Šta je novo?

Pančevački most

Ваљда железнички део моста нема проблема осим естетике тј. фали фарбање, али фали отприлике свим железничким мостовима у Србији осим Жежељевом.
 
Očigledno ima problema obzirom da se na mostu mogu mimoići samo putnički vozovi, a u slučajnu teretnog čeka se propuštanje. Pominjano je da konstrukcija nije ojačana sa dodavanjem drugog koloseka.
 
Значи железнички део моста је недовршен. Није додат носач приликом додавања другог колосека.
 
Konstrukcija gdje su kolosjeci IZS
Prilazne ulice sa bg strane putevi beograda
Kolovoz za automobile putevi srb
Prilazi sa pamcevacke strane putevi vojvodine
Plus sve firme koje su provukle nesto ispod mosta
 
Na početku mosta piše da deonicu puta održava Strabag - preduzeće za puteve Beograd.

Ja mislim da je to sve što se tiče drumskog dela u nadležnosti Puteva Srbije.

Ja sam pri stavu da se lepo "otkači" drumski deo i da se na njegovom mestu sagrade nezavisne drumske konstrukcije u profilu 2+1 žuta traka. Železnički deo prefarbati u belo. Eventualno pre svega toga sagraditi tramvajski most duž nizvodne strane i koristiti ga kao drumski dok se sređuju bočne drumske konstrukcije.
 
Na početku mosta piše da deonicu puta održava Strabag - preduzeće za puteve Beograd.

Ja mislim da je to sve što se tiče drumskog dela u nadležnosti Puteva Srbije.

Ja sam pri stavu da se lepo "otkači" drumski deo i da se na njegovom mestu sagrade nezavisne drumske konstrukcije u profilu 2+1 žuta traka. Železnički deo prefarbati u belo. Eventualno pre svega toga sagraditi tramvajski most duž nizvodne strane i koristiti ga kao drumski dok se sređuju bočne drumske konstrukcije.
Да ли би било оправдано направити нове стубове поред постојећих, па да друмске конструкције буду независне од железничке скроз?
 
To jeste dobro pitanje, ali mislim da bi se isplatilo, makar zbog dodatne žute trake, a i u tom slučaju ne bi moralo puno da se petlja sa pristupnim rampama, jer bi nova konstrukcija neznatno bila pomerena u odnosu na staru.

Da ne pričamo o tome što bi se u tom slučaju otvorila opcija izgradnje krštenog trotoara i biciklističke staze. U trenutnom profilu, mislim da od toga nema ništa.
 
Мислим да би онда имало смисла размишљати и о трамвају преко Панчевца у жутој траци.
 
Bilo bi lepo raščistiti ono smetlište ispod mosta, sve sa onim ilegalnim kafančinama. Mada sam u nekom prilogu čuo kako će pokušati da ih ne diraju.
 
Најидеалније би било разбуцати све испод и око моста и изградити нову сложену петљу, нове саобраћајнице, аутобуску окретницу, провући трамвајске шине и повезати трамвајско стајалиште или окретницу са железничким и аутобуским стајалиштем.
Сад је идеална прилика.
 
Не знам како други али такве ствари ме ужасавају толико да их избегавам кад год је то могуће. Од хаоса око панчевца до оног чуда уз аутопут код Душановца па до ужаса Зеленог венца. Ок, сваки град има такве штрокаве делове али су они углавном на тешкој периферији или негде окружени и сакривени а не на главним токовима у ужем и ширем центру града.
 
Što se tiče takvih delova, Beograd ih ima čak i previše:
-Propala industrija u Rakovici,
-Rom-mala pored Ibarske magistrale iza Vidikovca,
-Pančevac i šira okolina,
-Blok ispod Zelenog venca.
(samo neki su navedeni)
 
Нажалост.
Једини иоле крштен правац и потез који човеку говори да улази у милионски и главни град једне државе је потез аеродром - аутокоманда.
Када се у град улази са банатске стране први утисак оставља баш горак укус и нема тих уређених градских булевара који могу то да испеглају.
 
И то због "Милијанових шума" (подигао их градоначелник Милијан на неко Брозово неформално булажњење како је лепо да је између аеродрома и града шума), иначе бисмо изградили неке прчварнице и уз тај друм.
 
То зеленило на потезу уз аутопут, зеленило на НБГ, сјајна, сјајна ствар, због њега чак ни сиви блокови не изгледају толико лоше.
Или, рецимо, када се улази возом оно што се види од бежанијског тунела до ЖС НБГ полако почиње да изгледа доста пристојно.
Али зато улази од Ресника и Панчева... Туга.
 
Poslednja izmena:
Prilzi milionskim i glavnim gradovima obično i jesu štroka, haos i beda, osim u nekoliko država, s kojima većina ovog naroda, pa i mnogi forumaši, ne želi inače ništa zajedničko da ima.

Послато са SM-G975F помоћу Тапатока
 
Doneta je odluka 8.2.2024. o izradi plana detaljne regulacije za lokaciju istočno od Pančevačkog mosta.

ОДЛУКУ
О ИЗРАДИ ПЛАНА ДЕТАЉНЕ РЕГУЛАЦИЈЕ ЗА КОМ-
ПЛЕКС ,,БЕОГРАДСКОГ ВУНАРСКОГ КОМБИНАТА”

ИЗМЕЂУ УЛИЦА ВИШЊИЧКЕ, ВУКА ВРЧЕВИЋА И
ЖЕЛЕЗНИЧКА 1, ГРАДСКА ОПШТИНА ПАЛИЛУЛА



Члан 2.
Оквирном границом Плана детаљне регулације обух-
ваћен је део територије градске општине Палилула, прос-
тор између Улице вишњичке и саобраћајница Вука Врче-
вића и Железничка 1 (на северу до регулације планиране
саобраћајнице Железничка 1, источно до регулације пла-
нираног комплекса МРС и јавне зелене површине и за-
падно до регулације планираног комплекса у функцији
саобраћаја), планираних Планом генералне регулације
шинских система у Београду са елементима детаљне раз-
раде за II фазу прве линије метро системa
са везама саобраћајница и
инфраструктуре до постојеће, односно планиране мреже,
површине око 5 ha.
Коначна граница Плана детаљне регулације утврдиће се
приликом израде и верификације нацрта плана.
 
Jel planiraju oni kad budu radili nove rampe, da urade i kršteno uključenje iz pravca Karaburme?

Nadam se da nisu baš toliki majmuni koji bi ostavili ovo trenutno uključenje bez odvojene trake za ubrzavanje i još uključenje pod oštrim uglom...
 
Vrh