Šta je novo?

Pančevački most

vucko":7773qrpc je napisao(la):
To znaci da ce uskoro da rekonstruisu most jer ako krenu da otpadaju audijima,bice uzasno :p
Ја нешто не чух да су обезбеђене паре за наставак радова...:kafa:
 
Zoran Drobnjak":2nrf58gu je napisao(la):
- Promene na čeličnoj konstrukciji mnogo je lakše uočiti nego da je reč o betonskom mostu, a taj deo već je zaštićen, jer je pre dve godine austrijska Alpina, kao urgentnu sanaciju, izvršila zaštitu od korozije. Za kompletnu rekonstrukciju nadležan je Grad i Železnica, dok su Putevi Srbije zaduženi samo za kolovoz preko mosta. Mi smo taj deo posla završili i prevukli asfaltom saobraćajnicu - rekao je za Danas Drobnjak.
Baš se lepo vidi kako su je presvukli. Jedino što je 'presvlačeno' jeste polukrug sa silaska mosta ka Krnjači i to je sad takođe u lošem stanju. A nema 2-3 godine otkad je 'posao urađen'. K'o da su asfaltirali kartonom. Koliko sam samo puta video da se vozači bukvalno pri silasku sa mosta ka Krnjači, guraju u onu traku sa manje rupa da ne bi oštetili automobil.
 
Mozda ovo pitanje deluje cudno, ali da li neko zna kada ce biti zavrsen Pancevacki most?
 
Dobrodosao Momcilo,obrisi noge i osecaj se kao kod kuce :)

Momcilo,kada kazes kada ce most biti zavrsen,na sta tacno mislis?

Takodje,te molim da koristis opciju edit kada pises vise postova za redom.
 
Misli naravno na patrljke koji su predviđeni da se spuste sa mosta direktno na Dunavsku ulicu, i naprave tranzitni pravac koji se ne ukršta sa ostalim saobraćajem. Na žalost, mislim da to uopšte nije ni planirano. A i ono što je planirano - znamo da neće uskoro.
 
Нажалост, и ти патрљци су направљени тако да не постоји трака за убрзавање/успоравање. Била би мало боља ситуација, али мост би се сузио на 1+1, као што је код укључења из Деспота Стефана.
 
Javni poziv za prikupljanje ponuda

Predmet javne nabavke koja se sprovodi u otvorenom postupku su usluge :
izrada Glavnog projekta ulice Despota Stefana od ul. Mitropolita Petra do ul. Mije Kovačevića sa denivelisanom raskrsnicom Pančevački most, sa pripadajućom infrastrukturom.

Javni poziv je objavljen u "Službenom glasniku RS" br. 22/11, dana 31.03.2011.g.

http://beoland.com/oglasi/110405_Oglas1.pdf

Nista mi vala nije jasno sta rade.
 
Da, kako sad izrada glavnog projekta kad smo projekat već videli? U stvari, ono što sam ja video je plan detaljne regulacije odnosno "regulaciono-nivelacioni plan sa urbanističkim rešenjem saobraćajnih i slobodnih površina"
 
@Vucko Da li se sledece recenica:

"Predmet javne nabavke koja se sprovodi u otvorenom postupku su usluge: izrada Glavnog
projekta ulice Despota Stefana od ul. Mitropolita Petra do ul. Mije Kovačevića sa
denivelisanom raskrsnicom Pančevački most, sa pripadajućom infrastrukturom."

prevodi sa: vozaci koji dolaze iz pravca grada i zele na Pancevacki most nece vise morati da skrecu levo i time ometaju vozace iz suprotnog pravca?
 
Da.

Pancevacki.jpg
 
odlicna stvar
nadam se da ce biti brzo biti u funkciji
kada se ide u smeru prema gradu nemoguce je ici pravo od ovih ljudu koji skrecu na most
 
Занимљиво да се умне главе никад нису сетиле да ту ставе семафор. :laugh:
 
Wile E. Coyote":w5gev98m je napisao(la):
Занимљиво да се умне главе никад нису сетиле да ту ставе семафор. :laugh:
Pu pu daleko bilo pomeri se s mesta!
Mada, kad vidim plavog da "reguliše" saobraćaj, zažalim što nema semafora...
 
Wile E. Coyote":1vbk5zke je napisao(la):
Занимљиво да се умне главе никад нису сетиле да ту ставе семафор. :laugh:
Ovo je bilo privremeno resenje,a ona su bez semafora jer pustaju narod da se snadje :)

Jos kada bi tu napravili podzemni prolaz gde bi nam bio kraj.
 
vucko":1cvmeojj je napisao(la):
Jos kada bi tu napravili podzemni prolaz gde bi nam bio kraj.
То би било идеално, али не верујем. Пре верујем да ће укинути прелаз на том месту и да ће морати да се прелази код семафора.
 
Podzemin prelaz niko ne pominje, dakle pravac semafor.
Buduci da je u pitanju poziv na tender na kojem su vise paznje obratili paznju na kominaciju licencni nego na precizno definisanje projekta, za ocekivati je da ce mali broj firmi ispuniti uslove, a samim tim "konkurencija" nece biti ohrabena da daje predloge koji prevazilaze ono sto je definisano u prvom pasusu.
 
Nisu mi jasni,da su bar rekli da ce raditi petlje tog i tog datuma.A od rekonstrukcije dakle nista pre sledece godine.

Безбедан Панчевачки мост

Реконструкција јединог моста преко Дунава следеће године
Највеће главобоље возачима задају рупе у коловозу на неколико места на мосту што успорава саобраћај Фото З. Анастасијевић

Панчевачки мост је безбедан и испуњава све прописане стандарде оптерећења који су сада строжи него приликом његове изградње, уверавају у Скупштини града.

Највеће главобоље возачима задају рупе у коловозу на неколико места на мосту, што успорава саобраћај, па су возачи присиљени да возе спорије како не би оштетили аутомобиле. Због тога се посебно у послеподневном шпицу ствара велика гужва.

Драган Ђилас, градоначелник, каже да док трају обимни радови на „Газели” и док се на Ади Циганлији гради мост не може у исто време да се ради реконструкција Панчевачког моста. Тек када се заврше радови на другим мостовима почеће радови на „Панчевцу”.

„Пре две године на Панчевачком мосту је, средствима града, урађено све што је тада било неопходно. Мост је потпуно у функцији и не постоји ништа што би угрозило његову безбедност”, каже Ђилас.

Град интензивно ради на изградњи саобраћајне петље у Булевару деспота Стефанакоја ће омогућити силазак возила на мост на безбеднији и ефикаснији начин. Тиме ће бити избегнута најкритичнија саобраћајна тачка, а то је укрштање возила која иду ка мосту и оних која долазе из правца Карабурме.

Ненад Бајић, задужен за односе с јавношћу Дирекције за градско грађевинско земљиште и изградњу Београда, тврди да је мост сигуран.

„Било је неопходно заменити и ојачати конструкцију моста већим количинама материјала. То је урађено, јер су испитивања корозије на продужним и хоризонталним носачима, као и на местима њиховог ојачања, дала праву слику стања мостовске конструкције у односу на раније урађен пројекат. Извршена је комплетна санација на 60 поља, а главни носачи су испескарени и офарбани целом дужином. Санација главних носача била је захтевна, с обзиром да су они кутијастог облика и изузетно малог пречника, тако да је улазак био веома отежан”, каже Бајић.

Паралелно са уклањањем корозије и дотрајалих елемената, у току прве фазе санације урађена је и трафо станица. Њена изградња је била планирана у другој фази. Када обнова Панчевачког моста буде завршена она ће остати у функцији напајања моста електричном енергијом.

„Друга фаза подразумева реконструкцију саобраћајница на мосту, железничког колосека и приступних путева. Дирекција за градско грађевинско земљиште је припремила неопходну техничку документацију за ову фазу санације, а почетак радова зависи од обезбеђивања финансијских средстава”, истиче Бајић.

Прву фазу радова у износу од 535 милиона динара финансирао је град Београд из средстава накнаде за уређивање грађевинског земљишта. За другу и последњу фазу средства од око две милијарде динара треба да се обезбеде из републичког буџета и буџета Војводине.

Д. Спаловић

-----------------------------------------------------------

Мост од ратних репарација

Изградњу првобитног моста започеле су 1933. године две немачке фирме, из Берлина и Дортмунда, као део ратних репарација које је Немачка плаћала Србији после Првог светског рата. Отворио га је принц намесник Павле Карађорђевић 27. октобра 1935. године и назван је по, тада малолетном, краљу Југославије – Петру Другом (Мост Краља Петра II).

Последња велика санација моста била је 1965. године. Не рачунајући брану на Ђердапу, Панчевачки мост је једини мост на Дунаву у Србији који није срушила НАТО авијација током бомбардовања 1999. године. Укупна дужина моста је 1.526 метара, од тога је 1.134 метра конструкција над Дунавом, док је висина стубова 18 метара.
објављено: 25.04.2011
 
Evo sta gradonacelnik kaze,izgleda da cekaju da pocrkate ili da se srusi pancevac

Da li i koliko zbog izgradnje mosta trpe drugi radovi u prestonici kao što je rekonstrukcija Pančevačkog mosta?

Ne može u isto vreme da se obnavlja „Gazela", da se gradi novi most preko Save i rekonstruiše Pančevački most. To bi dovelo do haosa u saobraćaju. Pre dve godine Beograd je iz svog budžeta finansirao neophodne radove kojima su sanirani brojni problemi i Pančevački most je sada funkcionalan i bezbedan za saobraćaj. Ako se ja budem pitao, ne bih radio ništa na „Pančevcu" dok ne bude završen most između Zemuna i Borče.

http://studiob.rs/info/vest.php?id=63825
 
Koji 'pajdoman', da izvinete.

On očigledno nikad nije prelazio preko Pančevačkog? Plus vidim da kaže da ništa ne bi radio dok se ne završi most Zemun-Borča. To automatski znači da narednih 5 godina (minimum) Pančevački ima da se raspada iz dana u dan.

A i taj most Zemun-Borča je šarena laža. Prvo kažu kraj marta početak radova, početak aprila, početak maja, sad u junu... Hiljadu i jedan put sam prošao trasom kuda most treba da se gradi. I verujte mi, sve je isto kao i pre 5 godina. Plus kako je krenulo, ne bi me čudilo da na pola izgradnje izađu sa izjavom da nema para za završetak mosta.

Kad pročitam ovakvu izjavu gradonačelnika kome grad i njegovi stanovnici treba da budu jedan od prioriteta, ne znam više šta da mislim.
 
Да, не би кренуо у реконструкцију Панчевца док се не заврши мост Земун-Борча, а кренуто је са реконструкцијом Газеле, а мост на Ади није завршен... :rolleyes:
 
Da podsetim da je do skoro pricao,sto je i logicno da kad se zavrse ada i gazela moze poceti rekonstrukcija,dakle 2012 godine.Sada to odlaze ko zna koliko.Eh...
 
Vrh