Возила ГСП-а ускоро чистија
Неколико суграђана обратило се претходних дана редакцији Дневног листа „Правда“, жалећи се на ишаране и прљаве аутобусе јавног градског превоза и на у последње време приметно лоше одржавање хигијене у возилима ГСП „Београд“. Они су нам огорчено рекли и да су се у више наврата обраћали надлежнима, али одговора није било.
– Возила се више нити перу, нити чисте, а аутобус којим се возим свакодневно, из дана у дан је све прљавији. Да нисам принуђен, никад у њега не бих ни ушао, а када већ уђем, не зна се шта је прљавије, да ли седишта, рукохвати, „плафон“ или под. Упутио сам тим поводом на десетине примедби и притужби ГСП-у, Дирекцији за јавни превоз, али и Градској саобраћајној инспекцији, али никакве реакције није било – пожалио нам се суграђанин Томислав Карановић, који је као илустрацију проблема послао и фотографију унутрашњости аутобуса, гаражног броја „999“.
У ГСП „Београд“, пак, наводе да су их све чешће притужбе на хигијену у возилима јавног градског превоза и навеле да размотре раскидање уговора са приватном фирмом „ТЕКОН“, која чисти возила овог предузећа од 2005. године.
– Свакодневно одржавање хигијене возила подразумева прање подова, седишта, прозора, возачког простора и свих рукохвата. Возила се перу током ноћи, док се налазе у гаражи, и кроз овај процес прође око 90 одсто возила – објашњава Славица Стевановић, менаџер за односе са јавношћу ГСП-а.
Стевановићева истиче да се, с обзиром на око милион путника које ГСП свакодневно превезе, као и на то да неки аутобуси возе и 20 сати дневно, дешава да не дођу на ред за прање, али да су ти случајеви ретки.
– Ни ми у предузећу нисмо задовољни квалитетом чишћења, које обавља приватна фирма „ТЕКОН“, па ће уговор свакако бити раскинут. У току су преиспитивања међусобних права и обавеза, зато што нећемо дозволити да раскид уговора буде на штету ГСП-а – нагласила је Стевановићева.
Она наводи и да, када дође до раскида уговора, путници могу само бити на добитку, пошто ће Градско саобраћајно предузеће пронаћи боље решење од досадашњег.
– За сада не знамо да ли ће ГСП основати службу за одржавање унутар предузећа или ће пронаћи другог партнера, али у сваком случају, хигијена у возилима ће се побољшати – закључује Стевановићева.