Šta je novo?

Pančevački most

Новинари класично лупају. План је да петља за мост има три улива, главни горњи из правца Богословије, први постојећи из правца Деспота Стефана-Вишњичка, и трећи из Поенкареове, из правца Поенкареове, тј. окретнице аутобуса Панчевачки мост.

Грешка је што тунел излази на Деспота Стефана уместо на Поенкареову.
 
Ali bismo makar imali brzu vezu za gradski prevoz, ko neće da plaća nek gubi vreme na Pančevcu.
 
За почетак треба направити трамвајски мост у продужетку Тадеуша Кошћушка.
 

Detaljan opis predstojećih obimnih radova.
pancevac.PNG
pancevac 2.PNG
 
Zanimljivo je kako se pred svake izbore najavljuje rekonstrukcija Pančevca i gradnja nesrećnog mosta preko Ada Huje za koji nema ni projekat a kamoli finansijska konstrukcija.
I tako već desetak godina, svaki izborni ciklus jovo nanovo.
 
Poslednja izmena:
Ovo obećava,pošto je u pitanju rušenje.Oni znaju samo da ruše:ROFLMAO:.Poturili su nam nesrećnog Poledicu,pošto su se prethodno okliznuli na ovom terenu pustih obećanja.
Nekako su se karte složile :sesir:
 
Inače, Vuka Vrčevića i taj deo pod naziivom Deponija je ostatak stare gradske deponije koja je bila glavna Beogradska deponija do 1977. godine kaa je otvorena Vinča.

 
Ako bude ovako sa mape o privremenom prolasku kroz Vuka Vrčevića i dole preko Vilinih voda... Biće kompletan haos svaki dan minimum po 12-16 sati. Te ulice uopšte nisu dovoljne za opseg saobraćaja koji je potreban da makar malo ne bude gužve.
 
Ovde se radi o rušenju i ponovnoj izgradnji pristupnih saobraćajnica,nigde se ne spominje obnova samog pančevačkog mosta.
Iz video isečka,zaključuje se,da će se sa optimizacijom,skratiti vreme izgradnje sa nešto više od 3 godine, kako je sada,na maksimum 2 godine.
Oni izgleda nemaju nameru,da se pozabave sa samom konstrukcijom mosta,ili je to namenjeno nekoj trećoj fazi?

 
Колико је сам коловозни део моста споран конструкцијом, изузев тротоар?
 
Onako laički,a šta je njih sprečavalo,unazad 20 godina,da ga bar ofarbaju???
Koja sila iz svemira ih sprečava,da farbaju i održavaju mostove,kada svi vidimo da je most zardjao,kao i da je ograda na gazeli,počela da rdja na nekim mestima?
 
Poslednja izmena:
Фарбање је ваљда до ИЖС, ако причамо о средњој решетки.
 
Svi lukovi mosta su zardjali.Železnica je ofarbala samo njihov deo,i to samo u ravni koloseka,i ispod mosta.
 
И нису у надлежности путева Србије, тако да ће се чекати ИЖС.
 
Pančevac je bermudski četvorougao.
Do pola nadležnost Pančeva,druga polovina Beograda.Uzdužna osa Putevi Srbije,poprečna osa Železnice Srbije,a ispod njega sekundarci kolo vode,dok Drobnjak mašta i kuje plan,kako da ga sruši ,kao most na Neretvi.Ovde pomaže,samo dopis za Lazu.
 
Poslednja izmena:
"Nismo nadležni" je nepremostiva prepreka u svim segmentima našeg društva. Tu se sve završava.

Bukvalno se nadležnost rešava jednim dopisom iz ministarstva gde se striktno određuje ko je nadležan za ceo most.
Nama je u suštini potrebno samo jedno ministarstvo, Ministarstvo za nenadležnost, čime smo sve oblasti i pitanja pokrili. :D
 
Pančevac je bermudski četvorougao.
Do pola nadležnost Pančeva,druga polovina Beograda.Uzdužna osa Putevi Srbije,poprečna osa Železnice Srbije,a ispod njega sekundarci kolo vode,dok Drobnjak mašta i kuje plan,kako da ga sruši ,kao most na Neretvi.Ovde pomaže,samo dopis za Lazu.
Konstrukcija mosta pripada IŽS, kolovozne trake Putevima Srbije, a osvetljenje i pešačka staza gradu Beogradu. Infra jednostavno ima mnogo veće rupe u održavanju, a ni ostali nisu mnogo bolji.
 
Vrh