Šta je novo?

Pančevački most

kod-semafora-iz-pr-karab.jpg

Mislim da ovo ne bi bilo efikasno zbog autobusa koji dolaze iz pravca Visnjice i Karaburme jer bi u tom slucaju morali da seku dve trake posle suzenja da bi prisli na stanicu. Dodatno bi nastao haos kad ima vise buseva (sto se tu jako cesto desava).
Da stanica nije tu gde jeste ovo resenje bi bilo odlicno.
 
Izvor: B92.net

Misljenje clanova Foruma Beobuild na B92 - Zato sto nase misljenje jeste vazno!


Nedostaci nove petlje kod Pančevca

Nova petlja u Bulevaru despota Stefana otvorena je za saobraćaj 21. decembra, tako da vozači sada imaju mogućnost da se uključe na Pančevački most novoizgrađenom kružnom rampom. Pored boljeg protoka saobraćaja na uključenju na most i unapređenja bezbednosti, primećeni su i neki nedostaci koje bi trebalo što pre otkloniti.

209929144850de1eb95cc55776029233_orig.jpg


Izgradnjom denivelisane raskrsnice sprečeno je dalje ukrštanje saobraćaja na levom skretanju ka Pančevačkom mostu, što će doprineti povećanju bezbednosti svih učesnika u saobraćaju, a Bulevar despota Stefana slobodniji je za prolazak vozila koja saobraćaju ka centru grada ili ka Višnjici.

Nova rampa sastoji se iz dva dela, odnosno dela koji je podignut na nasipu i manje betonske konstrukcije koja se nadovezuje na postojeći prilaz mostu.

Posle nedelju dana otkako je petlja puštena u saobraćaj primetni su i prvi nedostatci. Korisnici i članovi foruma Beobuild uočili su novonastale probleme koji se odnose pre svega na ograničeno kretanje pešaka i biciklista kao i na stvaranje novog zagušenja na isključenju sa Pančevačkog mosta.

Izgradnjom petlje, tj kružne rampe, bezbedno kretanje pešaka ka Višnjici desnom stranom bulevara je onemogućeno. Osnovni zaključak je da svaka sledeća intervencija ili nastavak izgradnje petlje mora uključiti i novi pešački koridor u pravcu Višnjice kako bi pešaci na nesmetan i bezbedan način mogli ići i tom stranom ulice.

181713351250de1ebb4c6aa864493582_orig.jpg


Takođe na osnovu razmišljanja korisnika na forumu Beobuilda, rešavanjem jednog problema, odnosno nekompletnim rešenjem, stvoren je drugi na silaznoj rampi sa mosta u bulevar.

Naime, na tom delu petlje sada je nastao saobraćajni čep kod novopostavljenog semafora na iskjučenju sa mosta u Bulevar despota Stefana.

Problemi pešaka i saobraćajno zagušenje mogu se otkloniti izgradnjom pasarele, kao privremenim rešenjem, ili podzemnim prolazom, kao trajnim rešenjem u zoni novog semafora u Bulevara despota Stefana.

Bilo bi dobro da se ovi i eventualni drugi problemi koji se mogu pojaviti u korišćenju nove petlje, bilo iz ugla vozača ili pešaka, što pre otklone, kako bi ona funkcionisala u punom kapacitetu i na dobrobit svih učesnika u saobraćaju.


Link ka vesti B92 http://www.b92.net/automobili/aktuelno. ... _id=673278
 
Meni samo nije jasno zasto bi neko isao na kruznu rampu peske, i da ima pesacka staza, opet bi morao da predje deo gde se vozila ukljucuju iz pravca karaburme. Postoji lepo pesacki, predjes ulicu i lepokontra smerom.
 
Druga strana ima jos vise ukrstanja pesackog i automobilskog saobracaja. Stvara se bezpotrebni saobracajni konflikt i usporenje automobilskog saobracaja na iskjucenju sa mosta ka gradu
 
Па и да има... Зашто би неко уопште покушао да пређе мост пешке или бициклом,кад је сваки сантиметар опасан по живот! Вожња бајса преко моста је само за људе са каменом у организму, авантуризам подразумеван.
 
Па пробао сам и ја пар пута у младости, сад је сигурно горе. Сигурно ти све паре иду на делове, видим те као мршавог човека, који муца.
 
Sad sigurno jeste gore, ne zbog kvaliteta druma, već saobraćajne (ne)kulture. Vozači automobila, kamiona... nisu naklonjeni biciklistima i kuliraju te onako podmuklo. Pod kuliranjem mislim na nepropuštanje prvenstva prolaza, sasecanje tvoje trake, trubenje odmah iza tebe i slično.

Inače, nisam ja mršav, čak moram malo i da smršam, i sa srećom, nisam promucaveo (ako je to reč) još uvek. :) A što se delova tiče, važno je bajs održavati ispravnim i ne kupovati baš uvek krš delove i imati koliko-toliko jake točkove... i problema nema puno.

off

Prošao sam Ruzveltovom danas od Vuka do Bogoslovije, i ono je haos. Pre, pa beše mesec-dva dana su rekonstruisali onaj asfalt pored šina. A sada! Krateri! Bukvalno kratera za izvoz. Ono ako upadnem sa bajsem, ne izlazim više. :)
 
vvvvxv.jpg


Mislio sam da slika nije uspesno postavljenja .

Ova ideja da se vozila iz pravca Visnjice krecu po ucrtanoj crvenoj liniji mi je danas pala na pamet . Opet bi dobili da se vozila ne ukrstaju , a i za pesake ne bi bilo puno izmena . Cak mi se cini da bi ovo bilo dosta jeftinije i kao privremneo resenje je moglo davno da se uradi .

Zahvaljujem moderatoru na pomoci ..
 
dzonihsv":5w01b6y8 je napisao(la):
Sad sigurno jeste gore, ne zbog kvaliteta druma, već saobraćajne (ne)kulture. Vozači automobila, kamiona... nisu naklonjeni biciklistima i kuliraju te onako podmuklo. Pod kuliranjem mislim na nepropuštanje prvenstva prolaza, sasecanje tvoje trake, trubenje odmah iza tebe i slično.

Inače, nisam ja mršav, čak moram malo i da smršam, i sa srećom, nisam promucaveo (ako je to reč) još uvek. :) A što se delova tiče, važno je bajs održavati ispravnim i ne kupovati baš uvek krš delove i imati koliko-toliko jake točkove... i problema nema puno.

off

Prošao sam Ruzveltovom danas od Vuka do Bogoslovije, i ono je haos. Pre, pa beše mesec-dva dana su rekonstruisali onaj asfalt pored šina. A sada! Krateri! Bukvalno kratera za izvoz. Ono ako upadnem sa bajsem, ne izlazim više. :)
Мислио сам на стање тротоара, неравнине, што се муцања тиче. А мислио сам да си мршав јер колико ће ти делова требати тешко да ће да остане за леба :D Надам се да ти уписана локација није нека незаконита пропаганда :grand:
 
Igore,

Mislim da u sklopu našeg predloga za dalje poboljšanje saobraćaja na ukrštanju mosta sa Bulevarom DS ne bi bilo loše da stavimo naglasak na ono o čemu su pisali Vučko, Trialin i Đorđije - na dovršetak davno predviđenih rampi za silazak, odnosno penjanje na most, iz ulica koje su bliže obali Dunava. Time bi se ovo ukrštanje dodatno rasteretilo, a i vozači bi imali više opcija, pa bi birali onu koja im omogućuje najkraći put do krajnjeg odredišta. Naravno, time ne može bitno da se utiče na konačnu propusnu moć mosta koja je određena fizičkim zakonima. Beograd je poslednjih godina sredio sve svoje mostove, izuzev Pančevca koji će valjda u narednih par godina konačno doći na red.
 
@sizif To bi bilo trajno resenje za rastrerecenje (koliko ga je moguce rasteretiti bez pravljenja dodatnih traka), ali to je projekat koji je tek u planu i moze proci poprilicno vremena do njegove realizacije. U medjuvremenu treba neci neko privremeno resenje sa postojecom infrastrukturom da mi koji putujemo iz pravca Borce ne bismo podobijali otkaze na poslu cekajuci da se ukljucimo u bulevar DS.
 
Недеља, 30. децембар 2012.

Изградњом нове рампе код Панчевачког моста грађанима бржи и безбеднији пут

1537108_PancevackiMost_v.jpg


Након изградње нове рампе за улазак на Панчевачки мост скраћено је време путовања грађанима Београда који живе на левој обали Дунава, Карабурми и у Вишњици, и отклоњена још једна црна тачка за безбедност пешака.

– Успостављен је нови режим саобраћаја у Булевару деспота Стефана између улица Драгослава Срејовића и Мије Ковачевића. У делу Булевара деспота Стефана између улице Драгослава Срејовића и нове рампе за пењање на Панчевачки мост коловоз је проширен за још две саобраћајне траке. Исто тако постављен је и семафор са тастером за пешаке у зони силазне рампе са Панчевачког моста као и заштитна ограда за пешаке, а проширена је и зона аутобуског стајалишта у смеру ка периферији, каже Бојан Бован, градски секретар за саобраћај.

Према његовим речима на овај начин у зони Панчевачког моста повећана је проточност саобраћаја моторних возила, јер је повећан капацитет саобраћајнице и отклоњен саобраћајни чвор возила која су долазила из смера центра града и у левом скретању се пењала на мост са возилима која су долазила из Вишњичке улице и кретала се ка центру града.

–Увођењем семафора са тастером за пешаке и постављањем заштитне ограде безбедност пешака подигнута је на много виши ниво него што је то било у постојећем стању, чиме је отклоњена још једна црна тачка, нагласио је Бован и додао да је проширен и коловоз у Вишњичкој улици, у зони раскрснице са улицом Мије Ковачевића, тако да сада постоје две саобраћајне траке које воде ка центру града и две саобраћајне траке за скретање у улицу Мије Ковачевића.

Након ове реконструкције Булевара деспота Стефана смањено је и аерозагађење у зони Панчевачког моста које је до сада било прузроковано честим застојима у саобраћају.

http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1537095
 
duga13":1huxnz15 je napisao(la):
kod-semafora-iz-pr-karab.jpg

Mislim da ovo ne bi bilo efikasno zbog autobusa koji dolaze iz pravca Visnjice i Karaburme jer bi u tom slucaju morali da seku dve trake posle suzenja da bi prisli na stanicu. Dodatno bi nastao haos kad ima vise buseva (sto se tu jako cesto desava).
Da stanica nije tu gde jeste ovo resenje bi bilo odlicno.

gsp-u se dodeli zuta traka sa uslovnom strelicom za pravo
 
Sekretarijat":31l7k0xk je napisao(la):
–Увођењем семафора са тастером за пешаке....

Haha, pa koja je svrha tastera kada uvek nekog ima na prelazu, i uvek će neko pritiskati. To je jedan od najfrekventnijih pešačkih u celoj ulici. Jao ovo postaje smešno. Neka stave tastere na Pančevačkom putu, tamo prelazi jedan čovek u 30 minuta.
 
Odlicno za vijest na b92 SaD pazljivo slusajte zeks mogao bi da odradis fotosop zasto pasarela kad vec imamo trotoar na mostovskoj konstrukciji u spornom djelu gdje je pjesacki prelaz potrebno je dodati samo 2 celicne konstrukcije stepenica ala one na beton hali i problem rijesen za male pare .Jedino bi osto pjesacki na silznoj rampi gdje je i sad a i on se moze ukloniti pomjeranjem trotoara iza konstrukcije silazne rampe.Sve ovo privremeno dok se nizgradi podzemni prolaz
 
Razmisljao sam u slicnom pravcu povuci stajaliste ispod mostovske konstukcije i iskoristiti je kao neku vrstu pasarele ako si na to mislio?
 
Upravo to Igore samo se dodaju stepenice Celicne kao na beton hali mogo bi to neko [citaj zeks ] da izmontira pa da guramo nebi ih vise kostalo od 10 000e a efekat bi bio ogroman
 
Lord":3ieatnn1 je napisao(la):
Sekretarijat":3ieatnn1 je napisao(la):
–Увођењем семафора са тастером за пешаке....

Haha, pa koja je svrha tastera kada uvek nekog ima na prelazu, i uvek će neko pritiskati. To je jedan od najfrekventnijih pešačkih u celoj ulici. Jao ovo postaje smešno. Neka stave tastere na Pančevačkom putu, tamo prelazi jedan čovek u 30 minuta.

ma ti ljudi ocigledno ne razmisljaju glavom ...
 
direktor":265l6sjo je napisao(la):
Odlicno za vijest na b92 SaD pazljivo slusajte zeks mogao bi da odradis fotosop zasto pasarela kad vec imamo trotoar na mostovskoj konstrukciji u spornom djelu gdje je pjesacki prelaz potrebno je dodati samo 2 celicne konstrukcije stepenica ala one na beton hali i problem rijesen za male pare .Jedino bi osto pjesacki na silznoj rampi gdje je i sad a i on se moze ukloniti pomjeranjem trotoara iza konstrukcije silazne rampe.Sve ovo privremeno dok se nizgradi podzemni prolaz

Podrzavam .

Bice malo vise pentranja gore dole i pesacenja iza konstrukcije silazne rampe , ali problem bi bio resen u potpunosti u narednih desetak godina.

Kad se odobre sredstva za podzemni prolaz potpuno i resen .

Kada mozemo po mostarskoj petlji da kruzimo stotine metara i da se penjemo cak za dve saobracajne etaze , nema razloga da to ne moze na Pancevcu da se odradi
 
Борчанац":1b1h0657 je napisao(la):
Мислио сам на стање тротоара, неравнине, што се муцања тиче. А мислио сам да си мршав јер колико ће ти делова требати тешко да ће да остане за леба :D Надам се да ти уписана локација није нека незаконита пропаганда :grand:

Aha. Mahom ne koristim trotoare, osim onaj u pravcu ka gradu (ali samo preko mostovske konstrukcije, dalje ne). Ali da su sr*nje, jesu.

Lokacija je skraćenica od ''Leva strana Dunava''.
 
Ima oko 40tak komentara na vest na b92 oko nedostataka petlje.

Iz komentara vidim da je glavna to da je ostala deponija suta I zemlje na krugu koji je unutar nove petlje,a i manja primedba da ne postoje kante da novom stajalistu autobusa pa su otpaci na sve strane.

Ovaj plan je usvojen u petak u skupstini grad,najzanimljiviji deo je petlja za spustanje sa mosta

pa1.jpg


Imam jednu zanimljivu ideju oko te stanice ispod mosta,necu je sada postaviti da ne bih gusio temu a i dok je malo usavrsim.
 
Vrh