Šta je novo?

Pančevački most

Neko je postavio pitanje kada će Pančevac biti konačno rekonstruisan.
Pančevac ne treba da bude konačno rekonstruisan, treba da bude konačno srušen.
Da se na njegovom mestu napravi most sa 4+4 trake, sa ozbiljnim petljama i isključenjima, ako hoćemo "Treći Beograd".
Ako bi ga rekonstruisali to bi značilo još tridesetak godina mučenja za nas sa one strane reke, a rekao bih i za ostale. Kineski most će odvući deo saobraćaja 15-20%.
Ako gledamo unapred u narednih 10 godina moraćemo da napravimo novi most, naravno ako se planira urbanizovanje tog dela Beograda. Pored ovog treba planirati i saobraćajnicu koja će spajati Pančevački i Kineski most.
Nadam se da će nakon završetka Kineskog i Pančevac doći na red.
 
Nikakvo rusenje ne dolazi u obzir.Pancevacki most se slazem se pored rekonstrukcije treba prosiriti da bude 3+3 trake,dok most sa 4+4 trake je neracionalno i skupo graditi.

Niti ce treci Beograd biti toliko veliki koliko misle ljudi niti bi te 4 trake imale gde da se ukljuce u 29. novembra vec bi ga samo ugusile.

Jedini spas trecem Beogradu je sinski sistem-bg voz,tramvaj ili metro.

Pre ili kasnije ce biti napravljen most preko Ada Huje kojime ce prakticno pravac iz panceva da se rastereti jer ce vecina saobracaja ici tuda cime ce pancevacki most moci da prodise,kao sto je recimo sada gazela izgradnjom mosta preko Ade.
 
Potpuno se slažem za 3+3, malo sam izdramio kada sam rekao za 4 trake. Nije baš toliki priliv vozila.
Jedino mi deluje kao da je postojeći most već "kalemljen" tj. kao da su na železnički most nakačili konstrukciju za drumski saobraćaj.


Uploaded with ImageShack.us

Laički gledano, ne znam koliko je moguće postojeći most rekonstruisati, a da ta rekonstrukcija ne postane "zidanje Skadra". Zato sam pomenuo rušenje. Naravno to nije mala stvar i pitanje je šta je isplativo.
Za početak bi mogli, ako se ne planira nešto ozbiljnije, da naprave isključenje (rampu) ka Dunavskoj i iz Dunavske da se rastereti Bul. D. Stefana, pre svega zbog kamiona. Rampe koje bi se povezale sa mostom u ovom delu


Uploaded with ImageShack.us

Ne zamerite mi na radikalnim stavovima, malo na njega gledam lokalpatriotski jer ga prelazim svaki dan. Tužno mi je da ga gledam ovako ofucanog, pa zamišljam neki moderan viseći most i to koliko bi promenio izgled ovog dela grada.
 
Ne slazem se sa idejom da se most srusi kako bi se izgradio novi, lepsi ili da mu se u rekonstrukciji poveca broj saobracajnih traka. Sadasnji broj traka 2+2 je sasvim dovoljan za trenutni obim saobracaja, sam most je izuzetno prohodan na kojem se vozi punom brzinom, videti na slici u postu iznad.

Pravi problem su prilazi mostu. Moze se reci da je izgradnjom petlje u Krnjaci banatska strana resena, i Pancevacki i Zrenjaninski put imaju svoju traku na mostu. Sa sumadijske strane situacija je uzasna. Za silazak u 29. Novembar postoji samo jedna traka koja odmah udara u autobusku stanicu, a najveci deo saobracaja na njoj cine gradski, prigradski i medjugradski javni prevoz kao i teretni tranzitni koji ide put luke. Na Bogosloviji imamo da dve trake sa mosta udaraju u semaforizovanu raskrsnicu, a kruzni tok ne moze da primi toliki saobracaj u casovima vrsnog opterecenja. Zato i imamo zastoje na mostu. Ukljucenje iz 29. je prava horor lutrija. Nikakvo prosirenje mosta nece poboljsati situaciju.

Zapravo, najbolje resenje za saobracaj na ovom potezu bi bila izgradnja mosta preko Ade Huje i projekta spoljne magistralne tangente iznad Karaburme i Mirijeva do Smederevca i dalje preko Mokrog Luga do Autoputa. Treba razmotriti i izgradnju podzemno/nadzemnog LRT sinskog sistema koji bi isao od Padinske skele, preko Borce, Krnjace, novog mosta, Karaburme, Mirijeva, Ustanicke, Konjarnika, nastavljajuci preko Banjice, Banovog brda i mosta na Adi do NBG i Zemuna. U svakom od ovih naselja bi postojala presedacka veza sa BGVoz/metro/LRT/tramvajskim (sta god bude) linijama koji bi isle ka centru. Ovim bi se gro saobracaja koji dolazi od preko Dunava i drugih delova grada izvukao iz samog centra koji dobija svoj dugo zeljeni mir i usmerio na druge delove grada koji dobijaju modernu kvalitetniju infrastrukturu, bolju povezanost, uslove za privredni rast, itd...
 
Definitivno te dve petlje da se zavrse i silasci u Dunavsku.Samo mi nije jasno kako ce onda resiti problem biciklistickih i pesackih staza jer nece moci da se ukljuci sa srednjeg pravca kao sada vec sa tih rampi iz dunavske kao recimo na mostu na Adi.
 
Verovatno Pančevac nije opterećen koliko Gazela ili Brankov most.
Ono što mu nedostaje, pored pomenutih isključenja, je žuta traka.
Sve super funkcioniše dok se neki auto ne pokvari na mostu, krenu radovi u jednoj traci i sl.
Tada nastaje pakao i kolone su do Borče. Sam most postaje usko grlo i tu isključenja ne pomažu.
Poenta je da ne mora po svaku cenu da se bacaju pare na novi most, na mestu starog.
Samo se plašim da je most preko Ade Huje na dugačkom štapu, jer je veza sa auto-putem, pretpostavljam, puna tunela i mostova, a bez nje most nema nikakvog smisla.
U svakom slučaju i neke manje intervencije, kao što su povezivanje sa Dunavskom, na Pančevcu bi trebalo odraditi. Biciklisitima i pešacima napraviti neku vrstu spiralnih rampi i podvući staze ispod saobraćajnice ili nešto slično.
 
Само једна исправка - са панчевачког моста две траке силазе у Деспота Стефана. До пре неколико година се из једне од те две скретало ка Карабурми, али је то промењено па сад обе воде ка граду. Чини ми се да је то доста помогло проточности моста.
 
Eh, da je to tako i u praksi. :)

Ako neki kamion ili bus ostane u jednoj od tih traka, a ne zauzme svoju perfektno, drugi auto/bus neće moći da prođe. Plus, ta druga traka izlazi direktno na traku na kojoj se kreće saobraćaj iz pravca Karaburme, pa ako tu ima zastoja ili male gužve (a skoro uvek postoji jer sav saobraćaj iz prve trake koja silazi sa Panč, mosta ulazi u nju), traka postaje neupotrebljiva, jer niko neće da te propusti.
 
:) Све то стоји, али сведочим да је стање ипак боље него раније. А највећи део саобраћаја у обе траке ионако чине аутомобили, који се углавном некако умувају у 29.
 
Oce li taj april vise pa da pocnu radovi?


dedonja;91329310":1tjgifhj je napisao(la):
17b8b4d9cb33471da7052be.png


aa3607a44fbe4f0ba0084f7.png


3945bc630fad4690a569891.png
 
Мој предлог за премештање терминуса Омладински стадион до Панчевачког моста, код петље са Деспота Стефана.

Жуто су планиране рампе, наранџасто простор где сматрам да треба да буде терминус аутобуса, црвено трамвајска пруга.
2togh.jpg

Предности и нове могућности:
+ Веће преседачке могућности за путнике са потеза 100. Овде могу преседати на 16, 23, 32Е, 35, 43, 95, 96, Беовоз, аутобусе за Банат, локалне возове за Банат. Са друге стране губе се преседачке везе са 25, 25п, 27, 27Е, 32, 74. Преседање на трамвај остаје, што донекле ублажава немогућност преседања на претходно поменутих 6 линија.
+ Боље преседачке могућности за кориснике аутобуса и локалних возова према Банату.
+ Формирање чворишта са којег трамвај може преузети део путника са већ преоптерећених линија у Булевару Деспота Стефана: 16, 23, 35, 43, 95, 96.
+ Растерећење 33 и 48 успостављањем брже, поузданије и комфорније трамвајске везе Панчевачког моста са Правним факултетом и Славијом.
+ Усклађивање система приградских железница и површинског локалног саобраћаја.
+ Веће коришћење електричних масовних видова превоза. Последично смањење загађења, безбедносни, енергетски, просторни ефекти. Са вишим коришћењем, железнички системи се приближавају граници максималне економичности.
+ Смањење времена путовања јавним превозом.

Овакве промене у трамвајској мрежи би, наравно, захтевале одређене грађевинске и земљане радове, који не би били јефтини. Али би зато траса од Панчевачког моста до Војногеографског института била потпуно издвојена. Сугеришем леву страну Рузвелтове, и коришћење трамвајске баштице за аутобусе у правцу Вуковог Споменика (уз одређене измене, аутобуска атајалишта код Далматинске и Новог гробља на проширењима улице ван шина.) За ефикасан систем би се подразумевало да је трамвајска трака забрањена за аутомобиле, и да постоји систем "нгазних семафора". Ред величине цене радова би био 5-8 милиона евра, а на основу свих предности би се могао направити студија оправданости.
 
Terminus omladinski stadion kada se srede sine na mostu seli se za krnjacu .Sto se tice tramvaja isti je planirano da se jednog dana produzi visnjikim bulevarom otuda onoliko razdjelno ostrvo ;) Slike+
 
Na javnom uvidu je plan Ada Huje Zona A.To jest deo izmedju dunavske pancevackog mosta i 29 novembra.

Evo bukvalizovane verzije.dunavska se siri na po 3 trake smeru+razdelno ostrvo.

Isravlja se veza 29 novembra i Dunavske sa novim nadvoznjakom preko pruge(plava boja).Rusi se sareni nadvoznjak(crvena boja).

Zuta boja predstavlja silaznu rampu za luku sa mosta koja ide na novi kruzni tok pa na dunavsku.

A veliko zeleno cudo sa slovom D je lokacija deltinog trznog centra.

most.jpg
 
Hvala bogu.
I za ovo je trebalo 40 godina da se osmisli?
Da nije pruge ja mislim da bi mogao i saobraćaj iz Dunavske da se podvuče pod traku za Pančevo i da kamioni ne moraju u 29. novembra ako hoće na most.
 
brdjanin":33j5iuca je napisao(la):
Hvala bogu.
I za ovo je trebalo 40 godina da se osmisli?
Da nije pruge ja mislim da bi mogao i saobraćaj iz Dunavske da se podvuče pod traku za Pančevo i da kamioni ne moraju u 29. novembra ako hoće na most.

Sta to konkretno znaci, da se pokrece realizacija ili samo planiranje ?

Pozdrav
 
brdjanin":wnxfa1dl je napisao(la):
Da nije pruge ja mislim da bi mogao i saobraćaj iz Dunavske da se podvuče pod traku za Pančevo i da kamioni ne moraju u 29. novembra ako hoće na most.

Mogao bi podvoznjak ispod pruge, kao kod 25.maja
 
Tražih temu ''2. kolosek do Pančeva'' (nekako sam utuvio u glavu da je ima?), te ću onda fotku ovde da postavim.

Ovako izgleda sadašnji kolosek fotkan sa ovog mesta.



Nadam se da ću imati priliku da ubrzo fotkam i izgradnju drugog. ;)
 

Podvožnjak ispod pruge nije potrebno praviti jer već postoji.evo ga na slici.ja sam prošle godine predao idejni projekat za silazak u dunavsku i penjanje iz dunavske na pančevački most.uskoro ću ubaciti još slika iz projekta.dobio sam odgovor da moj predlog nije odbačen,ali dok se ne završi započeta petlja iz 29-og na pančevac ništa drugo neće biti građeno(zbog para).
 
Hvala Djordjije!Ako ti nije problem molim te postavi taj projekat,mislim da bas u planu koji sam gledao ima ucrtan taj put,samo ocigledno treba da se produbi prolaz.

A ta petlja,pomenuse da ce je raditi u aprilu a sada je vec jun i nista od nje...
 
@Djordjije, sjajna informacija i bravo za inicijativu!

Petlja iz Dunavske na Pancevac brzo bi se isplatila gradu i drustvu uopste, na razlici u potrosenom gorivu i manjem zagadjenju
 
Šta se to danas desilo na Pančevcu, popustio neki češalj ali izgleda ne baš naivno?
 
Vrh