Šta je novo?

Pančevački most

@ivchonny
Pogledaj ove slike.
Drumski deo se ne oslanja na stubove mosta već na metalnu rešetkastu konstrukciju gde su koloseci. Pričvršćen je konzolno.

wdRk9kpTURBXy81N2Q4ZjczNDc4NDc0MGM2MTRmYzg5NjEyNmU4OGE5OC5qcGeRkwLNBLAA3gABoTAB.jpeg.jpg
pancevacki_most_rekonstrukcija.jpg
 
Neka nema mosta 5 godina. Nema veze.
Niko se nece buniti.
Ljudi ce putovati skelama ili preko Kovina.
Bice zadovoljni u svakom slucaju.
 
Drumski Pančevački most se uopšte ne nalazi na čeličnoj rešetkastoj konstrukciji, nego na betonskim stubovima. Železnički Pančevac je na čeličnoj konstrukciji i betonskim stubovima, i skoro je potpuno obnovljen (koliko me sećanje služi).
Drumski most je pričvršćen po principu "malo smo nadogradili" na čeličnu konstrukciju železničkog mosta, koji se oslanja na betonske stubove.
 
Који је ово инжењерски промашај у старту.
 
Да али је питање може ли се радити на друмским конструкцијама без ометања железничке. Боље да су направљена два независна моста, друмски и железнички, и да је друмски више узводно.
 
Да али је питање може ли се радити на друмским конструкцијама без ометања железничке. Боље да су направљена два независна моста, друмски и железнички, и да је друмски више узводно.
U ono vreme ovo je bila win-win kombinacija.
 
Kolosalno se srusio, mislim i da bi pancevac pukao na pola i mnogo ljudi bi poginulo. To bi im bilo zajednicko za uporediti. A da i neodrzavanje im je za uporediti..
Ne znam da li je neki most čelične rešetkaste konstrukcije,kakva je kod Pančevca,"kolosalno" pao zbog neodržavanja.
O5 kažem,Pančevac čelični i betonski u Đenovi nisu za upoređivanje.
 
Истина, концепт моста је из 30их, 70их само проширен капацитет друмског саобраћаја.
 
ali se ne zna ima li para.
Како то? Па паре нису проблем, има пара...

Додуше, није прецизирао коме нису проблем, и где има тих пара...

Kako a najveći budzet u istoriji ...

А што сумњаш?

Може да буде највећи, али да према куповној моћи и шта може за те паре да се уради да је врло далеко од првог места. У Европи је све поскупело, ипак је инфлација већа него што се официјално рачуна. Тако да пар милијарди данас је за 30% мање него иста сума ранијих година.
 
Bio je juče prilog u Beogradskoj hronici gde čovek iz Puteva Srbije je rekao da je raspisan tender za tehničku dokumentaciju za zamenu pristupnih saobraćajnica rušenjem stubova i izgradnjom privremenih najranije sledeće godine. Malo nas zezaju. Sve dok se stanovnici Palilule sa obe strane mosta ne ohrabre da blokiraju most-bulevar despota Stefana vlast neće ništa uraditi.

Za Ada Huju u najboljem slučaju posle izgradnje mosta u Vinči, a i on je na dugom štapu.
 
Bolje da su dali koncesiju nekome da sagradi most u produžetku Cvijićeve i da se lepo plaća mostarina za sve osim za JGSP.

Pošto vlast očigledno nije u stanju da obnovi ovaj, a kamoli da sagradi novi.
 
Da li postoji neka tehnicka studija?
Otkud ta odluka bas sada? A do skoro su uverevali da je most sasvim ok.
Ja pre verujem da je u pitanju neka kradja, odnosno da je neki radikal sertifikovao firmu za te poslove.
Ili mozda zele da sasvim sruse taj most da bi tu gradili.


Ne postoji nijedna odluka gradskih vlasti, a da joj motiv nije kradja.
 
Мени се чини да реконструкција приступних рампи има више везе са грађевинским активирањем зоне Белих вода које ће иницирати изградњу планираних друмских саобраћајница, међу којима и рампе које ће укључивати Поенкареову на Панчевачки мост директно за шта су остављена она слепа укључења на постојећој рампи.
 
Kod mosta će se završavati tunel od Ekonomskog fakulteta, pa će se, zbog manjka prostora, nove pristupne konstrukcije graditi na mestu starih.

Kažu vesti, da li se to menja projekat tunela ili novinari lupaju.?
 
Vrh