, и то слепо црево као што је Лева обала...
 
Ako mene pitas, prvo most na Adi Huji i SMT do laste da se stvori alternativa za automobilski saobracaj koji bi tu bio dugorocno usmeren.
Cim se to zavrsi sledi rekonstrukcija pancevca tako sto se zatvori jedna polovina za rekonstrukciju, a druga ostavi za autobuse i hitne sluzbe. Dodati po zutu traku sa svake strane da se dobije 3+3. Sto se tice tamvaja preko pancevca to je komplikovana prica, pre bih voleo da vidim da idu tom zutom trakom i da redovne autobuske linije postanu tramvajske jer su zrele za povecanje kapaciteta. Onaj dodatni most sto je ucrtan u PDR mi je malo buzdevina iskreno.
Kad se rekonstruise pancevac, onda moze da se pravi tramvajsko-biciklisticki do Dorcola i mislim da je to najbolje za tramvajski saobracaj, a da linije koje sada saobracaju postanu zglobne trolejbuske.
 
Слажем се, тако би најрационалније требао да изгледа процес обнове Панчевачког моста и решавање саобраћајних мука тих делова града и шире.
Само, прво мислим да није нужно чекати завршетак СМТ-а. Предалеко су ти делови града да је неопходно да се одмах повежу. Додуше без завршетка тог посла град би био доста осакаћен. Ипак за ове примарне потребе тразнита преко Дунава није нужно. Друго, мислим да је трамај преко Панчевца у сваком облику лоша идеја. Да ли игде у свету постоји један мост који је и друмски и железнички и трамвајски? Исто, не мислим да је добра идеја да се трамвајска мрежа гради преко Зрењанинског пута. И тај пут је као наставак Панчевца хорор сам по себи, и не видим да би се трамвај ту уклопио.
 
Ako Pancevacki most ne moze da doceka SMT onda prvo njega rekonstruisati na nacin koji sam naveo pa onda raditi SMT.
 
"" .... Друго, мислим да је трамај преко Панчевца у сваком облику лоша идеја. Да ли игде у свету постоји један мост који је и друмски и железнички и трамвајски? Исто, не мислим да је добра идеја да се трамвајска мрежа гради преко Зрењанинског пута. И тај пут је као наставак Панчевца хорор сам по себи, и не видим да би се трамвај ту уклопио ... "
Hm...
Postoji ,cak sa bočnom mrežom... Zrenjaninski put sa limenkom samo bi prešao u narednu bolju fazu, poput metarmofoze starog dela (Carigradskog) smederevskog puta u bulevar ( stari naziv Revolucije) novi kralja Aleksandra
Eh ...Limenko je dugo vremešno a visoko kapacitetno čudo i jos pride ide na struju ... :)
 
"" .... Друго, мислим да је трамај преко Панчевца у сваком облику лоша идеја. Да ли игде у свету постоји један мост који је и друмски и железнички и трамвајски? Исто, не мислим да је добра идеја да се трамвајска мрежа гради преко Зрењанинског пута. И тај пут је као наставак Панчевца хорор сам по себи, и не видим да би се трамвај ту уклопио ... "
Hm...
Postoji ,cak sa bočnom mrežom... Zrenjaninski put sa limenkom samo bi prešao u narednu bolju fazu, poput metarmofoze starog dela (Carigradskog) smederevskog puta u bulevar ( stari naziv Revolucije) novi kralja Aleksandra
Eh ...Limenko je dugo vremešno a visoko kapacitetno čudo i jos pride ide na struju ... :)
Ех, тај Булевар поред отпада, вулканизерских радионица, стоваришта, плацева за половне аутомобиле, разних велепродавница, фабрика и радионица,већине породичних кућа полузавршених, без фасде, не знам како би се уклопио :D.
 
Apsolutno se slažem sa Došljakom, preduslov da se krene u bilo kakvu urbanizaciju celokupne leve obale, jeste sređivanje Zrenjaninca, da se konačno napravi ulica po uzoru na gradske bulevare, znači: normalni trotoari, krštena rasveta, zelenilo i drvored.

Bez sređivanja Zrenjaninca, ne treba ni pokušavati sa bilo kakvom urbanizacijom naselja.
 
Nije bilo istaknuto ograničenje, što znači da važi 80km/h. A ovo sa 50 km/h je tako predvidivo i glupavo, a krajnje nebezbedno. Sada će neki da poštuju i voziće tih 50 km/h, a neki će kao i do sada voziti 80km/h ili 100km/h, a takve razlike između brzina su i najčešći uzrok nesreća.
 
Vrh