Šta je novo?

Održavanje vozila

Радни налог #73
7ygupa3a.jpg

unymuty8.jpg

http://www.gspbeograd.net/viewtopic.php?f=8&t=26&start=3800#p112206
 
Koja je to filozofija vozi jer nema nista drugo?
Pa nek sedi u garazi, ako nema sta da vozi! Koje su vam to kosmajske pederske fore, da ga voze dok ne pogine neko jer nema sta drugo da se da, jel to problem vozaca sto su nesposobni majmuni da osposobe potreban broj vozila?
Znas kad bi mu vozio to? Nek stavi mehanicar potpis da moze da tera, pa i u Dunav ako kaze. To pametovanje vozaca i lelemudisanje odrzavanja ce trajati dok neko ne plati glavom!
 
Неће се ни тад ништа променити, сети се само оних силних удеса по Београду пре пар година, укључујући онај зглобни што је ударио у надвожњак јер су му отказале кочнице, и трамвајску теретну приколицу која се сурвала низ Немањину и пробуразила аутобус ... да ли се нешто променило од тад? А нажалост, било је и смртних исхода.
 
Pa prvo su krivi vozači jer oni prihvataju i voze takva čuda. Na njima je sva odgovornost.
Može majstor da potpiše i da napiše ceo referat ali onda još gore po vozača. Bio upoznat sa nedostacima i izašao u saobraćaj.
Igraju se sa životima a sve zarad linije , polaska dalje kredita iz banke a nije svestan da ako kiksne gubi sve, posao a u najgorem slučaju i par godina života. Kada bi bili profesionalci onda bi se lelemudi iz fotelja malo češkali i popravili ukupno stanje. Ne bi bilo silnih ušteda u poslovanju na uštrb delova, HTZ opreme namučenih majstora .
I najbitnije vozili bi se u urednim i ispravnim vozilima.
 
stf":3rusy40i je napisao(la):
Неће се ни тад ништа променити, сети се само оних силних удеса по Београду пре пар година, укључујући онај зглобни што је ударио у надвожњак јер су му отказале кочнице, и трамвајску теретну приколицу која се сурвала низ Немањину и пробуразила аутобус ... да ли се нешто променило од тад? А нажалост, било је и смртних исхода.
Promeniće se dosta toga, veruj mi. Sve počinje od vozača, svesno uzimaš auto koji ne može da stane i svesno ugrožavaš putnike, kao i ostale učesnike u saobraćaju, dakle ti svesno izazivaš nečiju smrt ili povredu!!! Može da me natera da izađem, otićiću prazan do terminusa, i bez točka ako treba,10 na sat, 10 na sat. onda skupiti putnike, oterati jednu stanicu, stati povući ručnu, pozvati lepo raspored i za garažu. Dakle, nisam odbio da radim, sredstvo koje mi je dato nije sposobno za rad, što dalje implicira da ga moram zameniti. I tako koliko god puta treba, obavezno kvar fotografisati, kako bi lepo imao dokaz jer zbog isključenja se ide na razgovor kod direktora, kome "nije jasno" zašto se toliko puta isključuju vozila, lepo sve dokumentovano paf, ne može da odgovara, ne ugrožava nikoga i sve lepo i kulturno na finjaka. Ovo proseravanja i kao vozim jer nemam šta drugo, ili mogu dobiti još gore je samo za******* koja će nekog koštati glave. Šta mene kao vozača boli uvo što u garaži imaš 50 nesposobnih mehaničara, šefova, referenata i ostalih lelemuda koji ne umeju ili neće da osposobe dovoljan broj vozila za rad. Što bi to mene trebalo da zanima? Neispravno vozilo nek stoji u garaži, ili nek' ga vozi taj majmun iz rasporeda koji me tera sa pokretnim grobom na ulicu! Ako insistira, lepo tražiš da ti potpiše da on odgovara za sve što se desi sa tim vozilom, znate li ko će vam to potpisati? Niko! Kazaće dobro sedi onda u garaži. E kad bi tako radili, ostalo bi 10 autobusa na ulici, nek se onda pitaju što nisu ispunjeni polasci, što nema autobusa i što je puna garaža vozača. Pa gospodo možda će onda neko i odgovarati za svoju nesposobnost!

Ne mogu da verujem da neko svesno ide da ubije nekoga zarad posla, pa jel bi seo u svoj auto da nema kočnice? Kako ljudi misle da zaustave vozilo od 10t bez kočnica po gradu? Jel ima neko uopšte mozga i imalo razuma ili svi rade mehanički? Još mu je vrhunac opravdanje ima u garaži samo jedan krš, kome otkazuje volan??!! Pa seo bi šefa održavanaj u taj auto nek' ga vozi majmun nesposobni! Ako nema ispravnih autobusa, sedite u garaži lepo gospodo vozači, jedino tako možete naterati da se radi nešto u održavanju, verujte, već oproban recept ;) :)
 
@beck
Sve si lepo napisao i potpuno realno, osim jedne stvari.
U garazi je potpuno ista situacija kao i na liniji. Nista ne mozes da uradis bez delova. Delova nema. Onda te stiskaju da 'budzis' stavljajuci polovne poluispravne delove sa vozila koja cekaju popravku. Onda ta vozila vise nisu za popravku, vec 'donori'. Konacan ishod, 'donori' idu u rashod i secenje, ostala vozila neispravna idu u saobracaj dok jos mogu, a zatim postaju novi 'donori'.
Efekat? Na ulicama ce konstantno biti sve manji broj vozila, a njihova ispravnost ce biti sve diskutabilnija.



Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
 
laki72":2gxl6wd2 je napisao(la):
@beck
Sve si lepo napisao i potpuno realno, osim jedne stvari.
U garazi je potpuno ista situacija kao i na liniji. Nista ne mozes da uradis bez delova. Delova nema. Onda te stiskaju da 'budzis' stavljajuci polovne poluispravne delove sa vozila koja cekaju popravku. Onda ta vozila vise nisu za popravku, vec 'donori'. Konacan ishod, 'donori' idu u rashod i secenje, ostala vozila neispravna idu u saobracaj dok jos mogu, a zatim postaju novi 'donori'.
Efekat? Na ulicama ce konstantno biti sve manji broj vozila, a njihova ispravnost ce biti sve diskutabilnija.



Sent from my LG-E510 using Tapatalk 2
Nažalost i ta fraza kako nema delova je postala samo izgovor. Ne postoji nijedna stvar koju će ti u garaži odraditi bez da ga podmitiš. Od nabavke novih guma, preko zamene sijalica i slično. Kao da ga teraš da obavi ko zna čiji posao. Pa čekaj, stani malo. Ok, stanje je takvo i takvo, očajno, skoro pa bezizlazna situacija. Treba napraviti generalnu analizu i postaviti prioritete. Treba napraviti jedan šugavi plan rada, a ne skidaj i deri kako ko šta stigne. Godinama tako rade, skidaj vamo, skidaj tamo. Eno one japance što su raskupusali, sad sastavljaju ponovo, ulupaće 2 puta više novca nego što bi bilo potrebno da su nabavljeni novi delovi i za njih i za tog što su prebacili delove. Nije moguće da su toliko retardirani da ne shvataju da tako jednostavno ne ide,da radom od danas do sutra da preživimo, neće dobiti ništa dobro. Poštenije je sve krševe ostaviti u garaži i reći, mi smo nesposobni da izbacimo potreban broj vozila i da redom idu i popravljaju nego ovo što rade. Imamo prividne podatke, krijemo se iza procenata i statistika koje sa realnošću nemaju nikakve veze, ceo život smo u nekim procentima i računima, samo nikako da nekome padne na pamet i kaže, stop neplanskom radu i rasipanju! Poboljšava se javni prevoz, stigla nova vozila, posečeno toliko vozila i opet nema delova. Pa stani malo, gde su delovi? Jel neko jede te delove? Kakva je to garaža koja nema najobičniju šugavu sijalicu za far, za migavac, svetlo ili šta god? Otvoreno u garaži kažu, ako hoćeš da menjamo moraš da kupiš. Vozač da kupuje sijalice za autobus? ALO?!
Ali, zato u firmi imamo referente za čišćenje pogona, za kancelarijski materijal, za klozete, za tri lepe pm, šefove ovoga onoga, komisije za rakiju i paprike, to je najvažnije! je*******ote odeš u garažu za jednu stvar, pitaj šefa ovoga, pitaj šefa za ono, da ti zamene sijalicu sa pola pogona treba da pregovaraš, pa čekaj bre! Jel nećete da popravljate i da radite, nećemo ni mi da vozimo i u pm. Pa onda, ako nismo sposobni za rad, doćiće neko ko jeste i kraj priče. K'o i u državi, niko nije nadležan, ali svi primaju plate, pa čekaj za šta više?
 
Zato ozbiljan, generalni strajk vozaca zbog loseg ophodjenja poslodavca i stvaranje radnih uslova koji nisu bezbedni za zivot radnika i korisnika usluga. U Nemackoj kada je strajk vozaca gradskog prevoza ili masinovodja zeleznice, to je pravi strajk. Prevoz, odosno vozovi ne saobracaju, potpuni prekid. Samo sto nazalost u Srbiji ne postoji sindikat koji je u pravom smislu sindikat.
 
Verovatno zato sto je direktor pisao, ima i druga strana koja se ne vidi sa potpisom
 
Marko":1vnizxaz je napisao(la):
Danas smo imali malu nezgodicu sa A-97, puce guma kod stajalista "Carsija" u Ripnju, srecom samo jedan putnik koji je sedeo na sedistu iznad je malo lakse povredjen.

imag0047.jpg


imag0049.jpg


imag0050.jpg


U zamenu dobili A-73, o kojem sam pisao pre neki dan, bili smo malo skepticni povodom njega ali na srecu sredjen je u odnosu na tad, sem sto i dalje nema rikverc ostalo je sve u redu.
http://www.gspbeograd.net/viewtopic.php?f=8&p=112596#p112596
 
Пукне гума и развали под ... Космај ...
 
Бекс, добро је то што пишеш.
Пробај још опширније, пробај и из туђег угла објективно. За возаче се слажем, додао би да не треба да изађу, треба у старту да одбију да возе неисправно. Последице по ред вожње су мање важне од безбедности. То сам ти раније говорио али ми се чини да си сада отворенији да размишљаш на ту тему, да и сам пишеш тако.

Јеси ли упознат како је људима у одржавању, шта њих мучи. Треба повезати све околности да би се сагледао цео систем.

Шта се дешава са лимарима? Колико знам раде у нехуманим условима на Дорћолу још од паљевине која се давно десила. Који је број тих људи и са каквим ресурсима раде?
Морам да приметим да аутобуси најмање лимаријски делују шупљи. Или је то бар случај где је приметно по граду, где се ја крећем...
 
Zamisli kako je truo taj pod kad je povredjen neko. Odlicno je prosao s' obzirom na pritisak u gumama.

Nije problem u mehanicaru i limaru, njihov rad kontrolise neko, cak sta vise, nekolicina njih. Dakle, neko svesno prima platu i sve nas zaje*******ava. Gomila nesposobnjakovica, sef za ovo, referent za ono, a niko nista ne radi. Mehanicar mozda moze da obrne rucnu kocnicu, ali sef to mora da vidi pre nego sto pusti takvo vozilo u saobracaj, najbanalniji primer. O stanju pneumatika godinama se prica, ocigledno se ceka da neko pogine da bi skapirali da trule i celave gume nisu bezbedne!
Za sve to neko prima pare, a sve to godinama predstavlja bolnu tacku firme.
Dakle, nije problem onaj u kanalu, onaj umazani, postoje mnogi iznad njega koji su mnogo veca steta i opasnost po firmu i po korisnike.
 
Ja se iskreno nadam da ce taj putnik mucnuti glavom i traziti odstetu, eventualno, ako je to moguce, da tuzi GSP za svesno ugrozavanje bezbednosti. Ovako nesto moze da se predvidi ako se redovno vrse kontrole vozila i ispravnost.
 
Razumem da nema delova (ali ne razumem zašto), razumem da ima lelemuda na svim nivoima (ali ne razumem zašto), i opet razumem da su neispravna vozila na ulicama (ali ne razumem zašto), ali ne razumem nikako kako neko nađe volje i vremena da na mestu oznake broja linije na zadnjoj strani autobusa napiše "CAOS" i neko to pusti na liniju. Ne znam koja je linija bila jer sam vozio iza, svakako je neka od onih avalskih (sa Trošarine).
 
Kakve veze ima pregled sa oznakama na tabli? Zašto banalizujete i pišete ovakve gluposti?
Ovo je mogao i neki putnik kome je bilo dosadno da okrene i da napiše, propust je što nikoga ne zanima šta piše na bočnim i zadnjim tablama, važno je šta piše napred i to je kraj.
 
Хоћеш рећи да неко 2 дана за редом на истом аутобусу исписује 'ћаос' на табли?
 
Vrh