Šta je novo?

Pančevački most

Па има и пијаних и дрогираних. А и замишљених, блентавих, исподпросечно интелигентних... Јбг.

Али ово са оградом је срамно, ако ништа друго. Изгибе већ четворо људи.
Ograda mora i sa desne i sa leve strane kada se silazi sa mosta na pristupne rampe i obrnuto. Prosto je čudo da do sada nije neko sleteo na koloseke pred most.
 
I nikom ništa. Grad se vadi da je nadležna republika jer Pančevačkim mostom ide pruga. Ali to nije smetalo Stojčiću da se hvali prošle nedelje na TV-u kako će da prave nove rampe za Pančevac a ovamo izginuše ljudi jer nemaju ni normalnu ogradu.
 
Мало пинг-понг са инфомрацијама да разбијемо јанвности пажњу, мир-мир нико није крив...

А у суштини, цела нам је земља овако организована. Сви су подељени, кад се нешто деси нико није надлежан, кад се нешто уради, сви су заслужни.
 
Primetio sam juče da je Štrabag učestvovao u raščišćavanju posle sudara. Ko uopšte "održava" most?

Vozač BMW je zadržan u pritvoru. Voleo bih da neko izađe i kaže šta se desilo. Kako je kamion uspeo da završi okrenut u kontra smeru, prevrnut, raznesen a da auto ima oštećenje ko da je obično čukanje.
 
Kako je kamion uspeo da završi okrenut u kontra smeru, prevrnut, raznesen a da auto ima oštećenje ko da je obično čukanje.
Sa onoga kako bmw izgleda, izgleda kao da je on naleteo otpozadi, malo se zavukao ispod kamiona i pogurao ga dodatno. Noviji kamioni to imaju rešeno drugačije, sa jačom šipkom pozadi da onaj koji se zakuca u kamion i ne ode ispod. Elem, sa obzirom na kvalitet zastave i nedostatak fensi antilock i ostalih čudesa, to čukanje je bilo dovoljno da neki točak dodatno zablokira i povuče kamion u jednom pravcu. Pošto ivičnjaci na mostu nisu niski (imaju sigurno 20cm), udarac točka u isti je bio dovoljan da zaokrene kamion i da se on nađe na krovu. Posebno ako se uzme u obzir da je ta zastava samo napred teška (motor) i nije je teško obrnuti pri jačem skretanju. Ostalo se vidi na fotografijama.

Meni kao iskusnom gledatelju r/idiotsincars liči na to. ;)
 
Baš je splet okolnosti.... Zastava od nazad samo pokrivljen branik. Pritom ovo je stara zastava, nema ni pojaseve, a nije iskljuceno ni da je trula pa je kabina lagano odletela....
 
E baš taj branik nije smeo da se pokrivi previše. Generalno liči i da je odradio posao jer bwm izgleda sasvim dobro za preživljavanje.

Ima na linku ispod demo kako sve to igleda (loše i dobro);

 
Primetio sam juče da je Štrabag učestvovao u raščišćavanju posle sudara. Ko uopšte "održava" most?
Štrabag je zadužen za održavanje mosta, i to su metnuli ogromnu tablu na početku mosta, kad se krene sa Bogoslovije, gde piše nešto u fazonu: "Ulazite na deonicu puta koji održava PZP Beograd i ogroman logo Strabag". Mislim se u sebi, kad god prođem, baš su našli da reklamiraju firmu, tako što će se pohvaliti (ne)održavanjem Pančevca.
 
Kakve veze ima zaštitni signal rasputnice-stajališta Pančevački most sa bilo kakvom saobraćajnom nesrećom drumskih vozila?
Most godišnje pređu milioni drumskih vozila. Neki vozači su slabovidi, neki neiskusni, neki pijani, neki prvi put prolaze tuda. Na taj broj vozila, to je recept baš za ovakve stvari. Ljudi naglo zakoče, skreću, često sam svedok tome. Prosto, dešava se. A ne mora da se dešava - problem je prisutan već decenijama, i može lako da se reši.
 
Istina, čak je i moja sestra nakon što je položila stala na to crveno...dosta je neiskusnih vozača..možda je ovo i stranac koji ne zna...uz sve ostale "karakteristike" ovog mosta..nažalost recept za katastrofu.

Nije mi jasno šta im je problem ovde da stave odbojnu ogradu...? tih par hiljada evra bi najverovatnije spasila barem jedan život...bitno je da se ima za jarbol od 15m.

što kaže moj stari...Klintone što ga nisi srušio...
 
Koliko se sećam trubili su da nema uslova za stavljanje elastično-odbojne ograde, jer je kao preuzak trotoar...
 
CBDC2B52-0485-4506-A2D3-EDEE058DF79A.jpeg
 
 
Most godišnje pređu milioni drumskih vozila. Neki vozači su slabovidi, neki neiskusni, neki pijani, neki prvi put prolaze tuda. Na taj broj vozila, to je recept baš za ovakve stvari. Ljudi naglo zakoče, skreću, često sam svedok tome. Prosto, dešava se. A ne mora da se dešava - problem je prisutan već decenijama, i može lako da se reši.
Tačno, može lako da se reši, ali one čiji je to posao to zanima isto koliko zanima i one koji vode energetiku da li će EPS moći da proizvodi sutruju, one koji vode zdravstvo da li će imati ko da leči ljude...
 

Razgovor i sa projektantom iz CIP-a, koji je radio na projektu rekonstrukcije mosta, pre 15 godina.
 
Друмски да, железнички мора остати пошто је један од два преко Дунава.
 
Срушити и направити други. Никаква крпачина и реконструкција му не вреди.
Niko nije ni rekao da treba krpačina, već da je on taj koji prvi treba da se sređuje, bilo da se drumski deo ponovo izgradi na postojećem mestu, bilo da se gradi novi most pored njega, bilo neko treće rešenje, pre bilo kog drugog, jer ako on padne (figurativno), pada i ceo III Beograd, a ne da to bude Stari savski most. koji osim što škripi, nije ni po čemu drugom u kritičnom stanju (na stranu prevazišenost i ostale stvari koje smo konstatovali).
 
Мислим да је савршено јасно да реконструкција Панчевца може доћи у обзир кад се
1. Направи(е) нови, или
2. Кад се сруши овај (сам од себе)
 
Gledajući sadašnju situaciju novi most neće biti završen manje više 10 godina, jer da bi bio završen mora da počne da se gradi. Tako da imamo solucije:
1. pakao rekonstrukcije pre izgradnje novog mosta
2. čekanje neke katastrofe i okrivljivanje prošle vlasti za istu.
 
Vrh