Šta je novo?

Održavanje vozila

Video sam u nekim busevima klima kaplje po podu vozila u toku vožnje :shok:
 
Znate li sta sam ja video?
GSP-ov Ikar kome je otvoren poklopac motora, radi hladjenja. Ali, tu nema nista specijalno zar ne?. Sem drvene motke koja drzi poklopac otvoren!!!!!
 
dobar klip +1 :)
,, kisla mi je glava i sedela sam na mokrom sedištu,,
kako bi tek plakali da se svaki dan prevoze našim autobusima :laugh: :lool: :laugh:
 
Čestitke za 100-ti! :) ,Pa ajde da pojasnim,ono što je GSP pogon održavanje potrebno je disciplina i organizacija,kako to uvesti u jedan pogon gde toga nema,moje rešenje je postaviti čoveka kome je disciplina profesija koliko znam Nemci su najbolji u tome, kod nas je to naširoko poznato,a naravno ne isključujem ostale nacije ali očigledno da naši ljudi nisu u stanju da nametnu disciplinu i odgovornost gore navedene slike svedoče tome ,efekat na zaposlene da je "stigao" bezkompromisni Švaba imalo bi psihološki,edukativni i organizacioni šok efekat, a recimo da bi Japanac mogao da odradi isti posao..a i da se podsetimo da je po oslobođenju Srbije od Turaka uticaj Austrijanaca bio od velikog značaja da se uvedu tada važeći Evropski standardi kao recimo u urbanizmu ,arhitekturi,državnoj upravi,administraciji,često se ističe da nam je Beč grad model kakav Beograd želimo tj.koje standarde želimo da uvedemo,partijski ljudi će uvek biti prisutni ali tamo gde partija zbog nesposobnih dobije negativne poene treba menjati sa profesionalcima koji razumeju problem i rešavaju ga... biti direktor Gsp-a je najčešće partijska priča to je jasno,ali biti direktor pogona za održavanje vozila ne mora da bude...
 
stf":1y5qxy1u je napisao(la):
Znate li sta sam ja video?
GSP-ov Ikar kome je otvoren poklopac motora, radi hladjenja. Ali, tu nema nista specijalno zar ne?. Sem drvene motke koja drzi poklopac otvoren!!!!!

Видео и ја на Зеленом Венцу у уторак, али стигао ми бус па ме мрзело да сликам! :laugh: Неки соло Икар 103 са плавим штрафтама, први такви који су стигли у ГСП и од којих је кренула ера жуто-плавих аутобуса.
 
Uzegli Zejtin":3e4md1gm je napisao(la):
stf":3e4md1gm je napisao(la):
Znate li sta sam ja video?
GSP-ov Ikar kome je otvoren poklopac motora, radi hladjenja. Ali, tu nema nista specijalno zar ne?. Sem drvene motke koja drzi poklopac otvoren!!!!!

Видео и ја на Зеленом Венцу у уторак, али стигао ми бус па ме мрзело да сликам! :laugh: Неки соло Икар 103 са плавим штрафтама, први такви који су стигли у ГСП и од којих је кренула ера жуто-плавих аутобуса.
Тај је! Морамо што пре да га наловимо, и пошаљемо на што више меил адреса. Овај бус би тебао да буде кап која је прелила чашу.
 
2012":2r34bg5r je napisao(la):
Čestitke za 100-ti! :) ,Pa ajde da pojasnim,ono što je GSP pogon održavanje potrebno je disciplina i organizacija,kako to uvesti u jedan pogon gde toga nema,moje rešenje je postaviti čoveka kome je disciplina profesija koliko znam Nemci su najbolji u tome, kod nas je to naširoko poznato,a naravno ne isključujem ostale nacije ali očigledno da naši ljudi nisu u stanju da nametnu disciplinu i odgovornost gore navedene slike svedoče tome ,efekat na zaposlene da je "stigao" bezkompromisni Švaba imalo bi psihološki,edukativni i organizacioni šok efekat, a recimo da bi Japanac mogao da odradi isti posao..a i da se podsetimo da je po oslobođenju Srbije od Turaka uticaj Austrijanaca bio od velikog značaja da se uvedu tada važeći Evropski standardi kao recimo u urbanizmu ,arhitekturi,državnoj upravi,administraciji,često se ističe da nam je Beč grad model kakav Beograd želimo tj.koje standarde želimo da uvedemo,partijski ljudi će uvek biti prisutni ali tamo gde partija zbog nesposobnih dobije negativne poene treba menjati sa profesionalcima koji razumeju problem i rešavaju ga... biti direktor Gsp-a je najčešće partijska priča to je jasno,ali biti direktor pogona za održavanje vozila ne mora da bude...
hvala...i da ipak sam shvatio na sta si mislio...slazem se u popunosti sa tvojom konstatacijom...:p
 
Sinoć sam bio u autobusu GSP-a, GB 194, Mercedes Conecto. Prijatno sam se iznenadio time što radi (tek ugrađena) klima, ali odmah sam primetio da je u autobusu mrak. Radila su samo 4 svetla, 2 poslednja sa jedne i 3. i 4. (gledano od pozadi) sa druge strane. :bash:
Napredak u jednom sektoru prati nazadovanje u drugom...
 
Evo par jučerašnjih fotki raspalog GB 1253 sa linje 56. Horizontalna šipka u zadnjem delu je sastavljena iz više šipki i samo je na dva mesta pričvršćena za plafon, dok na jednom mestu gde je pričvršćena nedostaje jedan šraf, a drugi samo što nije ispao. Usled ovoga sve vertikalne šipke se ljuljaju napred - nazad i pitanje je kada će da se polome. Takođe, drveni panel ispod prozora ničim nije pričvršćen. Ali zato je bitno da će ovakvo vozilo dobiti nov sistem naplate. :evil: :evil:
Sada bar mogu da biraju koje će buseve da šalju na liniju kada ima dosta onih koji "odmaraju". Ali GSP-u očigledno nije ni palo na pamet da ovo vozilo zadrži u garaži i da pošalje neko drugo. Čist dokaz da radnici održavanja ni ne zalazi u vozila.

312xydf.jpg


symu6e.jpg


eb98nq.jpg


2qk2umr.jpg
 
Zasto imam utisak da sam se danas vozio istim raspadom od autobusa na liniji 56 sto potvrdjuju fotke koje napravih

dsc00022j.jpg


dsc00023y.jpg
 
Битно је да је данас изашао нови ПР текст, наручен од ГСП-а у коме је за хигијену крива искључиво друга фирма, док су они, јадни, жртве, једнако као и путници, и да ће раскинути уговор (то причају већ 6 месеци) :notok:
 
stf":1aclgdli je napisao(la):
Битно је да је данас изашао нови ПР текст, наручен од ГСП-а у коме је за хигијену крива искључиво друга фирма, док су они, јадни, жртве, једнако као и путници, и да ће раскинути уговор (то причају већ 6 месеци) :notok:
pa moraju nesto da pricaju..cisto da se rese tog problema i u narednih 6 meseci
 
Oko 06,30h na lin.37 Mercedes Conecto gbr.197,radi klima punim kapacitetom,prozori zatvoreni,milina bozija! :kk:
 
c.s.i. & Igor
po plus za fotke :) koje očigledno dokazuju
da putnici nikako nisu ne savesnom upotrebom direktno doprineli takvom stanju
već isključivo ne adekvatne buđjevine. :rant:
Na takav način ni amateri u svojoj kući ne popravljaju stvari a kamoli majstori u firmi.
To je ogledalo onoga ko vodi tu firmu , i vreme je da mu se zahvalimo na dosadašnjem radu :dil:
 
Evo još jednog lepog primera održavanja vozila za koji treba da im se "zahvalimo" - u pitanju je GB 475 sa linije 71:


116v1pg.jpg


2qursrr.jpg


2n066v4.jpg


fx5uua.jpg
 
za žvrljanje, grebanje lomljenje sedišta i šaranje vozila su krivi vandali koj su svuda prisutni kao i korov
i za takvo stanje imam razumevanja ne može održavanje, sa krpom i razređivačem da odmah trči i uklanja
a bilo bi lepo da i to postignu
ali za fušeraj , buđenje i neprofesionalni rad za to nemam razumevanja
i to treba odmah sankcionisati jer za to debelo naplaćuju
 
Problem je sto pogon Novi Beograd slabo cisti svoje autobuse oni treba da imaju uvidu da svaki dan treba neki autobus da operu medjutim ko zna sta oni ciste ova vrsta autobusa nije nista bolja ni na liniji 94.Ili postoji mogucnost da ciste jedna ista vozila sto opet nije dobro
 
boca-ica":opz8iwi3 je napisao(la):
za žvrljanje, grebanje lomljenje sedišta i šaranje vozila su krivi vandali koj su svuda prisutni kao i korov
i za takvo stanje imam razumevanja ne može održavanje, sa krpom i razređivačem da odmah trči i uklanja
Ја немам, јер таквих вандала има свуда по свету, па аутобуси не излазе овакви на улице.
 
bojan87":3f9jl3ln je napisao(la):
Pa da, zato sto su nesposobni da zamene sijalice


Ili zato što ovi gore nisu sposobni da ih naruče! Kupuju se klime dok se stare ne popravljaju, jer se za popravku nema para, dok ugradnja novih, po pisanju medija, košta 20k€ po vozilu, a u pogonima ni sijalice nemaju, nego majstori u Conectu koji ima 3-4 ispravne izvadi jednu da bi ugurali u drugi koji nema nijednu ispravnu :/ Žalosno :( Sledeće godine i te nove klime koje sada fino rade, više neće raditi :rolleyes: Pa pogledajte šta se dešava s klimama u trolejbusima!
 
Saobraćajna inspekcija je poslata da izvrši kontrolu rashladnih uređaja u svim novim trolejbusima, kao i na liniji 72 i u Tamnavinim autobusima na liniji 39.
Odluka koja propisuje obavezno uključivanje klime u vozilima nije baš najbolje napisana, tako da ne znači nužno da će stvari biti dovedene u red, ali lošije od ovoga ne može.
Podsećam da je zimus GSP poslat sudiji za prekršaje zbog neispravnog grejanja u novom trolejbusu GB 2017, pa se nadam da će i sada tako biti.
 
Vrh