Šta je novo?

Pančevački most

Pa rešenje već postoji u ZOBS-u, samo se slabo kontroliše i selektivno se primenjuje.

Generalno - što manje znakova, ograničenja i represija. Ograničenja i zabrane koje ostaju podići na realne vrednosti, a onda sprovoditi strogo i uz nultu toleranciju.
 
А то би могло да значи следеће: ограничење на мосту подићи на 70км/ч, поставити СТАЛНО снимање брзине на почетку и крају моста (са прорачуном средње брзине на том месту, и поставити патроле на излазима према Панчеву и Зрењанину, па заустављати у почетку и преносити у свим медијима. Даље, процес аутоматизовати и слати нарушиоцима на кућну адресу.
 
Šta predlažeš kao rešenje za bahate vozače ?
Јако просто, казниш неспособност. Направиш почвајз - цела крвна линија иде да лупа камен, идемо даље. Нема никакве потребе за бабонарикачко-шалтерушко-прашинарске мере као што су специфична ограничења и прописи којих има толико да се цео кор античке индијске књичевности постиди поред те гомилетине, специфичне за "квасацолике" културе
 

TRAGEDIJA U BEOGRADU: Udaren pešak na Pančevačkom mostu, vozač automobila pobegao​

NA Pančevačkom mostu jutros oko jedan sat iza ponoći dogodila se teška saobraćajna nesreća u kojoj je stradala jedna osoba.​

Oko 1 i 15 jutros vozač automobila udario je pešaka na Pančevačkom mostu u smeru ka gradu kod isključenja za Bulevar despota Stefana.

Od siline udara pešak je pao sa mosta u krug firme koja se nalazi ispod i na licu mesta je podlegao povredama.
Hitna pomoć je došla odmah na mesto nesreće, ali je samo mogla da konstatuje smrt.

Vozač automobila koji je izazvao nesreću udaljio se sa mesta događaja, a u toku je intezivna policijska potraga za njim i njegovim vozilom.

 
Овај мост јесте одвратна саобраћајница која је буквално постала опасност за животе оних који је прелазе, али овакво дивљачко и лудачко понашање нема везе са њом. Овде као решење видим неку сталну полицијску присмотру, неке стражаре да управљају саобраћајем. За боље нисмо!
 
Joe Peeps wrote :
'' Ех, тај Булевар поред отпада, вулканизерских радионица, стоваришта, плацева за половне аутомобиле, разних велепродавница, фабрика и радионица,већине породичних кућа полузавршених, без фасде, не знам како би се уклопио "

Misliš da je Carigradski drum bio bolji... al eto ga postade bulevar i to bulevarčina... :)

Nemam podatak o prosećnim brzinama po kolovoznim trakama (tj. po pravcu) Imam utisak da pravac ka ,,divljini,, ima i vece divljanje i više saobraćajki ...

Takodje bilo bi interesantno po pravcu na mostu uporediti i ,,crne brojke...
Isto tako verujem da pravac ka ,,divljini,, je bitno crnji...
Jbg... naš mentalitet...

Sve to buduci Zrenjaninski bulevar bi to u pozitivnom smislu i ujednačijo...
:)
 
Poslednja izmena:
"Мост захтева крв и душе да би остао читав."
 
Pancevacki most Mastercard.jpg
 
Стално мерење брзине и средње брзине на мосту ограничење на 70
 
Sad je već 50km/h. Ima poveće table koje su postavljene pre par nedelja. Niko živi ne vozi 50km/h, minimum je oko 60-70km/h u većini slučajeva, obično oko 80km/h.
 
50 је баш споро, али ја који га користим спреман сам на такве "жртве" ако би се поставила стална контрола и у суштини цео саобраћај био том брзином. Најгоре кад ти милиш, а сви око лете. И то је опасно.
 
Sad je već 50km/h. Ima poveće table koje su postavljene pre par nedelja. Niko živi ne vozi 50km/h, minimum je oko 60-70km/h u većini slučajeva, obično oko 80km/h.
Tako je.
Razlika je nekih 20 sekundi između 50km/h i 80km/h, jer realno ne možeš da voziš ćitavim mostom 80. Merio sam. teorijski je duplo oko 40. i to bez ikoga na mostu.
Ako treba za 20 sekundi da ginemo, daginemo.
 
JP „Putevi Srbije“ obaveštava da će se 29. juna, u periodu od 09.30 do 13.30 časova izvoditi radovi na demontaži i postavljanju nove pešačke i mostovske ograde na Pančevačkom mostu na državnom putu I B reda broj 47 i to:

• smer Pančevo-Beograd, na početku prilazne betonske konstrukcije, uzvodna strana, u levoj traci (km 3+919), pešačka ograda; • smer Beograd-Pančevo, neposredno nakon uključenja na most iz Višnjičke ulice, u levoj traci (km 4+294,), pešačka ograda i na nizvodnoj inundacionoj konstrukciji leva traka (km 2+189) mostovska ograda.

Radovi će biti obezbeđeni adekvatnom privremenom saobraćajnom signalizacijom i opremom.
 
Vrh