Šta je novo?

Održavanje vozila

Da, da...
Dobre su bile mecke...
Ali ima pojedinih koje su u derutnom stanju.
Jedan zut primerak sa kojim sam se mimoisao pre neki dan je bio u takvom stanju da je mogao odma da bude u nekom filmu poput 'ko to tamo peva' samo sa tematikom iz aktuelnog vremena...
Takodje, juce se vozih u 'japancu' M A N i ono je zalosno.
Lepo se vidi da nisu vise 'pod lupom' Vlade Japana.
Zaboravih garazni broj.
Bus ide lepo, salta dobro, ali se cuju lupkanja u trapu, 'zglob' skripi pri vertikalnoj kretnji...
U enterijeru je strokav, izbija korozija ispod plastifikaciranih delova oko vrata...
Pri kocenju i ubrzavanju se oseca nafta...
 
Вала како је пропала брига о возилима то нормално није да сам ја главни сваки аутобус би имао дисплеје које раде, знак и сваку гумицу нанометар у место, а не ово траљаво пукне аутобус јадан, да су животиње сад би нас бомбардовали због злостављања
 
stf":1p61d25m je napisao(la):
Гага":1p61d25m je napisao(la):
Јако лепа вест за одржавање возила, поготово кад је погон Космај у питању.
Јел може неко да објави слику тих црвених Мецедес аутобуса који ће се ремонтовати у Икарбусу.

Мечке су космајеве легенде после легенди, замена за чувене Саносе. Да није њих, не знак да ли би опстале космајске линије.
Kola48106157iokretnice004.jpg


Фото: Данило са Аутобуси. нет
Хвала СТФ, укњижен плусићћћ. И то си баш нашао слику са Шомијевом 303-ком :)
 
Зашто мечке остављају у црвеној боји а све остале аутобусе фарбају у жуто? :x
 
kopmania":38tm0f5a je napisao(la):
Ja mislim da su crveni mercedesi bolji nego zuti.
Ako mislis na godinu proizvodnje, postoje i zuti koji su proizvedeni 2003., kao i crveni. Serija iz 2005. je valjda cela zuta. Meni su bolji zuti, ako se dobro secam, vecinom su goreli crveni.
 
Па више тандрчу и шкрипе жути него црвени (тако ми се чини)
 
Жути су много брже пропали, али боја више није битна јер сви тандрчу, брује и смрде на нафту..
 
Mislio sam na one zute sto imaju onu platformu na kraju busa kod zadnjih sedista
 
To bi onda bila serija iz 2005. Ja sam mozda vise vezan za zute, miljenik #171 je godinama kod mene na 306 i nikada nije izneverio. :mrgreen:
 
Ozbiljno? E bas nisam znao... :bash:
Ja kao da sam pisao kineskim simbolima poslednjih par poruka.
 
Zaista ne znam koji komentar postaviti na ovo, a da bude prikladan?
Pišemo po nalozima šta ne valja, a vozilo tehnički ispravno za saobraćaj?!
Cena voltmetra, VDO, je nešto oko 2000 dinara, ako se dobro sećam, sramota!!!
 
Cekaj je li ovako dobio iz raspporeda, ili im je napisao ovako vozac da bije oci da vide .
Cuj cijena 2000 din to kad ti kupujes kad gsp kupuje kad se svi ugrade onda je 4000 itako
 
Pa vozač teško da može da zna jel ispravan voltmetar. Ovako je iz rasporeda dobio, ovaj papir je uredno zakačen u nalogu.
Pa negde sam gledao cene tih instrumenata i koštaju oko 13,14e, eto dao sam im fore i da se ugrade...
 
Па што не одете код Стевчевића тј. Жике Сајле и поправите тај волтметар ? Они су заступници и сервисери ВДО инструмената
 
Изузетно коректно одрађен ремон аутобуса Икарбус са линије 65, гб 1041, још увек све мирише као на ново. Сликано пре неки дан:




А на наслону седишта већ изжврљано и пише "да се не заборави" !
 
421 koji je radjen pre vise od tri godine ima extra enterijer, trajace jos dugo i ovaj. Kada bi ovako uradili i mehaniku, gde bi im kraj bio..
 
To izvrljano sediste... Vidjam stalno na 25, sad uopste ne mogu da se setim koji je gbr, moguce je da je to isto vozilo. Sto posto je isti tekst, isto sediste.
 
Procitao sam da si slikao na 65ici. Sto posto sam siguran da je ranije bio na 25, svako jutro isti polazak i to bas pretposlednje sediste. Zadnji put sam bio pre nesto manje od dve nedelje, pa mi je cudno kako je ovako sredjen za kratko vreme, ako je to isto vozilo.
 
P02129 na liniji 51 :roll:

slikano danas
GB395 na liniji 9L :x :evil:

 
Vrh