Šta je novo?

Održavanje vozila

Strasno usao sam u GB353 na liniji 605 na polasku 2/605 sedista su bas prljava kao i siber nisu ga brisali bar 4 meseci.Autobus spolja odlicno izgleda remontovan ali sa unutrasnje strane mu bas kvari izgled sedista i siber koji su strokavi.


 
Takodje na GB353 zadnji displej ne radi pise broj 29 umesto 605 Boze sacuvaj da je vozac obelezio vozilo pozadi te tako ako putnik zeli da presedne iz nekog busa koji je recimo iza GB353 u GB 353 koji je ispred razmisljace se koja je to sad linija 29 koja prolazi pored Surcina :twisted:
 
Otkako je zabrenjeno prati vozila sa puškom, teško da će se oprati ova sedišta. Šiber nije prljav, vidi se da uvlači vodu i da je od vlage požuteo, verovatno uvlači i dim pa je i začađavelo malo.
U inače kroz surčin prolazi 200 linija pa će se zbuniti, sve znaju oni veruj mi.
 
A sto su im zabranili da peru vozila pod pritiskom iznutra , sta skontali da tako propadaju
 
dsc00717.jpg
 
becks89":ea193iyw je napisao(la):
Evo i mi da se pohvalimo malo, lepa nam je pogonska, trkačka. Inače, ovde nekad bile šare :mrgreen:
eDhfVWc.jpg


erFg57z.jpg


cViBVcm.jpg


Dre1Qkg.jpg
Nakon malo povlačenja po internetu i po novinama, reše se problemi...

Što je jako važno nisu Kormoran gume...
U7Lydz8.jpg


4 nova pneumatika na pogonskoj, ide sada kao zmaj!
wNzNaoo.jpg


Ali, danas neki drugi bus, ista serija, a kroz šajbu se ne vidi, još sunce kad ide "u oči", odnosno kad obasja šajbu, onda bukvalno ide na osećaj zatvaranje vrata, pošto se kroz ove masne mrlje, apsolutno ništa ne vidi.
Slike su napravljene mobilnim telefonom pa se ne vidi baš lepo...
UCGNrqi.jpg


XBhmIsX.jpg


8ioX8Bp.jpg


Slučajno sam se naslonio na instrument tablu, pa sam posle morao na ribanje u kućicu, znači pipnuo niko nije mesecima... Sramota...
 
"Petnaja" jutros, išao sam po doručak, pa nisam mogao da se zavlačim da bolje slikam, unutrašnja guma je podeljena na 2 dela, ne znam kako ne eksplodira?!
2nqYKLp.jpg


P.S. Takođe, pogonska osovina...
 
Da li jos uvek na IK 218 radi ASR? Ako radi polazak sa ovakvim gumama po mokrom predstavlja veliki podvig
 
Погледајте колико је укошен #274, никако да се престроји у леву траку. Надам се да лепо видите колико је крив :roll:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=QDQUtsP87TA[/youtube]
Пре него што ме Бекс нападне, снимак ми је послао друг ;)
 
Može li neko da objasni ovu situaciju i zbog čega je vozač autobusa probao da skrene iz Požeške u Blagoja Parovića. Naravno, tu se i pokvario i napravio zastoj na tramvajskoj liniji ?



bus.jpg
 
Изгледа да је заборавио да вози зглобни аутобус, није ми јасно како је уопште помислио да може тако да скрене :roll:
 
Verovatno je nesto bilo sa hidraulikom u zglobu. Moze da skrene, samo kada ne bi bilo saobracaja u suprotnoj traci.
 
bazinga":2k3fb5q7 je napisao(la):
Da li jos uvek na IK 218 radi ASR? Ako radi polazak sa ovakvim gumama po mokrom predstavlja veliki podvig
Ma gde radi, to je posle 100.000km počelo da pišti i da svetli na većini, onda su ovi iz Ikarbusa rešili problem cvikovanjem par žica i sad nema tih gluposti.
Polazak sa ovakvim gumama i po suvom predstavlja ogroman podvig, gurati 18t sa ovakvim gumama je nemoguće, za mene je bilo iznenađujuće kada je bus po suvom krenuo da baca prikolicu, što nebi trebalo sa ovakvim pogonom....
 
ovaj ko da nikad nije vozio Pozeskom i ko da nikad nije ni prolazio tuda pa gde mu to pade na pamet :twisted:
 
Otkud znaš da jeste nekad vozio?
Prošao bi laganica da ovo sranje puno elektronike nije zabolo, Ik bi tu lagano prošao...

Uostalom, možda mu je naređeno da ga tu okrene, kad može polukružno u Nemanjinoj, može i ovde desno ;)
 
Iskreno, ne cudi me sto je stvar resena na najprmitivniji moguci nacin. Ovo sa gumama je uzas, jos ako se stane pogonskom na zutu horizontalnu signalizaciju za stajaliste, pretpostavljam da je osecaj vrlo neprijatan, a kontrola skoro nemoguca.
 
Ne moze solaris tu da skrene, suvise je ostro za njegov mali ugao skretanja, i cim malo vise skrenes to jest savijes prikolicu, zastita od loma i ostalih mogucih kvarova sprecava dalju voznju tako sto izbacuje iz brzine, i onemogucava dalje kretanje. Tu se sa solarisom ne moze skrenuti, ali sa IK je vec izvodljivo, motor u sredini, mozes ga slomiti pod 90 stepeni :D
E sad, sto u Srbiji zglobni autobus po potrebi treba da prolazi kud i putnicka kola, to vec proizvodjaci velikih vozila nisu planirali :D
 
Svakog 1. Januara dobar deo Pozeske je zatvoren zbog neke manifestacije. Pa onda 23 i 53 idu Ljeskom do Valjevske, kojom se penju do Pozeske, zatim skrecu levu u Pozesku, i onda dolaze do tog nezgodnog skretanja, koje su sa IK i drugim busevima bez problema resavali. Tako da nije tu nista cudno sto je pokusao tu da skrene, verovatno je bio preusmeren sa neke linije na 23 ili 53.
 
bazinga":229ix1w8 je napisao(la):
Iskreno, ne cudi me sto je stvar resena na najprmitivniji moguci nacin. Ovo sa gumama je uzas, jos ako se stane pogonskom na zutu horizontalnu signalizaciju za stajaliste, pretpostavljam da je osecaj vrlo neprijatan, a kontrola skoro nemoguca.
Užas koji je sve učestaliji na svim vozilima, tačno tako, upravljanje ovakvim vozilom je pre svega ekstremno opasno jer je veoma moguća eksplozija pneumatika koji je pod velikim pritiskom, samim tim veoma je moguće i povređivanje putnika. Pričao mi je vozač, inače kolega na vozilu, proletos je vozio IK-Mana i kod Vlade u Nemanjinoj, mu je eksplodirao unutrašnji točak na pogonskoj osovini, kaže da je tako jako bilo da je 'odiglo prikolicu od zemlje, na sreću niko tu nije sedeo,a bilo je situacija kad su ginuli ljudi od eksplozije točka. A ovo klizanje, bežanje to je tek posebna priča, mada navikli su ljudi na to, samo pitam se kako će dočekati zimu.
 
dsc00738.jpg

dsc00739.jpg

dsc00740.jpg

dsc00741.jpg

dsc00742.jpg

dsc00743.jpg

dsc00744.jpg

dsc00745.jpg

dsc00746.jpg

dsc00747.jpg

dsc00748.jpg

dsc00749.jpg

dsc00750.jpg

dsc00751.jpg


odrzavanje na nivou pogon karaburma mali je smorio samo je gledao u papir i sa njega citao podatke
 
Preneto sa gspbeograd.net
oskar2215":1kb772eh je napisao(la):
Пре ће јабука иструлити него добити "генерално" на папиру...

bO8Bq6J.jpg


ENjgwbF.jpg


Поклопац од расхладног система, са десне стране позади.

PB26gSj.jpg


Не треба клима, све се клима.

as16ops.jpg


ZNDu2Jh.jpg


Некоме је зафалило хартије па нашао алтернативу.

1lDwsAx.jpg


2j0lYFt.jpg




hmxmBvJ.jpg


Можда се сете да оперу до краја јесени.
 
Vrh